Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Razmišljajući koliko 25P ima glupu trasu odnosno kružnu u vidu potkovice a pritom deli trasu sa lin.74 od Mirijeva čak do Vukovog spomenika a takodje od Tri bika do Kumodraža 2 sa lin.25, došao sam na ideju da malo izorganizujem potez Mirijevo,Višnjica,Kumodraž i Novi Beograd. U tom smislu, linije 25p,32,32e,67 i 68 bile bi manje više izmenjene ali što je najbitnije svako od naselja bi imalo bolji prevoz odnosno bolju povezanost sa ostalim naseljima i terminusima a što je najbitnije zadržava se isti broj kako gsp-ovih tako i privatnih prevoznika samo pretumban po linijama. Prvo, s obzirom da je 25p dugačka i kao što rekoh potkovica linija, nema potrebe da saobraća istom trasom kao i 74 čak do Vuka. S druge strane linija 32 je kratka i preklapa se sa njom od Vuka do Karaburme. Zato bih liniju 25p preusmerio do Višnjice kao lin.32 odnosno 32 produžio do MZ Kumodraž a lin.25p ukinuo. (To mu dodje na isto). Tako bi lin.32 radila od MZ Kumodraž do Višnjice sa kraćom turažom. Višnjica bi dobila produženu liniju tj bolju vezu a terminus Vukov Spomenik bi se oslobodio. Takt bi bio 11 min što je za minut manje od 25p a 2min više u odnosu na 32. Kao pojačanje odnosno da se nadomesti takt 32-ke, 32E bi se spojio sa lin.68 te bi sa 5 vozila radila celodnevno uz takt od 18 min. U poredjenju sa taktom lin.68 (špic 20,van špica 30min) kao i sa 32E (30min) vidi se da bi linija saobraćala češće a spajala bi mnoga naselja. Poslednje, pokrivanje mirijevskog bulevara do Mirijeva usled odsutnosti lin.25p, produžio bih lin.67 do Mirijeva 4 što takodje ima manji takt (12min) u poredjenju sa sadašnjim (13min). Što se rasporeda vozila po linijama, pogonima i privatnim prevoznicima tiče to bi bilo ovako. Stanje sada: Linija 25p ima 8 vozila pogona Kosmaj i 4 vozila priv.prev. unacop, linija 32 ima 2 vozila pogona karaburma i 4 vozila pp ćurdić, 32E ima 2 vozila pogona karaburma, linija 67 2 vozila pogona zemun i 2 vozila pp unacop dok lin.68 ima 3 vozila pogona novi beograd. Nakon eventualnog usvajanja predloga, bila bi sledeća situacija po pogonima, linijama i privatnim prevoznicima. Linije 32E i 25P se ukidaju, Linija 32 radi sa 12 vozila na 11 minuta(8 kosmaj,4 ćurdić), Linija 67 radi sa 10 vozila na 12min(4 karaburma, 6 unacop) dok lin.68 radi sa 5 vozila pogona Novi Beograd uz takt od 18min. Kod lin.68 bi se samo dodala 2 vozila sa lin.76 koju bi preuzeo zemun u zamenu za 67 jer će je pokrivati Karaburma sa vozilima sa linija 32 i 32E. Rezime, kosmaj svojih 8 sa lin.25p prebacuje na 32 dok karaburma svoja 4 vozila sa lin.32 i 32E prebacuje na 67. Prednosti ove reorganizacije: Linija 25p ima kraću i ispravljeniju trasu i saobraća do Višnjice kao lin.32 koja je faktički sad produžena do MZ Kumodraž što predstavlja bolju vezu Višnjice sa više naselja. Mirijevo ima bolju vezu odnosno i alternativu. Sem do Vuka dokle ide 74 sada ima do Trga, zelenog venca i Novog Beograda. Višnjica takodje sem do Vuka i Trga ima do Zelenog Venca i Novog Beograda.Linije 67 i 68 bi imale veći značaj i bolju iskorišćenost vozila koja sada idu poluprazna a umesto 32E koja sada radi od 6 do 20h, lin.68 bi sa češćim intervalom radila i pre 6 i posle 20h. Takodje, sem oslobadjanja terminusa vukov spomenik za lin.32, oslobadja se i deo terminusa trg republike za lin.32e kao i Zeleni venac za lin.67 i 68 pa se samim tim i rasterećuju. Eventualno, ukoliko uslovi okretnice u MZ Kumodraž dozvoljavaju, možda bi bilo bolje da lin.32 radi od Višnjice do Kumodraža 2 a lin.25 od Karaburme do MZ Kumodraž. Ovo takodje ne bi remetilo situaciju pošto isti pogon (kosmaj) pokriva obe linije pa bi se samo prebacilo jedno ili dva vozila sa 32 na 25 jer bi bila malo duža. Mape pre i posle, u prilogu
 
