Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551761#p551761:tgfqelg8 je napisao(la):
predrag1978 » Суб Јул 14, 2018 11:42 pm[/url]":tgfqelg8]Sto pametnije predloge dajemo, sve gora resenja dobijamo.. kao da nam se neko u toj Direkciji direktno smeje u lice... ovoliko nekvalitetnih, seci usi krpi dupe resenja, ja odavno nisam video....nista normalno ne moze da se prihvati, a vodimo se onom krilaticom da budemo racionalni i ne trosimo resurse postojece u vecoj meri... uvode tramvaj 3L cije su tramvaje skinuli sa linije 3 da bi ovo pokrpili... a mogli su samo da produze 38L preko Sajma i da radi u celodnevnom rezimu.. hoce li se tamo u DJP-u neko konacno poceti da mesa u svoj posao, jer ovo sto oni kreiraju moze i moja baba zatvorenih ociju... STRASNOOOOOOOO......
Чекај да ургира неко из Ресника :mrgreen:
 
solecar":2g55ap4d je napisao(la):
Ide 532 sa solo busevima , ali ne duž cele ulice. Problem su krivine u neposrednoj blizini pružnog prelaza.
Po ko zna koji put:
Prolazak kamiona šlepera tim putem je jasan znak da krivine nisu problem.
Inače, te dve krivine (tacnije, jedna krivina i jedna raskrsnica) su dodatno ublazene i delimicno prosirene tokom radova na postavljanju trotoara u toj zoni.
Norexan":2g55ap4d je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551671#p551671 je napisao(la):
solecar » Суб Јул 14, 2018 12:42 pm[/url]":2g55ap4d]
Šta ćeš, imaju oni svoje fetiše. Jedino je problem što u tom slučaju ni dupli zglobni na 23 ne bi mogao da poomogne da se potrpaju svi ljudi koji će evidentno presedati na Sajmu na linije koje idu dublje u centar, jer ima okretnica kod Mostara neće ništa značiti. Biće k'o u bajci "Čardak ni na nebu ni na zemlji".

Тачно али од тога нема ништа док се не изгради прва метро линија. :kafa:
Da, posebno kad bude krenula izgradnja podzemne garaze u K. Miloša, pa ulica faktički ne bude ni postojala.
Дошљак":2g55ap4d je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551761#p551761 je napisao(la):
predrag1978 » Суб Јул 14, 2018 11:42 pm[/url]":2g55ap4d]Sto pametnije predloge dajemo, sve gora resenja dobijamo.. kao da nam se neko u toj Direkciji direktno smeje u lice... ovoliko nekvalitetnih, seci usi krpi dupe resenja, ja odavno nisam video....nista normalno ne moze da se prihvati, a vodimo se onom krilaticom da budemo racionalni i ne trosimo resurse postojece u vecoj meri... uvode tramvaj 3L cije su tramvaje skinuli sa linije 3 da bi ovo pokrpili... a mogli su samo da produze 38L preko Sajma i da radi u celodnevnom rezimu.. hoce li se tamo u DJP-u neko konacno poceti da mesa u svoj posao, jer ovo sto oni kreiraju moze i moja baba zatvorenih ociju... STRASNOOOOOOOO......
Чекај да ургира неко из Ресника :mrgreen:
Mislim da tu postoje dva realna problema. Prvi je izuzetno zakrzljala saobracajna infrastruktura na sumadijskoj strani grada.
Drugi je što je vec nekoliko decenija "seci usi, krpi dupe" pa sad i nema puno izbora.
Alternativa tome bi bila totalni reset i reorganizacija linija, ali to niti ima ko da uradi, niti bi proslo bez histericnih reakcija gradjanstva (o da, mi smo za promene, uvek kada se ne doticu nas licno ;) )

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Дефинитивно треба направити озбиљнију студију и темељну реорганизацију линија (ресет) сходно новим приликама у граду - нова насеља, нове саобраћајнице, нова чворишта, нови видови превоза (БГ воз и метро у плану). Много тога се изменило у последњих 25 година да би главнина линија била по критеријумима из 80их.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551794#p551794:3i8sp00p je napisao(la):
Дошљак » Ned Jul 15, 2018 9:34 am[/url]":3i8sp00p]Много још линија треба да се мења са измештањем БАС и ГЖС, али то ће се тек видети временом, када се преоптерети 95 нпр.
Ne samo 95 nego i linije koje idu preko Sajma dublje u centar , zbog sulude ideje o okretnici kod Mostara. A tamo mahom solo vozila , a putnika će biti za dvozglobni autobus.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551773#p551773:3i8sp00p je napisao(la):
Norexan » Ned Jul 15, 2018 1:49 am[/url]":3i8sp00p]Осим тога, не знам зашто још није промењена али линија А1 требала би у ходу, чим је промењена главна железничка да промени своју трасу. Линију треба само продужити до нове главне железничке станице јер је сулудо да главна станиц буде одсечена од Аеордома а када се БАС премсти на НБГ онда да се врати од Славије преко Прокопа до БАС-а и даље редовном трасом пошто је суштина ове линије повезати центар града, железничку станицу, аутобуску станицу и Аеродом експресном рутом а то је сада изгубљено.
Možda bi ovako nešto bilo rešenje:

