Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665715#p665715:1qi1xf47 je napisao(la):
hiavata » 02 Oct 2019 09:18 am[/url]":1qi1xf47]Realno cilj je titrati gradjanima Resnika jer se ova lokalna vlast u Rakovici drzi na tim glasovima. Totalno je ocekivano da spoje Resnik, Knezevac (okretnica), Pilota Mihalja Petrovica i onda kod meka levo ili desno.
Velika istina, iz prve ruke, da ne kazem iz Resnika :D

Mada je ocigledno svakako.

Da treba prevoz do Vidikovca, treba, jer mnogo ljudi gravitira ka istom, a 37 je vec odavno ispricana prica koja je jos opterecenija otvaranjem Kapitola i Lidla. Od Kapitola do Meka puna kapitolovaca i Resnikanaca, pa tu ide smena i ulaze lidlovci plus ljudi iz okolnih zgrada jer i 23 i 53 znaju da zakazu, pa i na sledecoj stanici u Ratka Mitrovica bude dosta ljudi koji cekaju da se dovuku do Siti Hola jer opet 23 zaglavi u gradu, a 53 sa ovim solo ne moze da se sastavi, a i nema je nesto cesto. Plus u tom 37 ostaju svi koji idu ka Bbrdu. Vazda opstenarodno veselje u solo busu kog nekad zna da ne bude dugo. Dobro se i drzi 37 s obzirom na situaciju duz cele linije.

Mislim da ako vec hoce da puste 504 pravo do Meka(ma gde god dalje ona isla) moraju da uvedu bar ovu kruznu liniju u oba smera sto kaze Djole Pevac jer je sramota da ceo Knezevac zvrji prazan i da ljudi sipce gore na 23 i zavise od najnategnutije linije numeracije 42. Ili da 504 pravi osmice :D
 
Danas kod stanice južni bulevar za 25, 25p i 26. Nisam mogao da uđem u 6 autobusa za redom. Jedva sam se ugurao u sedmi bus kad je naišao 25P. Ja stvarno ne znam šta oni misle sa ovim solo autobusima ma toliko opterećenim linijama i zašto ne radi zglob na 26
a319367e9fe0f31d74c4df5191a7c72c.jpg


Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Mogla je 502 lagano da se okreće na Ceraku, umesto da izlazi na Ibarsku. Od svih mogućih predloga ovde iznetih ni jedna jedina nije po volji opštinara i gradu. Zato evo nove, da vidimo ko će više da izdrži :D :D :D Mislim da još nismo produživali 53, ispravite me ako sam to prevideo, da nastavi prema Labudoovom pa kroz Kneževac. Kada su već pravili parkinge usput neka nađu mesta i za okretnicu. To je par "samo" minuta produženja :bash: :bash: :bash:

Usput, mislim da je svrsishodnije da je 504 preko meka produžila do Belih voda jer one koje znam dole značila bi im linija do Vidikovca. Ovako se pokriva potez koji već ima buseve. Izvinjavam se onima sa Pevca kojima treba bus do Resnika.

Hajde da se nadamo da će ipak nešto pametno da narapve sa ovom 504.

Pravda za zdrav razum!
 
Rekao bih nesto na temu, ali rekose da smaramo s temom...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
@Vinča307

Mogli bi zglobovi na 26 kad bi to bilo dozvoljeno i kad bi privatnici imali odgovarajuće zglobne autobuse za tu liniju. Na 26 ne mogu niskopodni, već samo tipa ik-201 ili ik-206. Da je Lasta kojim slučajem ostala u gradskom prevozu, verovatno bi zglobova bilo i na 26, 35, 37, 59...
 
до пре неки дан нисам ни знао за линију 860И, а до јуче нисам ни знао куда и како иде

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665798#p665798:370vl63z je napisao(la):
Vinča307 » 02 Окт 2019, 15:29[/url]":370vl63z]Danas kod stanice južni bulevar za 25, 25p i 26. Nisam mogao da uđem u 6 autobusa za redom. Jedva sam se ugurao u sedmi bus kad je naišao 25P. Ja stvarno ne znam šta oni misle sa ovim solo autobusima ma toliko opterećenim linijama i zašto ne radi zglob na 26

