Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Moguće je i rasterećenje Zelenog venca i izmeštanje linija sa Savskog trga , ali ne na način da se sve linije strpaju na okretnicu Mostar ili skraćenje do bloka 42. Što kaže onaj vic, šaraj malo brate.
Ranije sam spominjao kao jednu od solucija da se 601 preusmeri od ŽS Tošin bunar da ide Bulevarom Milutina Milankovića pa Vladimira Popovića , uz uspostavljanje stajališta u zoni Sava centra. Obzirom da je od raskrsnice sa Milentija Popovića do okretnice u bloku 20 oko 1,7 km , mogle bi dve stanice da se usposatave. Jedna u zoni bloka 19 (veza sa stajalištem na autoputu u smeru ka Gazeli) , a drugo u zono ulaza u Sava centar / Hyata (veza sa stajalištem na autoputu u smeru ka NBG / Zemun). Na ovaj način bi se dobila veza sa "Sava centrom" bez potrebe za prelaženjem autoputa , a istovremeno bi se kačio i novi BAS.
 
Сумњам да ће 43, 27Е и 35 да крате до Дунавске, било би крајње бесмислено оптерећивати Француску која ће бити оптерећена са 10 линија које се измештају са Трга и из Васине, као и са постојеће 4 линије.

За 601 моје мишљење је да је блок 20 најбоље решење, прво се чува Сава центар као битна преседачка тачка, затим остаје веза са неким трамвајима и аутобусима 78 и 83 који стају на Савском тргу, а по мени најбитније добра преседачка веза за центар града, линије 27Е и 35 које из блока 20 крећу празне и пуне се тек од Зеленог венца. За потез 700 слажем исто да је окретница Ушће најбоља локација пошто и 43 исто креће празан, па путници са тих линија имају могућност да пређу мост лагано. Само бих ја мало реорганизовао ту окретницу, тако да 43 прво направи круг око блока 15 и стаје и испред МСУ, а да му терминус буде преко пута садашњег, тј. на страни до скејт парка. По поласку би аутобус ишао десно у булевар Николе Тесле и онда на семафору код ТЦ лево (као 27Е) па на следећем семафору исто лево ка мосту право, уместо што се сада провлачи испод моста и кроз комплекс Старог Сајмишта, пошто ће и та раскрсница где се сада укључује десно ка мосту бити измењена са спајањем Владимира Поповића и Николе Тесле.

Скраћивање линија на Прокоп, блок 42 и сл. била би највећа грешка и само би довело до ефекта пресипања путника са преоптерећених линија на друге преоптерећене линије (нпр. са 601 на 95).
 
Kakvo vas crno skracenje 601 spopada...? Vidi li iko od vas gornji nivo Sava Centra gde u 95 moras da se bijes sa ljudima da bi dosao u grad? Direktore, da li mozes jedan dan da odvojis i da vidis problem koji bi nastao sa skracivanjem i izmestanjem iz centra grada? Ja takav 601 gledam godinama, i jedinu mu soluciju vidim u okretanju na Zelenom Vencu ili eventualno na Dorcolu, ostalo pada u vodu!
 
Занимљива идеја за Дорћол. Сад ми на памет пада, када се изгради тунел Економски-Ботаничка, туда би могли и 601 и 46 да продуже до Дунав станице.
 
Da li je izvodljivo da linija 94 ostane na ovoj trasi nakon završetka izgradnje kružnog toka na ulasku Resnik?

 
solecar":1n1mk4p7 je napisao(la):
Da li je izvodljivo da linija 94 ostane na ovoj trasi nakon završetka izgradnje kružnog toka na ulasku Resnik?

Боље да су одмах ставили трасу туда него кроз тунел, овако би качио већи део Ресника.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Pisao nadležnima (DJP) vezano za 38 i evo sva stručnost kadra se oslikava u odgovoru.

Povodom dostavljenih predloga u vezi sa produženjem linije JLPP-a br. 38, obaveštavamo vas da je osnovna namena linije da na najbrži način poveže dve železničke stanice: “Beograd (centar)” i “Topčider”, pri čemu nije planirano dupliranje kapaciteta na potezu prema “Beogradskom sajmu” na kome saobraća tramvajska linija br. 3, odnosno planirano je da saobraća nova tramvajska linija br. 3L i povezuje ŽS “Topčider” sa centrom grada.

Takođe vas obaveštavamo da nije planirano produženje linije do terminusa “Veliki mokri lug”.
 
Ja sam dobio mnogo uvredljiviji odgovor od njihove strane.
Ne bih sad da ga citiram jer je to oličenje nepismenosti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550358#p550358:1eoppbft je napisao(la):
solecar » 09 Jul 2018 03:43 pm[/url]":1eoppbft]Pisao nadležnima (DJP) vezano za 38 i evo sva stručnost kadra se oslikava u odgovoru.

Povodom dostavljenih predloga u vezi sa produženjem linije JLPP-a br. 38, obaveštavamo vas da je osnovna namena linije da na najbrži način poveže dve železničke stanice: “Beograd (centar)” i “Topčider”, pri čemu nije planirano dupliranje kapaciteta na potezu prema “Beogradskom sajmu” na kome saobraća tramvajska linija br. 3, odnosno planirano je da saobraća nova tramvajska linija br. 3L i povezuje ŽS “Topčider” sa centrom grada.

