Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Banjica (okretnica tramvaja) bi bila solidno resenje. Makar to znacilo korigovanje trase 50.

Jedino sto ne postoji okretnica. :) Velika mana je i blizina "Petar Pana", cini mi se da je to obdaniste.Ali prostor postoji:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522351#p522351:2x78rnji je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 5th, 2018, 8:29 pm[/url]":2x78rnji]Po ko zna koji put, u stepi su SVE saobracajnice internog karaktera - parkinzi, tamo niti je predvidjeno, niti je po zobs-u dozvoljeno prisustvo BILO KAKVE linije pa ni 49.
Svidelo se to tebi ili ne , neku liniju sa poteza 400 će da stave tamo , jer su tako rešili. Isto tako , 49 neće nikada izmestiti odatle i da naselje ostave bez ijedne linije , već će staviti neku drugu liniju u tom slučaju , jer im ne trebaju nezadovoljni građani.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522351#p522351:2of7pzgk je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 05 Mar 2018, 19:29[/url]":2of7pzgk]Po ko zna koji put, u stepi su SVE saobracajnice internog karaktera - parkinzi, tamo niti je predvidjeno, niti je po zobs-u dozvoljeno prisustvo BILO KAKVE linije pa ni 49.
To su izmišljotine onog udruženja čiji članovi ne izlaze iz kola, ali bi zato da drugima uskraćuju gradski prevoz. Nigde nije zabranjeno da kroz ulice internog karaktera prolazi gradski prevoz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522337#p522337:1sjvp9e0 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 5th, 2018, 7:50 pm[/url]":1sjvp9e0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521774#p521774:1sjvp9e0 je napisao(la):
solecar » Sub Mar 03, 2018 9:56 pm[/url]":1sjvp9e0]
Moj komentar vezano za "Dan D" se odnosio na Bumbarov komentar , pošto je naprasno počeo da se brine za dobrobit građana Grocke , koje je do juče smatrao građanima drugog reda. Objašnjenje na šta sam konkretno aludirao spominjući "Dan D" je dao Marrecar u komentaru koji sam citirao.
Najavljeno je da će linija 300 svraćati do IKEE samo vikendom , na šta sam ja prokomentarisao da bi trebalo da svraća i radnim danom (samo u određenim polascima) , kako bi se radnicima koji žive u naseljima duž Smederevskog puta omogućio lakši dolazak i povratak sa posla , obzirom da najveći broj radnika IKEE dolazi iz Grocke , Mladenovca i Sopota. Na to su se odmah oglasili dežurni dušebrižnici linija gradskog prevoza (Aca kec i Bumbar) govoreći kako korisnici linije 300 neće želeti da gube vreme svraćajući do tamo neke IKEE , gubeći po pola sata. Ja sam prokomentarisao da će i radnici IKEE biti korisnici te linije , i da ako druge linije mogu da svraćaju u određenim polascima do fabrika , firmi i kasarni , da onda može i linija 300 do IKEE i da ne vidim nikakav problem u tome. Nakon toga sam nazvan neznalicom jer se te dve stvari koje sam ja spomenuo ne mogu uopšte porediti.
Dalje , da se linija uvede , kao što reče Marrecar , velike su šanse , sa čime se i ja slažem. Planirano je da se linija uvede krajem meseca , a izbori su sutra. Shodno tome , zašto bi se neko cimao i gradio infrastrukturu za novo stajalište kod Bubanj potoka za liniju 70 , što je Bumbar spominjao kao najidealnije rešenje za vezu sa IKEO-m (presedanje sa linije 300 na 70) , kada već nije to uradio do sada , jer mu to nakon izbora ne donosi nikakve dodatne gladove. Ako su već najavili da će linija svraćati do IKEE , onda će tako i da urade , jer osim autobusa i lepljenja oznaka na stajalištima za novu liniju , ništa drugo ne treba da se radi.
Ha ha, nisam ja naprasno poceo da se brinem ni za tvoje, a ni za zdravlje grocanaca, jer linija 300 nece samo njima koristiti.
Na temi okretnice, strana 29, 24 nov 2017 sam kao SVIMA neophodnu, a nedostajecu poprecnu vezu predlozio da se 54 od rekorda produzi za vincu preko bubanj potoka, dakle upravo predlozenom trasom linije 300. Spajanjem sa 54 bi se dobila kompletna poprecna veza dunav-sava, a dobila bi se veza i sa svim linijama na savskoj magistrali. Vise mogucnosti donosi i vise putnika, a to znaci i manji interval i sigurniji opstanak linije. Sadasnje potrebe na 54 bi zadovoljio i omanji kombi, ovako bi dobila veci smisao, osim prigradskim pravcima koristilo bi i zelezniku i sremcici.