Dobro dosao na forum predlog je vrijedan razmatranja samo molimte napis malo sazetije jedva povatah ,nebitno ko daje vozila gso ili privatnici .Problem bi bio jedino tetrazijski tunel direkcija nije voljna da tamo gura jos linija
 
интересантно размишљање, с тим да мислим да није потребно да 68 иде до Вишњице. и као што рече директор, Теразијски тунел је доста оптерећен и још две линије би биле много
 
JohnnyLee":1lfoi0ms je napisao(la):
интересантно размишљање, с тим да мислим да није потребно да 68 иде до Вишњице. и као што рече директор, Теразијски тунел је доста оптерећен и још две линије би биле много
To sam predložio iz razloga što bi 32 umesto dosadašnjih 9 minuta saobraćala na 11 pa da se malo nadomesti ta razlika. Drugo, i lin.32E i 68 imaju interval od pola sata pa i nemaju neku svrhu da landaraju prazni.
direktor":1lfoi0ms je napisao(la):
Dobro dosao na forum predlog je vrijedan razmatranja samo molimte napis malo sazetije jedva povatah ,nebitno ko daje vozila gso ili privatnici .Problem bi bio jedino tetrazijski tunel direkcija nije voljna da tamo gura jos linija
Mislio sam da je bitno iz razloga što je direkciji za javni prevoz bitan svaki podatak. U suprotnom zbog sitnice bi odbili predlog ukoliko bi se poslao. Na primer možda bi bio izgovor: "ne može da se na istoj liniji nadju 2 privatnika". Kapiraš? :)
 
Mislim da nijedan propis neogranicava da mora kombinacija gsp /privatnik da nemoze samo privatnik ili pak privatnik /privatnik to mozda samo u necijim glavama .Dobar dio beogradjana zna da postoji gsp i privatnici mislim da nerazlikuju uostalom i netreba da razlikuju ,Da je pameti da svi budu iste boje od 2017 za novi tender da bude uslov
 
Karlo del Ponte":2mgtkmmf je napisao(la):
Kaко 95 и 96 имају коридоре који се, мање више, поклапају, а како све линије из Трећег Београда иду или у Деспота Стефана, или на Омладински стадион, размишљао сам како да се побољша повезаност директним и преседачким везама, а да линије опет не буду предугачке.
Разматрао сам дали да линије из Трећег Београда иду на Вук, Славију или кроз Кнеза Милоша, и закљичио да је најбоље да изађе на Славију.
Što se tiče predloga, nije loše da saobraća do Slavije ali je Beogradska zagušena što tramvajima što autobusima i automobilima. Možda bi bilo bolje da od Slavije saobraća Nemanjinom, Kneza Miloša i Takovskom do Despota Stefana jer bi tako delimično rasteretila i liniju 23 a i brže bi se kretala jer su zeleni talasi i šire ulice bez tramvaja. Početna stanica bi bila zajedno sa linijama 78 i 83 kao nekada lin.51.
 
direktor":3hb664fj je napisao(la):
Mislim da nijedan propis neogranicava da mora kombinacija gsp /privatnik da nemoze samo privatnik ili pak privatnik /privatnik to mozda samo u necijim glavama .Dobar dio beogradjana zna da postoji gsp i privatnici mislim da nerazlikuju uostalom i netreba da razlikuju ,Da je pameti da svi budu iste boje od 2017 za novi tender da bude uslov
Mislio sam na jednoj liniji osim gsp-a da bude 2 različita privatnika. Koliko mi je poznato to sada nije moguće sem kad su u pitanju kvarovi odnosno ispomoć. Valjda si primetio da na svakoj liniji radi po jedan privatnik mimo gsp-a a jedino izuzetak je grupa beobus koja je objedinila više privatnika baš iz tog razloga.
 
Znam ja to sve dobro zato sam napisao da je ogranicenje u glavama ljudi u direkciji ,Na liniji bi trebao biti jedan prevoznik a ne da se prepucavaju kad ih uhvate da nevoze kako treba ko je kriv
 
bliži se otvaranje petlje Radnička, jel postoji neka ideja koje će linije gradskog saobraćaja biti preusmerene na novi most?
 
