Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521041#p521041:g0aqlbio je napisao(la):
ccc » March 1st, 2018, 5:48 pm[/url]":g0aqlbio]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521033#p521033:g0aqlbio je napisao(la):
Aleksandar1 » Čet Mar 01, 2018 4:30 pm[/url]":g0aqlbio]Ali, ako postoji ta potreba za prevozom u Ikeu iz pravca Vince i Rakovice, to treba resavati posebnim linijama, a ne unistavanjem novih linija koji spajaju naselja pravom, najkracom i najbrzom, linijom, kako je logicno svakom.

Problem je sto tamo postoji potreba za mnogo (verovatno previse) linija, pa nesto mora da se uklapa, kalemi i sl.

Circa 100.000 ljudi (and counting) usmerenih na 1.5 okretnicu, bez alternave za bilo koji drugi pravac. Zato su neophodne linije ka NBG-u (autoputem), Bogosloviji (kroz Mirijevo), Rakovici i razbijanje Ustanicke na nekoliko alternativnih pravaca, uz adekvatno premestanje ostalih "jakih" linija.
:kk: Sve lepo i jasno objašnjeno.
 
Zna li neko da proceni vremensko gubljenje u jednom pravcu ukoliko bi linija stalno svracala do Ikee? Ne poznajem toliko dobro taj potez, ali cini mi se ovako odokativno da bi to bilo 15-tak minuta da izadje na autoput, ode do nje i vrati se na kruzni put. Mozda gresim, Google maps pokazuje 5 minuta kolima u odlasku i 6 minuta u povratku na istu tacku (racvanje gde se ide ka Rakovici).
 
Ja bih rekao 25 minuta, u proseku, po tvojim podacima. Evo i zasto: postoje 3 dodatne stanice: Transped, Ikea i Transped (u povratku). Tu treba racunati gubitak oko 3 min ukupno, u proseku. Dva skretanja ulevo kod Petlje kod autopijace: 1 + 1 min, u proseku (tu moze da se cekanje oduzi i po 10 minuta kada dodje do guzve!). 5 min + 6 min kolima je 9 min + 11 min za autobus (gradski autobus ne ide brze od 50 km/h, cak i kada je dozvoljeno za ostali saobracaj). Ukupno 25 minuta. Da li bi ti, ili bilo ko drugi, putovao nekom linijom na posao, ako znas da ces da gubis 25 minuta na zaobilazenje koje te ne interesuje nimalo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521055#p521055:ka2ah7oi je napisao(la):
ccc » March 1st, 2018, 7:02 pm[/url]":ka2ah7oi]Zna li neko da proceni vremensko gubljenje u jednom pravcu ukoliko bi linija stalno svracala do Ikee? Ne poznajem toliko dobro taj potez, ali cini mi se ovako odokativno da bi to bilo 15-tak minuta da izadje na autoput, ode do nje i vrati se na kruzni put. Mozda gresim, Google maps pokazuje 5 minuta kolima u odlasku i 6 minuta u povratku na istu tacku (racvanje gde se ide ka Rakovici).
Oko 10 - ak minuta prema planplus - u.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521053#p521053:1u3v8khl je napisao(la):
solecar » Thu Mar 01, 2018 5:57 pm[/url]":1u3v8khl]
:kk: Sve lepo i jasno objašnjeno.

Meni je sve lepo objasnjeno i sasvim jasno bilo kada sam video na drugoj temi tvoj predlog da 49 ide preko Sajma i Prokopa, praveci visekilometarsko zaobilazenje, umesto da, kao sada, najblizim putem spaja Banovo Brdo i Benjicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521067#p521067:1btlb7iu je napisao(la):
Aleksandar1 » March 1st, 2018, 7:33 pm[/url]":1btlb7iu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521053#p521053:1btlb7iu je napisao(la):
solecar » Thu Mar 01, 2018 5:57 pm[/url]":1btlb7iu]
:kk: Sve lepo i jasno objašnjeno.