U vezi nepotrebne dangube visekilometarskim turistickim obilaskom ikee, marrecar, decko koji je na samoj trasi, je lepo objasnio zasto to nije dobro.
Apsolutno ne vidim nikakvu prepreku da 70 dobije presedacku stanicu u bubanj potoku, a uostalom nije ikea nikakav eldorado pa da sad tamo nakrkavamo gomilu novih linija, to je jedan obican tc sa robom koja uopste nije preterano boljeg kvaliteta od npr forma ideale.
Kolicina putnika na 70 (u delu prema ikei) je takva da je uvodjenje bilo koje druge linije potpuno neopravdano.
Svako ko je funkcionalno pismen može da zaključi da se moj komentar odnosi na to šta ja mislim da će da uradi DJP , a ne na to šta je ispravno a šta ne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522360#p522360:3gd05oy8 je napisao(la):
Dejan011 » Pon Mar 05, 2018 7:57 pm[/url]":3gd05oy8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522351#p522351:3gd05oy8 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 05 Mar 2018, 19:29[/url]":3gd05oy8]Po ko zna koji put, u stepi su SVE saobracajnice internog karaktera - parkinzi, tamo niti je predvidjeno, niti je po zobs-u dozvoljeno prisustvo BILO KAKVE linije pa ni 49.
To su izmišljotine onog udruženja čiji članovi ne izlaze iz kola, ali bi zato da drugima uskraćuju gradski prevoz. Nigde nije zabranjeno da kroz ulice internog karaktera prolazi gradski prevoz.
:bash: :bash: :bash:

To nisu izmisljotine, svako moze da procita sta pise u zobs-u, a opste je poznato da originalnim regulacionim planom za stepu NIJE predvidjeno bilo kakvo postojanje javnog prevoza unutar naselja.
To je zapravo bio protivzakoniti ustupak direkciji za izgradnju kako bi joj se pomoglo sa zalosnom prodajom stanova. Inace, mnogi ljudi su upravo i kupili tamo stanove zbog internog karaktera ulica i zbog mnogih drugih stvari koje su bile predvidjene, pa su na kraju izvisili.
 
Живо ме занима где ће окретати 408. Сада је правац 70 мин, продужетком до неке од даљих окретница ће бити дуже и то прелази време обрта за градску линију како и сами кажу