не може зглоб ни на 25/П ни на 26 јер имају доста уских скретања. да, рећи ћете да је некада ишао зглоб на обе линије, али немате појма како је било тешко да скрену на неколико места
 
Не гравитирам ка Реснику него само говорим реално стање у Кнежевцу јер тај потез одлично знам. 504 би можда могла и до Бановог брда у експрес режиму као алтернатива 37-ици.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665798#p665798:1ch6na9p je napisao(la):
Vinča307 » 02 Oct 2019 02:29 pm[/url]":1ch6na9p]Danas kod stanice južni bulevar za 25, 25p i 26. Nisam mogao da uđem u 6 autobusa za redom. Jedva sam se ugurao u sedmi bus kad je naišao 25P. Ja stvarno ne znam šta oni misle sa ovim solo autobusima ma toliko opterećenim linijama i zašto ne radi zglob na 26
a319367e9fe0f31d74c4df5191a7c72c.jpg


Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока

Zato što dvestakečeva nikad više na 23 nije bilo od četvrtog kvartala 2012 kad su Solarisi počeli da stižu. Nemaju ni najjače linije čime da pokriju osim solo vozilima pa šta reći o uništenim soloizovanim linijama. Da su poslali sve dvestakečeve u Kosmaj on bi mogao držati 25 i 26 sa bar 50% zglobnim. Mada posatavlja se pitanje koliko bi bilo ispada s obzirom na loše održavanje. Tu su solo privatnici u prednosti.

Problem je što pušeri ne mogu da prođu kroz centralnu trasu Dušanovac - Vukov Spomenik. Zglobnje brže alternative treba da idu češće uz mnogo veće mogućnosti presedanja, znači preko Autokomande i Slavije.

Dakle postoji alternativa:

25A Kumodraž II - Autokomanda - Slavija - Vukov Spomenik - Karaburma II - Mirijevo IV na 10min (Karaburma zglob, 12 vozila)

25B Karaburma II - Vukov Spomenik - Maksima Gorkog - Kumodraška - Zlarinska - Vojvode Stepe - Kumodraž /Stepina Kuća/ na 20min (privatni solo)

26A Braće Jerković - Darvinova - Autokomanda - Slavija - Dorćol /Dunavska/ na 10min (Karaburma zglob, 8 vozila)

26B Braće Jerković - Maksima Gorkog - Vukov Spomenik - Dorćol /Dunavska/ na 20min (privatni solo)

Takođe moguć je pomak na relaciji Mostar - Autokomanda - Cvetkova Pijaca:

46 ista

55 Bele Vode - Požeška - Mostar - Autokomanda - Maksima Gorkog - Zvezdara /Pijaca 2/ ekspres na 10min (Novi Beograd zglob, 8 vozila)

Zbog 55 51 bi izgledala ovako:

51 Stari Železnik - Čukarička Padina - Mostar - Savski Trg - Slavija - Crveni Krst na 10min (privatni solo)
 
79 дефинитивно зрела за озбиљније појачање, барем сад док су радови, оно није хумано колико је насардињен скоро сваки бус... :bash: А вала би могли да врате и 5А, оно је катастрофа.
 
Evo da kažem nešto konkretno i naravno bez smaranja , što bi rekao Vinča 307. A što bi rekao Predrag1978 , saznadoh pre drugih forumaša.
Šta će biti sa stajalištem kod Miljakovačke pijace , ostaje nejasno. Stajališta nisu uklonjena , ali je prelepljena oznaka za liniju 504 , a nijedna nova nije postavljena. Isto i na stajalištu kod Miljakovačke toplane.







Oznake za liniju 504 su duž cele Pilota Mihajla Petrovića , sa obe strane. Linija neće saobraćati do Ceraka , već će ići do Vidikovca i imaće početno stajalište zajedno sa linijom 53.



Što se tiče trase na Vidikovcu , linija će saobraćati preko Vidikovačkog venca , i to dvosmerno , delom venca koji je uz Kneževac. Trasa kojom će ići je Pilota Mihajla Petrovića , Patrijarha Joanikija , Vidikovački venac , Patrijarha Joanikija. Nažalost ništa od velikih očekivanja i povezivanja trase linije 42 kroz Kneževac sa Vidikovcem.
Na mapi se mogu videti pozicije novouspostavljenih stajališta , koja su označena crvenom bojom i kodom stajališta iznad. Zelenom bojom su označena postojeća stajališta koja će linija da koristi. Stajalište koje je precrtano , moja pretpostavka je da je greškom označeno da ga koristi linija 504. Takođe , po meni je greška što nije uspostavljeno stajalište „Vidikovački venac“ u smeru ka Vidikovcu. Isto tako , pretpostavljam da će naknadno biti uspostavljeno stajalište „Bože Jeremića“ u smeru ka Vidikovcu. Ukoliko je kojim slučajem ono ipak uspostavljeno , a meni je promaklo , ispravite me.



