Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519967#p519967:29bpfh76 je napisao(la):
Aleksandar1 » Pon Feb 26, 2018 12:56 am[/url]"]Ti si nervozan, a ja sam savrseno miran. Smiri se! Laku noc
Previse smo kao narod poleteli.....ali bar znamo da nismo svi isti...i to mi je dovoljno....za svadjanje nadji nekog drugog,ja sam samo hteo prost i iskren odgovor...idemo dalje.....
 
Онда по вама нека Београд буде само круг двојке. Град се ширио самим тим и даља насеља од центра су се утопила у Београд.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Ljudi, zna se tacno sta je i gde je i dokle je mesto Beograd. Ostruznica nije Beograd! Vinca nije Beograd! Pinosava nije Beograd! A ja volim vise sva ta mesta od Beograda! :) Nema tu nikakvog omalovazavanja, gnusanja, mrznje sa moje strane! Samo ljubav! :) I samo mislim da treba da logicki razdvojimo diskusije! :)
 
Zna se. Beograd je dotle dokle se čuju zvona Saborne crkve ujutru, nedeljom.
Sve ostalo nije (ili jeste).
Čubura je Beograd? Nije bila nekada. Crveni krst je Beograd? Nekada nije bio. Cvetkova pijaca? Jeste? Mirijevo? Opština Palilula? Jeste? A Slanci i Veliko selo, delovi te opštine? Petlovo brdo?
Ili samo krug dvojke (zvona sa Saborne crkve), ili sve gde se BG izbori sada sprovode, nikako po potrebi i parcijalno. Ili je Žarkovo malo više Beograd od Kaluđerice, recimo. A po čemu?
 
Pisao sam gradskoj vlasti , i dobio sledeće odgovore , vezano za pojedine predloge koji su iznošeni. To ne znači da su predlozi , jedino i isključivo moji (besplatno obaveštenje za dežurne dušebrižnike , poesbno one koji brinu o korisnicima Prokopa , stanovnicima bloka 72 , Stepe Stepanovića i Borči , kao i onima kojima svaka linija u gradu savršeno odgovara u sadašnjem obliku i zbog toga ne sme da se dira)

1) Veći broj stanovnika MML - a je tražio spajanje linija 38 i 38L u jednu liniju , i da se linija okreće kod Prokopa. (predlog spominjan ovde i na busevi.com)

Sekretarijat za javni prevoz prati situaciju vezanu za frekvenciju saobraćaj i broj korisnika u zoni Železničke satnice “Beograd (centar)”.
Trenutno se razmatraju moguća rešenja u sistemu JLPP-a sa povećanjem broja korisnika, pri čemu ista tretiraju vođenje autobsukih linija sa obe srane prilaza stanici (u opticaju za prilaz i prolazno okretanje ispred ŽS “Beograd (centar) su sve linije koje sada prolaze autoputem, tako i linija 38L).

2) Produžen rad linije 36 kako bi se pokrili dolasci 4 voza. (Blic pisao ovome)

Produženje rada linije 36, podrazumeva i angažovanje dodatnog broja vozača na toj liniji.

Budući da GSP ''Beograd'', preduzeće koje održava liniju 36, trenutno ne raspolaže sa dovoljnim brojem vozača, produženje radnog vremena linije 36 će biti moguće po prijemu novih vozača u ovo preduzeće. Prijem novih vozača u GSP je u toku, tako da se nadamo da ćemo u najskorije vreme biti u mogućnosti da produžimo radno vreme linije 36.

Napominjemo da je od 01.03.2018. godine, u skladu sa zahtevom građana, planirana izmena na liniji 36. Do sada su vozila sa ove linije od Železničke stanice Beograd centar saobraćala u samo u smeru preko Autokomande, Slavije i Glavne železničke stanice do Železničke stanice Beograd centar. Od 01.03.2018. godine na liniji 36 će biti uspostavljen i suprotan smer od stanice Beograd centar, preko Glavne železničke stanice, Slavije i Autokomande do Železničke stanice Beograd centar.

3) Predlog za spajanje linija 51 i 30 u jednu liniju (predlog proistekao sa gspbeograd.net) ili alternativa preusmerenje linije 51 do okretnice linije 36 na Prokopu

Linije su različite po načinu funkcionisanja i karakteristikama saobraćajne mreže duž njihovih trasa. Napominjemo, da je linija br. 30 u kapacitetu upravo definisana shodno uličnoj mreži kojom saobraća, dok je za liniju br. 51 planovima Sekretarijat za javni prevoz predviđeno terminiranje na novoj okretnici u visni mosta “Gazela”.

