Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Није лоша траса али ако ће да иде на 30 мин онда је то промашај. Кнежевцу треба још једна линија на 15 мин.
 
solecar":3ugqnigh je napisao(la):
Prvobitno premeštanje linije 94 u Teodora Drajzera nije bilo dobro rešenje , a urađeno je bez konkretnog argumenta (promociju mosta ne računam kao validno) , što samim tim povlači i činjenicu da su svi drugi argumenti koji se spominju za ostanak u Teodora Drajzera opravdani i jaki , koliko i prvobitan.
Linija 49 takođe ide kroz Teodora Drajzera , tako da može se preseda na nju. Eto jednostavnog rešenja za alternativu.
Ne, nije uradjeno zbog "promocije mosta", vec zato sto je beograd nakon skoro pola veka dobio jos jednu vezu NBG sa sumadijskom stranim grada preko save, pa je potpuno smisleno bilo da se linija preusmeri tuda.

solecar":3ugqnigh je napisao(la):
49 deli trasu sa 94 od bazena na Banjici do Dragiša Mišovic.
A znaš kolko se potresam što deca neće da presedaju na 49 da bi došla do gimnazije? Isto kolko su se i ovi iz DJP potresli što je ljudima više koristila stara trasa preko Gazele , gde se brže stizalo u Zemun , gornji deo NBG , Bežanijsku kosu , Ledine , Surčin ... , kad već govorimo o situaciji.
I da , vrlo dobro znam koliko ljudi izlazi kod Buvljaka , a ulazi na potezu od Pet solitera do Dragiša Mišović. To kruženje koje ti spominješ je samo prividno , zato što je maltene identične dužine trasa od Dragiša Mišović do Super vera , preko Teodora Drajzera , kao što je preko Sava centra. Tako da , dal išao pravolinijski ili polukružno , isto mi se 'vata.
"Znas koliko se potresam" kazes ?

Pa verovatno isto koliko i ja za one koji mogu sa 17 ili 18 do automomande a odatle i ka miljakovcu, banjici, kumodrazu itd...

Po logici koju ovde neki zastupaju, most na adi nije trebalo ni praviti.
Mozda ni gazelu.
Pa sve na zeleni venac i svi imaju odatle direktnu vezu ka svim pravcima (sarkazam)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494898#p494898:1t3td1kx je napisao(la):
Djole Pevcanin » 22 Nov 2017 04:37 pm[/url]":1t3td1kx]Није лоша траса али ако ће да иде на 30 мин онда је то промашај. Кнежевцу треба још једна линија на 15 мин.

Кнежевац ће ускоро добити воз, скоро па метро, на 15 минута у шпицу. Није баш ни мало.
 
Да, али неће се много користити. Проблем је то што је насеље пензионерско.
 
Имаће директан воз скоро до Каленићеве пијаце... да не помињем "атракцију" низ Рузвелтову...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494915#p494915:1ark9jzl je napisao(la):
laki72 » November 22nd, 2017, 6:39 pm[/url]":1ark9jzl]
solecar":1ark9jzl je napisao(la):
Prvobitno premeštanje linije 94 u Teodora Drajzera nije bilo dobro rešenje , a urađeno je bez konkretnog argumenta (promociju mosta ne računam kao validno) , što samim tim povlači i činjenicu da su svi drugi argumenti koji se spominju za ostanak u Teodora Drajzera opravdani i jaki , koliko i prvobitan.
Linija 49 takođe ide kroz Teodora Drajzera , tako da može se preseda na nju. Eto jednostavnog rešenja za alternativu.
Ne, nije uradjeno zbog "promocije mosta", vec zato sto je beograd nakon skoro pola veka dobio jos jednu vezu NBG sa sumadijskom stranim grada preko save, pa je potpuno smisleno bilo da se linija preusmeri tuda.
Jeste uradjeno zbog promocije mosta , tako su mi rekli u DJP , u ličom razgovoru sa ljudima. Parafraziraću , ali rekli su "Koja je svrha mosta ako neka linija ne ide Teodora Drajzera?".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494915#p494915:1ark9jzl je napisao(la):
laki72 » November 22nd, 2017, 6:39 pm[/url]":1ark9jzl]
solecar":1ark9jzl je napisao(la):
49 deli trasu sa 94 od bazena na Banjici do Dragiša Mišović.
A znaš kolko se potresam što deca neće da presedaju na 49 da bi došla do gimnazije? Isto kolko su se i ovi iz DJP potresli što je ljudima više koristila stara trasa preko Gazele , gde se brže stizalo u Zemun , gornji deo NBG , Bežanijsku kosu , Ledine , Surčin ... , kad već govorimo o situaciji.
I da , vrlo dobro znam koliko ljudi izlazi kod Buvljaka , a ulazi na potezu od Pet solitera do Dragiša Mišović. To kruženje koje ti spominješ je samo prividno , zato što je maltene identične dužine trasa od Dragiša Mišović do Super vera , preko Teodora Drajzera , kao što je preko Sava centra. Tako da , dal išao pravolinijski ili polukružno , isto mi se 'vata.
"Znas koliko se potresam" kazes ?
Pa verovatno isto koliko i ja za one koji mogu sa 17 ili 18 do automomande a odatle i ka miljakovcu, banjici, kumodrazu itd...

