Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Znam da bi bilo idealno kada bi išla na trideset minuta , ali to je praktično neizvodljivo kada joj je potrebno 14 - 15 minuta da dođe od Banovog brda do Ceraka , a ipak treba da postoji i neka pauza između polazaka , zar ne? Jedino je u tome problem. Što se tiče doma zdravlja , ne bi bio problem za moj predlog.
 
Iskreno mislim da nema potrebe da ide na Cerak, jer ljudi sa Ceraka imaju 52 na pet minuta koji staje u Ace Joksimovica nekih 200 m od doma zdravlja. 57 dosta koriste i djaci iz filmskog grada, jer oni idu u skolu Ljuba Nenadovic posto Filmski grad nema svoju skolu, tako ujutru, 12-14 od 18-20 h u svakoj 57 bude 20-30 osnovaca. Oni svi ulaze na stajalistu Jovana Mikica i idu do stajalista Miloja Zakica i Dimitrija Avramovica. Tu je i vrtic Kosuta tako da 57 masovno koriste ljudi do vrtica i osnovci do skole.
Ako gledamo kretanje putnika 57 se puni u Pozeskoj, pa prazni do stajalista Mile Jeftovic. Onda u njemu ostane par putnika, zatim se puni od stajalista Jovana Mikica do Ilije Stojadinovica, kada nakupi opet do 40 putnika, pa se prazni u Miloja Zakica i Dimitrija Avramovica, pa onda od vrtica Kosuta ide sa 5-10 putnika do okretnice na B.Brdu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496766#p496766:2vgpj4c5 je napisao(la):
prostorni planer » November 29th, 2017, 12:17 am[/url]":2vgpj4c5]Iskreno mislim da nema potrebe da ide na Cerak, jer ljudi sa Ceraka imaju 52 na pet minuta koji staje u Ace Joksimovica nekih 200 m od doma zdravlja.
Razlog zašto sam predložio da se 90 okreće na Ceraku nema nikakve veze sa povezivanjem njih sa domom zdravlja , već sa činjenicom da je najbliža okretnica Filmskom gradu , te na taj način linija može da ide u oba smera kroz pomenuto naselje.
 
Nije losa ideja, ali da im kazes da ce imati prevoz na 35 min umesto 20 oni bi blokirali neku ulicu kao Visnjicani. Jedino da idu dva autobusa, ali ulica Dimitrija Avramovica ima problem mimoilaska 57 i sa putnickim vozilom, kamoli sa autobusom. Nije lose smisliti liniju bas za Filmski grad i okretnicu kao u bloku 72, oko duplog parkinga. Mozda 533 i 534 do Filmskog grada i to 533 od Trgovacke kroz Spasovdansku, Ratka Mitrovica, Kneza Viseslava, Ilije Stojadinovica do stajalista Dimitrija Avramovica gde je okretnica. Ili 512, 533, istim ulicama, a 534 ostaviti do Ceraka. Ionako okretnica na Banovom brdu postaje preopterecena.
 
Evo ideja da se formira okretnica u naselju Filmski grad po ugledu na okretnicu 89 u Bloku 72. Naselje isto ima duple parkinge kao Blok 72.Pogledajte prilog 2
Evo kako to izgleda na uliciPogledajte prilog 1
Na tu okretnicu bi mogli da se prebace 512 i 533 koji idu na okretnicu na Banovom brdu. 512 i 533 bi time povezali okolna naselja sa domom zdravlja u Zarkovu, Filmski grad i centar Zarkova, a rasteretili bi i okretnicu Na Banovom brdu. Tako bi 57 mogao da se skrati kako sam predlagao od Golf naselja kao nekada pravo na Banovo brdo a da ne ide u filmski grad. Evo kako bi i graficki izgledala ta izmena od momenta kada bi 512 i 533 napustali postojecu trasu do nove okretnice Filmski grad.
Kako je 533 grobljanski autobus i u poodnevnim i vecernjim satima nema neku svrhu, ni putnike, ovim bi i u ostatku dana obavljao funkciju povezivanja stanovnika Filmskog grada sa presedackim stanicama sa dosta linija u Zarkovu i Skojevskom naselju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496775#p496775:2yygs0c5 je napisao(la):
prostorni planer » November 29th, 2017, 12:39 am[/url]":2yygs0c5]Nije losa ideja, ali da im kazes da ce imati prevoz na 35 min umesto 20 oni bi blokirali neku ulicu kao Visnjicani. Jedino da idu dva autobusa, ali ulica Dimitrija Avramovica ima problem mimoilaska 57 i sa putnickim vozilom, kamoli sa autobusom. Nije lose smisliti liniju bas za Filmski grad i okretnicu kao u bloku 72, oko duplog parkinga. Mozda 533 i 534 do Filmskog grada i to 533 od Trgovacke kroz Spasovdansku, Ratka Mitrovica, Kneza Viseslava, Ilije Stojadinovica do stajalista Dimitrija Avramovica gde je okretnica. Ili 512, 533, istim ulicama, a 534 ostaviti do Ceraka. Ionako okretnica na Banovom brdu postaje preopterecena.
A šta misliš o ovom rešenju? Linija 49 se produži onako kako sam predložio za liniju 90 , čime se dobija linija na 16 minuta kroz Filmski grad , dok u Stepi prevoz umesto na 14 minuta , ide na 16 , sa dodavanjem ovog jednog vozila sa 90. Rasterećuje se okretnica Banovo brdo , dobija bolji prevoz za Filmski grad , ušteda od 1 vozila za GSP , jer bi to dodatno vozilo na liniji 49 obezbedio privatnik.