Meni je sve lepo objasnjeno i sasvim jasno bilo kada sam video na drugoj temi tvoj predlog da 49 ide preko Sajma i Prokopa, praveci visekilometarsko zaobilazenje, umesto da, kao sada, najblizim putem spaja Banovo Brdo i Benjicu.
Menji je odavno jasno da ti uopšte ne čitaš ono što ja napišem. Ja sam lepo napisao da jedino tim putem mogu da idu linije 49 i 94 , a da ne prolaze oko parka. Svako ko je pročitao šta sam napisao , zna da je to bio odgovor na pitanje drugog člana da li je moguće izmeštanje linija tako da ne prolaze pored Topčiderskog parka. Nigde nisam spomenuo da je to moj predlog sa koji smatram odličnim rešenjem , već da jedino izvodljivo rešenje za neprolazak pored Topčiderskog parka , na šta si ti prokomentarisao da postoji i drugo rešenje , a koje je to drugo , nisi uopšte naveo , čak ni nakon mog pitanja da ga izneseš.
 
Ако већ мора нека линија да иде до Икее кружним путем нека се продужи 306 до ње, 311 је ионако преузела улогу примарне линије за Лештане.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521066#p521066:2idmgucb je napisao(la):
solecar » Чет Мар 01, 2018 7:33 pm[/url]":2idmgucb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521055#p521055:2idmgucb je napisao(la):
ccc » March 1st, 2018, 7:02 pm[/url]":2idmgucb]Zna li neko da proceni vremensko gubljenje u jednom pravcu ukoliko bi linija stalno svracala do Ikee? Ne poznajem toliko dobro taj potez, ali cini mi se ovako odokativno da bi to bilo 15-tak minuta da izadje na autoput, ode do nje i vrati se na kruzni put. Mozda gresim, Google maps pokazuje 5 minuta kolima u odlasku i 6 minuta u povratku na istu tacku (racvanje gde se ide ka Rakovici).
Oko 10 - ak minuta prema planplus - u.
До Икее има 5 километара у једном смеру од раскрснице у Бубањ Потоку. Ако би возио 50 километара на сат, у једном смеру би му требало 6 минута, и назад 6, то је 12 минута у идеалним условима, без стајања на станицама. А ево још једне конфузне изјаве нашег председника на пуштању нове линије Гроцка - Умчари - Младеновац. По овој изјави та четврта линија ће ићи викендом само до Икее, како сам ја сад разумео. Ево линк па послушајте https://www.facebook.com/grocanskiglasnik/videos/1528068680624806/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521092#p521092:29v1fw3t je napisao(la):
Somi303 » Thu Mar 01, 2018 7:40 pm[/url]":29v1fw3t]Ако већ мора нека линија да иде до Икее кружним путем нека се продужи 306 до ње, 311 је ионако преузела улогу примарне линије за Лештане.

Ovo je razuman predlog.
 
Koliko sam upoznat, Opština je već slala taj predlog (ili je trebalo). Pretpostavljam da ako je to urađeno i eventualno odbijeno, razlog je zbog toga što bi onda 311 trebalo dodatno da se pojača, pored trenutnog broja vozila, kao i onda 306 da dobije još jedno vozilo.
 
Окретница 311 је удаљена 2,4 километара од Икее а окретница 306 читавих 10 километара, па ми је логичније да се уради пут и продужи 311 као што је и била прича. На кружном путу нема потребе за додатним стајалиштима,јер нема насеља дуж пута, па би буквално 10 километара возио без стајања, евентуално викендом у Бубањ потоку због пијаце, а тих 10 километара само због Икее ми је скроз неразумно. Сада је линија 306 удаљена од Устаничке 10 километара, што би значило да би се дупло продужила. Линију од 10 километара продужити на 20 километара само због Икее, чему то.
 