Po logici koju ovde neki zastupaju, most na adi nije trebalo ni praviti.
Mozda ni gazelu.
Pa sve na zeleni venac i svi imaju odatle direktnu vezu ka svim pravcima (sarkazam)
Ako se jednima čini da im bude brža veza , onda bi to trebalo da se učini i drugima. Logično zar ne? Više puta ponovljeno , ali nije zgoreg da se uradi još jednom. Sami stanovnici Miljakovca i Kanarevog brda su više puta istakli da se brže stizalo sa 94 preko Sava centra , nego da se ide sa 47 , 48 , 42 , 59 do Autokomande.
 
У самом Кнежевцу стајалиште О.Ш. "14.октобар" је најкоришћеније стајалиште, на правцу пута ка Стајалишту Кнежевац, а БГ:ВОЗ ће свакако утицати на промену навика путника. Далеко од тога да је насеље пензионерско, последњих година се ту начичкало зграда са становима, невероватно, што многи форумаши воле да кажу "урбани тумор". Дирекција за јавни превоз је гледала колико-толико да испрати промене броја становника, експериментисало се са разним превозницима, и ни један није успео да буде поуздан. Просто, услови саобраћаја дуж линије су на то утицали. Ова линија је повратак старог 542, кога људи још памте као ретког, али поузданог. Колико видим, ред вожње викендом је и даље катастрофа, сваких 24-25 минута на тој јединој линији. Ако бисмо о токовима путника, и потребама тог дела Кнежевца, они би хтели везу са насељима на осовини Б.Б.-П.Б. Дакле, да су пажљивије анализирали токове кретања, направили би нешто типа Беле воде - Пијаца Видиковац - Маричка, да и Беле воде добију бочну везу са суседним насељима и градским садржајима. Ако би у сврху рационализације трошкова радно време линије било краће (6:00-21:00), и то би било у реду. У питању су стрми брдски прилази и велике висинске разлике, које нису лака препрека многим категоријама суграђана. Међутим, циљ председника Општине Раковица је био да на својој општини нешто скарабуџи, а што град мора имати целовиту и функционалну транспортну мрежу без обзира на границе општина...

Слично је и са Ресником. У оквиру Удружења вршили смо независно истраживање, које је показало да би уз БГ:ВОЗ/Беовоз Реснику требало појачање 503, и преусмерење 504 са Миљаковца на Терминус Баново брдо. Било је и сугестија типа продужити 37 у Ресник, али ја као неко из саобраћајне струке, нисам хтео да подржим формирање таквих скарабуџевина из више разлога. Један од њих је, ако се уведе БГ:ВОЗ, то је већ велико повећање капацитета у економији у којој се не беру паре на дрвећу. Даља улагања су требала ићи ка доброј покривености директним линијама у непосредној околини. На артеријској линији 47 је требало чак смањити број полазака, као простору за штедњу приликом формирања нове мреже, уваживши чињеницу да се већина кретања завршава јужно од линије Трошарина-Баново брдо.
 
Додатак:

У наредних неколико дана биће успостављена нова локална линија на територији ГО Раковица која ће саобраћати на потезу од терминуса „Миљаковац 1“ до терминуса „Видиковац“, уз кретање и промену смера на Канаревом брду на исти начин као постојећа линија ЈЛПП-а бр. 54.

Након отварања новог ДЗ „Лабудово брдо“ у Опленачкој улици и захтева грађана насеља Кнежевац и Кијево на потезу улица: Маричка - Славка Родића - Кнежевачка - 17. Октобра, да им се уз линију ЈЛПП-а бр. 42 омогући алтернативна и квалитетнија веза са другим деловима општине Раковица, посебно веза са новоотвореним домом здравља, представници ГО Раковица су конкретизовали све захтеве грађана и доставили Секретаријату за јавни превоз на разматрање.

