Razmišljajući koliko 25P ima glupu trasu odnosno kružnu u vidu potkovice a pritom deli trasu sa lin.74 od Mirijeva čak do Vukovog spomenika a takodje od Tri bika do Kumodraža 2 sa lin.25, došao sam na ideju da malo izorganizujem potez Mirijevo,Višnjica,Kumodraž i Novi Beograd. U tom smislu, linije 25p,32,32e,67 i 68 bile bi manje više izmenjene ali što je najbitnije svako od naselja bi imalo bolji prevoz odnosno bolju povezanost sa ostalim naseljima i terminusima a što je najbitnije zadržava se isti broj kako gsp-ovih tako i privatnih prevoznika samo pretumban po linijama. Prvo, s obzirom da je 25p dugačka i kao što rekoh potkovica linija, nema potrebe da saobraća istom trasom kao i 74 čak do Vuka. S druge strane linija 32 je kratka i preklapa se sa njom od Vuka do Karaburme. Zato bih liniju 25p preusmerio do Višnjice kao lin.32 odnosno 32 produžio do MZ Kumodraž a lin.25p ukinuo. (To mu dodje na isto). Tako bi lin.32 radila od MZ Kumodraž do Višnjice sa kraćom turažom. Višnjica bi dobila produženu liniju tj bolju vezu a terminus Vukov Spomenik bi se oslobodio. Takt bi bio 11 min što je za minut manje od 25p a 2min više u odnosu na 32. Kao pojačanje odnosno da se nadomesti takt 32-ke, 32E bi se spojio sa lin.68 te bi sa 5 vozila radila celodnevno uz takt od 18 min. U poredjenju sa taktom lin.68 (špic 20,van špica 30min) kao i sa 32E (30min) vidi se da bi linija saobraćala češće a spajala bi mnoga naselja. Poslednje, pokrivanje mirijevskog bulevara do Mirijeva usled odsutnosti lin.25p, produžio bih lin.67 do Mirijeva 4 što takodje ima manji takt (12min) u poredjenju sa sadašnjim (13min). Što se rasporeda vozila po linijama, pogonima i privatnim prevoznicima tiče to bi bilo ovako. Stanje sada: Linija 25p ima 8 vozila pogona Kosmaj i 4 vozila priv.prev. unacop, linija 32 ima 2 vozila pogona karaburma i 4 vozila pp ćurdić, 32E ima 2 vozila pogona karaburma, linija 67 2 vozila pogona zemun i 2 vozila pp unacop dok lin.68 ima 3 vozila pogona novi beograd. Nakon eventualnog usvajanja predloga, bila bi sledeća situacija po pogonima, linijama i privatnim prevoznicima. Linije 32E i 25P se ukidaju, Linija 32 radi sa 12 vozila na 11 minuta(8 kosmaj,4 ćurdić), Linija 67 radi sa 10 vozila na 12min(4 karaburma, 6 unacop) dok lin.68 radi sa 5 vozila pogona Novi Beograd uz takt od 18min. Kod lin.68 bi se samo dodala 2 vozila sa lin.76 koju bi preuzeo zemun u zamenu za 67 jer će je pokrivati Karaburma sa vozilima sa linija 32 i 32E. Rezime, kosmaj svojih 8 sa lin.25p prebacuje na 32 dok karaburma svoja 4 vozila sa lin.32 i 32E prebacuje na 67. Prednosti ove reorganizacije: Linija 25p ima kraću i ispravljeniju trasu i saobraća do Višnjice kao lin.32 koja je faktički sad produžena do MZ Kumodraž što predstavlja bolju vezu Višnjice sa više naselja. Mirijevo ima bolju vezu odnosno i alternativu. Sem do Vuka dokle ide 74 sada ima do Trga, zelenog venca i Novog Beograda. Višnjica takodje sem do Vuka i Trga ima do Zelenog Venca i Novog Beograda.Linije 67 i 68 bi imale veći značaj i bolju iskorišćenost vozila koja sada idu poluprazna a umesto 32E koja sada radi od 6 do 20h, lin.68 bi sa češćim intervalom radila i pre 6 i posle 20h. Takodje, sem oslobadjanja terminusa vukov spomenik za lin.32, oslobadja se i deo terminusa trg republike za lin.32e kao i Zeleni venac za lin.67 i 68 pa se samim tim i rasterećuju. Eventualno, ukoliko uslovi okretnice u MZ Kumodraž dozvoljavaju, možda bi bilo bolje da lin.32 radi od Višnjice do Kumodraža 2 a lin.25 od Karaburme do MZ Kumodraž. Ovo takodje ne bi remetilo situaciju pošto isti pogon (kosmaj) pokriva obe linije pa bi se samo prebacilo jedno ili dva vozila sa 32 na 25 jer bi bila malo duža. Mape pre i posle, u prilogu