Evo i fotografija stajališta duž Vidikovačkog venca.





















Evo i fotografije table stajališta za koje mislim da je greška u označavanju.



Evo i par fotografija sa postojećim stajalištima.



 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665866#p665866:3rd9qeo7 je napisao(la):
Рипањац 405 » Sre Okt 02, 2019 7:19 pm[/url]":3rd9qeo7]79 дефинитивно зрела за озбиљније појачање, барем сад док су радови, оно није хумано колико је насардињен скоро сваки бус... :bash: А вала би могли да врате и 5А, оно је катастрофа.
Dok je radila 5A , putnika je bilo vrlo malo. Tako kažu na gspbeograd.net
 
Express":1kp2zqa6 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665798#p665798 je napisao(la):
Vinča307 » 02 Oct 2019 02:29 pm[/url]":1kp2zqa6]Danas kod stanice južni bulevar za 25, 25p i 26. Nisam mogao da uđem u 6 autobusa za redom. Jedva sam se ugurao u sedmi bus kad je naišao 25P. Ja stvarno ne znam šta oni misle sa ovim solo autobusima ma toliko opterećenim linijama i zašto ne radi zglob na 26


Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока

Zato što dvestakečeva nikad više na 23 nije bilo od četvrtog kvartala 2012 kad su Solarisi počeli da stižu. Nemaju ni najjače linije čime da pokriju osim solo vozilima pa šta reći o uništenim soloizovanim linijama. Da su poslali sve dvestakečeve u Kosmaj on bi mogao držati 25 i 26 sa bar 50% zglobnim. Mada posatavlja se pitanje koliko bi bilo ispada s obzirom na loše održavanje. Tu su solo privatnici u prednosti.

Problem je što pušeri ne mogu da prođu kroz centralnu trasu Dušanovac - Vukov Spomenik. Zglobnje brže alternative treba da idu češće uz mnogo veće mogućnosti presedanja, znači preko Autokomande i Slavije.

Dakle postoji alternativa:

25A Kumodraž II - Autokomanda - Slavija - Vukov Spomenik - Karaburma II - Mirijevo IV na 10min (Karaburma zglob, 12 vozila)

25B Karaburma II - Vukov Spomenik - Maksima Gorkog - Kumodraška - Zlarinska - Vojvode Stepe - Kumodraž /Stepina Kuća/ na 20min (privatni solo)

26A Braće Jerković - Darvinova - Autokomanda - Slavija - Dorćol /Dunavska/ na 10min (Karaburma zglob, 8 vozila)

26B Braće Jerković - Maksima Gorkog - Vukov Spomenik - Dorćol /Dunavska/ na 20min (privatni solo)

Takođe moguć je pomak na relaciji Mostar - Autokomanda - Cvetkova Pijaca:

46 ista

55 Bele Vode - Požeška - Mostar - Autokomanda - Maksima Gorkog - Zvezdara /Pijaca 2/ ekspres na 10min (Novi Beograd zglob, 8 vozila)

Zbog 55 51 bi izgledala ovako:

51 Stari Železnik - Čukarička Padina - Mostar - Savski Trg - Slavija - Crveni Krst na 10min (privatni solo)
Fenomenalni predlozi... komplet sve podrzavam... bas to i jeste pravo resenje... svaka cast na predlogu...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
@ solecar
Све сами изговори... :bash: Желудац ми се окрене за 180 степени кад их чујем. :rant:
 
solecar":3dtdzxgm je napisao(la):
Evo da kažem nešto konkretno i naravno bez smaranja , što bi rekao Vinča 307. A što bi rekao Predrag1978 , saznadoh pre drugih forumaša.
Šta će biti sa stajalištem kod Miljakovačke pijace , ostaje nejasno. Stajališta nisu uklonjena , ali je prelepljena oznaka za liniju 504 , a nijedna nova nije postavljena. Isto i na stajalištu kod Miljakovačke toplane.