Takođe vas obaveštavamo da nije planirano produženje linije do terminusa “Veliki mokri lug”.
Momentalno zapaliti onoga ko je poslao ovakav odgovor. Kakva to nesposobna bag** radi tamo. "Nije planirano produženje do VML", pa majku mu, ne treba ni minut da se pogleda trasa linije. 'ajde što trenutno je skraćena samo do SP Kosmaj, ali ni to nema veze. A onda, "nije planirano dupliranje kapaciteta", pa to je sjajno, hajde da šetamo jedan autobus preko pola Beograda, koji bi trebalo da povezuje železničke stanice, nema razloga da se doda još jedan autobus. Ja sam stvarno šokiran ovim odgovorom.
 
Ja нажалост нисам ни очекивао неки смислен и логичан одговор.
 
Ovo je nerazumevanje nas i ostalih ljudi koji rade pretežno u privatnom sektoru, ili makar imaju taj način razmišljanja o poslu. Tj ako ti nešto radiš cilj ti je da uradiš što bolje i prihvatićeš pozitivnu kritiku. Ljudi koji su dobili posao preko veze (stranačke, rodbinske ili bilo koje druge) a pritom nemaju kvalifikacije niti ikakav smisao za posao koji su dobili uvek u sebi nose taj kompleks niže vrednosti i svaki pokušaj saveta ili kritike će gušiti kako ne bi delovali nesposobno (iz njihovog ugla). Problem je što je nivo partijskog zapošljavanja dosegao do sad nepojmljive razmere tako da smo došli do paradoksa da se iznenadimo kada se na nekoj poziciji u državnoj službi nađe neko ko je zapravo kompetentan.
 
И шта ће на крају да продуже до Топчидера 38 или 38л и којом путањом?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Za broj ne znam , a za putanju znam. Biće to najnelogičnija moguća trasa, pod izgovorom kako je mnogo brža nego da se ide preko Sajma , plus što se neće trasa poklapati sa tramvajskom linijom 3 i neće biti dupliranja kapaciteta , uprkos tome što će biti uvedena linija 3L koja će se 98% poklapati sa trasom linije 3 (radiće na relaciji Tašmajdan - Topčider).
 
Ako ne ide preko Sajma, onda su verovatno smislili da dodje sa Mosta na Adi..... samo da bi kacila i Gazelu, otisla ns Novi Beograd i dosla na Topcider.... Ja stvarno ne znam ko tamo radi u toj Direkciji, ali je prosto neprijatno koje im sve ideje padaju na pamet....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550318#p550318:foerf9z4 je napisao(la):
solecar » Mon Jul 09, 2018 12:53 pm[/url]":foerf9z4]Da li je izvodljivo da linija 94 ostane na ovoj trasi nakon završetka izgradnje kružnog toka na ulasku Resnik?


file.php

Znaci, turisticko obilazenje Resnika... :roll:

Cudo nisi predlozio da 94 ide do Resnika preko Ostruznice i Lipovicke sume... Ili preko Ikee...
 
Da li neko ima ideju za liniju 860LJ? ili 860DZ? (mislim na cirilicne jednoslovne sufikse) Da li ima mesto u siroj teritoriji Beograda cije ima pocinje sa LJ (kao Ljubljana) ili DZ (kao jazz)?
 
Jel Gardijska ulica izlazi na Topcidersku Zvezdu posto vidim da 38A tuda ide u povratku... cini mi se da tuda nije isao gradski prevoz do sada....
 
Ne , to je ulica u zoni okretnice Topčider. Označena je narandžastom. Ka Topčiderskoj zvezdi vodi Bulevar vojvode Putnika.

 
@Gaspar18 @nemanja601

Не треба бити ултра-гига.мега образован доктор наука, па да се схвати да је укидање путничког центра у околини Савског трга катастрофа! Линије 511 и 601 су већ јако коришћене, а шта са 860 и 493? Шта са путницима из даљинског превоза када нагрну из Блока 42? А трамвајски превоз остане само преко Моста на Ади? БГ:ВОЗ један полазак на сат времена? Довољно је само мало искуства живота и/или рада у Београду, и мало здраве памети.

Ја вам могу дати упутства како пријавити протест, скупите људе, са разлогом бесну руљу, на Савски трг, па шетња пред Скупштину града, одржавајте бар једном недељно па да видите да ли смеју нешто да вам укидају! Него све кукавице! Ја сам могао на послу да добијем само један дан слободно, и из П.М. је тешко организовати озбиљан протест, више симболично. Да се враћам да живим у Србији пре него што се пробијем у личном и професионалном смислу тамо где младом и школованом човеку то није забрањено, не пада ми на памет (понижвајуће варијанте напредовања за мене не долазе у обзир, као ни каријера транге-франге приватног бизнисмена накупца). Па чак ни након тога, ако и даље влада толики кукавичлук.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550759#p550759:1bsmb1zo je napisao(la):
Aleksandar1 » Уто Јул 10, 2018 10:12 pm[/url]":1bsmb1zo]Da li neko ima ideju za liniju 860LJ? ili 860DZ? (mislim na cirilicne jednoslovne sufikse) Da li ima mesto u siroj teritoriji Beograda cije ima pocinje sa LJ (kao Ljubljana) ili DZ (kao jazz)?

LJ - Љубинић
 
"Što se tiče uspostavljanja privremenog stajališta „Vareška“ za liniju 42, prelog je stigao od opštine, ali isti nije usvojen, pošto je u pitanju lokacija koja se koristi isključivo u situaciji kada se tramvaji sa linije br. 3 menjaju autobusima." Sekretarijat za jgp.
Bar je opština bila brza :lol: :lol:
 
Vrh