Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Taj deo kod te picerije je najproblematičniji na tom potezu. Ima i još jedan na uglu Zabranske i Vuka Karadžića kod nekog marketa, ali malo bandere malo ograde i to je to..
 
prigradski":2i57nn6p je napisao(la):
Taj deo kod te picerije je najproblematičniji na tom potezu. Ima i još jedan na uglu Zabranske i Vuka Karadžića kod nekog marketa, ali malo bandere malo ograde i to je to..
Зато мислим да ће ићи минибус и то свега два на 40 минута, биће хаотично

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
pjb4xMd.jpg


Ne razumem se u Plan detaljne regulacije, ali ovo je navedeno, širina kolovoza 6 m,
pretpostavljam da je u ovih 1323 m uračunata regulacija tog poteza.

k82xdtc.jpg

naravno, jednog dana...
 
Све похвале за нову линију 300, велико растерећење 50 и 47. Мада боље је да иде на Миљаковац 2 или 3, евентуално до Видиковачке пијаце. Што се броја тиче је у реду, мада сам мислио да ће понети број 500 или 507, пошто су Миљаковац и Канарево Брдо постали потез 500, а раније је био потез 40.
 
Носи број 300 јер линију највише форсира општина Гроцка, сад не знам што су је отерали до Миљаковца, претпостављам да је због Икее, можда је у плану да се уведе стајалиште за линију 70 код Бубањ Потока, па неће имати потребу да свраћа викендом до Икее. Ма само нека пусте линију па макар и до Авалског пута, одатле постоји веза за сва околна места, само да се не иде преко града, а што се броја тиче може да пише било шта, то ми је тотално небитно.
 
Kako sam napisao da bi trebalo da ide kao 311, tako oni stave liniju Kruznim putem. Hajde, mozda ima nekakvog smisla da ne skrece milion puta, ali opet ce vise putnika da kupi kroz naselje nego ovamo Kruznim putem.
 
Одакле аутобуси за ове нове линије? Приватници?
 
Будућа окретница линије 300.
a32fcdbc94e7819e61693b6dbc4fa5f2.jpg


Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521389#p521389:3byjz5zn je napisao(la):
протектор » Пет Мар 02, 2018 6:45 pm[/url]":3byjz5zn]Све похвале за нову линију 300, велико растерећење 50 и 47. Мада боље је да иде на Миљаковац 2 или 3, евентуално до Видиковачке пијаце. Што се броја тиче је у реду, мада сам мислио да ће понети број 500 или 507, пошто су Миљаковац и Канарево Брдо постали потез 500, а раније је био потез 40.

:gobb:
 
Mozda recimo ovako nesto:
Linija 300 da okrece na Banovom Brdu preko Topcidera i Bulevara Patrijarha Pavla,uslov je da se prosiri prvo taj Bulevar,jos su uvek dole veliki cepovi u spicu,tako da bi takt bio problematican,ali u nekom narednom periodu mislim da bi time linija dobila pravu funkciju....jer onda ne bi morali ljudi iz Rakovice da toliko koriste 37 i 50,mislim da bi se opterecenje na njih smanjilo....samo da ne pretrpavaju toliko ovaj Miljakovac 1....stvarno ga preterase.....jedino je dobro sto ovu novu 312 ne bi gurali u Ustanicku i to je dobro da su shvatili da ima jos okretnica sem Ustanicke.
 
Vrv bi bila predugačka da se produžava do Banovog brda. A za Ustaničku se apsolutno slažem. Što više alternativa za taj potez, to bolje.
 
Sad sam izmerio u planu plus , sa sve onim kruženjem Čelebićkom , Vareškom i Borskom , dužina trase linije 300 je 100m kraća u odnosu na situaciju da se produži Borskom i Velizara Kosanovića do okretnice Miljakovac 2.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521580#p521580:2lfq85il je napisao(la):
solecar » Sat Mar 03, 2018 11:30 am[/url]":2lfq85il]Sad sam izmerio u planu plus , sa sve onim kruženjem Čelebićkom , Vareškom i Borskom , dužina trase linije 300 je 100m kraća u odnosu na situaciju da se produži Borskom i Velizara Kosanovića do okretnice Miljakovac 2.

Da li ti znas gde je Velizara Kosanovica? Da li si svestan koliko bi to bilo nepotrebno zaobilazenje? Ta ulica spaja Uciteljsko naselje i Bulevar. Covek hoce da nova linija 300 ide do Miljakovca 2 preko Uciteljskog naselja i zaobilazi preko 20 km, i jos mu se ne svidja broj 300, vec kaze mnogo lepsi broj je 321, a sada je i jasno zasto, da bi se slozio sa brojem trolejbusa 21 do Uciteljskog naselja!
 