 
Svako preskakanje ulice Omladinskih Brigada jugozapadno od Opstine zbog broja stanovnika koji neprekidno raste, jos A blok Belvila tu jednostavno postajemo previse mali za stajanje jedni nasuprot drugih... Jedini spas za Blok 42 da ostane na 95 i tramvajima nije, tu treba 85 postaviti da ima isti interval sa 95, jer brze stigne u Borcu iz Bloka 42, i naravno sinhronizovati ulicu Omladinskih Brigada da moze u talas da se upadne do Opstine... Najbolji predlog za reorganizaciju Bloka 42 po meni je da se uvede kruzna autobuska linija po Novom Beogradu iznet pre nekoliko stranica... Svidelo se nekima ili ne, 88 ima prostor za redukciju nekih vozila jer je najvise iskoriscen od Sajma do Sava Centra, a recimo 85 ume da bude gadan od Ade do Pupinovog Mosta... I naravno, da se 612 skloni sa ove monstruozne trase, da se spusti sa Studenjaka desno u Tosin Bunar, i odatle da ide u Express rezimu do Bloka 72, da stane na Studenjaku, Blok 37 i Tosin Bunar, pa posle preskace stanice do Gandijeve, da stane na kruznom toku i odatle desno na Kozari u Blok 72.
 
Gaspare, druze, ja bih kroz Oml.Brigada stavio tramvaje i resio sve tvoje probleme... nemam razloga da ti ne verujem vezano za 85 i 610 o kojima vec pises eseje, ali reci cu ti jednu stvar...stajaliste Airport Citi u oba pravca je svaki dan puno, nekad vise nekad manje, ali hocu da ti kazem da dok god se taj deo ne zove RESNIK, nemoj ocekivati nista... evo povlacim paralelu... tu kod tebe prolaze 67,68,73,85,610,708...to je 6 linija... a znas li koliko linija sad ima Resnik.... 47,94,503,504,506,507...sa ovog spiska su cak 3 linije dosle u Resnik u zadnjih pola godine ili duze nisam siguran... i ti trazis pojacanje u Oml. Brigada.... pa ko ce da ti ga da... samo onaj koji sedi u Direkciji i vidi neki interes u tome, niko drugi....ja i ti da sednemo za sto, nasli bi resenje za 2 minuta, ali o tome mozemo da sanjamo dok god imamo gospodu koja uvode nakaradne 38A i 3L nama buducnosti nema... znači znam da volis naselje u kom ziviš, ali nisi jedini...
 
Па предложите да 38л иде до Ресника са једне, и Миријева са друге стране. А да се 34 продужи до Бежаније :mrgreen:
 
Juče (19.07) polazak u 14:30 sa linije 87 saobraćao je Obrenovačkim Drumom preko petlje tako da je ušao u naselje iz suprotnog smera. Linija saobraća tačno u minut. Na liniji je radio IK112M ali nisam obraćao pažnju na g.br.

U 38L je bilo više putnika nego obično. I ona saobraća tačno u minut. Na liniji je radio g.br 180 Conecto II. generacije iz 2005. godine.

Istog dana linija 70 je saobraćala na pola sata umesto na 20min. Krivac je naravno SP "Kosmaj". Nisam obratio pažnju na g.br ali radi se o donaciji IK103 SP "Novi Beograd" 45x, 46x.

Sve tri linije drži isti pogon. Pa šta da kažem nego "golema linija - golemi problem". Najduža linija ima najveći broj angažovanih vozila zbogg čega je i povišena verovatnoća za neobavljanje polazaka s obzirom na loše stanje u dotičnom pogonu.
 
70 је од самог старта требало дати неким приватницима.
 
38Л може да се укине јер 38А и 70 покривају њену трасу. Да, знам да је доста људи користи у јутарњим сатима.
 
38A je ваљда привремена линија, док се заврши ТПС Земун.
 
To što je trenutno privremena , ne znači da će jednog dana (p)ostati trajno rešenje , pošto mnogo vole da privremena rešenja ostave kao trajna.
 
