Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Kad vec pričate o 83...Okretnica u Pljevaljskoj se sama nameće, malo je veći uspon Mis Irbijeve ali može da se izgura. Sve prizemljuše u toj ulici su pretvorene u stambene zgrade i tu ima mnogo stanovnika a i taman ljudi sa tog poteza da se nateraju malo u prevoz, na par km od užeg gradskog jezgra a veoma slab broj putnika u 21, pretpostavljam zbog toga sto je 31 češća, 83 bi izbalansirala broj putnika...
 
83 ne bi trebalo da se previse priblizi Ustanickoj jer je tamo vec 17...mozda bi bilo bolje zbog poteza 300 preusmeriti je na Cvetkovu pijacu...mada po meni idealnije od svega je 77 na Cvetku....ne vidim neko resenje u buducnosti za 83 vezano za grad,sto se tice Zemunskog dela trase,ili Altina ili Galenika...
 
83 u medakovic 3, a 29 u brace jerkovic kao sto je nekad planirano. Niko nista ne gubi, jerkovic dobija podrsku za 26, a cela vojislava ilica alternativu kad stanu trole.
 
Bumbarevo brdo":1pmytgvh je napisao(la):
83 u medakovic 3, a 29 u brace jerkovic kao sto je nekad planirano. Niko nista ne gubi, jerkovic dobija podrsku za 26, a cela vojislava ilica alternativu kad stanu trole.
Не знам колико је изводљиво да Јерковић прими још једну фреквентну линију поред 26-це. Ту је у време јутарњег шпица веома тешко да се укључи са окретнице и улице Вељко Влаховић у улицу Браће Јерковић.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Sutra se zvanično pušta u rad linija 502 , a nigde na potezu od okretnice Vidikovac do Oplenačke ulice ne videh postavljene nalepnice , niti bilo kakvo obaveštenje da sutra počinje sa radom. Tuda sam prolazio između 19h - 20h. O čemu se radi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495295#p495295:1i517yob je napisao(la):
prostorni planer » November 23rd, 2017, 10:49 pm[/url]":1i517yob]Druga varijanta za 504- Resnik-Vidikovac-Ratka Mitrovica-Djordja Ognjanovica-Banovo brdo.
Linija bi u tom slučaju umesto na 35 minuta , išla na 40 minuta , sa postojećim brojem vozila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495549#p495549:35z57gm5 je napisao(la):
solecar » 24 Nov 2017 10:48 pm[/url]":35z57gm5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495295#p495295:35z57gm5 je napisao(la):
prostorni planer » November 23rd, 2017, 10:49 pm[/url]":35z57gm5]Druga varijanta za 504- Resnik-Vidikovac-Ratka Mitrovica-Djordja Ognjanovica-Banovo brdo.
Linija bi u tom slučaju umesto na 35 minuta , išla na 40 minuta , sa postojećim brojem vozila.
Evo resenja Solecar - 57 se vrati na staru trasu, znaci golf naselje - Zarkovacka - Djordja Ognjanovica - Banovo brdo. U tom slucaju na liniji bi bilo dovoljno jedno vozilo da zadrzi takt od 20 minuta. Drugo vozilo viska na 504 i ona da ide kroz filmski grad kao sad 57 u smeru od Resnika ka Banovom brdu. Jako je glupo za ljude koji zive sa pocetka Ratka Mitrovica, Vladimira Rolovica, Veljka Petrovica i Filmskog grada, da od Pozeske nekih 2-3 km do svoje kuce kruze sa 57 deset km. Evo ljudi koji zive iznad skole Milos Crnjanski od Pozeske bi imali do kuce 2 stanice a sada imaju 12. Isto i ljudi iz Golf naselja koji idu ka Pozeskoj, stariji koji ne mogu peske sada do Pozeske kruze kroz Zarkovo i Filmski grad nekih 15 stanica a udaljeni su 2-3 stanice od Pozeske kada je 57 isla starom trasom.
Drugo 504 bi do Belih voda imala isto ili vise stanica nego u slucaju koji sam ja preslozio do Banovog brda, a veeujem da je vece kretanje ljudi iz Rakovice i Resnika ka Banovom brdu i obrnuto nego ka Belim Vodama koje su spavaonica.
 
