Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521707#p521707:2xfkgf4i je napisao(la):
igor989 » March 3rd, 2018, 7:19 pm[/url]":2xfkgf4i]
solecar":2xfkgf4i je napisao(la):
Pre će liniju produžiti da svraća do IKEE , nego da uvedu stajalište za liniju 70. Jednostavnije im je tako da urade , bez obzira šta drugi mislili o ispravnosti takvog rešenja. Dan D je 4. mart , a ne kraj marta za kada su planirali da uvedu liniju.
Јел сутра почиње да саобраћа 300?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521713#p521713:2xfkgf4i je napisao(la):
marrecar » March 3rd, 2018, 7:38 pm[/url]":2xfkgf4i]Ne, nego su sutra izbori. Ako cemo realno, znamo kakav ce ishod biti, nazalost. Tako da su 50-50% sanse da se uvedu ove linije. Doduse, ruku na srce, Simonovic, kakav god da je, mislim da 300 ima velike sanse da se uvede, u odnosu na 312 koja nije ni blizu realizacije, nego je trenutno samo jako predizborno obecanje.
Moj komentar vezano za "Dan D" se odnosio na Bumbarov komentar , pošto je naprasno počeo da se brine za dobrobit građana Grocke , koje je do juče smatrao građanima drugog reda. Objašnjenje na šta sam konkretno aludirao spominjući "Dan D" je dao Marrecar u komentaru koji sam citirao.
Najavljeno je da će linija 300 svraćati do IKEE samo vikendom , na šta sam ja prokomentarisao da bi trebalo da svraća i radnim danom (samo u određenim polascima) , kako bi se radnicima koji žive u naseljima duž Smederevskog puta omogućio lakši dolazak i povratak sa posla , obzirom da najveći broj radnika IKEE dolazi iz Grocke , Mladenovca i Sopota. Na to su se odmah oglasili dežurni dušebrižnici linija gradskog prevoza (Aca kec i Bumbar) govoreći kako korisnici linije 300 neće želeti da gube vreme svraćajući do tamo neke IKEE , gubeći po pola sata. Ja sam prokomentarisao da će i radnici IKEE biti korisnici te linije , i da ako druge linije mogu da svraćaju u određenim polascima do fabrika , firmi i kasarni , da onda može i linija 300 do IKEE i da ne vidim nikakav problem u tome. Nakon toga sam nazvan neznalicom jer se te dve stvari koje sam ja spomenuo ne mogu uopšte porediti.
Dalje , da se linija uvede , kao što reče Marrecar , velike su šanse , sa čime se i ja slažem. Planirano je da se linija uvede krajem meseca , a izbori su sutra. Shodno tome , zašto bi se neko cimao i gradio infrastrukturu za novo stajalište kod Bubanj potoka za liniju 70 , što je Bumbar spominjao kao najidealnije rešenje za vezu sa IKEO-m (presedanje sa linije 300 na 70) , kada već nije to uradio do sada , jer mu to nakon izbora ne donosi nikakve dodatne gladove. Ako su već najavili da će linija svraćati do IKEE , onda će tako i da urade , jer osim autobusa i lepljenja oznaka na stajalištima za novu liniju , ništa drugo ne treba da se radi.
 
Da li bi mozda bilo dobro spojiti 54 i planiranu trasu 300? ali mozda je bolje ne cackati mecku...
 
Kad se bude napravio Bulevar Patrijarha Pavla,kad god to bilo,svakako ce postojati mogucnost povezivanja Ikee,Lestana,Bubanj Potoka,Rakovice sa Banovim Brdom,Sajmom,i Novim Beogradom....sve to preko Topcidera....do tada ce se traziti neko srednje resenje verovatno,ali prostora svakako za neka spajanja linija ima....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521802#p521802:2nn2cvxc je napisao(la):
Aleksandar1 » Нед Мар 04, 2018 12:44 am[/url]":2nn2cvxc]Linija 860I Obrenovac - Ikea?