На основу анализе мреже и постојећих капацитета, урађена је припрема и дефинисање елемената локалне линије ЈЛПП-а која ће опслуживати наведени потез и насеља.

Линија ће уз остала регистрована стајалишта, користити и новосупостављено стајалиште „ДЗ Лабудово брдо“ у Улици Опленачка.

Интеравал наиласка возила на линији ће бити приближно 15 минута, док је радна бројна ознака линије 502.

Ускорo на bgprevoz.rs траса, даљинар и ред вожње нове линије.

bgprevoz.rs
 
@solecar
Odgovor iz DJP je upravo ono sto sam ja napisao, a ne "promocija Mosta na Adi".
Sobzirom da tunel Careva Cuprija-Autokomanda ne postoji, potpuno je smisleno i logicno da trasa linije preko mosta nastavi Drajzerovom, kao najkracom vezom gusce naseljenih zona sa jedne i druge strane reke.

"Sami stanovnici Miljakovca i Kanarevog brda su rekli..."
- gde, kad u kojem broju?
Eto ja znam par njih kojima je pozitivna reakcija sto do buvljaka, kineza i celog jugoistocnog dela NBG stizu osetno brze nego dok je linija isla na Gazelu.
I sta sad, da licitiramo, dal su moji, ili tvoji sagovornici brojniji, ili njihov glas vise vredi?

I gde se to.brze stizalo, uz redovne zastoje na mostu Gazela?

Problem povezivanja prokopa se mora resavati temeljno i zajedno sa pristupom sa 'autoputa', ali i nadvoznjakom ka deligradskoj.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494982#p494982:37auq7ul je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sre Nov 22, 2017 9:17 pm[/url]":37auq7ul]Додатак:

У наредних неколико дана биће успостављена нова локална линија на територији ГО Раковица која ће саобраћати на потезу од терминуса „Миљаковац 1“ до терминуса „Видиковац“, уз кретање и промену смера на Канаревом брду на исти начин као постојећа линија ЈЛПП-а бр. 54.

Након отварања новог ДЗ „Лабудово брдо“ у Опленачкој улици и захтева грађана насеља Кнежевац и Кијево на потезу улица: Маричка - Славка Родића - Кнежевачка - 17. Октобра, да им се уз линију ЈЛПП-а бр. 42 омогући алтернативна и квалитетнија веза са другим деловима општине Раковица, посебно веза са новоотвореним домом здравља, представници ГО Раковица су конкретизовали све захтеве грађана и доставили Секретаријату за јавни превоз на разматрање.

На основу анализе мреже и постојећих капацитета, урађена је припрема и дефинисање елемената локалне линије ЈЛПП-а која ће опслуживати наведени потез и насеља.

Линија ће уз остала регистрована стајалишта, користити и новосупостављено стајалиште „ДЗ Лабудово брдо“ у Улици Опленачка.

Интеравал наиласка возила на линији ће бити приближно 15 минута, док је радна бројна ознака линије 502.

Ускорo на bgprevoz.rs траса, даљинар и ред вожње нове линије.