Druga ideja je razdvojiti 57 na dve linije sa po jednim vozilom kako ljudi koji koriste 57 ne bi isli Cukarickom osmicom kao na Sarganu.
Prva linija 57 - Pozeska - Kneza Viseslava - Golf Naselje - Zarkovacka - Djordja Ognjanovica - Banovo brdo. Predvidjeno vreme od prve do poslednje stanice 15 min. Jedno vozilo takt 20 min. Ako neko ide od Golf naselja do Pozeske imao bi 5 stanica umesto sadasnjih 12 i stizao bi za 7 minuta umesto sadasnjih 20.
Linija 57 L - Dordja Ognjanovica - Ratka Mitrovica - Kneza Visealava - Ilije Stojanovica - Dimitrija Avramovica - Ratka Mitrovica - Djordja Ognjanovica - Banovo brdo. Jedno vozilo, takt 20 minuta. Ako neko sa Banovog brda ide do stajalista Mile Jeftovic od Banovog brda bi imao 2 stajalista a ne 12. Ako neko ide do filmskog grada od Banovog brda imao bi 10 umesto 20 stanica do kuce.
Mislim da bi svakako gradjani koji koriste 57 u ovom slucaju stedeli minimum 15 minuta koje sada provode vozajuci se po pet, sest kilometara suprotno u odnosu na pravac kretanja dok linija pravi osmicu po Cukarici.
 
Evo definisao sam predlog.
Zeleo bih da predlozim razdvajanje linije 57 na dve linije 57 i 90 kako bi se smanjilo putovanje putnika i ukinula nepotrebna Cukaricka osmica. I dalje bi se koristila samo dva vozila, linije bi imale takt od 20 minuta i Polazni terminal Banovo Brdo.

Linija 57 bi bila kao nekada 55A i imala sledeca stajalista:

Zona 1 /0 min./ #2129 BANOVO BRDO
Zona 1 /1 min./ #188 TREBEVIĆKA
Zona 1 /2 min./ #186 KIJEVSKA
Zona 1 /3 min./ #184 DOM ZDRAVLjA
Zona 1 /4 min./ #182 ŠKOLA JOSIGF PANČIĆ
Zona 1 /5 min./ #2234 KNEZA VIŠESLAVA
Zona 1 /9 min./ #2235 NASELjE GOLF
Zona 1 /10 min./ #2236 PETRA MARTINOVIĆA
Zona 1 /11 min./ #2237 ŽARKOVAČKA
Zona 1 /12 min./ #2238 KRALjICE KATARINE
Zona 1 /13 min./ #2482 VRTIĆ BAJKA

Zona 2 /14 min./ #2381 KRAJIŠKE BRIGADE
Zona 1 /15 min./ #2129 BANOVO BRDO

Linija bi imala jedno vozilo i saobracala bi na 20 minuta. Time bi ljudi iz Golf naselja do Pozeske ulice imali 4-5 stanica i stizali bi za pet minuta umesto dosadasnjih 20-25 minuta voznje.

Linija 90 bi imala sledeca stajalista:

Zona 1 /0 min./#2129 BANOVO BRDO

Zona 2 /1 min/ KRAJISKE BRIGADE

Zona 2 /2 min./ #2483 MILE JEVTOVIĆ
Zona 2 /3 min./ #2378 JOVANA MIKIĆA
Zona 2 /4 min./ #2376 MILOVANA ČELEBIĆA
Zona 2 /5 min./ #728 RATKA MITROVIĆA
Zona 2 /6 min./ #2125 ANE AHMATOVE
Zona 2 /7 min./ #728 RATKA MITROVIĆA
Zona 2 /8 min./ #2344 ILIJE STOJADINOVIĆA
Zona 2 /9 min./ #2379 MILOJA ZAKIĆA
Zona 2 /10 min./ #2380 DIMITRIJA AVRAMOVIĆA
Zona 2 /11 min./ #2239 VRTIĆ KOŠUTA
Zona 2 /12 min./ #2377 JOVANA MIKIĆA
Zona 2 /13 min./ #2240 MILE JEVTOVIĆ
Zona 2 /14 min./ #2381 KRAJIŠKE BRIGADE
Zona 1 /15 min./ #2129 BANOVO BRDO

Na liniji bi saobracalo jedno vozilo i imala bi takt od 20 minuta. Potrebno je samo uspostavljanje jednog stajalista, Krajiskih brigada prema periferiji.

Ovim bi se ljudima koji sada idu od Banovog brda do npr stajalista Mile Jeftovic putovanje skratilo za 15 min jer bi imali dve stanice od polazne umesto dosadasnjih 12. Putnici koji idu do npr Ilije Stojadinovica putovali bi 10 minuta i imali bi 10 stajalista od Banovog Brda umesto do sadasnjih 20.
Izabrao sam da se linija zove 90 jer se dobrim delom poklapa sa linijom 89.
 