Мора под хитно да се направи пешачка стаза до Икее, враћање бусом са пијаце је апсолутан хорор (мада сам открио фине земљане путеве и суве канале да се воза бициклом)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521147#p521147:jqcxlh7v je napisao(la):
marrecar » March 1st, 2018, 11:04 pm[/url]":jqcxlh7v]Koliko sam upoznat, Opština je već slala taj predlog (ili je trebalo). Pretpostavljam da ako je to urađeno i eventualno odbijeno, razlog je zbog toga što bi onda 311 trebalo dodatno da se pojača, pored trenutnog broja vozila, kao i onda 306 da dobije još jedno vozilo.
Nema se vozila za 306 i 311 , a ima za potpuno novu liniju. :roll:
Inače , bila je priča da će se 303 i 306 produžiti do okretnice kod IKEE. Ne mogu da se setim da li je to Opština inicirala ili IKEA.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521152#p521152:jqcxlh7v je napisao(la):
Iggy84 » March 1st, 2018, 11:18 pm[/url]":jqcxlh7v]Окретница 311 је удаљена 2,4 километара од Икее а окретница 306 читавих 10 километара, па ми је логичније да се уради пут и продужи 311 као што је и била прича. На кружном путу нема потребе за додатним стајалиштима,јер нема насеља дуж пута, па би буквално 10 километара возио без стајања, евентуално викендом у Бубањ потоку због пијаце, а тих 10 километара само због Икее ми је скроз неразумно. Сада је линија 306 удаљена од Устаничке 10 километара, што би значило да би се дупло продужила. Линију од 10 километара продужити на 20 километара само због Икее, чему то.
Na kružnom putu je potrebna barem još jedna stanica da se uvede , zato što od centra Leštana ka Bubanj potoku (okretnica 306) ima 1.5 km puta koji je naseljen. Marrecar zna više o tome.
 
Pa nije isto da dodaš 3 vozila na već postojeće kao i da uvedeš nekoliko linija sa više vozila i tako kupiš glasove. Tako je i trebalo, opština je išla na produženje 303 i 306, pa je onda to prešlo (ili dodato) na produženje famozne 312 od Ravan do Ikee (Ravan, Klenak, MML itd), pa do ove najnovije varijante Vinča Rakovica. A ako će zaista da uvode tu novu liniju, po mom mišljenju bi trebalo da ide trasom 311 kroz Leštane, a onda na Kružnom putu uvesti dva stajališta. Ovako da ide čisto Kružnim putem kroz Leštane nema nikakvog smisla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521175#p521175:4nv7pbab je napisao(la):
solecar » Чет Мар 01, 2018 11:58 pm[/url]":4nv7pbab]
Nema se vozila za 306 i 311 , a ima za potpuno novu liniju. :roll:
Inače , bila je priča da će se 303 i 306 produžiti do okretnice kod IKEE. Ne mogu da se setim da li je to Opština inicirala ili IKEA.
303 има смисла продужити јер би до Икее пролазио кроз насеље где тренутно нема ниједан превоз у дужини од 6 километара. Али 303 је и овако већ дугачка линија.
Na kružnom putu je potrebna barem još jedna stanica da se uvede , zato što od centra Leštana ka Bubanj potoku (okretnica 306) ima 1.5 km puta koji je naseljen. Marrecar zna više o tome.
За једну станицу се слажем, 1,5 километар је разумно, али даље нема насеља до Икее тако да нема потребе. Ово што је најављено је привремено, док се не заврши саобраћајница којом би ишла нова линија до Икее.
 
Cestitke i podrska inicijativi za nove linije, koje su preko potrebne, a ne zanima me koja je to stranka.

Da li bi moglo nekako da se izvede okretanje u Cerak Vinogradima umesto Miljakovac 1?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521262#p521262:2xec9o8n je napisao(la):
Iggy84 » March 2nd, 2018, 11:12 am[/url]":2xec9o8n]
file.php
Da li su ovi realni? Ne postoji samo okretnica Miljakovac 1 , pa da mora da se pretrpava sa linijama , već ima i drugih. Eto recimo okretnica Miljakovac 2 zvrji prazna godinama i umesto da nešto stave da se tu okreće , oni sve na Miljakovac 1. Što se oznake tiče , ja bih pre stavio 321. Oznake 300 - 319 su se do sada koriste za linije duž Smederevskog puta , te bi tako trebalo da bude i ubuduće.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521262#p521262:2xec9o8n je napisao(la):
Iggy84 » March 2nd, 2018, 11:12 am[/url]":2xec9o8n]
file.php
Minibus ili solo? Inače , dobro su se setili da postoji još neka okretnica u blizini , osim Ustaničke. Izgleda da su čitali šta smo pisali ovde. :D
 
