Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Napraviti kruznu liniju 502....i skloniti je sa Orlovače... dakle... od Pere Velimirovica kroz Borsku, preko Opstine Rakovica, kroz Maricku, gore na Pevac, svratiti na okretnicu Vidikovac, povratak ka Rakovici kroz Patrijarha Joanikija, Pilota Petrovica, silazak ispod nadvoznjaka u Rakovici, paralelno sa trasom trojke, do rekonstruisanog mosta iznad Topciderke, i nazad do Pere Velimirovica... uporno i uporno i uporno guramo linije i predloge na okretnicu Miljakovac 1,a ona je i dalje neprakticna, nepristupacna dovoljno i uska... u ulici Pere Velimirovica postoji ta sirina da autobus ceka vreme pre ponovnog ulaska u Borsku... kruzna linija treba da postoji da bi povezivala Vidikovac, Rakovicu i Miljakovac... ovo sa 504 ce resiti problem gradjana Resnika, a linija 502 je imala taj dobar pocetak, a onda su je prebacili na Orlovacu i ubili tu ideju da se kruzno prodje kroz ova naselja... dajte da napravimo jednu kvalitetnu kruznu liniju sa 4 do 6 vozila na trasi, da bude kao baza, a sve sto se bude pravilo kasnije, treba da bude samo plus na ovo... 508 nije losa ideja od Soleta, verovatno u varijanti mini busa zbog sirine ulica na Miljakovackim stazama..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Da na 508 (505L) bi ostao minibus. Ovim mojim predlogom reorganizacije , sa ŽS Rakovica bivaju povezani i Vidikovac i Cerak i sva tri Miljakovca , kao i Kanarevo brdo , uz već postojeće povezivanje Starog Košutnjaka preko linije 42.
 
Ja imam jednu ideju: Da se linija 24 produži do Crvenog Krsta a da se upostavi linija 24L koja ce ici Neimar- SRC Milan Gale Muskatirovic. I da na 24 idu solo busevi a na 24L minibusevi.
 
Problem su ulice na Neimaru i ulice kojima se ide od Bulevara do Nemanjine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666563#p666563:2vc7bhzf je napisao(la):
solecar » Pet Okt 04, 2019 7:53 pm[/url]":2vc7bhzf]Evo predloga koje sam davao ranije:
47 preko Vareške i ŽS Rakovica
37 preko Repišta , ŽS Rakovica i Vareške do Miljajkovca I
505 preko ŽS Rakovica i Vareške do Miljajkovca I
505L da se prenumeriše u 508 i produži Vareškom , ŽS Rakovica i Pilota Mihajla Petrovića do okretnice Cerak vinogradi
Prvim predlogom ostavljas Miljakovac samo na 59, koja više nije ni zglob. Nisam siguran koliko je to dobro rešenje. Svestan si da nema šanse da preusmere 37, posebno ne sada, a i dodatno produžavaš trasu. Da te podsetim kakve su bile reakcije na predlog da se 37 preusmeri kroz Kneževac do Vidikovca. Plus što 37 samo kači Vidikovac tako da je i do nje potrebno presedanje sa većeg dela Vidikovca. Tako da ja i dalje ne vidim baš najjasnije kako je to Vidikovac, Petlovo, Skojevsko, Labudovo povezano sa žel. stanicama u Rakovici.
Veoma je jednostavno, u Rakovici imate 4 velika pravca. Borska, Bulavar Patrijarha, Marička i Patrijarha Joanikija. Kružna linija (može i osmica) bi rešila veliki deo problema jer bi osim BG Voza bili povezani i ostali sadržaji. Ovde još samo nedostaju Petlovo brdo i Skojevsko, kao delovi Rakovice. Ako odbacimo ovakav pristup, onda bi svaki ovaj koridor morao da ima direktan pravac ka oba kraka (levo i desno od železničke pruge odnosno prema Banovom brdu i prema Banjici). Imaš primer Petlovog brda, potosji pravac prema BB tj Padini i prema Banjici, to da važi i za ostale.
Inače, idiotski je praviti posebno linije za domove zdravlja, posebno za ono, posebno za ono. Ali kako su krenuli sa kretenskim 500 potezom na Opštini mislim da lokali više i nisu tako dobra ideja.
 
Lepo napisah da su to predlozi koje sam davao ranije , dakle ne juče ili pre neki dan , nego mnogo ranije , kada je i situacija bila drukčija. A nisam ni izričito naglasio da su to predlozi gde se apsolutno sva okolna naselja povezuju sa ŽS Rakovica. A i da dam predloge za povezivanje baš svih naselja , opet ne bi bio zadovoljan izmeštanjem nekih linija. Dakle , opet nekako dolazimo do toga da moraju lokalne linije , koliko god da to iz trenutne perspektive izhgleda glupo.
Za takvu lokalnu koja se predlaže , a povezuje sva naselja u vidu osmice , potrebno je 8 vozila , i to samo u jednom smeru , za takt od 13 minuta. Nažalost , tako nešto i nije baš izvodljivo , tj. praktično. Zato sam i pokušavao da iskoristim postojeće linije , koliko je to moguće. Prostora za još izmena postojećih linija svakako postoji , ali neka od njih zahtevaju dodavanje vozila.
 