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522362#p522362:3mtpq5fb je napisao(la):
solecar » Pon Mar 05, 2018 8:03 pm[/url]":3mtpq5fb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522337#p522337:3mtpq5fb je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 5th, 2018, 7:50 pm[/url]":3mtpq5fb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521774#p521774:3mtpq5fb je napisao(la):
solecar » Sub Mar 03, 2018 9:56 pm[/url]":3mtpq5fb]
Moj komentar vezano za "Dan D" se odnosio na Bumbarov komentar , pošto je naprasno počeo da se brine za dobrobit građana Grocke , koje je do juče smatrao građanima drugog reda. Objašnjenje na šta sam konkretno aludirao spominjući "Dan D" je dao Marrecar u komentaru koji sam citirao.
Najavljeno je da će linija 300 svraćati do IKEE samo vikendom , na šta sam ja prokomentarisao da bi trebalo da svraća i radnim danom (samo u određenim polascima) , kako bi se radnicima koji žive u naseljima duž Smederevskog puta omogućio lakši dolazak i povratak sa posla , obzirom da najveći broj radnika IKEE dolazi iz Grocke , Mladenovca i Sopota. Na to su se odmah oglasili dežurni dušebrižnici linija gradskog prevoza (Aca kec i Bumbar) govoreći kako korisnici linije 300 neće želeti da gube vreme svraćajući do tamo neke IKEE , gubeći po pola sata. Ja sam prokomentarisao da će i radnici IKEE biti korisnici te linije , i da ako druge linije mogu da svraćaju u određenim polascima do fabrika , firmi i kasarni , da onda može i linija 300 do IKEE i da ne vidim nikakav problem u tome. Nakon toga sam nazvan neznalicom jer se te dve stvari koje sam ja spomenuo ne mogu uopšte porediti.
Dalje , da se linija uvede , kao što reče Marrecar , velike su šanse , sa čime se i ja slažem. Planirano je da se linija uvede krajem meseca , a izbori su sutra. Shodno tome , zašto bi se neko cimao i gradio infrastrukturu za novo stajalište kod Bubanj potoka za liniju 70 , što je Bumbar spominjao kao najidealnije rešenje za vezu sa IKEO-m (presedanje sa linije 300 na 70) , kada već nije to uradio do sada , jer mu to nakon izbora ne donosi nikakve dodatne gladove. Ako su već najavili da će linija svraćati do IKEE , onda će tako i da urade , jer osim autobusa i lepljenja oznaka na stajalištima za novu liniju , ništa drugo ne treba da se radi.
Ha ha, nisam ja naprasno poceo da se brinem ni za tvoje, a ni za zdravlje grocanaca, jer linija 300 nece samo njima koristiti.
Na temi okretnice, strana 29, 24 nov 2017 sam kao SVIMA neophodnu, a nedostajecu poprecnu vezu predlozio da se 54 od rekorda produzi za vincu preko bubanj potoka, dakle upravo predlozenom trasom linije 300. Spajanjem sa 54 bi se dobila kompletna poprecna veza dunav-sava, a dobila bi se veza i sa svim linijama na savskoj magistrali. Vise mogucnosti donosi i vise putnika, a to znaci i manji interval i sigurniji opstanak linije. Sadasnje potrebe na 54 bi zadovoljio i omanji kombi, ovako bi dobila veci smisao, osim prigradskim pravcima koristilo bi i zelezniku i sremcici.

U vezi nepotrebne dangube visekilometarskim turistickim obilaskom ikee, marrecar, decko koji je na samoj trasi, je lepo objasnio zasto to nije dobro.
Apsolutno ne vidim nikakvu prepreku da 70 dobije presedacku stanicu u bubanj potoku, a uostalom nije ikea nikakav eldorado pa da sad tamo nakrkavamo gomilu novih linija, to je jedan obican tc sa robom koja uopste nije preterano boljeg kvaliteta od npr forma ideale.
Kolicina putnika na 70 (u delu prema ikei) je takva da je uvodjenje bilo koje druge linije potpuno neopravdano.
Svako ko je funkcionalno pismen može da zaključi da se moj komentar odnosi na to šta ja mislim da će da uradi DJP , a ne na to šta je ispravno a šta ne.
Svako ko je funkcionalno pismen, setice se da je EVENTUALNO svracanje do ikee najavljeno SAMO vikendom, a da nas solekar ovde danima ubedjuje da to treba da bude svakodnevno.
Presedacka stanica nema veze sa izborima, nego sa RENTABILNOSCU.
 
Banjica 2 i uopste Banjica bi bilo katastrofalno resenje ,a i stepa ne bi nikom odgovarao..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522359#p522359:5e00tx9z je napisao(la):
solecar » Pon Mar 05, 2018 7:56 pm[/url]":5e00tx9z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522351#p522351:5e00tx9z je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 5th, 2018, 8:29 pm[/url]":5e00tx9z]Po ko zna koji put, u stepi su SVE saobracajnice internog karaktera - parkinzi, tamo niti je predvidjeno, niti je po zobs-u dozvoljeno prisustvo BILO KAKVE linije pa ni 49.
Svidelo se to tebi ili ne , neku liniju sa poteza 400 će da stave tamo , jer su tako rešili. Isto tako , 49 neće nikada izmestiti odatle i da naselje ostave bez ijedne linije , već će staviti neku drugu liniju u tom slučaju , jer im ne trebaju nezadovoljni građani.
Ha ha, ajmo onda unutar svakog naselja da posadimo po neku liniju, blokovi 45 i 70 su ogromni, veci od stepe, daj da im stavimo po jednu liniju unutra da se ne pate do glavne ulice. A i brace jerkovic je veliki, taman ima onaj patrljak zaplanjske da se stavi linija da se ne pate ljudi uzbrdo. Naselja sutjeska i sava kovacevic u zemunu isto imaju udaljen prevoz, daj i tamo po jednu liniju da stavimo. A jednu liniju mozemo i u klinicki centar, ali ne pasterovom, nego bas u samom krugu bolnica.

