Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Jedino da ti autobusi nestanu, i ne okreću tamo, mozda ces uspeti...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Druže, da si ti živ i zdrav, tu tramvaji imaju šine, ali ih ne koriste već godinama, ta okretnica je godinama autobuska, a uskoro će i ona nestati zbog rekonstrukcije Savskog Trga..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Pa i govori se o autobusima. Covek je napisao da bi trebalo da ostave autobus 3A na relaciji Knezevac-Savski Trg.
 
Do ove vlasti, 3A kada su u pitanju duži prekidi, uvek je išla na relaicji Savski trg - Kneževac. Presedanje u sred šume, posebno zimi nije dostojno putnika prestonice u 21. veku.
 
Mnogo šta je ispod dostojanstva prestonice i njenih stanovnika u poslednje vreme
 
Znači 507,pa 504...koja je sledeća predizborna??????...... pitam se..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Нешто типа Ресник - Добановци јер би то била јако битна линија за пензосе из Ресника.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669282#p669282:30y7qowf je napisao(la):
predrag1978 » Sub Okt 12, 2019 8:48 pm[/url]":30y7qowf]Znači 507,pa 504...koja je sledeća predizborna??????...... pitam se..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
A 860И? A da ne zaboravimo i pojačanje na 34.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669297#p669297:30y7qowf je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sub Okt 12, 2019 10:13 pm[/url]":30y7qowf]Нешто типа Ресник - Добановци јер би то била јако битна линија за пензосе из Ресника.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
860R Resnik - Dobanovci :)
 
Šaljite direkciji, ima odmah da je uvedu

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Секретаријату за превоз требају компетентни људи. Кад они дођу престаће увођење сувишних линија и лоше обележавање.
 
Шалу на страну, Видиковачки венац је преузак за мимоилажење аутобуса. Мало непажње и оде ретровизор у најбољем случају.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Malo sam se igrao. Evo nekih predloga (izmenama se ne menjaju postojeća stajališta, predloženi terminusi su ujedno i oni koji su najbliži trenutnim, nove linije spajaju do sada nespojene pravce). Dovoljno je izabrati jedan od predloženih predlog za potrebe Kneževca, mada predlozi različite pravce pokrivaju. U predlog nisu uvrštene nove linije u Rakovici. Za sve predloge imam i plan linija. I naravno da mogu da se naprave i bolji, mada do sada realizacija je problematična.
Svedoci smo da ne postoje nikakve prepreke za izmene ili uvođenje novih linija, pa tako i za realizaciju bar jednog od ovih predloga. Oni koji odlučuju mogu da biraju.
Živim u ovom kraju, tačno se zna kako se putnici kreću, čemu gravitiraju, koje su stanice najopterećenije, na kojim stanicama se autobus prazni i puni, nema laži nema prevare.

53 (izmana) Zeleni venac (Banovo brdo - Vidikovac - Kneževac - #1266 Pilota Mihajla Petrovića) Kneževac okretnica ili Miljakovac I (trenutna: Zeleni venac - Vidikovac); produženje linije za 5,3km, ukupno 18.2km
89 (izmena) Blok 72 (Most na Adi - Čukarička padina - Žarkovo - Vidikovac - Kneževac - #1266 Pilota Mihajla Petrovića) Kneževac okretnica ili Miljakovac I (trenutna: Blok 72 - Vidikovac); produženje linije za 5,3km, ukupno 20.5km
508 (nova - kružna u oba pravca) Miljakovac I - #1265 Pilota Mihajla Petrovića - Kneževac - Labudovo brdo - Vidikovac - #736 Marička - žel. stanica Rakovica - Vareška - Miljakovac I; ukupno: 12,7km
509 (nova) Trošarina (Banjica - Kanarevo brdo - Vareška - žel. stanica Rakovica - #1265 Pilota Mihajla Petrovića - Kneževac - Vidikovac - Cerak) Bele vode; ukupno: 14,5km
510 (nova) Petlovo brdo (Kneževac - #737 Marička - Vidikovac - Košutnjak - trasom linije 57) Banovo brdo; ukupno 13,5km
521 (izmena) Petlovo brdo (Kneževac - #737 Marička - Vidikovac) Železnik (trenutna: Vidikovac - Železnik); produženje linije za 7.2km, ukupno 15.8km
 
Taко то испадне кад због Макишка метро заобиђе делове града који су грађени са идејом да их покрије метро. И онда се као решења намећу монструми у рангу 95.
 