Definitivno jednu od linija treba spustiti kroz Varešku, u oba smera. Imamo 47, 94, 59 i 50 koje idu preko Kanarevog. Znam da ce se naci razlog za svaku od ovih linija zbog čega ne bi trebalo da idu pored železničke u Rakovici, ali nesto mora tuda da prolazi ako hoćemo da iskoristimo bolje Bg voz. I naravno, voz na pola sata ka Ovči
 
Ja imam stan na Miljakovcu 3 i mislim da 505l ne treba dirati jer je linija odlična i korisna. I ovako znaju da budu gužve jer 48 jako često ispada iz reda vožnje i nema je do pola sata i onda svi nasrnu na 505l, a ako se stavi da radi na 30 minuta, to bi bila katastrofa.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Остаде сад само 3а и 42 поред Железничке станице Раковица док окретницу на Видиковцу нећу ни коментарисати, нејасно ми је што је претрпавају кад је већ сад у хаосу, уместо до Церака.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Певац може још две линије минимум да прими па може и тамо. Није да ми одговара само кажем.
 
Kazu 8 linija za gradjane Rakovice... samo nek mi objasne prvo kako 503 ide kroz Rakovicu i ko je i kad uveo tu liniju... ovakvi plakati su samo dokaz da ce za sve sad sto rade biti postavljani plakati... reklame, ludilo...ovaj plakat pre treba da se odnosi na Resnik, tamo napravise vise okrernica nego u bilo kom naselju igde...strasno sta se radi...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666669#p666669:la1njpj7 je napisao(la):
hiavata » Sub Okt 05, 2019 8:56 am[/url]":la1njpj7]
file.php
Po meni je najbolje rešenje koje je dao Predrag1978 , da umesto iz Vidikovačkog venca ponovo skreće u Patrijaha Joanikija , produži pravo pored odnovne škole "14. oktobar" do okretnice Cerak vinogradi. Na taj način se ne gubi veza sa bitnim stvarima duž Patrijarha Joanikija , a pomenuta ulica se ne zagušuje dodatno , kao ni okretnica Vidikovac.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666671#p666671:la1njpj7 je napisao(la):
igor989 » Sub Okt 05, 2019 9:03 am[/url]":la1njpj7]Остаде сад само 3а и 42 поред Железничке станице Раковица док окретницу на Видиковцу нећу ни коментарисати
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666664#p666664:la1njpj7 je napisao(la):
sudija » Sub Okt 05, 2019 7:56 am[/url]":la1njpj7]Definitivno jednu od linija treba spustiti kroz Varešku, u oba smera. Imamo 47, 94, 59 i 50 koje idu preko Kanarevog. Znam da ce se naci razlog za svaku od ovih linija zbog čega ne bi trebalo da idu pored železničke u Rakovici, ali nesto mora tuda da prolazi ako hoćemo da iskoristimo bolje Bg voz. I naravno, voz na pola sata ka Ovči
Zato sam i predložio da se uzme linija 47 , jer smatram da je to najbezbolnije rešenje , poštzo se ne gubi nijedna od postojećih veza , a dobija se mnogo više. Inače ljudi mnogo više koriste 59 u odnosu na 47. To je neko moje zapažanje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666668#p666668:la1njpj7 je napisao(la):
Vinča307 » Sub Okt 05, 2019 8:41 am[/url]":la1njpj7]Ja imam stan na Miljakovcu 3 i mislim da 505l ne treba dirati jer je linija odlična i korisna. I ovako znaju da budu gužve jer 48 jako često ispada iz reda vožnje i nema je do pola sata i onda svi nasrnu na 505l, a ako se stavi da radi na 30 minuta, to bi bila katastrofa.
Tu treba svakako uvesti još jednu liniju , ali koja ne bi išla ka centru , bilo da je preusmerenjer neke od postojećih , bilo da je neka nova u pitanju , nevezano za predloženo produženje 505L (508). Što se tiče samog predloga produženja 505L (508) , cilj mi je bio da se linija poveže sa Vidikovcem i svim onim stvarima o kojima smo pričali , plus da se dobije i dobra presedačka opcija kod TC na Vidikovcu , plus što bi se ponovo vratila veza sa ŽS Rakovica , što se traži od prebacivanja 504 na Miljakovac 1.
 
Naleteo na jedan predlog od ranije sa busevi.com.
Šta mislite o tome da se linija 20 preusmeri trasom 50 do Trošarine, a da se manjak u VML nadoknadi uvođenjem autobusa na liniji 26l?
Sigurno bi bilo veliko rasterećenje za 50, a iskreno ne znam koliko bi ovo oštetilo VML.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Ja jos ne mogu da verujem da su ovako glupo produzili 504...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Na kraju klasicna nebuloza sa odlaskom na okretnicu na Vidikovcu. Mogli su da je spuste do Ceraka ako su vec Bele Vode predaleko.