Општи феномен оног који је правио линије. Толики потез 800 слободан а они праве 860Б 860Л 860С и слично. Живо троловање ума. :lol:
 
Nek spoje 38 i 38L i spuste tu liniju na novu okretnicu na Mostaru,a 308 nek okrece kod Cvetka zajedno sa 309...time se oslobadja prostor da 312 okrece u Sumicama....ja bih ukinuo liniju 19 koja po meni je samo skracena verzija linije 29...tih kilometar mreze je korisnije na Prokopu nego na tom delu Konjarnika.....te trolejbuse iskoristiti za pojacanje 29-ke,a ko hoce jos 2 stanice do pocetne na Konjarniku,ima 17,31,50......rekao bih vise nego dobar izbor za presedanje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521776#p521776:anb915rt je napisao(la):
Aleksandar1 » Суб Мар 03, 2018 9:57 pm[/url]":anb915rt]Da li bi mozda bilo dobro spojiti 54 i planiranu trasu 300? ali mozda je bolje ne cackati mecku...
Не никако, сачекајмо прво да пусте ово што су испланирали. Мислим да је линија и овако предугачка.
predrag1978":anb915rt je napisao(la):
ja bih ukinuo liniju 19
Поента електричних возила је да смање загађење и буку у граду, а ти би их укидао. Потребно је ширити електричну мрежу, никако укидати.
 
Da....ja bih je ukinuo....i u cemu je problem...objasnio sam detaljno iz kojih razloga...potpuno nepotrebno arcenje resursa...razlika izmedju 19 i 29 su bukvalno 3 stanice koje se mogu preci sa 3 frekventne linije....rekoh i koje....ponovicu i tebi....dakle 17,31,50....ja se upravo i zalazem za sirenje mreze,ali ne na ovom pravcu...bolje je siriti mrezu tamo gde moze da se prosiri zahvat....odnosno da to budu neka nova mesta koja do sada nisu mrezu imala...najvise volim kad mi neko objasnjava recima sta sam ja hteo da kazem.....istovremeno ce se siriti i mreza elektrobuseva kao sto znas,tako da je pitanje koliko su zaista nadlezni zainteresovani iskreno da podrzavaju trolejbuski saobracaj umesto elektricnih autobusa....tako da bih te molio da svojim recima objasnjavas svoje misljenje,a ja cu se baviti sta je poenta onoga o cemu govorim.....argumenti se suceljavaju,daju se ideje....i to je to....
 
Ти би укинуо, ја не бих. Својим речима објашњавам своје мишљење, шта год ти то значило. Не знам шта си хтео да кажеш, одговорио сам на оно што си написао. Против сам укидања тролејбуса на било којој линији у граду. Дакле нема проблема.
 
Hteo sam da kazem ono sto si ti veoma dobro razumeo...da imas svoj stav i da stojis iza njega,a da pritom razumes da ima i drugacijih stavova po nekim pitanjima...ti ne bi ukidao,ja bih na nekim mestima i to je to...a sta ce biti videcemo...
 
Ја би развукао мрежу за линију 19 до Јерковића где окреће 26. То би био пун погодак.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Шта мислите да се линија 406л и 409 споје у једну? На обе линије раде по 2 возила 4 укупно. Тиме би се са 3 возила која би радила на овој линији смањио интервал са 35 на 25 минута а и уштедело би се једно возило. Траса линије 409 би била Вождовац - улица ружа - Земљорадничка - Бели поток Ж стница
619cbcf28b3735dcf8d102e030d8f0f2.jpg


Sent from my D6503 using Tapatalk
 
I ja ću po ko zna koji put da kažem, ukidanje 19 je suludo. Em što je to čistiji vid prevoza, em što je odlična alternativa 31 i praktično bajpas linija. Nebrojano puta mi se desilo da na Konjarniku čekam 31 i da nema nijednog autobusa, i onda mi naiđe 19 s kojom relativno brzo stignem do npr. Terazija. A to što je 29 na "par" stanica udaljena, ne znači da treba da imamo opet milion presedanja.
 
