Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.629
- Pohvaljen
- 3.640
Није лоша траса али ако ће да иде на 30 мин онда је то промашај. Кнежевцу треба још једна линија на 15 мин.
Ne, nije uradjeno zbog "promocije mosta", vec zato sto je beograd nakon skoro pola veka dobio jos jednu vezu NBG sa sumadijskom stranim grada preko save, pa je potpuno smisleno bilo da se linija preusmeri tuda.solecar":3ugqnigh je napisao(la):Prvobitno premeštanje linije 94 u Teodora Drajzera nije bilo dobro rešenje , a urađeno je bez konkretnog argumenta (promociju mosta ne računam kao validno) , što samim tim povlači i činjenicu da su svi drugi argumenti koji se spominju za ostanak u Teodora Drajzera opravdani i jaki , koliko i prvobitan.
Linija 49 takođe ide kroz Teodora Drajzera , tako da može se preseda na nju. Eto jednostavnog rešenja za alternativu.
"Znas koliko se potresam" kazes ?solecar":3ugqnigh je napisao(la):49 deli trasu sa 94 od bazena na Banjici do Dragiša Mišovic.
A znaš kolko se potresam što deca neće da presedaju na 49 da bi došla do gimnazije? Isto kolko su se i ovi iz DJP potresli što je ljudima više koristila stara trasa preko Gazele , gde se brže stizalo u Zemun , gornji deo NBG , Bežanijsku kosu , Ledine , Surčin ... , kad već govorimo o situaciji.
I da , vrlo dobro znam koliko ljudi izlazi kod Buvljaka , a ulazi na potezu od Pet solitera do Dragiša Mišović. To kruženje koje ti spominješ je samo prividno , zato što je maltene identične dužine trasa od Dragiša Mišović do Super vera , preko Teodora Drajzera , kao što je preko Sava centra. Tako da , dal išao pravolinijski ili polukružno , isto mi se 'vata.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494898#p494898:1t3td1kx je napisao(la):Djole Pevcanin » 22 Nov 2017 04:37 pm[/url]":1t3td1kx]Није лоша траса али ако ће да иде на 30 мин онда је то промашај. Кнежевцу треба још једна линија на 15 мин.
Jeste uradjeno zbog promocije mosta , tako su mi rekli u DJP , u ličom razgovoru sa ljudima. Parafraziraću , ali rekli su "Koja je svrha mosta ako neka linija ne ide Teodora Drajzera?".[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494915#p494915:1ark9jzl je napisao(la):laki72 » November 22nd, 2017, 6:39 pm[/url]":1ark9jzl]Ne, nije uradjeno zbog "promocije mosta", vec zato sto je beograd nakon skoro pola veka dobio jos jednu vezu NBG sa sumadijskom stranim grada preko save, pa je potpuno smisleno bilo da se linija preusmeri tuda.solecar":1ark9jzl je napisao(la):Prvobitno premeštanje linije 94 u Teodora Drajzera nije bilo dobro rešenje , a urađeno je bez konkretnog argumenta (promociju mosta ne računam kao validno) , što samim tim povlači i činjenicu da su svi drugi argumenti koji se spominju za ostanak u Teodora Drajzera opravdani i jaki , koliko i prvobitan.
Linija 49 takođe ide kroz Teodora Drajzera , tako da može se preseda na nju. Eto jednostavnog rešenja za alternativu.
Ako se jednima čini da im bude brža veza , onda bi to trebalo da se učini i drugima. Logično zar ne? Više puta ponovljeno , ali nije zgoreg da se uradi još jednom. Sami stanovnici Miljakovca i Kanarevog brda su više puta istakli da se brže stizalo sa 94 preko Sava centra , nego da se ide sa 47 , 48 , 42 , 59 do Autokomande.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494915#p494915:1ark9jzl je napisao(la):laki72 » November 22nd, 2017, 6:39 pm[/url]":1ark9jzl]"Znas koliko se potresam" kazes ?solecar":1ark9jzl je napisao(la):49 deli trasu sa 94 od bazena na Banjici do Dragiša Mišović.