Oznake za liniju 504 su duž cele Pilota Mihajla Petrovića , sa obe strane. Linija neće saobraćati do Ceraka , već će ići do Vidikovca i imaće početno stajalište zajedno sa linijom 53.



Što se tiče trase na Vidikovcu , linija će saobraćati preko Vidikovačkog venca , i to dvosmerno , delom venca koji je uz Kneževac. Trasa kojom će ići je Pilota Mihajla Petrovića , Patrijarha Joanikija , Vidikovački venac , Patrijarha Joanikija. Nažalost ništa od velikih očekivanja i povezivanja trase linije 42 kroz Kneževac sa Vidikovcem.
Na mapi se mogu videti pozicije novouspostavljenih stajališta , koja su označena crvenom bojom i kodom stajališta iznad. Zelenom bojom su označena postojeća stajališta koja će linija da koristi. Stajalište koje je precrtano , moja pretpostavka je da je greškom označeno da ga koristi linija 504. Takođe , po meni je greška što nije uspostavljeno stajalište „Vidikovački venac“ u smeru ka Vidikovcu. Isto tako , pretpostavljam da će naknadno biti uspostavljeno stajalište „Bože Jeremića“ u smeru ka Vidikovcu. Ukoliko je kojim slučajem ono ipak uspostavljeno , a meni je promaklo , ispravite me.



Evo i fotografija stajališta duž Vidikovačkog venca.





















Evo i fotografije table stajališta za koje mislim da je greška u označavanju.



Evo i par fotografija sa postojećim stajalištima.



Kakva moša..... uglavnom, šta reći... za ovaj zahvat im nije bio potreban 504,mogli su čak 59 ili 89 da preusmere tako... ne razumem ideju sa 504 onda... šta je ovim dobijeno... ok povezace Resnik i Vidikovac, ali za tu liniju je ovo bespotrebno kruzenje... ovo bi lakse podnela neka jača linija... stajalište u oba smera MZ Vidikovac je greskom obelezeno.. evidentno... i opet Kneževac nije povezan preko Prvoborca... 504 ide tamo gde vec ima kvalitetan prevoz... bezveze...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665832#p665832:1oigdk81 je napisao(la):
Djole Pevcanin » 02 Oct 2019 03:39 pm[/url]":1oigdk81]Не гравитирам ка Реснику него само говорим реално стање у Кнежевцу јер тај потез одлично знам. 504 би можда могла и до Бановог брда у експрес режиму као алтернатива 37-ици.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Naravno, upoznat sam sa stanjem u Knezevcu takodje. Kazem da ljudi iz Resnika gravitiraju ka Vidikovcu, u suprotnom smeru stvarno nema sta da se vidi osim sto ti ljudi moraju da se vrate nazad kuci.

Ovaj predlog sa 504 ka BB bi bio najbolje resenje, onaj da ide na Bele Vode je takodje podjednako dobar. Ali ne sumnjam da ce ograniciti ovu liniju da ide samo po Rakovici, stajaliste kod meka im je sasvim dovoljno, ostatak linije je tek eto da popuni trasu. Namera je jasna.

A mozda je uprava opstine skapirala da je pijaca na Vidikovcu ipak ozbiljna pijaca(nekad bila), za razliku od pokusaja pijace na Miljakovcu, gde ne svracaju ni ljudi iz okolnih zgrada. Ne bi me cudilo da dobijemo tako neki izgovor.
 
S obzirom da se svega 5 - 6 tezgi na Miljakovačkoj pijaci koristi , jasno je koja pijaca je u prednosti. Uvek kada bih prošao pored pomenute pijace , situacija bi bila ista. Zašto je tako , nije mi jasno. Plus što na Vidikovcu imaš i Lidl , Maxi , mini TC , Mekdonalds , banke , VMC...
 