Od 1. maja delimično se menja trasa linije 49 i uvodi sezonska linija 400

Iz Direkcije za javni prevoz saopštavaju da se od 1. maja delimično menja trasa postojeće linije 49 (Banovo brdo – Pere Velimirovića). Tako će vozila na delu trase od bolnice „Dragiša Mišović” umesto Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića saobraćati ulicama Neznanog junaka, Crnotravskom, Kraljice Ane, Mihaila Avramovića, Pivljanina Baje i dalje redovnom trasom.

Delimičnom izmenom trase poboljšaće se i kvalitet usluge stanovnicima Banovog brda, koji će navedenom izmenom ostvariti direktnu vezu sa Vojnomedicinskom akademijom i Ortopedskom bolnicom. Na liniji će saobraćati četiri solo vozila u prvom i drugom vršnom periodu i tri solo vozila u vanvršnim periodima radnim danima a subotom i nedeljom dva solo vozila celodnevno.

U skladu sa dugogodišnjom tradicijom, Direkcija za javni prevoz će takođe od 1. maja uspostaviti sezonsku liniju 400 (Voždovac – Vrh Avale) čime se izletnicima omogućava brži i lakši pristup jednom od najpopularnijih beogradskih izletišta. Linija će koristiti terminuse „Voždovac” i „Vrh Avale”.

Od Voždovca do Avale vozila će koristiti postojeća stajališta javnog gradskog prevoza, a dalje stajališta: „Podnožje”, „Spomenik sovjetskim veteranima”, „Hotel Avala”, „TV toranj” i „Čarapićev brest”. Na liniji će saobraćati dva vozila subotom, nedeljom i državnim praznikom od 8 do 19.30 časova u intervalu od 40 minuta.

1551672_trase_49_i_400_v.jpg


izvor: www.beograd.rs
 
Они спомињу соло возила, да ли под тим подразумевају минибусе?
 
Матеја Бељан":23io4jdn je napisao(la):
Они спомињу соло возила, да ли под тим подразумевају минибусе?

Možda bude kombinacija solo vozila i minibuseva , kao što je sada slučaj.
 
па с обзиром да избегавају ту незгодну кривину код станице 759/760, велика вероватноћа је да ће убацити класичан соло бус
 
solecar":2c8phmk5 je napisao(la):
Матеја Бељан":2c8phmk5 je napisao(la):
Они спомињу соло возила, да ли под тим подразумевају минибусе?

Možda bude kombinacija solo vozila i minibuseva , kao što je sada slučaj.

Ja mislim da to do sada to nije bio slučaj, autoprevoznik je sam koristio vozila drugog tipa, a redom vožnje bili su predviđeni minibusi i na osnovu broja raspoloživih mesta vršio se obračun troškova.
 
1111":1ou3ybu3 je napisao(la):
Овај пут се ради о соло аутобусима, не минибусима. Има и слика на Аутобуси.нет форуму.

http://www.autobusi.net/forum/viewtopic ... 40#p400400

To je već utvrđeno , što lično , a što i na osnoviu informacija dobijenih na drugim mestima. U svakom slučaju , hvala na trudu.
 
Postavljeni su letnji redovi voznje, pvakve redukcije su nevidjene, ja ne znam da li je to samo moj utisak ili je tako bilo i prosle godine. Tramvaj 14 ići će 25 min! Linija 9 vikendom na 15 minuta! Liniju 12 ćete i radnim danima moći da čekate po 20 minuta. Na ulicama će biti samo 59 tramvaja. To je baš onako, palanački.
 
Šta mislite o ideji da 706E ide do Trga Republike? Trasom 706ce, sa dodavanjem 2 stanice Hotel Jugoslavija i Zeleni Venac, ono što bi se dobilo verovatno je poznato, ali mana ovoga bi bilo što bi ova izmena vukla za sobom potrebu za vozilima kojih nema, što bi se dosta vremena gubilo u terazijskom tunelu, šta mislite o ovome?
 
Mislim da nema potrebe, trebalo bi smanjivati direknte linije sa daleke perfierije ka centru i bazirati se na lokalnim linijama i, u ovom slučaju BG-vozu. Ja bih možda čak skinuo po jedan bus sa 73 i 706 i stavio ih na postojeću 706E
 
Nevjerujem da ce biti tako malo tramvaja recimo linija 6 zadju voznju radnim danom ima u 22i55h
 
Vrh