solecar":v8b7sf6k je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521262#p521262 je napisao(la):
Iggy84 » March 2nd, 2018, 11:12 am[/url]":v8b7sf6k]
Da li su ovi realni? Ne postoji samo okretnica Miljakovac 1 , pa da mora da se pretrpava sa linijama , već ima i drugih. Eto recimo okretnica Miljakovac 2 zvrji prazna godinama i umesto da nešto stave da se tu okreće , oni sve na Miljakovac 1. Što se oznake tiče , ja bih pre stavio 321. Oznake 300 - 319 su se do sada koriste za linije duž Smederevskog puta , te bi tako trebalo da bude i ubuduće.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521262#p521262 je napisao(la):
Iggy84 » March 2nd, 2018, 11:12 am[/url]":v8b7sf6k]
Minibus ili solo? Inače , dobro su se setili da postoji još neka okretnica u blizini , osim Ustaničke. Izgleda da su čitali šta smo pisali ovde. :D
На макети је соло аутобус па ајде да се надамо да ће ићи соло возила Требало би проширити пут на више места сем оног у Кленку. У Калуђерици где би пролазио нема довољно места за соло бус, минибус не би могао да поднесе толику количину људи сем ако не мисле да ставе више минибусева.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521271#p521271:1xjzmg4x je napisao(la):
solecar » Fri Mar 02, 2018 11:02 am[/url]":1xjzmg4x] Što se oznake tiče , ja bih pre stavio 321. Oznake 300 - 319 su se do sada koriste za linije duž Smederevskog puta , te bi tako trebalo da bude i ubuduće.

Broj 300 je savrsen za ovu liniju. Svaka cast onome ko je to smislio. 54 bi trebalo da bude 500.

321 je previse bezlican za ovu liniju posebnog karaktera.

333 ne bi bio los takodje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521284#p521284:1jxqx5v7 je napisao(la):
Aleksandar1 » March 2nd, 2018, 12:43 pm[/url]":1jxqx5v7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521271#p521271:1jxqx5v7 je napisao(la):
solecar » Fri Mar 02, 2018 11:02 am[/url]":1jxqx5v7] Što se oznake tiče , ja bih pre stavio 321. Oznake 300 - 319 su se do sada koriste za linije duž Smederevskog puta , te bi tako trebalo da bude i ubuduće.
Broj 300 je savrsen za ovu liniju. Svaka cast onome ko je to smislio. 54 bi trebalo da bude 500.
321 je previse bezlican za ovu liniju posebnog karaktera.
Svaka čast onome koje smislio pre mnogo godina da linija 54 ponese baš tu oznaku. Broj 500 je bezličan za ovu liniju koja je takođe posebnog karaktera.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521284#p521284:1jxqx5v7 je napisao(la):
Aleksandar1 » March 2nd, 2018, 12:43 pm[/url]":1jxqx5v7]333 ne bi bio los takodje.
333 je previše bezličan broj , ne samo za ovu liniju , nego bilo koju liniju bilo kakvog karaktera.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521277#p521277:17rd7wb3 je napisao(la):
igor989 » March 2nd, 2018, 12:31 pm[/url]":17rd7wb3]
solecar":17rd7wb3 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521262#p521262 je napisao(la):
Iggy84 » March 2nd, 2018, 11:12 am[/url]":17rd7wb3]
Da li su ovi realni? Ne postoji samo okretnica Miljakovac 1 , pa da mora da se pretrpava sa linijama , već ima i drugih. Eto recimo okretnica Miljakovac 2 zvrji prazna godinama i umesto da nešto stave da se tu okreće , oni sve na Miljakovac 1. Što se oznake tiče , ja bih pre stavio 321. Oznake 300 - 319 su se do sada koriste za linije duž Smederevskog puta , te bi tako trebalo da bude i ubuduće.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521262#p521262 je napisao(la):
Iggy84 » March 2nd, 2018, 11:12 am[/url]":17rd7wb3]
Minibus ili solo? Inače , dobro su se setili da postoji još neka okretnica u blizini , osim Ustaničke. Izgleda da su čitali šta smo pisali ovde. :D
На макети је соло аутобус па ајде да се надамо да ће ићи соло возила Требало би проширити пут на више места сем оног у Кленку. У Калуђерици где би пролазио нема довољно места за соло бус, минибус не би могао да поднесе толику количину људи сем ако не мисле да ставе више минибусева.
Ako može 311 da ide Save Kovačevića i Maršala Tita , gde je na pojedinim mestima problem da se mimoiđu autobusi , ne vidim zašto ne bi mogao i ovde da bude solo bus. :)
 