A znaš kolko se potresam što deca neće da presedaju na 49 da bi došla do gimnazije? Isto kolko su se i ovi iz DJP potresli što je ljudima više koristila stara trasa preko Gazele , gde se brže stizalo u Zemun , gornji deo NBG , Bežanijsku kosu , Ledine , Surčin ... , kad već govorimo o situaciji.
I da , vrlo dobro znam koliko ljudi izlazi kod Buvljaka , a ulazi na potezu od Pet solitera do Dragiša Mišović. To kruženje koje ti spominješ je samo prividno , zato što je maltene identične dužine trasa od Dragiša Mišović do Super vera , preko Teodora Drajzera , kao što je preko Sava centra. Tako da , dal išao pravolinijski ili polukružno , isto mi se 'vata.
Pa verovatno isto koliko i ja za one koji mogu sa 17 ili 18 do automomande a odatle i ka miljakovcu, banjici, kumodrazu itd...
Po logici koju ovde neki zastupaju, most na adi nije trebalo ni praviti.
Mozda ni gazelu.
Pa sve na zeleni venac i svi imaju odatle direktnu vezu ka svim pravcima (sarkazam)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494982#p494982:37auq7ul je napisao(la):Djole Pevcanin » Sre Nov 22, 2017 9:17 pm[/url]":37auq7ul]Додатак:
У наредних неколико дана биће успостављена нова локална линија на територији ГО Раковица која ће саобраћати на потезу од терминуса „Миљаковац 1“ до терминуса „Видиковац“, уз кретање и промену смера на Канаревом брду на исти начин као постојећа линија ЈЛПП-а бр. 54.
Након отварања новог ДЗ „Лабудово брдо“ у Опленачкој улици и захтева грађана насеља Кнежевац и Кијево на потезу улица: Маричка - Славка Родића - Кнежевачка - 17. Октобра, да им се уз линију ЈЛПП-а бр. 42 омогући алтернативна и квалитетнија веза са другим деловима општине Раковица, посебно веза са новоотвореним домом здравља, представници ГО Раковица су конкретизовали све захтеве грађана и доставили Секретаријату за јавни превоз на разматрање.
На основу анализе мреже и постојећих капацитета, урађена је припрема и дефинисање елемената локалне линије ЈЛПП-а која ће опслуживати наведени потез и насеља.
Линија ће уз остала регистрована стајалишта, користити и новосупостављено стајалиште „ДЗ Лабудово брдо“ у Улици Опленачка.
Интеравал наиласка возила на линији ће бити приближно 15 минута, док је радна бројна ознака линије 502.
Ускорo на bgprevoz.rs траса, даљинар и ред вожње нове линије.
bgprevoz.rs
Ako ti tako kažeš.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494990#p494990:1o3f82e8 je napisao(la):laki72 » November 22nd, 2017, 10:35 pm[/url]":1o3f82e8]@solecar
Odgovor iz DJP je upravo ono sto sam ja napisao, a ne "promocija Mosta na Adi".
Moglo je recimo da se neka druga linija preusmeri tuda. I nije sve u direktnom stizanju najkraćom putanjom , ima nešto i u povezivanju sa presedačkim tačkama.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494990#p494990:1o3f82e8 je napisao(la):laki72 » November 22nd, 2017, 10:35 pm[/url]":1o3f82e8]Sobzirom da tunel Careva Cuprija-Autokomanda ne postoji, potpuno je smisleno i logicno da trasa linije preko mosta nastavi Drajzerovom, kao najkracom vezom gusce naseljenih zona sa jedne i druge strane reke.
Čitam komentare po forumima , a i tu i tamo čujem nekog kako komenmtariše , obično na stanici.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494990#p494990:1o3f82e8 je napisao(la):laki72 » November 22nd, 2017, 10:35 pm[/url]":1o3f82e8]"Sami stanovnici Miljakovca i Kanarevog brda su rekli..."
- gde, kad u kojem broju?
Eto ja znam par njih kojima je pozitivna reakcija sto do buvljaka, kineza i celog jugoistocnog dela NBG stizu osetno brze nego dok je linija isla na Gazelu.
Presedanjem na stanici Sava centar sam znatno brže stizao do Merkatora (Novog i starog) , Bežanijske kose , stare Bežanije , Opštine , Fontane , Zemuna ...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494990#p494990:1o3f82e8 je napisao(la):laki72 » November 22nd, 2017, 10:35 pm[/url]":1o3f82e8]I sta sad, da licitiramo, dal su moji, ili tvoji sagovornici brojniji, ili njihov glas vise vredi?