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496789#p496789:2yygs0c5 je napisao(la):
prostorni planer » November 29th, 2017, 1:05 am[/url]":2yygs0c5]Evo ideja da se formira okretnica u naselju Filmski grad po ugledu na okretnicu 89 u Bloku 72. Naselje isto ima duple parkinge kao Blok 72. Na tu okretnicu bi mogli da se prebace 512 i 533 koji idu na okretnicu na Banovom brdu. 512 i 533 bi time povezali okolna naselja sa domom zdravlja u Zarkovu, Filmski grad i centar Zarkova, a rasteretili bi i okretnicu Na Banovom brdu. Tako bi 57 mogao da se skrati kako sam predlagao od Golf naselja kao nekada pravo na Banovo brdo a da ne ide u filmski grad. Evo kako bi i graficki izgledala ta izmena od momenta kada bi 512 i 533 napustali postojecu trasu do nove
Kako je 533 grobljanski autobus i u poodnevnim i vecernjim satima nema neku svrhu, ni putnike, ovim bi i u ostatku dana obavljao funkciju povezivanja stanovnika Filmskog grada sa presedackim stanicama sa dosta linija u Zarkovu i Skojevskom naselju.
file.php

file.php

file.php

Previše kruženja za obe linije , potreba za dodavanjem dodatnih vozila , problem oko uspostavljanja stajališta u zoni Super vera u smeru ka Filmskom gradu ... Po meni je neophodno da 533 ostane da se okreće na Banovom brdu radi bolje veze sa Orlovačom preko drugih linija. Ako već hoćeš da tu formiraš okretnicu , onda ili da 90 ide po tom predlogu , ili možda 49.
 
Za 83 nisam pricao o predlogu... vec sam cuo da se ispred BDP sl. godine pravi trg a okretnica se zatvara. Linija se seli dalje ka Konjarniku... kako sam cuo, bice u Uciteljskom
 
Kada već spominješ takve stvari , bitno je da napomeneš da si čuo , da nije predlog u pitanju , da ne dođe do zabune. Nije mi jasno zašto su se odlučili baš za Učiteljsko naselje , a ne recimo za Cvetkovu pijacu.

P.S.
Od koga si to čuo?
 
Trg ide ispred bdp to je sigurno da li ce pumpa da leti i okretnica jos nije sigurno
Jer treba prebaciti taksiste vjerovatno na mjestu pumpe
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496835#p496835:3tgawr5g je napisao(la):
direktor » 29 Nov 2017 02:06 am[/url]":3tgawr5g]Trg ide ispred bdp to je sigurno da li ce pumpa da leti i okretnica jos nije sigurno
Jer treba prebaciti taksiste vjerovatno na mjestu pumpe

Da i pumpa se sklanja. Radi se i deo parka iz pumpe koji je ostao nesredjen. Plan je da se nekako poveze buduci trg sa tim parkom. Cuo sam od coveka koji zivi na Krstu :sesir:
 
Šta znači to nekako se povežu? Pa koliko je meni poznato , oni su već povezani ulicom Vojvode Šupljikca.
 
@Solecar - I ja sam se setio 49 ali sam pomislio da bi bila previse dugacka. Problem za tvoj predlog je sto ulica Dimitrija Avramovica nema ni 5 m sirine, zato njome ide 57 samo u jednom smeru. Filmski grad ne moze da bude prolazan za neku liniju osim ako je jednosmerna kao 57. Jedino je moguce uspostavljanje okretnice jer imaju samo tu jednu ulicu kojom bi bio moguc dvosmerni autobuski saobracaj. Ta ulica koju sam slikao se zavrsava uskim ulicama koje se racvaju.
 