Не знам, мени увек 31 буде бржи јер је трола на Врачару апсолутно сотонска, плус је 19 скоро непостојан

Може да се направи 31 у тролу, а 19 продужити типа у ММЛ
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521941#p521941:3rq9hfbp je napisao(la):
marrecar » Ned Mar 04, 2018 4:11 pm[/url]":3rq9hfbp]I ja ću po ko zna koji put da kažem, ukidanje 19 je suludo. Em što je to čistiji vid prevoza, em što je odlična alternativa 31 i praktično bajpas linija. Nebrojano puta mi se desilo da na Konjarniku čekam 31 i da nema nijednog autobusa, i onda mi naiđe 19 s kojom relativno brzo stignem do npr. Terazija. A to što je 29 na "par" stanica udaljena, ne znači da treba da imamo opet milion presedanja.
Pa ok....samo bih voleo da mi objasnis sta je to ,,cistiji vid prevoza,,....pokusavam da shvatim poentu sta si time hteo reci...pa ako mozes da malo mi razjasnis....
 
Ono što je i Iggy rekao, trole kao čistiji vid prevoza u odnosu na autobuse, a neko bi to da ukida i smanjuje mrežu.
 
Sve sto ne ide na gorivo je svakako cistiji oblik prevoza,to je svima jasno,ali ja zaista nigde nikad nisam cuo od bilo koga ko se nesto pita u ovom gradu da ce ukinuti trolejbuski saobracaj u potpunosti.Dakle,slozicu se s tobom onda kada to neko bude jasno i glasno rekao.Do tada,meni je to sve na nivou spekulacija.Isto tako,pretpostavljam da su ti i elektrobusevi cistiji oblik prevoza,posto vidim da ce ih sve vise verovatno kupovati.To naravno ne podrazumeva ukidanje trolejbusa,vec samo preraspodelu kapaciteta i kvalitetnije koriscenje resursa.Ja to tako vidim...i ne zelim da neko misli da imam nesto protiv takvog vida saobracaja,naravno da ne,samo ukazujem da postoje neke mogucnosti da se neke stvari malo koriguju,u interesu svih korisnika.
 
Pa ti jasno i eksplicitno reče "ja bih ukinuo 19". Nisam ja ni mislio na nešto ozbiljno, nego na tvoj komentar ovde.
 
igor989 i predrag1978

Nema potrebe da citirate postove prilikom odgovora ukoliko je post na koji odgovarate poslednji u nizu.
 
Trola 19 je itekako pozeljna da radi, to bi isto bilo kao kad bi ukinuo tramvaj 6, a pomaze u zastojima samo tako... Misljenja sam da bi cak trebalo neku zglobnu trolu i na 19 da ubace, a ne da ih gomilaju na 29... Sto se tice nekih stvari, moglo bi se ocekivati u bliskoj buducnosti promena trase 612, ja znam gde ce ici, ali necu otkrivati tu tajnu jos duuuuuuuugo vremena...
 
Tролејбуси на Врачару имају проблем са лошим улицама које су закржљале за тај део града, а не са својим видом погона или контактном мрежом. Сећам се како је Вучић хвалио електробусе и кудио тролејбусе да када се један поквари онда стоје сви у колони. Е па ја сам у петак доживео да се на окретници електробуске линије поквари један електробус и то тачно испод окретнице, тако да је цела линија ЕКО 1 испала док није дошао ФАП да одвуче тај покварени на Дорћол. Док се чекао камион, остали електробуси који су чекали иза су искључени са линије и отишли на Дорћол.