Velizara Stankovića. Na nju sam mislio. Nema potrebe za bespotrebnim napadanjem , kada svako funkcionalno pismen može da primeti da je bio lapsus u trenutku pisanja.
 
solecar":hu0dlmcl je napisao(la):
Sad sam izmerio u planu plus , sa sve onim kruženjem Čelebićkom , Vareškom i Borskom , dužina trase linije 300 je 100m kraća u odnosu na situaciju da se produži Borskom i Velizara Kosanovića do okretnice Miljakovac 2.
Сада је право време да 504 врате на Миљаковац 2, трпају на Миљаковац 1 беспотребно све.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Podrzavam novu liniju 300, ali ako bude kruzila Celebickom i slicnim ulicama po Kanarevom brdu, to ce biti svojevrstan biser - kao da su ljudi iz Vince i Boleca ludi za prevozom do Doma zdravlja na Kanarevom brdu. :roll:
 
Aleksandar1":3ubjwnt0 je napisao(la):
Podrzavam novu liniju 300, ali ako bude kruzila Celebickom i slicnim ulicama po Kanarevom brdu, to ce biti svojevrstan biser - kao da su ljudi iz Vince i Boleca ludi za prevozom do Doma zdravlja na Kanarevom brdu. :roll:
Нема потребе да кружи кроз Канарево, много боље да иде из Борске ка Миљаковцу 2. Ја би евентуално продужио 34 до Миљаковца 1 али да он иде преко Канаревог где сад саобраћа 502 док би 502 требало продужити до Миљаковца 2.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521031#p521031:u7xqhwx7 je napisao(la):
solecar » Čet Mar 01, 2018 4:19 pm[/url]":u7xqhwx7]I radnici IKEE su putnici , gospodine "pravi" , koji takođe žele normalan prevoz , a ne da gube po 1h - 2h. Uspostavljanjem stanice "Tranšped" za sve linije koje tuda prolaze , jedan deo problema će biti rešen , ali i dalje ostaje nerešeno pitanje zaposlenih koji rade na potezu koji opslužuju linije 302 - 309. To bi se sa ovom linijom i svakodnevnim svraćanjem , rešilo. To može da se reši kao što je slučaj sa linijama 44 i 306.
Samo najveca neznalica moze da poredi minimalno svracanje koje prave 44 i 306, sa VISEKILOMETARSKIM skretanjem sa trase nove linije 300, prema ikei, sto bi potpuno obesmislilo liniju. Dovoljno je uvesti stanicu bubanj potok za 70.
 
Pre će liniju produžiti da svraća do IKEE , nego da uvedu stajalište za liniju 70. Jednostavnije im je tako da urade , bez obzira šta drugi mislili o ispravnosti takvog rešenja. Dan D je 4. mart , a ne kraj marta za kada su planirali da uvedu liniju.
 
To nije ni jednostavnije, ni ispravnije, a o rentabilnosti tek da ne pricamo.
Tokovi putnika na toj novoj liniji ce daleko vise imati veze sa alternativom za 50, nego sa bilo cim drugim.
 
solecar":1vd6waj2 je napisao(la):
Pre će liniju produžiti da svraća do IKEE , nego da uvedu stajalište za liniju 70. Jednostavnije im je tako da urade , bez obzira šta drugi mislili o ispravnosti takvog rešenja. Dan D je 4. mart , a ne kraj marta za kada su planirali da uvedu liniju.
Јел сутра почиње да саобраћа 300?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Ne, nego su sutra izbori. Ako cemo realno, znamo kakav ce ishod biti, nazalost. Tako da su 50-50% sanse da se uvedu ove linije. Doduse, ruku na srce, Simonovic, kakav god da je, mislim da 300 ima velike sanse da se uvede, u odnosu na 312 koja nije ni blizu realizacije, nego je trenutno samo jako predizborno obecanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521545#p521545:t8r6lta3 je napisao(la):
predrag1978 » Суб Мар 03, 2018 8:40 am[/url]":t8r6lta3]Mozda recimo ovako nesto:
Linija 300 da okrece na Banovom Brdu preko Topcidera i Bulevara Patrijarha Pavla,uslov je da se prosiri prvo taj Bulevar,jos su uvek dole veliki cepovi u spicu,tako da bi takt bio problematican,ali u nekom narednom periodu mislim da bi time linija dobila pravu funkciju....jer onda ne bi morali ljudi iz Rakovice da toliko koriste 37 i 50,mislim da bi se opterecenje na njih smanjilo....samo da ne pretrpavaju toliko ovaj Miljakovac 1....stvarno ga preterase.....jedino je dobro sto ovu novu 312 ne bi gurali u Ustanicku i to je dobro da su shvatili da ima jos okretnica sem Ustanicke.
Поента ове линије није да замени линију 50, не треба је терати да иде што дуже а ређе, него краће а чешће. Ниједна линија потеза 300 и потеза 400 не прелази аутопут, то им је нека граница, овако јужни део Београда добија везу преко аутопута, сасвим је довољно да дође до укрштања потеза 300 са потезом 400 а самим тим и 500, остало је претеривање, непотребно, али ако су већ одлучили да иде до Миљаковца 1, онда ок.
 
Ne znam da li apsolutno razumem poentu nagomilavanja linija na Miljakovac I, logičnije je možda, a nekada se tu i Lasta okretala, da to bude terminus Kneževac. Tu je tramvajska šina, i pored trenutne linije za centar grada, najava je da će se upostaviti i linija za Novi Beograd preko Mosta na Adi (kukamo kako tramvaj nije dovoljno upotrebljen u Beogradu a uporno ga zaobilazimo), tu se nalazi i železničko stajalište Kneževac, gde takođe prema najavama, ubrzo kreće Bg Voz, već prolazi frekventna 37 prema Banovom brdu i Trgu i 94 prema Banjici i Novom Beogradu. Da ne spominjem 54 prema Obrenovačkom putu.
 
Vrh