Jel tako treba??? :bash: :bash: :bash:

Ljudi u sredini stepe imaju najvise 250m gore ili dole, do najblizeg prevoza, ako jednom dobijemo gradsku vlast koja postuje zakon, svakako da ce i 49 tamo biti ukinut. Kao i 89 po onom parkingu u ivana ribara, a prevoz na 200m u normalnoj ulici. :bash:
 
Sada ce neko da predlozi liniju Parking u Vojvode Stepe - Parking u Ivana Ribara, ali turisticki obilazno preko Ikee.
 
Bumbarevo brdo, šta konkretno piše u ZOBS-u? Koji član zabranjuje kretanje autobusa po internim saobraćajnicama?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522372#p522372:1836x5aa je napisao(la):
123nele88 » March 5th, 2018, 9:41 pm[/url]":1836x5aa]Banjica 2 i uopste Banjica bi bilo katastrofalno resenje ,a i stepa ne bi nikom odgovarao..
Pomenute okretnice su izabrane zato što su najbliže okretnici na Trošarini. Tako kažu na gspbeograd.net
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522387#p522387:16hjze5z je napisao(la):
Aleksandar1 » Pon Mar 05, 2018 9:37 pm[/url]":16hjze5z]Sada ce neko da predlozi liniju Parking u Vojvode Stepe - Parking u Ivana Ribara, ali turisticki obilazno preko Ikee.
Ovaj predlog ti je genijalniji od onog sa 25P da ide preko Centralnog groblja uz obrazlozenje da je ljudima problem da idu 150m uzbrdo do Stadiona od najblize stanice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522396#p522396:bbciayfh je napisao(la):
Dejan011 » Pon Mar 05, 2018 9:50 pm[/url]":bbciayfh]Bumbarevo brdo, šta konkretno piše u ZOBS-u? Koji član zabranjuje kretanje autobusa po internim saobraćajnicama?
Evo cim predstavis neki od mnogobrojnih i vrlo detaljnih planova izgradnje naselja stepa sa ucrtanim tj predvidjenim pozicijama stajalista, okretnice i bilo cega sto ima veze sa javnim prevozom u unutrasnjim parking saobracajnicama - odmah dobijas clan zakona.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522368#p522368:30zkuihf je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 5th, 2018, 9:19 pm[/url]":30zkuihf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522362#p522362:30zkuihf je napisao(la):
solecar » Pon Mar 05, 2018 8:03 pm[/url]":30zkuihf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522337#p522337:30zkuihf je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 5th, 2018, 7:50 pm[/url]":30zkuihf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521774#p521774:30zkuihf je napisao(la):
solecar » Sub Mar 03, 2018 9:56 pm[/url]":30zkuihf]
Moj komentar vezano za "Dan D" se odnosio na Bumbarov komentar , pošto je naprasno počeo da se brine za dobrobit građana Grocke , koje je do juče smatrao građanima drugog reda. Objašnjenje na šta sam konkretno aludirao spominjući "Dan D" je dao Marrecar u komentaru koji sam citirao.
Najavljeno je da će linija 300 svraćati do IKEE samo vikendom , na šta sam ja prokomentarisao da bi trebalo da svraća i radnim danom (samo u određenim polascima) , kako bi se radnicima koji žive u naseljima duž Smederevskog puta omogućio lakši dolazak i povratak sa posla , obzirom da najveći broj radnika IKEE dolazi iz Grocke , Mladenovca i Sopota. Na to su se odmah oglasili dežurni dušebrižnici linija gradskog prevoza (Aca kec i Bumbar) govoreći kako korisnici linije 300 neće želeti da gube vreme svraćajući do tamo neke IKEE , gubeći po pola sata. Ja sam prokomentarisao da će i radnici IKEE biti korisnici te linije , i da ako druge linije mogu da svraćaju u određenim polascima do fabrika , firmi i kasarni , da onda može i linija 300 do IKEE i da ne vidim nikakav problem u tome. Nakon toga sam nazvan neznalicom jer se te dve stvari koje sam ja spomenuo ne mogu uopšte porediti.
Dalje , da se linija uvede , kao što reče Marrecar , velike su šanse , sa čime se i ja slažem. Planirano je da se linija uvede krajem meseca , a izbori su sutra. Shodno tome , zašto bi se neko cimao i gradio infrastrukturu za novo stajalište kod Bubanj potoka za liniju 70 , što je Bumbar spominjao kao najidealnije rešenje za vezu sa IKEO-m (presedanje sa linije 300 na 70) , kada već nije to uradio do sada , jer mu to nakon izbora ne donosi nikakve dodatne gladove. Ako su već najavili da će linija svraćati do IKEE , onda će tako i da urade , jer osim autobusa i lepljenja oznaka na stajalištima za novu liniju , ništa drugo ne treba da se radi.
Ha ha, nisam ja naprasno poceo da se brinem ni za tvoje, a ni za zdravlje grocanaca, jer linija 300 nece samo njima koristiti.
Na temi okretnice, strana 29, 24 nov 2017 sam kao SVIMA neophodnu, a nedostajecu poprecnu vezu predlozio da se 54 od rekorda produzi za vincu preko bubanj potoka, dakle upravo predlozenom trasom linije 300. Spajanjem sa 54 bi se dobila kompletna poprecna veza dunav-sava, a dobila bi se veza i sa svim linijama na savskoj magistrali. Vise mogucnosti donosi i vise putnika, a to znaci i manji interval i sigurniji opstanak linije. Sadasnje potrebe na 54 bi zadovoljio i omanji kombi, ovako bi dobila veci smisao, osim prigradskim pravcima koristilo bi i zelezniku i sremcici.