@Solecar-U zoni vera ne bi trebalo da se uspostavlja stajaliste, koristila bi se stajalista 89 koja ide tim ulicama
 
Na kraju sa ovim prošlonedeljnim produžavanjem linije 94 do Resnika i sa novom linijom 502 dolazimo do zaključka da vozila ipak ima (za uticajne) , naravno, za sve osim da se napravi neka nova linija koja bi "Smederevski venac" povezala sa Mirijevom, Karaburmom , Bogoslovijom i levom obalom Dunava....
 
Odlicno Prostorni Planer za slike...svaka cast....upravo si pomogao da nadleznima makar zagrebemo interesantnu temu za razmisljanje.Sto se tice Soletovog predloga za 49,moram da kazem da sam vec tu ideju predlozio pre nekoliko meseci u vidu produzenja 49 da od okretnice na B.Brdu ili ode na Bele Vode ili na Cerak Vinograde ulicom Djordja Ognjanovica i dalje kroz Ratka Mitrovica zajedno sa 57 i 89.Realno,obzirom da je fakticki ulica Ilije Stojadinovica skoro pa slepa ulica,to usko parce kroz Dimitrija Avramovica zaista nema uslove za prolazak autobusa,zaista je dobra prilika da uz neka manja sredstva bude adekvatno uredjen taj deo parkinga kao terminus mozda cak i za 2 linije.Moj predlog bi bio da to budu linije 504 i 534,uz istovremeno produzenje 49 do Cerak Vinograda kroz Kosutnjak uz 23 i 53...mislim da je pojavom linije 502,prestala potreba za trpanjem linija na terminus Miljakovac 1,a linija 504 bi svakako povezala naselja sa Cukarice i Resnik sto je ipak bolje resenje nego Miljakovac.Drugo,sklanjanjem linije 534 sa Cerak Vinograda,daje se mogucnost da se sa 52 na Ceraku okrece i 49,pri tome linija 534 ne bi morala da menja takt,samo bi promenila okretnicu i putovalo bi se duze bukvalno 2 do 3 minuta sto je zaista mala razlika uz isti broj vozila.
 
49 ne bih sklanjao iz Požeške ulice , već bih ga produžio od okretnice Banovo brdo Đorđa Ognjanovića i Ratka Mitrovića do okretnice 52 na Ceraku. Na ovaj način je potrebno dodati samo jedno vozilo , uz minimalno produženje takta sa 14 na 16 minuta. Po meni je linija ovako svrsishodnija , nego da pokriva Košutnjak , gde idu dve visokofrekfentne linije. Zna da se desi da prođu i po 2 - 3 vozila sa 23 i 53 dok dođe jedna trola ka Banjici. Za Bele vode bi već bilo neophodno angažovanje većeg broja dodatnih vozila , i verovatno smanjivanje broja vozila na 51.
Što se tiče okretnice koju je predložio prostorni planer , slažem se da bi tu mogle da se okreću 504 i 534. Što se tiče Miljakovca 1 , bilo bi idealno da se primeni ono moje rešenje za rasterećenje , ili nešto slično. Samocitiraću svoj predlog. Naravno tu nisam uneo izmenu predloga za 504 koji je izneo predrag1978.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495136#p495136:31du15fw je napisao(la):
solecar » November 23rd, 2017, 1:33 pm[/url]":31du15fw]Obzirom na nedavnu promenu trase linije 94 i uspostavljanja nove linije 502 (vraćanje stare 542 u izmenjenom obliku) , predlažem sledeću reorganizaciju linija. Odmah da napomenem da nisu svi predlozi moji , i da nisu svi potekli sa ovog foruma.

37 Pančevački most – ŽS Rakovica - Miljakovac 1
54 Miljakovac III - ŽS Rakovica – MZ Makiš
504 Bele vode - Cerak Vinogradi – Resnik (Edvarda Grira)
505 Miljakovac II – Sunčani breg - ŽS Rakovica - Miljakovac II
505L (506) Miljakovačke staze – Miljakovac 1 – Cerak Vinogradi

Sve pomenute izmene se ostvaruju sa postojećim brojem vozila , uz produženje intervala na liniji 505L za oko 5 minuta. Na liniji 54 dolazi do korekcije reda vožnje i intervala , obzirom da bi liniji vremenski bilo potrebno isto u oba smera , kao što je sada u smeru kad ide preko Kanarevog brda. Ako treba da se ubaci i mapa za određenu liniju , rtecite , pa da i toi odradim , jer trenutno nemam vremena za to.
Svi predlozi , dopune , korekcije i sugestije su dobrodošli.
 