Liniju koja bi išla na relaciji Vinča-Rakovica najbolje bi bilo numerisati kao 435 (vezuje potez 300, 400, i delimično potez 500-50) pošto je 354 zauzeta kao Lastina linija, kao i 534 kao GSP...

Potez oko Klenka može da se reši ukoliko ljudi budu želeli da žrtvuju pola metra-metar dvorišta, to je za njihovo dobro i svako normalan bi to uradio,
i ima jedna problematična krivina u Željka Milivojevića na uglu sa ulicom 20.oktobra, u putnom pojasu je neki potporni zid. ali opet taj put nije ništa uži od onog gde prolazi linija 38 uz Milošev kladenac.

Mogli bi i da pročitaju da je dosta "trpanja" linija na terminuse Ustanička, Šumice. Ne zaboravimo i to da stajalište "Vladimira Tomanovića" kod Slap pumpe ima stajalište za liniju 70, čime bi se na jednom mestu u gradu preklapale Ikea linije a potez 300 dobio ekspres vezu za NBG, Autokomandu...

Naravno, iskoristiti onaj "ćošak" u Radisava ignjatovića u Kaluđerici za okretnicu autobusa koji bi u perspektivi gravitirala ka Karaburmi, Mirijevu, pa makar i na 1h išao... potrebna je i ta veza. Ima i najava da će Sindjelićeva(29.novembra) postati jednosmerna-rade se trotoari na tom potezu iz pravca grada, može i tu linija da u povratku prolazi...

Nastavak trase od terminusa "Ravan" do Ikee o kom iggy priča je u spoileru...
MINfhGL.jpg
 
Sto se mene tice, linije mogu da nazivaju i P8_|Q ako hoce, apsolutno nebitno, ne kaci mi OCD :)
 
solecar":2k0ny4en je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521277#p521277 je napisao(la):
igor989 » March 2nd, 2018, 12:31 pm[/url]":2k0ny4en]
solecar":2k0ny4en je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521262#p521262 je napisao(la):
Iggy84 » March 2nd, 2018, 11:12 am[/url]":2k0ny4en]
Da li su ovi realni? Ne postoji samo okretnica Miljakovac 1 , pa da mora da se pretrpava sa linijama , već ima i drugih. Eto recimo okretnica Miljakovac 2 zvrji prazna godinama i umesto da nešto stave da se tu okreće , oni sve na Miljakovac 1. Što se oznake tiče , ja bih pre stavio 321. Oznake 300 - 319 su se do sada koriste za linije duž Smederevskog puta , te bi tako trebalo da bude i ubuduće.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=521262#p521262 je napisao(la):
Iggy84 » March 2nd, 2018, 11:12 am[/url]":2k0ny4en]
Minibus ili solo? Inače , dobro su se setili da postoji još neka okretnica u blizini , osim Ustaničke. Izgleda da su čitali šta smo pisali ovde. :D
На макети је соло аутобус па ајде да се надамо да ће ићи соло возила Требало би проширити пут на више места сем оног у Кленку. У Калуђерици где би пролазио нема довољно места за соло бус, минибус не би могао да поднесе толику количину људи сем ако не мисле да ставе више минибусева.
Ako može 311 da ide Save Kovačevića i Maršala Tita , gde je na pojedinim mestima problem da se mimoiđu autobusi , ne vidim zašto ne bi mogao i ovde da bude solo bus. :)
Зар не мислиш да је овај део узак?
19256ee02cb8e85e39a0a241eeb3a1bc.jpg


Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Vrh