Zbog radova na sanaciji tramvajskog koloseka u zoni Topčiderske ulice, na deonici između restorana „Daščara” i tramvajske okretnice „Topčider”, koje će izvoditi „Elektrograđevinska operativa” GSP „Beograd”, od petka u 22 časa do ponedeljka u 3.30 časova menja se režim rada pojedinih linija javnog prevoza. Kako je saopštio GSP, u subotu i nedelju će tramvaji sa linije 3L1 celodnevno saobraćati trasom Omladinski stadion – Gospodarska mehana. Vozila na privremenoj autobuskoj liniji 3A saobraćaće trasom Savski trg – Kneževac.

Trasa linije 3A za smer ka Kneževcu je sledeća: Savski trg – Savska – Bulevar vojvode Mišića – Topčiderska – Bulevar patrijarha Pavla – Patrijarha Dimitrija – Oslobodilaca Rakovice – Kneževac, a za smer ka Savskom trgu: Kneževac – Oslobodilaca Rakovice – Patrijarha Dimitrija – Bulevar patrijarha Pavla – Topčiderska – Gardijska – Bulevar patrijarha Pavla – Bulevar vojvode Mišića – Savska – Savski trg.

Privremeno se uspostavljaju stajališta za liniju 3A „Topčiderski park” u Topčiderskoj ulici, neposredno posle raskrsnice sa Bulevarom vojvode Mišića u smeru ka Kneževcu, i „Careva ćuprija”, u oba smera, naspram postojećih stajališta.

izvor: beograd.rs

------------------------------------------------------------

Tokom radova na uređenju Trga republike od 21. oktobra u 4 časa do 1. novembra u 4 časa doći će do promena u radu linija javnog prevoza.

Trolejbuska linija 21 saobraćaće na relaciji Trg Slavija – Učiteljsko naselje sa oznakom 21L, trolejbuska linija 22 na relaciji Trg Slavija – Kruševačka sa oznakom 22L, trolejbuska linija 29 na relaciji Trg Slavija – Medaković 3 sa oznakom 29L. Autobuska linija 31 saobraćaće do privremene okretnice ispred Palate „Albanija” sa oznakom 31L, a privremena autobuska linija 22A na relaciji Palata „Albanija” – Trg Slavija.

Vozila sa linija 24 i 26 saobraćaće delimično izmenjenom trasom – u smeru prema Dorćolu ulicama Trg Nikole Pašića, Dečanskom, Braće Jugović, Francuskom i dalje redovnom trasom, a koristiće stajalište „Dom omladine”. U smeru prema gradu vozila će saobraćati ulicama Francuskom, Trg republike, Makedonskom, Dečanskom, Trg Nikole Pašića i dalje redovnom trasom. U ovom pravcu vozila će koristiti privremeno stajalište „Trg republike” ispred scene „Raša Plaović”.

Vozila sa linija 37 i 44, kao i minibus linija E2 saobraćaće delimično izmenjenom trasom – u smeru prema Dorćolu ulicama Trg Nikole Pašića, Dečanskom, Braće Jugović, Francuskom i dalje redovnom trasom, a koristiće stajalište „Dom omladine”. U smeru prema gradu vozilaće saobraćati ulicama Francuskom, kroz terminus „Trg republike”, Braće Jugović, Dečanskom, Trg Nikole Pašića i dalje redovnom trasom. U ovom pravcu vozila će koristiti stajalište „Trg republike”, koje u redovnom režimu koriste linije 43 i 96.

Autobuske linije 43 i 96 će saobraćati na skraćenoj trasi do terminusa „Železnička stanica (Pančevački most)” i nosiće oznake 43L i 96L. Za ove linije se uspostavlja privremeno stajalište preko puta postojećeg u Ulici Jovana Avakumovića.

Autobusi sa linije 27 će u smeru ka Trgu republike saobraćati delimično izmenjenom trasom: Bulevar kralja Aleksandra – Dečanska – Braće Jugović – Francuska – terminus „Trg republike” i koristiće stajalište „Dom omladine”.

Umesto preko Terazija, minibus linija E9 će u oba smera saobraćati od Trga Slavija ulicama Beogradskom, Bulevarom kralja Aleksandra, Trg Nikole Pašića, Dečanskom, Braće Jugović, Francuskom, Cara Dušana i dalje redovnom trasom. Privremeno ne saobraćaju linije 5A, 19, 28A i 41.

izvor: beograd.rs
 
Pa da, jedino vikendom kada imaju sta da stave na liniju od autobusa. Mada, sa druge strane, ne bi me cudilo da ostave isti broj autobusa i za ovu "produzenu" varijantu.
 