Edit: @solecar

OS je Branko Copic, da ne bude zabune :)
 
Pa da je linija skraćena do Edvarda Grira u Resniku (kako su neki predlagali) , sa istim brojem vozila i istim taktom je mogla da se produži do Belih voda , preko Cerak vinogradi (moj predlog). Čak bi bilo izvodljivo i sa ovim opsluživanjem Vidikovačkog venca.
Od toliko predloga koji su davani za 504 , smišljeno je i implementirano neko njihovo , koje je najmanje funkcionalno.
 
47 и 94 неретко дођу са 3-4 путника, некад чак и празни и то не само увече. Боље би било да се уведе линија према граду, него што уводе разне 502-јке, 505-це... Размишљам о 2 варијанте експрес линија:
1.варијанта Студенски Трг-Кнежевац
С.Трг-Теразије(Дечанска у смеру ка С.Тргу)-Трг Н.Пашића-Траса 40,41 од К.Милоша до 5 солитера и одатле трасом 94 до Кнежевца. Стајалишта која би користила су сва до П.Велимировића, 5 солитера, КБЦ Драгиша Мишовић, Ортопедски Завод, Вишеградска(Милоша Поцерца), Лондон(Адмирала Гепрата), Пионирски Парк, Трг Републике, Студенски Трг
2.варијанта Славија-Петлово Брдо
Булевар Ослобођења-Др Милутина Ивковића-Бул.Кнеза Александра Карађорђевића-потом трасом 59 и 94 до Општине Раковица и трасом 42 до Петловог Брда. Не бих могао да одредим тачно која стајалишта треба да стаје/прескаче на потезу П.Брда, Кнежевца и Маричке. То би бих питао Ђолета Певчанина, али сталишта које би користила та линија су ГО Раковица, Миљаковац 1, Канарево Брдо, Пере Велимировића, 5 солитера, КБЦ Драгиша Мишовић, Динарска, Франше Депереа, Карађорђев Парк, Славија.
То би било велике користи за становнике великог дела општине Раковице, Бањице, Дедиња и била би потреба за зглобним возилима
Што се тиче броја возила, интервала и осталог препуштам Вама. :)

@Daxara

Oдличан предлог и још да се продужи 503 до Медака 3-јке и 20 до Бањице 2, и то је добитна комбинација за решење гужви 50-це :) . То би пуно значило људима са Бањице, Јајинца и насеља потеза 400, јер доста људи одатле гравитира ка Браће Јерковић и линији 26, који управо они напуне аутобус на почетној станици. И што је исто важно решава се слепо црево Б.Јерковић-Медак-Коњарник-Устаничка-Миријево, иначе тај правац је веома веома јак и поптпуно сулудо преседање 46-трамваји-50 би свакако било мање.

П.С.

503 као линија јако дуго постоји, још од 1979/80 и није мењала трасу све до пре 2 године :) , као и 504 с тим што је имала назив 541ж(после је била скраћена до Кнежевца, имала број 541л и после 504...). Свеједно, они су дуже у Реснику него 47 који је дошао 1988/89 :D :D :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666731#p666731:1fp4cd5f je napisao(la):
solecar » 05 Oct 2019 11:53 am[/url]":1fp4cd5f]Pa da je linija skraćena do Edvarda Grira u Resniku (kako su neki predlagali) , sa istim brojem vozila i istim taktom je mogla da se produži do Belih voda , preko Cerak vinogradi (moj predlog). Čak bi bilo izvodljivo i sa ovim opsluživanjem Vidikovačkog venca.
Od toliko predloga koji su davani za 504 , smišljeno je i implementirano neko njihovo , koje je najmanje funkcionalno.
Tacno tako, ustedi se po kilometar na Resniku i Vidikovcu, a od O la la do Lav auta ima otprilike 2km, i jos dole do okretnice nema puno. Predlog je stvarno odlican i znacio bi i ljudima sa Belih Voda isto koliko ce znaciti i ovima iz Resnika.
 
Pa izgleda da nisu produzili 504 na Cerak i Bele vode jer onda ne bi bilo osam linija za gradjane Rakovice vec bi 504 presao na Cukaricu. Mislim da je ovo samo glupa igrarija jos gluplje lokalne vlasti.
 
Па шта ако Церак припада општини Чукарица то опет није разлог да се не повежу Ресник и Кнежевац са Видиковцем.
Ако 503 може до Троше као чист локал онда могу и 502 и 504 до Церака или негде даље. Њима је локал све што саобраћа само у Раковици.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Što reče Đole , ako može 503 , a ja pridodajem produženje 507 na teritoriju opštine Čukarica , kojoj pripada Rušanj , onda je mogla i 504. Pre bih rekao da je ove u pitanju neko uticajan ko živi ili ima nekog svog u Cerskom vencu , pa da je zato to tako urađeno.
 
Господин преЦедник општине. Још линија очекујем у Реснику у наредном периоду.
 
Ali zato u Grockoj ima da budu iste linije još 50 godina...

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vrh