I obratno. Kada sam im pisao za 502 napisali su mi da je ona baš tako kreirana i da ne planiraju da je menjaju, da bi je posle par nedelja izmenili, naravno na suprotnu stranu od predloga...
 
Najbolje bi bilo spojiti 38 i 38L u jednu liniju i takvu produžiti do Ž.S.NBG (nove A.S.BG) ili Belvila.

Primetno je da većina putnika koji putuju do Sava Centra odakle najčešće presedaju na druge linije, a koji bi obično koristili opterećene linije 17 i 18 koriste liniju 70. Linija 38L je nedovoljno iskorišćena delom zbog toga što ne prelazi Gazelu, delom i zbog toga što staje na drugom ne-paralelnom stajalištu na drugom nivou uz šta još ima i duplo lošiji takt. Ne znate gde ćete - da li na 38L ili na 70. Iako 70 ide češće 17 i 18 vas dovode u iskušenje da uđete, posebno kada nije tolika gužva. Veoma je teško pretpostaviti koja je opcija najbrža jer 17 i 18 idu često a spore su, dok ove brze linije se duže čekaju. Napravili su čitavu zavrzlamu zbog čega su 17 i 18 opet preopterećene.

Produženje preko mosta bi uzrokovalo premeštanje 38L na gornji nivo petlje što bi za posledicu imalo češći takt do Medaka (Baza Voždovac) nego samo sa 70. Idealno bi bilo u produženoj varijanti spustiti takt linije 38L na 20min. Na taj način niko više ne bi kuburio sa presedanjem sa 49 na ozloglašenu 50, niti bi se "mlatio" sa 17 i 18. Takva trasa bi imala dvojaku funkciju - ekspres u istočnom delu a pomoćnu ulogu u zapadnom.
 
38 je originalno bila isključivo linija za prevoz radnika pogona Kosmaj, jer je saobraćala od tog pogona pa valjda do Šumica (ili Mostara, ne mogu da se setim). I onda je produžena do VML, pa su se radnici žalili na to i njima je uvedena 38L. I sada sva ova zbrka, a da se spoje 38 i 38L, neće se nikada desiti. Sada je vanredno zbog radova pa praktično ove linije imaju potpuno istu trasu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553081#p553081:338ov94w je napisao(la):
marrecar » Pet Jul 20, 2018 6:52 pm[/url]":338ov94w]38 je originalno bila isključivo linija za prevoz radnika pogona Kosmaj, jer je saobraćala od tog pogona pa valjda do Šumica (ili Mostara, ne mogu da se setim). I onda je produžena do VML, pa su se radnici žalili na to i njima je uvedena 38L.
Nekada je linija 38 saobraćala na relaciji Šumice - Pogon Kosmaj , s tim što je par polazaka dnevno saobraćalo današnjom trasom linije 38L. Kasnije je bivši predsednik opštine (čini mi se iz DS -a), rekao da je u planu da se linija 38 produži do "Arsenala" (na polovini ulice Milošev kladenac). Kasnije se odustalo od te ideje i linija je produžena do okretnice 308 u VML preko ulice Milošev kladenac. Tada su se radnici Kosmaja pobunili i uvedena je 38L. Nešto pre produženja linije 38, počelo se sa gradnjom naselja Stražarska kosa i spominjalo se produženje linija 20 , 33 i 308 do pomenutog naselja. Nakon produženja linije 38 , odustalo se od produženja linije 20 , koju je zamenila priča o produženju 38 do Stražarske kose , uz druge dve pomenute linije.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553081#p553081:338ov94w je napisao(la):
marrecar » Pet Jul 20, 2018 6:52 pm[/url]":338ov94w]I sada sva ova zbrka, a da se spoje 38 i 38L, neće se nikada desiti. Sada je vanredno zbog radova pa praktično ove linije imaju potpuno istu trasu.
A slučaj spajanja 69 i 85?
 
Ne znam kakvo je to spajanje 69-85, ja sam za one dve linije rekao da se nikada neće desiti jer je jedna uvedena na zahtev radnika i uvek će postojati kao zasebna linija. Ne znam na šta si mislio sa 69-85, nisam pratio tu priču.
 