U vezi nepotrebne dangube visekilometarskim turistickim obilaskom ikee, marrecar, decko koji je na samoj trasi, je lepo objasnio zasto to nije dobro.
Apsolutno ne vidim nikakvu prepreku da 70 dobije presedacku stanicu u bubanj potoku, a uostalom nije ikea nikakav eldorado pa da sad tamo nakrkavamo gomilu novih linija, to je jedan obican tc sa robom koja uopste nije preterano boljeg kvaliteta od npr forma ideale.
Kolicina putnika na 70 (u delu prema ikei) je takva da je uvodjenje bilo koje druge linije potpuno neopravdano.
Svako ko je funkcionalno pismen može da zaključi da se moj komentar odnosi na to šta ja mislim da će da uradi DJP , a ne na to šta je ispravno a šta ne.
Svako ko je funkcionalno pismen, setice se da je EVENTUALNO svracanje do ikee najavljeno SAMO vikendom, a da nas solekar ovde danima ubedjuje da to treba da bude svakodnevno.
Presedacka stanica nema veze sa izborima, nego sa RENTABILNOSCU.
Svako ko je funkcionalno pismen , setiće se da nije najavljeno eventualno svraćanje , već je eksplicitno rečeno da će svraćati do IKEE.
Presedačka stanica i te kako ima veze sa izborima. Izbori su prošli , i neće niko sada da gradi stajalište na autoputu samo zato što Bumbar kaže da tako treba sada da se uradi , jer je rentabilnije , nego će da stavi da linija 300 svraća do IKEE. A sve pomenuto će da uradi tako , zato što ne dobija nikakve glasove ovim potezom ako ga sad uradi , i to iz razloga što će glasači do sledećih izbora da zaborave na ovo. Ako bude gradio stajalište koje bi služilo za presedanje , to će uraditi pred sledeće izbore , jer će mu tada to doneti glasove.
 
Ja mislim da jos nije zabelezeno u istoriji gradskog saobracaja svih gradova da neko predlaze zaobilazenje neke linije od 10 km, sto je dimenzija nekog velikog grada - prevazilazi, recimo, dimenzije citavog Novog Sada!
 