bgprevoz.rs

I da ne ide do vidikovačke pijace ? Skandal.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494990#p494990:1o3f82e8 je napisao(la):
laki72 » November 22nd, 2017, 10:35 pm[/url]":1o3f82e8]@solecar
Odgovor iz DJP je upravo ono sto sam ja napisao, a ne "promocija Mosta na Adi".
Ako ti tako kažeš.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494990#p494990:1o3f82e8 je napisao(la):
laki72 » November 22nd, 2017, 10:35 pm[/url]":1o3f82e8]Sobzirom da tunel Careva Cuprija-Autokomanda ne postoji, potpuno je smisleno i logicno da trasa linije preko mosta nastavi Drajzerovom, kao najkracom vezom gusce naseljenih zona sa jedne i druge strane reke.
Moglo je recimo da se neka druga linija preusmeri tuda. I nije sve u direktnom stizanju najkraćom putanjom , ima nešto i u povezivanju sa presedačkim tačkama.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494990#p494990:1o3f82e8 je napisao(la):
laki72 » November 22nd, 2017, 10:35 pm[/url]":1o3f82e8]"Sami stanovnici Miljakovca i Kanarevog brda su rekli..."
- gde, kad u kojem broju?
Eto ja znam par njih kojima je pozitivna reakcija sto do buvljaka, kineza i celog jugoistocnog dela NBG stizu osetno brze nego dok je linija isla na Gazelu.
Čitam komentare po forumima , a i tu i tamo čujem nekog kako komenmtariše , obično na stanici.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494990#p494990:1o3f82e8 je napisao(la):
laki72 » November 22nd, 2017, 10:35 pm[/url]":1o3f82e8]I sta sad, da licitiramo, dal su moji, ili tvoji sagovornici brojniji, ili njihov glas vise vredi?
I gde se to.brze stizalo, uz redovne zastoje na mostu Gazela?
Presedanjem na stanici Sava centar sam znatno brže stizao do Merkatora (Novog i starog) , Bežanijske kose , stare Bežanije , Opštine , Fontane , Zemuna ...
Takođe , možemo da postavimo i pitanje , zašto ostale linije koje saobraćaju preko Gazele ne izmestimo da idu nekom drugom trasom i tako i one izbegnu gužvu? Ili njih ne kači ta famozna gužva , nego je samo liniju 94?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494990#p494990:1o3f82e8 je napisao(la):
laki72 » November 22nd, 2017, 10:35 pm[/url]":1o3f82e8]Problem povezivanja prokopa se mora resavati temeljno i zajedno sa pristupom sa 'autoputa', ali i nadvoznjakom ka Deligradskoj.
[/quote]
Ovo je nešto drugo i nema veze sa Sava centrom. To što se Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića najbrže stiže do Sava centra , a "uz put" mu je Prokop , je prosto sticaj okolnosti. Što se tiče povezivanja Prokopa iz pravca Deligradske i autoputa , to sam više puta ponovio da se slažem sa time , i podržavam , čak sam i davao određene predloge po tom pitanju , ali to je neka druga priča.

P.S.

Nema potrebe da mi lepite etiketu (mislim u množini , ne persiram nikome) da ovo insistiranje na vraćanju na staru trasu 94 ima veze sa time što živim pored Prokopa , i da se na taj način rešava problem povezanosti Banjice i Dedinja , već zbog veze sa Sava centrom , koja je odlična presedačka stanica. I po pitanju povezivanja pomenutih naselja sa Prokopom sam iznosio svoje mišljenje , koje nije uključivalo 94.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494874#p494874:11zkh52q je napisao(la):
hiavata » November 22nd, 2017, 4:50 pm[/url]":11zkh52q]Preuzeto sa FB stranice "Opstina Rakovica"

23736034_10155815517958490_4543542440299012134_o.jpg
Na liniji će saobraćati 3 vozila sa intervalom od 15 minuta.
red vožnje: http://bgprevoz.rs/documents/files/RV%20502.pdf
daljinar: http://bgprevoz.rs/documents/files/Daljinar%20502.pdf

izvor: bgprevoz.rs
 
Obzirom na nedavnu promenu trase linije 94 i uspostavljanja nove linije 502 (vraćanje stare 542 u izmenjenom obliku) , predlažem sledeću reorganizaciju linija. Odmah da napomenem da nisu svi predlozi moji , i da nisu svi potekli sa ovog foruma.

37 Pančevački most – ŽS Rakovica - Miljakovac 1
54 Miljakovac III - ŽS Rakovica – MZ Makiš
504 Bele vode - Cerak Vinogradi – Resnik (Edvarda Grira)
505 Miljakovac II – Sunčani breg - ŽS Rakovica - Miljakovac II
505L (506) Miljakovačke staze – Miljakovac 1 – Cerak Vinogradi

Sve pomenute izmene se ostvaruju sa postojećim brojem vozila , uz produženje intervala na liniji 505L za oko 5 minuta. Na liniji 54 dolazi do korekcije reda vožnje i intervala , obzirom da bi liniji vremenski bilo potrebno isto u oba smera , kao što je sada u smeru kad ide preko Kanarevog brda. Ako treba da se ubaci i mapa za određenu liniju , rtecite , pa da i toi odradim , jer trenutno nemam vremena za to.
Svi predlozi , dopune , korekcije i sugestije su dobrodošli.
 
solecar":uhtsix2n je napisao(la):
Obzirom na nedavnu promenu trase linije 94 i uspostavljanja nove linije 502 (vraćanje stare 542 u izmenjenom obliku) , predlažem sledeću reorganizaciju linija. Odmah da napomenem da nisu svi predlozi moji , i da nisu svi potekli sa ovog foruma.