Ljudi 57 je zamisljen da penzioneri sa Banovog Brda i Filmskog grada mogu na pijacu, problem je u tome sto kruzi 100 godina, i nikome ne sluzi u tom delu Zarkova...
 
Upravo tako. Zato je moj predlog da se reorganizuje da duplo manje kruzi pa ce biti korisniji i drugima.
 
Sve bi to resila 37 da ide u oba smera pored OS Milos Crnjanski umesto kroz Trgovacku...to je bio kvalitetan predlog,i time se problem ucestalosti polazaka i velikog broja stanica resava.Samim tim linija 57 moze da bude po meni napravljena ne kao kruzna linija,vec kao linija Banovo Brdo-Naselje Golf sa 1 vozilom,a mogla bi da se okrece oko stadiona Cukarickog i pored RHMZ-a,i ponovo da se spusta pored Sumarskog u Pozesku.....bila bi kraca ali efikasnija linija...prvenstveno linija pomaze narodu da ne pesace uzbrdo toliko,a istovremeno bi linija 37 pokrila deo kroz Djordja Ognjanovica....
 
Filmski grad ima uslove za okretanje autobusa i ne vidim zasto se to ne iskoristi....linija 57 realno koristi jedno usko jednosmerno grlo od ulice Miloja Zakica do Ulice Ratka Mitrovica koje po meni uopste nije za gradski prevoz...ali avaj ko mene pita....sam zavrsetak ulice Miloja Zakica omogucava okretanje autobusa,stoga je moguce razmisliti na primer o okretanju neke od linija poteza 500....recimo 521 ili 534....ne vidim neko bolje resenje tome sto bi se podelila 57,po meni je mnogo bolje iskoristiti cinjenicu da liniju 57 najvise koriste stanovnici Filmskog grada i Naselja Golf,a jedino dto im se nudi je Banovo Brdo...pa ako vec to mogu da imaju obda bar ne moraju toliko da kruze.....manji broj stanica da,ali podela linije ne....jer imate 2 stanice u Kneza Viseslava ka gradu...udalhene su 10 metara bukvalno...jedna vas sa 57 vodi ka B.Brdu....a druga sa 23 i 53 ka B.Brdu...sta cete odabrati pre...sa 57 cete stici na okretnicu a sa ove dve do City Hall-a...u svakom slucaju tema za razmisljanje....
 
Istina je da u Filmskom gradu moze da se okrece autobus. Postoji dupli parking kao sadasnja okretnica 89 u bloku 72.
Drugo istina je da je i ulica Ilije Stojadinovica mogla biti probijena skroz pored studentskog doma na Kosutnjaku i zavrsiti se raskrsnicom sa Blagoja Parovica. U tom slucaju tuda je mogao ici 53, a kroz Kosutnjak 23.
Sto se tice prolaska 37 kroz Djordja Ognjanovica i Ratka Mitrovica to je bio plan jos iz sredine osamdesetih, medjutim nikada se nije ostvario. 37 sada gubi mnogo vremena kroz Zarkovo zbog guzve i semafora, ali mislim da je direkciji vaznije da ide kroz guzvu nego da se ubrza, a i onako je linija koja je veoma spora. Zbog svega toga sam predlozio razdvajanje linije 57. Ljudi iz Filmskog grada i oni iz Golf naselja ne bi kruzili toliko, a ljudi koji zive oko OS Milos Crnjanski bi dobili bolji prevoz jer bi imali 6 autobusa na sat vremena prema Banovom brdu, a tri prema Filmskom gradu i Skojevskom naselju, svakako bolje nego sada sto imaju tri ka Banovom brdu i tri ka Filmskom gradu. Kada pogledate mapu linije 57 vidite da je nelogicna. Linija pridje na 500 m od svoje okretnice i ode jos sedam km da kruzi i vrati se :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496270#p496270:2n6mmzi7 je napisao(la):
predrag1978 » 27 Nov 2017 07:59 pm[/url]":2n6mmzi7]....linija 57 realno koristi jedno usko jednosmerno grlo od ulice Miloja Zakica do Ulice Ratka Mitrovica koje po meni uopste nije za gradski prevoz...

Cak to usko jednosmerno grlo nije jednosmerno nego dvosmerno, pa autobus ili automobili koji mu dolaze u susret se penju na trotoar. Ja sam siguran da je to najuza dvosmerna ulica kojom saobraca autobus u gradskom delu Beograda.
 
