Bumbarevo brdo » March 5th, 2018, 7:50 pm[/url]":1sjvp9e0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521774#p521774:1sjvp9e0 je napisao(la):
solecar » Sub Mar 03, 2018 9:56 pm[/url]":1sjvp9e0]
Moj komentar vezano za "Dan D" se odnosio na Bumbarov komentar , pošto je naprasno počeo da se brine za dobrobit građana Grocke , koje je do juče smatrao građanima drugog reda. Objašnjenje na šta sam konkretno aludirao spominjući "Dan D" je dao Marrecar u komentaru koji sam citirao.
Najavljeno je da će linija 300 svraćati do IKEE samo vikendom , na šta sam ja prokomentarisao da bi trebalo da svraća i radnim danom (samo u određenim polascima) , kako bi se radnicima koji žive u naseljima duž Smederevskog puta omogućio lakši dolazak i povratak sa posla , obzirom da najveći broj radnika IKEE dolazi iz Grocke , Mladenovca i Sopota. Na to su se odmah oglasili dežurni dušebrižnici linija gradskog prevoza (Aca kec i Bumbar) govoreći kako korisnici linije 300 neće želeti da gube vreme svraćajući do tamo neke IKEE , gubeći po pola sata. Ja sam prokomentarisao da će i radnici IKEE biti korisnici te linije , i da ako druge linije mogu da svraćaju u određenim polascima do fabrika , firmi i kasarni , da onda može i linija 300 do IKEE i da ne vidim nikakav problem u tome. Nakon toga sam nazvan neznalicom jer se te dve stvari koje sam ja spomenuo ne mogu uopšte porediti.
Dalje , da se linija uvede , kao što reče Marrecar , velike su šanse , sa čime se i ja slažem. Planirano je da se linija uvede krajem meseca , a izbori su sutra. Shodno tome , zašto bi se neko cimao i gradio infrastrukturu za novo stajalište kod Bubanj potoka za liniju 70 , što je Bumbar spominjao kao najidealnije rešenje za vezu sa IKEO-m (presedanje sa linije 300 na 70) , kada već nije to uradio do sada , jer mu to nakon izbora ne donosi nikakve dodatne gladove. Ako su već najavili da će linija svraćati do IKEE , onda će tako i da urade , jer osim autobusa i lepljenja oznaka na stajalištima za novu liniju , ništa drugo ne treba da se radi.
Ha ha, nisam ja naprasno poceo da se brinem ni za tvoje, a ni za zdravlje grocanaca, jer linija 300 nece samo njima koristiti.
Na temi okretnice, strana 29, 24 nov 2017 sam kao SVIMA neophodnu, a nedostajecu poprecnu vezu predlozio da se 54 od rekorda produzi za vincu preko bubanj potoka, dakle upravo predlozenom trasom linije 300. Spajanjem sa 54 bi se dobila kompletna poprecna veza dunav-sava, a dobila bi se veza i sa svim linijama na savskoj magistrali. Vise mogucnosti donosi i vise putnika, a to znaci i manji interval i sigurniji opstanak linije. Sadasnje potrebe na 54 bi zadovoljio i omanji kombi, ovako bi dobila veci smisao, osim prigradskim pravcima koristilo bi i zelezniku i sremcici.
U vezi nepotrebne dangube visekilometarskim turistickim obilaskom ikee, marrecar, decko koji je na samoj trasi, je lepo objasnio zasto to nije dobro.
Apsolutno ne vidim nikakvu prepreku da 70 dobije presedacku stanicu u bubanj potoku, a uostalom nije ikea nikakav eldorado pa da sad tamo nakrkavamo gomilu novih linija, to je jedan obican tc sa robom koja uopste nije preterano boljeg kvaliteta od npr forma ideale.
Kolicina putnika na 70 (u delu prema ikei) je takva da je uvodjenje bilo koje druge linije potpuno neopravdano.