Mogli bi liniju 603 koja saobraca na relaciji Ledine-Ugrinovci da preusmere na aerodrom i da imamo dve linije do tamo 72 i 603. 603 nema potrebe da ide do Ledina jer u tom pravcu i ovako idu 4 linije, korisnije bi bilo da ide do aerodroma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553136#p553136:1prnlvd1 je napisao(la):
marrecar » Pet Jul 20, 2018 10:54 pm[/url]":1prnlvd1]Ne znam kakvo je to spajanje 69-85, ja sam za one dve linije rekao da se nikada neće desiti jer je jedna uvedena na zahtev radnika i uvek će postojati kao zasebna linija. Ne znam na šta si mislio sa 69-85, nisam pratio tu priču.
Linija 69 je isto bila radnička linija , tj. uvedena na zahtev radnika pogona NBG. Saobraćala je na relaciji GO NBG - Pogon NBG. Iako je bila regularna linija u sistemu javnog prevoza , vozači nisu hteli da staju na registrovana stajališta , a kada bi neko ko nije "njihov" uspeo da se umuva u autobus , i upustio se u raspravu sa njima , dobio bi odgovor da nema šta da traži u autobusu kada je on samo za "njihove". Nakon što je uvedena linija 85 , saobraćala je , najpre probno , na relaciji Čukarička padina - Most na ADI - Pogon NBG (Naselje Belvil). Nakon što je istekao probni period , i linija 85 je zaživela , doneta je odluka da se linije 85 i 69 spoje u jednu liniju i da linija bude produžena do okretnice u Paviljonima , čime je rešen i problem žalbi na vozače autobusa sa linije 69.
 
Okej, nisam znao za tu pricu. Samo mislim da je ovo ipak drugacija situacija sa pogonom Kosmaj, jer okolo nema nijedna druga linija, pa je i bilo razumljivo da oni imaju tu liniju 38. Sad kada je produzena do VML, s jedne strane potpuno je bespotrebno da se trosi jedno vozilo na 38L samo zbog njih, ali opet s druge strane pretpostavljam da se ti polasci 38L iz pogona vise dogovaraju kako bi odgovarali radnicima, umesto da koriste 38 koja mora da striktno postuje polaske iz VML. Ali svakako, slazem se sa time da bi te dve linije trebalo da se spoje, jer realno sada su povezani odlicno.
 
Velika ali ogromna primedba na svinjarije koje se desavaju na 610 skoro svaki dan od strane GSPa, polasci u najgorem spicu gde je linija kriticna od 12:50 do 14:00 kad je najgore sa Keja, bivaju svaki drugi neostvareni, pa recimo se desava da moramo da se bijemo da udjemo vec kod Erport Sitija, polasci u 13:22 i 13:45 kao da ne postoje, ili taj u 13:45 krene izmedju, da popuni rupu, ali veca je glupost kada nisu u sistemu par nepar 73 - 610 od Opstine ka blokovima, 3 ili 4 meseca je taj period kritican, a sa letnjim redom voznje GSP dopusta i takvu vrstu gluposti da pozelis Sagin Liaz iz 2005te, ili Solaris C LC da ti odradi polazak, ali da se pojavi, West Point se uselio, 85 standardno redukovan, sad i 94 redukovali, a izmenjena trasa linije, a na Erport Sitiju se gomilaju ljudi i kod bivse IDEAe Extra ka blokovima... Dodjite i uverite se..., znam o cemu pricam :'(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553138#p553138:1havwcp9 je napisao(la):
Dakii » Fri Jul 20, 2018 10:06 pm[/url]":1havwcp9]Mogli bi liniju 603 koja saobraca na relaciji Ledine-Ugrinovci da preusmere na aerodrom i da imamo dve linije do tamo 72 i 603. 603 nema potrebe da ide do Ledina jer u tom pravcu i ovako idu 4 linije, korisnije bi bilo da ide do aerodroma.
603 treba da zavrsava na okretnici daljoj od Ledina, jer je radnicka linija, i tesko je dopreti do nje jer je GSP preuzeo ceo potez 600, jer idu kad god im se digne... Najbolje bi bilo da 603 zavrsava negde u Bloku 70, ali da rastereti deonicu Blok 61 - Blok 70 ili jos bolje da okrece na kraju ulice Agostina Neta, ali tamo treba dati jos neku liniju za okretanje, a Blok 42 ce dati taj smisao... Ja volim kad neko ko ne zna migracije ljudi iz Surcina ka Beogradu, pa mi nalupa gluposti, a ja se krecem tu zadnjih 10ak godina... Sve ce se resiti kad dodje Blok 42 na naplatu...
 
Jedno pitanje Gaspar:pošto vidim da ti je 610 opsesija a kapiram da ne ideš u Jakovo, već koliko se sećam radiš u Blokovima u nekom Maksiju, jel tebi toliko teško da malo. ranije kreneš na posao i da se lepo ko čovek voziš jednu stanicu i odlepiš od Airport Citija i lepo sačekaš u Jurija Gagarina sve te autobuse plus 89 i 95...ja ne razumem tvoju potrebu da budeš u gužvi ako već imaš izlaz iz nje...
 
Vrh