To se slazem s tobom vezano za poredjenje sa 89 i okretnicom u Bloku 72...i zaista i ja godinama cekam da se taj deo probije kako bi se napravila ulica pored Studentskog Doma u Kosutnjaku,i u tom delu se slazem sa bila jos jedna dibra stvar za naselje.Filmski Grad svakako ima infrastrukturu vrlo siroku i ulice su takve sa mogucnost za okretanje busa postoji.Ne znam da li se secas u vreme sankcija da se 50 okretao kod sadasnje picerije Dragulj sto tada uopste nije bilo lose resenje,naravno neko je u medjuvremenu zatvorio trotoarom ulaz na okretnicu i ona fakticki nije vise u funkciji.Doduse tada se tek razvijao Filmski Grad...ali hocu da kazem da 23 i 53 svakako zadovoljavaju takt ka B.Brdu,a unutar samog naselja mislim da je bolje da okrece autobus na kraju Miloja Zakica pa jednog dana kad se probije ulica ka Kosutnjaku,onda smisliti i neko drugo resenje...
 
Moze fotke te zatvorene okretnice trotarom kako kazes
 
Evo direktore tu je bila okretnica 50. Autobus je ulazio u okretnicu gde je sada semafor, a izlazio iz nje gde je parkirani beli kamion levo.
 
Ta okretnica vrlo lako moze da se ponovo stavi u funkciju samo bi to izazvalo pobunu zbog parkinga sigurno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495348#p495348:1oc33wd6 je napisao(la):
prigradski » Pet Nov 24, 2017 1:33 am[/url]":1oc33wd6]Kad vec pričate o 83...Okretnica u Pljevaljskoj se sama nameće, malo je veći uspon Mis Irbijeve ali može da se izgura. Sve prizemljuše u toj ulici su pretvorene u stambene zgrade i tu ima mnogo stanovnika a i taman ljudi sa tog poteza da se nateraju malo u prevoz, na par km od užeg gradskog jezgra a veoma slab broj putnika u 21, pretpostavljam zbog toga sto je 31 češća, 83 bi izbalansirala broj putnika...
Ne bih se bas slozio da 21 ima slab broj putnika. Ujutru u spicu sve od 7 pa do 8.30 trolejbusi krecu puni sa pocetne, a polasci konkretno oko 7.30 budu prepuni, ne moze se uci na trecoj stanici. U spicu popodne je uvek puna, do naselja ostane pun trolejbus. Tacno je ima sati kada malo ljudi ide u grad iz naselja, ali tada uvek ima putnika sa Vracara. Pitaj ljude iz naselja, kada nam je isao zglobni bus sad skoro, u 8 ujutru nije moglo da se udje u zglobni Ikarbus, na stanici su ostajali ljudi da cekaju sledeci..

Naselje se sve vise gradi, konkretno u mojoj ulici nice jedna nova zgrada od par spratova i svi stanovi su raspordati vec sada tako barem pricaju.. Ako pogledas popis stanovnika, ima oko 11,000 stanovnika i sasvim je opravdan 21. Zar i mora svaki polazak da bude prepun da bi linija bila "korisna"?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496359#p496359:2dgyvdxg je napisao(la):
prostorni planer » November 28th, 2017, 12:08 am[/url]":2dgyvdxg]Evo moje zamisli vezano za 57. Izvinjavam se sto sam radio u paintu, na brzinu.
Umesto ove Cukaricke osmice, ovo
file.php
Evo predloga za liniju 90. Na liniji bi saobraćalo jedno vozilo na 35 minuta , u oba smera , tako da ne bi bilo problema što se tiče mimoilaženja. Veza sa pijacom se dobija kod okretnice 52. Jedino bi mogao problem da predstavlja Dom zdravlja u Požeškoj. Koliko su ljudi upućeni na njega , a koliko na dom zdravlja u Spasovdanskoj. Ako znaš ovu informaciju , bilo bi dobro da je izneseš.

90 Banovo brdo - Filmski grad - Cerak vinogradi

 
Послао сам допис ДЈП за повећање тураже линији 502, видећемо шта ће бити.
 
Iskreno ja liniju koja ide na 35 min i ne racunam za liniju. Hajde da ide na 30 miuta pa da covek zna kada ce, ali Filmskom gradu je potrebna linija koja ide najmanje na dvadeset minuta.
Sto se tice Doma zdravlja u Zarkovu on opsluzuje Zarkovo, Bele Vode, Julino brdo, Cerak, Filmski grad. Znaci najmanje 60000 ljudi. Ja verujem da svaki dan ima minimum 500 pacijenata. Kada dodje svaki 89 tokom dana iz njega izadje minimum 10 ljudi koji idu u Dom zdravlja. Na Banovom brdu imaju vise specijalista, pa iz DZ Zarkovo dobijes uput ako taj specijalista ne postoji u DZ Zarkovo.
 
Vrh