37 Pančevački most – ŽS Rakovica - Miljakovac 1
54 Miljakovac III - ŽS Rakovica – MZ Makiš
504 Bele vode - Cerak Vinogradi – Resnik (Edvarda Grira)
505 Miljakovac II – Sunčani breg - ŽS Rakovica - Miljakovac II
505L (506) Miljakovačke staze – Miljakovac 1 – Cerak Vinogradi

Sve pomenute izmene se ostvaruju sa postojećim brojem vozila , uz produženje intervala na liniji 505L za oko 5 minuta. Na liniji 54 dolazi do korekcije reda vožnje i intervala , obzirom da bi liniji vremenski bilo potrebno isto u oba smera , kao što je sada u smeru kad ide preko Kanarevog brda. Ako treba da se ubaci i mapa za određenu liniju , rtecite , pa da i toi odradim , jer trenutno nemam vremena za to.
Svi predlozi , dopune , korekcije i sugestije su dobrodošli.
Одлични предлози. Предпостављам да би 37 од општине Раковица ишао десно ка Ж станици Раковица па десно у Варешку па опет десно у Борску?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Ne znam da li okretnica Miljakovac 1 moze da primi vise linija?
 
hiavata":7wnmwnfq je napisao(la):
Ne znam da li okretnica Miljakovac 1 moze da primi vise linija?
Не видим разлог што не би могла. 94 је продужен до Ресника, на Миљаковцу окрећу само 54, 504 и 505Л на којима ради по 2 возила на свакој од линија.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Mozda zato sto je ta okretnica projektivana za samo jednu liniju?
U pitanju je bila linija 47 (za one mladje i neupucene).
A posto su sada 3 i to bi bila 4-ta, moglo bi biti veceg nagomilavanja vozila nego kada je bila 1 frekfentnija, gde vozila sukcesivno dolaze, ali i odlaze.


@solecar
Posto nisam pri kompu, ne mogu ti adekvatno odgovoriti, jer postoji potreba za segmentnom citiranju, sto mi je na prastarom androidu problematicno. :)
Svakako, kada polemisem o bilo cemu, potpuno mi je nebitno gde ko zivi.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ta okretnica je na lošem mestu i uključivanje sa nje postaje problematično. Pogotovo što je daleko više vozila i netolerantnih vozača.
 
Коначно да и тај крај добије једну нормалну линију као везу за БГ:ВОЗ и даље. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495171#p495171:2wobc0mo je napisao(la):
igor989 » November 23rd, 2017, 2:59 pm[/url]":2wobc0mo]
solecar":2wobc0mo je napisao(la):
Obzirom na nedavnu promenu trase linije 94 i uspostavljanja nove linije 502 (vraćanje stare 542 u izmenjenom obliku) , predlažem sledeću reorganizaciju linija. Odmah da napomenem da nisu svi predlozi moji , i da nisu svi potekli sa ovog foruma.

37 Pančevački most – ŽS Rakovica - Miljakovac 1
54 Miljakovac III - ŽS Rakovica – MZ Makiš
504 Bele vode - Cerak Vinogradi – Resnik (Edvarda Grira)
505 Miljakovac II – Sunčani breg - ŽS Rakovica - Miljakovac II
505L (506) Miljakovačke staze – Miljakovac 1 – Cerak Vinogradi

Sve pomenute izmene se ostvaruju sa postojećim brojem vozila , uz produženje intervala na liniji 505L za oko 5 minuta. Na liniji 54 dolazi do korekcije reda vožnje i intervala , obzirom da bi liniji vremenski bilo potrebno isto u oba smera , kao što je sada u smeru kad ide preko Kanarevog brda. Ako treba da se ubaci i mapa za određenu liniju , rtecite , pa da i toi odradim , jer trenutno nemam vremena za to.
Svi predlozi , dopune , korekcije i sugestije su dobrodošli.
Одлични предлози. Предпостављам да би 37 од општине Раковица ишао десно ка Ж станици Раковица па десно у Варешку па опет десно у Борску?

 
Moram da odem do SNS funkcionera iz Resnika da ga umolim da jednu od "rakovickih" linija produzi iz Resnika do Rusnja, posto se jedan ozbiljan deo naselja nalazi na teritoriji Opstine Rakovica ;)



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Neizvodljivo. Tamo može samo solo linija , i to pod uslovom da se ukine parking na delu trase gde se trenutno okreće 21. Linija 83 mora da bude zglobna , jednostavno su takve potrebe za tu liniju.
 
Da 83 produzis do Uciteljskog, da pustis neki niskopodni da valja sa motorom napred ok, ali da pustis Ikarbuse, da ne omlate tamo nekog usput...
 
Vrh