I gde se to.brze stizalo, uz redovne zastoje na mostu Gazela?
[/quote][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494990#p494990:1o3f82e8 je napisao(la):laki72 » November 22nd, 2017, 10:35 pm[/url]":1o3f82e8]Problem povezivanja prokopa se mora resavati temeljno i zajedno sa pristupom sa 'autoputa', ali i nadvoznjakom ka Deligradskoj.
Na liniji će saobraćati 3 vozila sa intervalom od 15 minuta.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494874#p494874:11zkh52q je napisao(la):hiavata » November 22nd, 2017, 4:50 pm[/url]":11zkh52q]Preuzeto sa FB stranice "Opstina Rakovica"
Одлични предлози. Предпостављам да би 37 од општине Раковица ишао десно ка Ж станици Раковица па десно у Варешку па опет десно у Борску?solecar":uhtsix2n je napisao(la):Obzirom na nedavnu promenu trase linije 94 i uspostavljanja nove linije 502 (vraćanje stare 542 u izmenjenom obliku) , predlažem sledeću reorganizaciju linija. Odmah da napomenem da nisu svi predlozi moji , i da nisu svi potekli sa ovog foruma.
37 Pančevački most – ŽS Rakovica - Miljakovac 1
54 Miljakovac III - ŽS Rakovica – MZ Makiš
504 Bele vode - Cerak Vinogradi – Resnik (Edvarda Grira)
505 Miljakovac II – Sunčani breg - ŽS Rakovica - Miljakovac II
505L (506) Miljakovačke staze – Miljakovac 1 – Cerak Vinogradi
Sve pomenute izmene se ostvaruju sa postojećim brojem vozila , uz produženje intervala na liniji 505L za oko 5 minuta. Na liniji 54 dolazi do korekcije reda vožnje i intervala , obzirom da bi liniji vremenski bilo potrebno isto u oba smera , kao što je sada u smeru kad ide preko Kanarevog brda. Ako treba da se ubaci i mapa za određenu liniju , rtecite , pa da i toi odradim , jer trenutno nemam vremena za to.
Svi predlozi , dopune , korekcije i sugestije su dobrodošli.
Не видим разлог што не би могла. 94 је продужен до Ресника, на Миљаковцу окрећу само 54, 504 и 505Л на којима ради по 2 возила на свакој од линија.hiavata":7wnmwnfq je napisao(la):Ne znam da li okretnica Miljakovac 1 moze da primi vise linija?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495171#p495171:2wobc0mo je napisao(la):igor989 » November 23rd, 2017, 2:59 pm[/url]":2wobc0mo]Одлични предлози. Предпостављам да би 37 од општине Раковица ишао десно ка Ж станици Раковица па десно у Варешку па опет десно у Борску?solecar":2wobc0mo je napisao(la):Obzirom na nedavnu promenu trase linije 94 i uspostavljanja nove linije 502 (vraćanje stare 542 u izmenjenom obliku) , predlažem sledeću reorganizaciju linija. Odmah da napomenem da nisu svi predlozi moji , i da nisu svi potekli sa ovog foruma.
37 Pančevački most – ŽS Rakovica - Miljakovac 1
54 Miljakovac III - ŽS Rakovica – MZ Makiš
504 Bele vode - Cerak Vinogradi – Resnik (Edvarda Grira)
505 Miljakovac II – Sunčani breg - ŽS Rakovica - Miljakovac II
505L (506) Miljakovačke staze – Miljakovac 1 – Cerak Vinogradi
Sve pomenute izmene se ostvaruju sa postojećim brojem vozila , uz produženje intervala na liniji 505L za oko 5 minuta. Na liniji 54 dolazi do korekcije reda vožnje i intervala , obzirom da bi liniji vremenski bilo potrebno isto u oba smera , kao što je sada u smeru kad ide preko Kanarevog brda. Ako treba da se ubaci i mapa za određenu liniju , rtecite , pa da i toi odradim , jer trenutno nemam vremena za to.
Svi predlozi , dopune , korekcije i sugestije su dobrodošli.