prigradski
Intermediate
Taj deo kod te picerije je najproblematičniji na tom potezu. Ima i još jedan na uglu Zabranske i Vuka Karadžića kod nekog marketa, ali malo bandere malo ograde i to je to..
Зато мислим да ће ићи минибус и то свега два на 40 минута, биће хаотичноprigradski":2i57nn6p je napisao(la):Taj deo kod te picerije je najproblematičniji na tom potezu. Ima i još jedan na uglu Zabranske i Vuka Karadžića kod nekog marketa, ali malo bandere malo ograde i to je to..
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521389#p521389:3byjz5zn je napisao(la):протектор » Пет Мар 02, 2018 6:45 pm[/url]":3byjz5zn]Све похвале за нову линију 300, велико растерећење 50 и 47. Мада боље је да иде на Миљаковац 2 или 3, евентуално до Видиковачке пијаце. Што се броја тиче је у реду, мада сам мислио да ће понети број 500 или 507, пошто су Миљаковац и Канарево Брдо постали потез 500, а раније је био потез 40.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521580#p521580:2lfq85il je napisao(la):solecar » Sat Mar 03, 2018 11:30 am[/url]":2lfq85il]Sad sam izmerio u planu plus , sa sve onim kruženjem Čelebićkom , Vareškom i Borskom , dužina trase linije 300 je 100m kraća u odnosu na situaciju da se produži Borskom i Velizara Kosanovića do okretnice Miljakovac 2.
Сада је право време да 504 врате на Миљаковац 2, трпају на Миљаковац 1 беспотребно све.solecar":hu0dlmcl je napisao(la):Sad sam izmerio u planu plus , sa sve onim kruženjem Čelebićkom , Vareškom i Borskom , dužina trase linije 300 je 100m kraća u odnosu na situaciju da se produži Borskom i Velizara Kosanovića do okretnice Miljakovac 2.
Нема потребе да кружи кроз Канарево, много боље да иде из Борске ка Миљаковцу 2. Ја би евентуално продужио 34 до Миљаковца 1 али да он иде преко Канаревог где сад саобраћа 502 док би 502 требало продужити до Миљаковца 2.Aleksandar1":3ubjwnt0 je napisao(la):Podrzavam novu liniju 300, ali ako bude kruzila Celebickom i slicnim ulicama po Kanarevom brdu, to ce biti svojevrstan biser - kao da su ljudi iz Vince i Boleca ludi za prevozom do Doma zdravlja na Kanarevom brdu. :roll:
Samo najveca neznalica moze da poredi minimalno svracanje koje prave 44 i 306, sa VISEKILOMETARSKIM skretanjem sa trase nove linije 300, prema ikei, sto bi potpuno obesmislilo liniju. Dovoljno je uvesti stanicu bubanj potok za 70.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521031#p521031:u7xqhwx7 je napisao(la):solecar » Čet Mar 01, 2018 4:19 pm[/url]":u7xqhwx7]I radnici IKEE su putnici , gospodine "pravi" , koji takođe žele normalan prevoz , a ne da gube po 1h - 2h. Uspostavljanjem stanice "Tranšped" za sve linije koje tuda prolaze , jedan deo problema će biti rešen , ali i dalje ostaje nerešeno pitanje zaposlenih koji rade na potezu koji opslužuju linije 302 - 309. To bi se sa ovom linijom i svakodnevnim svraćanjem , rešilo. To može da se reši kao što je slučaj sa linijama 44 i 306.
Јел сутра почиње да саобраћа 300?solecar":1vd6waj2 je napisao(la):Pre će liniju produžiti da svraća do IKEE , nego da uvedu stajalište za liniju 70. Jednostavnije im je tako da urade , bez obzira šta drugi mislili o ispravnosti takvog rešenja. Dan D je 4. mart , a ne kraj marta za kada su planirali da uvedu liniju.
Поента ове линије није да замени линију 50, не треба је терати да иде што дуже а ређе, него краће а чешће. Ниједна линија потеза 300 и потеза 400 не прелази аутопут, то им је нека граница, овако јужни део Београда добија везу преко аутопута, сасвим је довољно да дође до укрштања потеза 300 са потезом 400 а самим тим и 500, остало је претеривање, непотребно, али ако су већ одлучили да иде до Миљаковца 1, онда ок.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521545#p521545:t8r6lta3 je napisao(la):predrag1978 » Суб Мар 03, 2018 8:40 am[/url]":t8r6lta3]Mozda recimo ovako nesto:
Linija 300 da okrece na Banovom Brdu preko Topcidera i Bulevara Patrijarha Pavla,uslov je da se prosiri prvo taj Bulevar,jos su uvek dole veliki cepovi u spicu,tako da bi takt bio problematican,ali u nekom narednom periodu mislim da bi time linija dobila pravu funkciju....jer onda ne bi morali ljudi iz Rakovice da toliko koriste 37 i 50,mislim da bi se opterecenje na njih smanjilo....samo da ne pretrpavaju toliko ovaj Miljakovac 1....stvarno ga preterase.....jedino je dobro sto ovu novu 312 ne bi gurali u Ustanicku i to je dobro da su shvatili da ima jos okretnica sem Ustanicke.