Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=549778#p549778:td4snnl5 je napisao(la):
markomarinkovic » Sub Jul 07, 2018 8:01 am[/url]":td4snnl5]"Od 22.07. Linija 38 ide na relaciji Veliki Mokri Lug – Prokop – Arena – Zel.st. Novi Beograd – Most na Adi – Topcider"
Da li neko zna da li je ovo konačna trasa 38?
Ako ti je ovo info sa busevi.com , onda ne bih to uzimao mnogo za ozbiljno , tj. kao konačnu verziju , jer je isti taj "insajder" dao više trasa. A poentu ovakve trase nešto i ne vidim , kada taj deo na NBG može da se pokrije sa preusmerenjem 70 i 94.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=549778#p549778:2ti42etj je napisao(la):
markomarinkovic » Sub Jul 07, 2018 8:01 am[/url]":2ti42etj]"Od 22.07. Linija 38 ide na relaciji Veliki Mokri Lug – Prokop – Arena – Zel.st. Novi Beograd – Most na Adi – Topcider"
Da li neko zna da li je ovo konačna trasa 38?
Sta je ovo zivota ti?????
 
I koja je svrha ovakvog monstruma od linije? U redu je povezati Sava Centar sa Blokom 42, da se ne ide na gornji nivo Sava Centra na prepune tramvaje i 95, ideja spajati takav put linijom 38 je krajnje dokaz totalnog ludila u DJP...
 
SJP ili DJP je već dokazao svoje ludilo, ne moraju više da se trude da dokazuju.
 
Zaista. Uskoro će Resnik imati više linija nego Slavija.
 
Ovo sam pročitao u komentaru na Blicu... pa nisam mogao da verujem da mogu da naprave takvu glupost, pa zato pitam dal neko zna za ovo ?
 
Mozda bi mi bio veci sok da su najavili da ce prolaziti kroz Resnik....mada je ovo najveci biser koji sam cuo od kada sam na ovom forumu....
 
Ideja nije totalno suluda, samo je treba malo obuzdati.
Imamo situaciju da nam je zeleznica odsecena od gradskog tkiva zbog pljackaskog ukidanja glavne zeleznicke stanice. Topcider je u nedodjiji, za Prokop niko ne zna gde je, Nbgd nema ni wc, most na Adi zvrji prazan a bus 36 ide kao antibiotik.
38 je sluzbena linija koja opsluzije pogon Kosmaj to jest Lastu. Bolje bi bilo napraviti novu liniju. “Z1” ( Z kao zeleznica, specijalna inija, a i zbog oblika trase ) sa trasom:
Z. st. Topcider-most na Adi-Z. st. Nbgd-Prokop-Slavija
Takt 6-7 min

Sve stanice vezane, centar vezan, most uposlen, takt jak. Hvala lepo.
 
Zidar, da bi imao Prokop kao funkcionalno mesto, moras da imas u vidu da 36 ili neka linija koja tu treba da dodje mora da kaci Gazelu i Blok 42 sa jedne strane, a sa druge strane Bg Voz ce morati da se integrise sa svim vidovima JGPa do barem 00:00, i to da sve linije koje kace Blok 42 moraju da budu na toj stanici sa sve tolerancijom 5 minuta cekanja, da se ide na to da u vecernjim terminima voz koji dodje u Blok 42 bude pristupacan za putnike 85, 94, 95, 67 i Eko 1, a kasnije i potencijalne kruzne linije duz Novog Beograda... Nudim ti zidar suocavanje sa mnom, kao nekog ko zna lokalna kretanja duz istog, a sa druge strane i Bumbar moze pomoci oko sastavaljanja predloga za svu ovu pizdariju, kako bi se iz svake nesrece izvukla sreca !!!
 
Ja bih ovakve ideje okarakterisao kao totalno ludilo. Napravili su liniju koja povezuje domove zdravlja. Prave liniju koja povezuje železničke stanice. Očekujem linije koje povezuju zgrade Opština, fakultete ili možda sva pozorišta. I pored toga jp teško da može da dobije dobru ocenu. Iskreno, nisam siguran da znaju šta rade. Ja bih resetovao ovakav javni prevoz i počeo od početka. Zašto? Zato što ovo nikuda ne vodi, poražavajuć je samo podatak da je u proseku javni prevoz iz godine u godinu sve sporiji. Ovo možete da nađete i u http://www.beograd.rs/images/file/1e96abdfc0ae1c58aea41f15b325d2aa_2477873010.pdf, a samo dodavanje linija na liniju bez neke šeme ili sistema stvara još veće gužve a svedoci smo da skoro svaka promena iziskuje nove.
 
Posto je najavljeno ukidanje terminusa Zeleznicka stanica, evo par konstruktivnih predloga koji su lako izvodljivi i ne iziskuju dodatna vozila:

46 i 51 da se prebace na Prokop
511 preko Gazele pa na blok 20, gde sad okrecu 27e i 35
601 kao i do sada, pa Sarajevskom na Zeleni venac, da joj pocetna bude zajedno sa 52 ili 53.
Ostale linije do terminusa Mostar (ako uopste planiraju da ga prave)

Razlozi: 511 ako se skrati do planirane okretnice ispod Mostara ce samo nabaciti jos vise putnika linijama koje idu ka centru i staju na sajmu. Sa 601 je jos gore, planirano skracenje u blok 42 ce dovesti do toga da mora da se preseda na krcatu 95 i nepouzdane tramvaje, Novom Beogradu svakako treba 601 kao veza sa centrom grada. Eventualno i nju staviti na blok 20, sa sadasnjom trasom, jer je onda izbor prevoza do centra mnogo veci. U svakom slucaju sam misljenja da 601 treba da ide u centar, jer ona pokriva mnogo vise ljudi nego 71 (u slucaju da neko smatra da se moze presedati sa 601 na 71, prosto 601 ima trasu koja kaci vise putnika, i zato i treba da ostane sto je moguce vise na sadasnjoj trasi) Pored 94, 95 i tramvaja, ne vidim ni jedan razlog dovodjenja jos neke linije, a posebno ne 601 na buduci BAS.
 