Ako mu je vec ovakva trasa kakva jeste, onda je trebalo da Vidikovackim Vencem nastavi ka Ceraku pored OŠ,, Branko Ćopić"... ili ka Belim Vodama istim putem.. ali dobro... to nam je sto nam je.. i ovo je neki napredak...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665876#p665876:304uzas5 je napisao(la):
predrag1978 » 02 Oct 2019 06:57 pm[/url]":304uzas5]Fenomenalni predlozi... komplet sve podrzavam... bas to i jeste pravo resenje... svaka cast na predlogu...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk

Najveći problem je vozni park, odnosno sastav istog. Možda ne bi bilo loše da zglobna 25 bude ekspres kako bi se ujedno koliko-toliko povećala srednja brzina i ublažila potreba za većim brojem zglobnih vozila kojih imamo manjak.

Poenta je bila rasteretiti preopterećenu deonicu (koja tehnički ne omogućava opravdan tip vozila) diverzijom (25 i 26) odnosno povećanje kapaciteta radi rasterećenja na drugim mestima (preusmerenje 51 na trasu 83, zglobizacija i skraćenje 55).

Ma šta reći kad nas prave ludim već 15 godina. Đilas potrošio novac za 600+ Urbina 18 pa kupio samo 200 iako je uz jeftinije nabavke tramvaja i trola mogao kupiti preko 400. Ovi degeni to videli pa kao u inat kupuju baš suprotno od onoga što treba. Kupili 30 IK112M i 174 Higera, dobro potrebni su ali zašto 70 BMC i 29 IK112LE viška? I to onda kada samo ustupaju linije privatnicima sa jednako komičnim voznim parkom.

Kupili 30 dobrih zglobnih šasija nadograđenih nedostojnim karoserijama, hoće još 100 iako fali 200 kvalitetnih vozila samo da se zakrpe rupe, ne i poveća kapacitet. Poremetili strukturu voznog parka.

Da se ja pitam svi pogoni koji imaju prolazne kanale imali bi maksimalan broj zglobnih vozila (Karaburma i NBG po 230, Zemun 140) radi maksimalnog iskorišćenja raspoloživih kapaciteta a Kosmaj bi fragmentovao na nekoliko tipova solo i to 100 12m 3V, 100 12m 2V i 50 8,6m 2V radi racionalnijeg korišćenja zatečenih uslova (zašto minibus u pogon sa prolaznim kanalom kad može Kosmaj bez istog). GSP bi raspolagao sa 600 zglobnih i 250 solo (odnos 70/30%), odnosno skupa sa privatnicima 600 zglobnih i 600 solo (odnos 50/50%).
 
Upravo to... povezali bi Bele Vode sa Vidikovackom pijacom, taj potez je trenutno slepo crevo, presedanje sa 51.na 52 je ipak po meni losije resenje...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Ма**** из ДЈП не могу или неће да схвате да Кнежевац мора да има директан превоз до Видиковца. Ово што су сад урадили је смешно и тужно у исто време и неће имати неку посебну сврху осим повезивања Ресника и Видиковца. Кроз ВВ је могла 89 нпр. као најбезболнија видиковачка линија. Том делу никада није требао превоз јер су станице у Патријарха Јоаникија довољно близу. Немам шта да кажем осим овога, стварно штета, све им... ма знате већ.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Blokada nadvožnjaka u Rakovici očigledno ne gine. Drugačije ne razumeju.
 
3 линије кроз Кнежевац јесу довољне за цело насеље, али нису фунлционалне. 501 је одлична линија и једина нормална на том делу. 502 вози промају малтене већи део дана а на 42 се и даље ослања цело насеље. Бар 502 да иде до Церака али не, мора да вози лешеве на гробље у време задушница.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Ja sam veoma razocaran izborom trase linije 504 na Vidikovcu. Pa to nema nikakvog smisla. Vidikovacki venac je u svim svojim delovima na 5 minuta hoda od Patrijarha Joanikija za zdravu, odraslu osobu. Bas ce neko cekati 20 minuta 504 kada ima 5 linija na 5 minuta. Bolje da su je produzili u Filmski grad na kraj ulice Ilije Stojadinovica kako smo Predrag 1978 i ja predlagali. Resniku bi omogucili vezu sa Vidikovcem, a gornji deo Filmskog grada bi odlicno povezali sa ostalim linijama. Onda bi 57 mogli da skrate kao nekada 55A i da jedno vozilo daju na 504. Ili 504 do Banovog brda kroz Djordja Ognjanovica i Ratka Mitrovica, a ka Banovom brdu kroz Filmski grad trasom 57.
 
Vrh