Moguće je i rasterećenje Zelenog venca i izmeštanje linija sa Savskog trga , ali ne na način da se sve linije strpaju na okretnicu Mostar ili skraćenje do bloka 42. Što kaže onaj vic, šaraj malo brate.
Ranije sam spominjao kao jednu od solucija da se 601 preusmeri od ŽS Tošin bunar da ide Bulevarom Milutina Milankovića pa Vladimira Popovića , uz uspostavljanje stajališta u zoni Sava centra. Obzirom da je od raskrsnice sa Milentija Popovića do okretnice u bloku 20 oko 1,7 km , mogle bi dve stanice da se usposatave. Jedna u zoni bloka 19 (veza sa stajalištem na autoputu u smeru ka Gazeli) , a drugo u zono ulaza u Sava centar / Hyata (veza sa stajalištem na autoputu u smeru ka NBG / Zemun). Na ovaj način bi se dobila veza sa "Sava centrom" bez potrebe za prelaženjem autoputa , a istovremeno bi se kačio i novi BAS.
Ranije sam spominjao kao jednu od solucija da se 601 preusmeri od ŽS Tošin bunar da ide Bulevarom Milutina Milankovića pa Vladimira Popovića , uz uspostavljanje stajališta u zoni Sava centra. Obzirom da je od raskrsnice sa Milentija Popovića do okretnice u bloku 20 oko 1,7 km , mogle bi dve stanice da se usposatave. Jedna u zoni bloka 19 (veza sa stajalištem na autoputu u smeru ka Gazeli) , a drugo u zono ulaza u Sava centar / Hyata (veza sa stajalištem na autoputu u smeru ka NBG / Zemun). Na ovaj način bi se dobila veza sa "Sava centrom" bez potrebe za prelaženjem autoputa , a istovremeno bi se kačio i novi BAS.