Videh danas 43 na okretnici linija 35 i 27e da li ima neko neki info o tome da li je za stalno ili je samo privremeno?

Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока
 
Svidja mi se ova sadasnja trasa 43. Odnosno, bolje receno, privremena. Odlicna je ispomoc 95 i bolje nju da ostave tu, a da recimo 35 pomere na terminus Usce.

Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока
 
Kruki svako skracivanje 601 sa gradskog dela je ravno ludilu, jer ocigledno ima ovde ljudi koji ne kapiraju poentu 601
1. To je linije vise GRADSKOG KARAKTERA, jer po Novom Beogradu od Bloka 61 do Sava Centra vise tog tipa
2. To sto okrece u Surcinu KAO PRIGRADSKOJ OPSTINI, ne utice na to da zalazi u CENTAR BEOGRADA
3. Svako skracenje 601 izvan granica Beograda je uvod u totalni kolaps JGPa, a to "strucnjaci karakterisu kao normalno"
4. Linija poput 601 mora da okrece na Zelenjaku, jer ista proizilazi iz prve tacke, zbog toga sto 65, 71, 72 i 95 ne mogu da pokupe toliki broj ljudi
Resenje za Zeleni Venac moze se traziti u nekoliko tacaka
1. Ukidanju bespotrebnog 56L
2. Spajanju 27E i 67
3. Spajanju 35 i 71
4. Produzetku 68 iz Bloka 70 do Bloka 72, cime bi ceo potez Jurija Gagarina od Omladinskih Brigada do Bloka 61 i Kozare imao celokupan smisao zbog opterecenosti 73 i 610 sa gornjeg dela, a sa donjeg i 95, koji bi ostajanjem 601 imao smisao da se moze redukovati kapacitet linije, a deo istog prebaciti na 85 koji ce biti kljucan kada se autobuska stanica prebaci u Blok 42... Ljudi, ovo vam ne pricam zato sto ne zelim sebe bolji prevoz i manje presedanja, ali vam pricam kao neko ko zna migracije i kretanja ljudi centralnom delu Novog Beograda... Verujte mi...
 
@Gaspar18
Sorry, nisam mislio da se jednom jedinom linijom resi prokop, u tom teskom slucaju potrebna je temeljna reorganizacija mreze.
Fokus mi je bio na stanici Topcider (aka Gare de Montenegro sto bi rekao Pantograf) koja danas zavisi iskljucivo od tramvaja 3. Red bi bio da dobije autobusku vezu sa ostale dve z. st. Prokop i Nbgd kda je vec zeleznicki cvor osakacen.
 
To bi po meni moglo da se reši tako što bi se napravilo da linije 49 i 94 svraćaju do stanice (okretnice) Topčider i nakon toga se vrate na svoju redovnu trasu. Topčider i Prokop povezati sa linijom 38 (koju planiraju da produže do pomenutih lokacija) preko Sajma , čime bi se dobila i ta nedostrajuća veza , kada već neće nikako da preusmere 51 da ide preko Prokopa nego ga uporno guraju na okretnicu Mostar koju će jednog dana da izgrade.
 
Sve mu diraj ali 601 jedan ne otice 601 sa savskog trga ko da ga nije ni bilo
 
Aha, pa dobro a jel imas neki konstruktivan predlog gde onda staviti 601? Ako se nikad nisi vozio njom odakle ti pravo da komentarises bilo sta?
 
A ko kaze da se nisam vozio. Drugo mjenjaj taj stav svako ima prava ovjde da kometarise sve .Usput dobro dosao na bb forum.Okreno bi 601 na prokopu ili ispod gaze ili na okretnici 27e na nbg .Predhodno bi izvrsio analizu i anketiranje putnika
 
A da se prebace sve trocifrene linije sa Zelenog venca i Savskog trga na Usće?

Mesta ima na pretek, okretnica ostaje na centralnoj lokaciji, mogucnost presedanja za sve moguce pravce.
 
Izvini ako je zvucalo kako ne treba, hvala na dobrodoslici. Zidar mislim da ipak ne moze, previse je to linija, a dosta njih ima jak takt. Mislim da je za 700 linije, ako ih budu dirali, najprakticnija okretnica gde sad okrece 43, a nazad bi isle oko trznog centra. Nije losa lokacija blok 20, ja sam pisao da je za 601 i to u krajnjem slucaju ok, ali blok 42 je uzasno resenje. Sto se bloka 20 tice, tesko da bi mogao da primi sve linije sa Savskog trga, ali mislim da ako vec treba 601 da se krati da je najlogicnije da 601 ide tu jer najmanje odstupa od prvobitne trase. Produzenje do prokopa bi isto bilo ok,doduse bilo bi malo kruzenja za nekog ko hoce u centar.
Mislim da im svakako nije u planu izmestanje Zelenog venca, tako da mislim da ce u narednom periodu 700 linije ostati tu gde jesu.

Da,zaboravih jos nesto, ako dobro pamtim ovo sa 43,27e i 35 je samo privremeno dok se ne izgradi terminus Dunavska, posle toga ove okretnice ostaju prazne pa mozda i moze nesto da se iskombinuje,ali opet previse je staviti sve linije tamo.
 
Vrh