43 и 96 скратили до Панчевачког моста? Па да ли су они нормални? Како да досадашњи путници 43 и 96 дођу до Панчевца? На крову 95? Једно решење је направити круг Цвијићева, Таковска, Дечанска, Дом Омладине, Деспота Стефана. Губи се "пеглање" реда вожње везано за терминус Трг републике, али се макар добија потребни капацитет. Осим тога, зар 43 не прелази више преко Бранковог да окрене негде код Ушћа?
 
Kakve veze ima to što se 43 ne okreće više na Ušću sa ovim najnovijim skraćenjem? Nije mi baš najjasnije.
 
U poslednje vreme primetio sam drastično povećanje putnika na liniji 51...linija ide od Savskog Trga do Belih Voda, godinama već zvrji velikim delom dana poluprazna, u špicevima je logično bila punija, medjutim radnim danom kako ujutru, a pogotovo u periodu od 16 do 22 sata autobusi su konstantno puni, na Sajmu mnogo više ljudi ulazi u pravcu ka B. Brdu, a na stanicama kod City Hall-a, kod okretnice na Banovom Brdu i na stanici u Trgovačkoj kod Maksija, sve je teže ući u bus... verujem da je to uzrokovano mogućim problemima na drugim linijama koje tu gravitiraju, ali je simptomatično da ja ne pamtim da otkad ide ovom trasom, a ne kao nekad do Slavije, linija je mnogo više iskorišćena nego pre...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Добра ствар скраћења 43 је само у томе што више није толика гужва због бржег такта. Али се зато сви путници пресипају на 16, 23, 33, 35, 95. Много већи проблем имамо код Бранковог моста. Гомила људи који се возе линијама које завршавају вожњу на Зелењаку (15, 84, 71, 72, 75, 67, 68, 700-те линије) силази баш код моста и чека превоз за даље. С тога сматрам да се линије 35 и 27Е морају појачати зглобним возилима пошто покривају веома оптерећен коридор Бранков мост-Панчевачки мост. Такође не би било лоше неку од линија које окрећу на Зеленом венцу продужити кроз Призренску преко Теразија и Трга Николе Пашића ка БКА да окреће код Вука како би се мало побољшала ситуација и на линијама које возе од скупштине до Вука где су исто велике гужве.
Наравно, из свега овога можемо закључити да нам на та два потеза, БКА-Трг Николе Пашића-Теразије-Зелени венац и Зелени венац-БДС-Панчевачки мост/Омладински стадион фали поузданији превоз јачег капацитета. Моје мишљење је да би за почетак ваљало продужити трамвај кроз БКА до трга Николе Пашића и Теразија, а у будућности да би требало планирати и ширење трамваја преко Бранковог моста ка Зеленом венцу и Теразијама кроз Призренску, и од Теразија направити исто трасу ка Булевару Деспота Стефана преко Трга републике. Све ово са циљем заобилажења Теразијског тунела и Дечанске као главне тачке загушења и ради растерећења линија које се крећу дуж ова два правца.
 
Vozio sam se danas produženom/izmenjenom 60icom sa posla, sa Zelenog venca. Atmosfera u njoj je da ima stalne mušterije i većina se više/manje znaju međusobno sa vozačem. Tako nešto sam doživio u Pertu, na nekim linijam, obzirom da tamo svega 6% stanovništva koristi javni prevoz.

Elem, slušam razgovor jednog putnika i vozača i putnik kaže kako neki njegov poznanin/komšija ili šta već planira da pokrene peticiju za produženje 60ice do Bloka 70 (!), na šta je vozač rekao - "I treba!"

E sad, tako sam čuo. Ako lik laže onda i ja vas lažem. A i moguće da sam loše čuo (imam malo lošiji sluh). U svakom slučaju, ako se to desi, 60 više ne bi smeo da bude minibus.
 
Ja sam nešto slično predlagao. Da se linija sa jedne strane produži do blika 70A (Dr Agostina Neta) , a sa druge preko Gavrila Principa i Nemanjine do Slavije. I to tako što bi linija samo u određenim polascima svraćala do Toplane.
Inače , slična je situacija i sa vozačima i putnicima na liniji 34. Možda je tako i na ovim resničkim minibus linijama , kao i na 505 , 505L i 513.
 
Vrh