Ok...prihvatam sugestiju za Pozesku...uglavnom bitno mi je da se pokrije Djordja Ognjanovica mada ti znas da sam pobornik ideje za 37 kroz tu ulicu....ali sta sad....zanima me tvoje misljenje da li je po tebi moguc dvosmeran gradski saobracaj na pravcu Sumarski Fakultet-Kosutnjak....dakle to je trasa koju samo delom pokriva 57,a ostatak trase do DIF-a nije mali doduse...pa me zanima da li mislis da je tu moguce mimoilazenje eventualno gradskih autobusa apropo one price o Srpskih Udarnih Brigada i liniji 47 i 54 u oba smera.....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497162#p497162:1i9cmiu7 je napisao(la):
predrag1978 » November 30th, 2017, 3:28 am[/url]":1i9cmiu7]Ok...prihvatam sugestiju za Pozesku...uglavnom bitno mi je da se pokrije Djordja Ognjanovica mada ti znas da sam pobornik ideje za 37 kroz tu ulicu....ali sta sad....
Kad već neće da prebace 37 , nije zgoreg da im nabacimo još neku ideju. Vidiš da je na kraju urodilo plodom za Maričku ulicu i Kneževac. Toliko ideja smo im nabacili da su na kraju uveli 502 (vratili 542 u izmenjenom obliku).

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497162#p497162:1i9cmiu7 je napisao(la):
predrag1978 » November 30th, 2017, 3:28 am[/url]":1i9cmiu7]zanima me tvoje misljenje da li je po tebi moguc dvosmeran gradski saobracaj na pravcu Sumarski Fakultet-Kosutnjak....dakle to je trasa koju samo delom pokriva 57,a ostatak trase do DIF-a nije mali doduse...pa me zanima da li mislis da je tu moguce mimoilazenje eventualno gradskih autobusa apropo one price o Srpskih Udarnih Brigada i liniji 47 i 54 u oba smera.....
Što bi rekao Bata: "Ja da se pitam , proterao bih dvosmerno autobus". Ako već mogu kola , ne vidim zašto ne bi mogao i autobus , ne mora da bude neka frekfentnija linija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496789#p496789:1rlifayf je napisao(la):
prostorni planer » November 29th, 2017, 1:05 am[/url]":1rlifayf]Evo ideja da se formira okretnica u naselju Filmski grad po ugledu na okretnicu 89 u Bloku 72. Naselje isto ima duple parkinge kao Blok 72.

file.php
Evo sad opet gledam taj deo , i nešto mi pade na pamet ideja da bi mogli da zađu malo u šumu , ukoso u odnosu na mesto za predloženu okretnicu , i da tu na čistini naprave okretnicu. Time se ne bi remetilo nikakvo spajanje sa SC Košutnjak u budućnosti (ako se bude tako nešto radilo).
 
Doduse sve sam ocekivao samo ne reinkarnaciju 542...toliko resenja a oni uvek izaberu ono sto ne resava problem do kraja....sto se tice ovog sto kazes za sumu,i okretnica u Bloku 72 je preslikana kao ova,i tamo.postoji mogucnost da se jednog dana probije i spoji sa Tosinim bunarom...bolje uraditi krajnje i pocetno stajaliste kad imas vec uradjeno polukruzno okretanje,nisu to neka velika sredstva,a ako jednog dana rese da probijaju ulicu,najmanji je problem onda imati ovakvo resenje....
 
Pitanje je koliko bi bili voljni da primene rešenje iz bloka 72 , obzirom da ne vidim gde bi mogli da udenu vozila sa parkinga , koji bi jednim delom morao da se ukine. U bloku 72 je to izvodljivo , bio sam par puta tamo.
Obzirom na mnoge primere po gradu , ovo za 502 je još i dobro ispalo.
 
Pa u sustini nije ni potrebno da se narusava koncept parking mesta. Postojece stajaliste linije 57 moze da bude polazno, a 20 m pre doga da se napravi izlazno. Nesto slicno kako funkcionise i okretnica na Zelenom Vencu, okretnica Eko 1 i druge. Kada autobus primi putnike okrene se oko parkinga i ide dalje.
 
Danas zbog održavanja 1. Beogradskog polumaratona mnoge linije saobraćaju izmenjenim trasama, i kao po običaju imamo rešenja koja su mnogo bolja od redovnih trasa. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND COLD SWEAT]
Fantastično je bilo stići sa Bežanijske kose do SC normalnom putanjom, dakle direktno autoputem, za svega 10 minuta od stanice Dr Huga Klajna. Uobičajeno klackanje prokletom 74 traje 20-25 min!!!

Gesendet von meinem SM-G850F mit Tapatalk
 
Pa nije bas bilo direktno (pored emezete na autoput), nego preko studenjaka, al opet daleko brze :D

Kad bi isao direktno, i uz ove vecinom turbo vozace, uzeo bi pola putnika od 75, sve koji idu dalje od zelenjaka.
 
Pored Emmezete vala sam ja prošao. Sada kada su tu i 70 i 74 stvarno bi jedan mogao pravo na autoput.

Gesendet von meinem SM-G850F mit Tapatalk
 
Vrh