Ja mislim da nije zabeleženo u istoriji graskog saobraćaja svih gradova u svetu da neko predlaže ukidanje linija po drugim delovima grada pod izgovorom kako su nelegalno uvedene , ili da se predlaže da se neke linije preusmeravaju zato što je problem pojedinim ljudima da pređu stotinak metara peške , ili da se zabranjuje da se menjaju trase određenih linija samo zato što odgovaraju određenoj osobi ili da se paušalno linije klasifikuju kao zaobilazne...
 
Da li neko zna na koji nacin moze da se iz Vojvode Stepe udje u naselje Stepa Stepanovic,a da to nisu Kruzni put i Bulevar Peka Dapcevica....preko Planplusa sam video samo jednu ulicu,Milica Marinovica,koja je fakticki slepai ne ide u naselje...bilo koju liniju da hoce da odozgo produze u Stepu Stepanovic,ta linija mora da ide okolo....a kruzni put je isto opterecen kao da cekate prolazak voza sa rampom,i onda se nakupi vozila toliko da su kolone predugacke a ulica uska...da li uopste postoji plan da se neka ulica napravi kao spona sa Vojvode Stepe,ne osporavam ono sto Bumbar kaze za prvobitni plan da tuda ne ide gradski prevoz,ali naselje je tako koncipirano trenutno da imate bukvalno sa 3 strane ulaz u naselje,a sa cetvrte strane ne,dakle iz Vojvode Stepe...da li neko uopste planira tuda da probija ulicu,onda bi mogla neka linija tu da se proturi kao prolazna kroz naselje....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522366#p522366:1tdru9vk je napisao(la):
igor989 » Pon Mar 05, 2018 8:15 pm[/url]":1tdru9vk]Живо ме занима где ће окретати 408. Сада је правац 70 мин, продужетком до неке од даљих окретница ће бити дуже и то прелази време обрта за градску линију како и сами кажу

Sent from my D6503 using Tapatalk

Turaža 408-ice je i ovako nepotrebno duga, a inače 70 minuta ne predstavlja gornju granicu za poluobrt "gradske" linije, jer su čist dokaz za to su linije 74 85 i 551 recimo. Čuh od nemalog broja ljudi, mada to ne mora ništa da znači, da potez 400 treba da se izmesti na Banjicu privremeno, a potom da ide na okretnicu linije 26. Navodno se čeka rekonstrukcija ulica na potezu između Trošarine i Braće Jerković.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522454#p522454:39phnnzi je napisao(la):
solecar » Uto Mar 06, 2018 2:02 am[/url]":39phnnzi]Ja mislim da nije zabeleženo u istoriji graskog saobraćaja svih gradova u svetu da neko predlaže ukidanje linija po drugim delovima grada pod izgovorom kako su nelegalno uvedene...
Linija 49 je potpuno nelegalno uvedena kroz stepu, oko toga dilema apsolutno NE POSTOJI, ne smeju cak ni stajalista da naprave. :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522445#p522445:jgcjdr6a je napisao(la):
solecar » Uto Mar 06, 2018 12:44am[/url]":jgcjdr6a]
Presedačka stanica i te kako ima veze sa izborima. Izbori su prošli , i neće niko sada da gradi stajalište na autoputu samo zato što Bumbar kaže da tako treba sada da se uradi , jer je rentabilnije , nego će da stavi da linija 300 svraća do IKEE. A sve pomenuto će da uradi tako , zato što ne dobija nikakve glasove ovim potezom ako ga sad uradi , i to iz razloga što će glasači do sledećih izbora da zaborave na ovo. Ako bude gradio stajalište koje bi služilo za presedanje , to će uraditi pred sledeće izbore , jer će mu tada to doneti glasove.
Aha, znaci apsolutno svaki vid poboljsanja prevoza treba da ima veze sa kupovinom glasova...jasno, jasno...
Krajnje ispravno razmisljanje korisnika solekar :kk:

Ipak, ne secam se da je bilo ko eksplicitno naveo da presedacka stanica za 70 ne dolazi u obzir, pa se solekarova mastanja o 10-kilometarskom zaobilazno-turistickom obilasku ikee, mozda ipak ne ostvare.