4) Predlog za spajanje linija 34 i 505L u jednu liniju. (proistekao sa busevi.com)

Predlog je tehnički izvodljiv. U slučaju mogućeg spajanja linija, Sekretarijat za javi prevoz će u narednom periodu pre svega razmotriti veličinu uticaja povećanja broja putnika na delu trase kroz Borsku ulicu u odnosu na neodgovarajući kapacitet vozila, koji zbog karakteristika saobraćajne mreže na delu kroz naselje Sunčani breg i Lisičji potok nije moguće menjati.

P.S.

Ovi izgleda razmatraju da spoje linije 34 i 505.

5) Predlog za uspostavljanje stajališta „Ortopedski zavod“ za linije 34 i 36 u smeru ka Prokopu , u zoni skretanja za Prokop. (moj predlog)

Predlog će biti razmotren u narednom periodu uz analizu uticaja na protočnost saobraćaja i bezbedno vođenje pešačkih tokova.
 
Sad bar znamo da ce 51 okretati na Mostaru....sustinski ce linija biti kraca 2 stanice...steta je sto ti nisu odmah odgovorili koje jos linije planiraju tu da okrecu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520229#p520229:t0ekn0z4 je napisao(la):
predrag1978 » February 26th, 2018, 11:29 pm[/url]":t0ekn0z4]
Sad bar znamo da ce 51 okretati na Mostaru....sustinski ce linija biti kraca 2 stanice...steta je sto ti nisu odmah odgovorili koje jos linije planiraju tu da okrecu...
Pa nisam ih to ni pitao , te tako nisam ni mogao da dobijem odgovor za to.
 
51 treba da ide na Usce ili negde dublje na Novom Beogradu, ali kako je planirano skorasnje iseljavanje Pohorske kod Instituta za Majku i dete, opcije ponestaju...
 
Od 1-og marta uvodi se nova minibus linija 501-Petlovo Brdo-Staro Kijevo....ici ce jedan minibus na 60 minuta....
izvor: bgprevoz.rs
 
RvxBr3l.jpg
 
Док неки људи пешаче по пар километара до првог стајалишта и неки имају превоз на пар сати они уводе неке линије по неки разним сокацима, некажем да не треба али ваљда би требало да нешто друго има приоритет.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520374#p520374:3sbm4okl je napisao(la):
igor989 » Uto Feb 27, 2018 3:47 pm[/url]":3sbm4okl]Док неки људи пешаче по пар километара до првог стајалишта и неки имају превоз на пар сати они уводе неке линије по неки разним сокацима, некажем да не треба али ваљда би требало да нешто друго има приоритет.

Sent from my D6503 using Tapatalk
Slazem se apsolutno sa tobom....od najave izbora Resnik i Rakovica su dobili 94 produzen,501,502,506...a neki nemaju ni najavu da ce im prevoz stici...ovo je sve dobijeno u rasponu od nekoliko meseci....sve se vidi,sve je jasno...
 
predrag1978":j5i5n743 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520374#p520374 je napisao(la):
igor989 » Uto Feb 27, 2018 3:47 pm[/url]":j5i5n743]Док неки људи пешаче по пар километара до првог стајалишта и неки имају превоз на пар сати они уводе неке линије по неки разним сокацима, некажем да не треба али ваљда би требало да нешто друго има приоритет.

Sent from my D6503 using Tapatalk
Slazem se apsolutno sa tobom....od najave izbora Resnik i Rakovica su dobili 94 produzen,501,502,506...a neki nemaju ni najavu da ce im prevoz stici...ovo je sve dobijeno u rasponu od nekoliko meseci....sve se vidi,sve je jasno...
Свакако треба свима превоз да буде на располагању али нпр људи из Мале Иванче кукају већ неко време да им појачају 470 или продуже 404, нема слуха за тако нешто пошто највероватније ниједан посланик или некаква политичка личност не живи тамо. Има услова и свега али вечито се траже изговори попут тога да им не треба појачање пошто им је ово довољно а и ширина пута није довољно широка у шта сам се лично уверио више пута.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Sta mislite o premestanju okretnice Ustanicka na lokaciju kod raskrsnice Bulevara i Partizanske u Makim Mokrom Lugu. Ne znam da li je to mozda u nekim dugorocnim planovima ali smatram da bi okretnica ovde i eventualno prosirenje Bulevara do ove lokacije a ne samo do Ustanicke znatno poboljsalo prevoz u ovom delu grada i dovelo do neminovonog uredjenja (bar uz sam Bulevar) sto se vec desava na potezu od Cvetka do Ustanicke (uz izuzetke naravno). Cetiri linije tramvaja plus prigradske linije iz Kaludjerice, VML, Lestana, Vince koje bi terminirale ovde a ne bi se zavlacile u grad do Ustanicke.
 