Што се тиче самих тролејбуса на потезу између Булевара Краља Александра и Устаничке, слажем се са Србом, да се 31 претвори у тролејбуску линију, или ширењем мреже од Славије преко Булевара ослобођења и Устаничком, или увођењем у употребу нових тролејбуса са аутономијом који би могли да иду на том делу ван контактне мреже. За конкретно ширење мреже ја бих 25, 26, 46 и 55 што пре претворио у тролејбуске линије.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521774#p521774:2tjho786 je napisao(la):
solecar » Sub Mar 03, 2018 9:56 pm[/url]":2tjho786]
Moj komentar vezano za "Dan D" se odnosio na Bumbarov komentar , pošto je naprasno počeo da se brine za dobrobit građana Grocke , koje je do juče smatrao građanima drugog reda. Objašnjenje na šta sam konkretno aludirao spominjući "Dan D" je dao Marrecar u komentaru koji sam citirao.
Najavljeno je da će linija 300 svraćati do IKEE samo vikendom , na šta sam ja prokomentarisao da bi trebalo da svraća i radnim danom (samo u određenim polascima) , kako bi se radnicima koji žive u naseljima duž Smederevskog puta omogućio lakši dolazak i povratak sa posla , obzirom da najveći broj radnika IKEE dolazi iz Grocke , Mladenovca i Sopota. Na to su se odmah oglasili dežurni dušebrižnici linija gradskog prevoza (Aca kec i Bumbar) govoreći kako korisnici linije 300 neće želeti da gube vreme svraćajući do tamo neke IKEE , gubeći po pola sata. Ja sam prokomentarisao da će i radnici IKEE biti korisnici te linije , i da ako druge linije mogu da svraćaju u određenim polascima do fabrika , firmi i kasarni , da onda može i linija 300 do IKEE i da ne vidim nikakav problem u tome. Nakon toga sam nazvan neznalicom jer se te dve stvari koje sam ja spomenuo ne mogu uopšte porediti.
Dalje , da se linija uvede , kao što reče Marrecar , velike su šanse , sa čime se i ja slažem. Planirano je da se linija uvede krajem meseca , a izbori su sutra. Shodno tome , zašto bi se neko cimao i gradio infrastrukturu za novo stajalište kod Bubanj potoka za liniju 70 , što je Bumbar spominjao kao najidealnije rešenje za vezu sa IKEO-m (presedanje sa linije 300 na 70) , kada već nije to uradio do sada , jer mu to nakon izbora ne donosi nikakve dodatne gladove. Ako su već najavili da će linija svraćati do IKEE , onda će tako i da urade , jer osim autobusa i lepljenja oznaka na stajalištima za novu liniju , ništa drugo ne treba da se radi.
Ha ha, nisam ja naprasno poceo da se brinem ni za tvoje, a ni za zdravlje grocanaca, jer linija 300 nece samo njima koristiti.
Na temi okretnice, strana 29, 24 nov 2017 sam kao SVIMA neophodnu, a nedostajecu poprecnu vezu predlozio da se 54 od rekorda produzi za vincu preko bubanj potoka, dakle upravo predlozenom trasom linije 300. Spajanjem sa 54 bi se dobila kompletna poprecna veza dunav-sava, a dobila bi se veza i sa svim linijama na savskoj magistrali. Vise mogucnosti donosi i vise putnika, a to znaci i manji interval i sigurniji opstanak linije. Sadasnje potrebe na 54 bi zadovoljio i omanji kombi, ovako bi dobila veci smisao, osim prigradskim pravcima koristilo bi i zelezniku i sremcici.

U vezi nepotrebne dangube visekilometarskim turistickim obilaskom ikee, marrecar, decko koji je na samoj trasi, je lepo objasnio zasto to nije dobro.
Apsolutno ne vidim nikakvu prepreku da 70 dobije presedacku stanicu u bubanj potoku, a uostalom nije ikea nikakav eldorado pa da sad tamo nakrkavamo gomilu novih linija, to je jedan obican tc sa robom koja uopste nije preterano boljeg kvaliteta od npr forma ideale.
Kolicina putnika na 70 (u delu prema ikei) je takva da je uvodjenje bilo koje druge linije potpuno neopravdano.
 
Da li neko zna kada se ocekuje ukidanje okretnice Trosarina i sta ce se desiti sa linijama sa poteza 400 ,gde ce i koja okretati?
 
Sredinom godine bi trebalo. Tako kažu na gspbeograd.net Još uvek se ne zna sa sigurnošću gde će se sve linije okretati. Za sada se razmišlja o Banjici II i Stepi Stepanoviću. Jedino što je sigurno je da će se linija 409 okretati na Banjici II , obzirom na to da ima kružnu trasu.
 
Po ko zna koji put, u stepi su SVE saobracajnice internog karaktera - parkinzi, tamo niti je predvidjeno, niti je po zobs-u dozvoljeno prisustvo BILO KAKVE linije pa ni 49.
 
Vrh