Isto tako, po njegovoj 'logici' za presedanje, mozemo reci: izbori su prosli, nista ni od linije. :lool:
 
Mislim da bi bilo realno da se linije sa poteza 400 razdvoje u vise pravaca jer ni jedna okretnica od navedenih nema dovoljno kapaciteta za sve pa ni okretnica 26 ,a banjica je bila vec privremena okretnica i to je toliko ocajno bilo da prosto ne verujem da ce to ponoviti.
Mene konkretno zanima linija 405 ?Ako neko ima informacije u vezi te linije neka napise
 
Mislim da moze kod Plivalista Banjica da se relativno lako napravi prostrana okretnica sa dobrim vezama sa ostalim linijama:



Zamislite recimo okretnicu tipa Studentski trg duz jugozapadne strane Crnotravske. Mogla bi da sluzi kako potezu 400 tako i nekim linijama iz grada, nekoj 94L ili slicnoj.
 
Aleksandar1":3pwew4et je napisao(la):
Mislim da moze kod Plivalista Banjica da se relativno lako napravi prostrana okretnica sa dobrim vezama sa ostalim linijama:

Није лоша идеја али је питање чије је земљиште.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522471#p522471:3nzfdr7b je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 6th, 2018, 9:20 am[/url]":3nzfdr7b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522445#p522445:3nzfdr7b je napisao(la):
solecar » Uto Mar 06, 2018 12:44am[/url]":3nzfdr7b]
Presedačka stanica i te kako ima veze sa izborima. Izbori su prošli , i neće niko sada da gradi stajalište na autoputu samo zato što Bumbar kaže da tako treba sada da se uradi , jer je rentabilnije , nego će da stavi da linija 300 svraća do IKEE. A sve pomenuto će da uradi tako , zato što ne dobija nikakve glasove ovim potezom ako ga sad uradi , i to iz razloga što će glasači do sledećih izbora da zaborave na ovo. Ako bude gradio stajalište koje bi služilo za presedanje , to će uraditi pred sledeće izbore , jer će mu tada to doneti glasove.
Aha, znaci apsolutno svaki vid poboljsanja prevoza treba da ima veze sa kupovinom glasova...jasno, jasno...
Krajnje ispravno razmisljanje korisnika solekar :kk:
Samo nekom tebi znanom spin logikom (izvlačenjem iz konteksta) smo došli do toga da ja mislim da sve promene u gradskom prevozu jedino imaju veze sa kupovinom glasova. Većina ima , ali ne sve. Za ovo vezano za presedačko stajalište linije 70 kod Bubanj potoka , već sam izneo mišljenje. Eto recimo za izmeštanje linija sa Trošarine , zbog izgradnje kružnog toka , uopšte ne mislim da ima bilo kakve veze sa kupovinom glasova.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522471#p522471:3nzfdr7b je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 6th, 2018, 9:20 am[/url]":3nzfdr7b]Ipak, ne secam se da je bilo ko eksplicitno naveo da presedacka stanica za 70 ne dolazi u obzir, pa se solekarova mastanja o 10-kilometarskom zaobilazno-turistickom obilasku ikee, mozda ipak ne ostvare.
Ipak , ne sećam se da je bilo ko eksplicitno naveo da će se izgraditi stajalište za liniju 70 u zoni Bubanj potoka kako bi se presedalo sa linije 300 na 70 i tako stizalo do IKEE , po puštanju linije ili u bližoj i daljoj budućnosti , tako da se Bumbarova maštanja o presedanju možda ipak ne ostvare.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522471#p522471:3nzfdr7b je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 6th, 2018, 9:20 am[/url]":3nzfdr7b]Isto tako, po njegovoj 'logici' za presedanje, mozemo reci: izbori su prosli, nista ni od linije. :lool:
Možemo , i ne vidim ništa pogrešno i u takvom načinu razmišljanja. Toliko se pričalo i tražilo po forumima , čak i obraćalo nadležnima sa molbom da se uvede stajalište za liniju 70 kod Tranšpeda , i uvek je bio negativan odgovor , sve dok nije bilo najaviljeno da će gradski izbori biti početkom ove godine. Tada su se odjednom stvorili uslovi za uspostavljanje.
 
Vrh