vrabac":3jn8k4wk je napisao(la):
Sta mislite o premestanju okretnice Ustanicka na lokaciju kod raskrsnice Bulevara i Partizanske u Makim Mokrom Lugu. Ne znam da li je to mozda u nekim dugorocnim planovima ali smatram da bi okretnica ovde i eventualno prosirenje Bulevara do ove lokacije a ne samo do Ustanicke znatno poboljsalo prevoz u ovom delu grada i dovelo do neminovonog uredjenja (bar uz sam Bulevar) sto se vec desava na potezu od Cvetka do Ustanicke (uz izuzetke naravno). Cetiri linije tramvaja plus prigradske linije iz Kaludjerice, VML, Lestana, Vince koje bi terminirale ovde a ne bi se zavlacile u grad do Ustanicke.
Они нису у стању да среде део Булевара од Цветка а камоли нешто даље, требало би рушити и ону пумпу у ММЛ-у. Иначе та локација као створена за окретницу.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520437#p520437:45e6hgk2 je napisao(la):
igor989 » Uto Feb 27, 2018 7:20 pm[/url]":45e6hgk2]
vrabac":45e6hgk2 je napisao(la):
Sta mislite o premestanju okretnice Ustanicka na lokaciju kod raskrsnice Bulevara i Partizanske u Makim Mokrom Lugu. Ne znam da li je to mozda u nekim dugorocnim planovima ali smatram da bi okretnica ovde i eventualno prosirenje Bulevara do ove lokacije a ne samo do Ustanicke znatno poboljsalo prevoz u ovom delu grada i dovelo do neminovonog uredjenja (bar uz sam Bulevar) sto se vec desava na potezu od Cvetka do Ustanicke (uz izuzetke naravno). Cetiri linije tramvaja plus prigradske linije iz Kaludjerice, VML, Lestana, Vince koje bi terminirale ovde a ne bi se zavlacile u grad do Ustanicke.
Они нису у стању да среде део Булевара од Цветка а камоли нешто даље, требало би рушити и ону пумпу у ММЛ-у. Иначе та локација као створена за окретницу.

Sent from my D6503 using Tapatalk
Slazem se. Neverovatno je koliko se ne razmislja dugorocno. a toliki potencijal od rasta vrednosti zemljista.
 
Mislim da je to jednostavno nerealno da se dogodi. Bukvalno ni u narednih 30 godina.
 
Meni se ne dopada ta ideja o "dovlacenju" 17, 18, i ostalih sa autoputa do Prokopa (sa strane pivare/Maleskog brda). To ce bukvalno desetinama hiljada gradjana oduzeti po 5 do 10 minuta, a mozda i vise, dnevno. Ovakva odluka mislim da ima potencijal da bude greska decenije DJP-a.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520371#p520371:166avyt9 je napisao(la):
solecar » Uto Feb 27, 2018 2:43 pm[/url]":166avyt9]
RvxBr3l.jpg

Ako im je toliko bitna veza sa L. brdo bolje da je linije išla kružnim putem, ibarska, 11 kraiške pa Mahmuta Bušatlije i nazad na kružni pa u Kijevo. Dobili bi kružnu liniju od 11,7 km i na pola sata. Ovako dupliranje trase sa 502 i 42.

Iz Blica
Da žitelji starog Kijeva ne budu baš potpuno odsečeni od ostatka Rakovice, kojoj pripadaju, sada je uvedena linija 501 koja ih spaja sa susednim Petlovim brdom, ali okolo, trasom dugom čak devet kilometara za put koji vazdušnom linijom ima svega 200 metara.
 
Bolje da se napravi pasarela ili nesto slicno od Slavka rodice dole do okretnice trojke. Tako bi imali lepu vezu odmah dole ka tramvaju 3 i autobusima 94 i 37, a ne da zbog 500 metara (vazdušnom linijom) kruže autobusom 20 minuta.
 
Žika":1lq6wvsm je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520371#p520371 je napisao(la):
solecar » Uto Feb 27, 2018 2:43 pm[/url]":1lq6wvsm]

Ako im je toliko bitna veza sa L. brdo bolje da je linije išla kružnim putem, ibarska, 11 kraiške pa Mahmuta Bušatlije i nazad na kružni pa u Kijevo. Dobili bi kružnu liniju od 11,7 km i na pola sata. Ovako dupliranje trase sa 502 i 42.

Iz Blica
Da žitelji starog Kijeva ne budu baš potpuno odsečeni od ostatka Rakovice, kojoj pripadaju, sada je uvedena linija 501 koja ih spaja sa susednim Petlovim brdom, ali okolo, trasom dugom čak devet kilometara za put koji vazdušnom linijom ima svega 200 metara.
Покушао сам да нађем улицу Махмута Бушатлије на лан плусу али нисам успео. Јел може помоћ где се она налази?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Vrh