Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

У Београдској у правцу према северу, капацитет ограничава раскрсница са Краља Александра. Уосталом, мислио сам на укидање неколико паркинг места, и прављење нише. Лева скретања у Булевару Ослобођења су одавно наменски укинута, а стајалиште у Булевару Ослобођења према уласку у кружни ток је већ сада проблематично. Већ сада постоји пуна оправданост да се силазна станица са 30, 39, 42, 47 и 59 премести одатле. Најпре, то стајалиште једновремено прима највише 2 превозне јединице, а када се пуни аутобуси испразне, пешаци нагрну преко прелаза у Булевару Ослобођења и блокорају празним аутобусима излазак, и не само њима него и осталом јавном превозу. Једно од решења је станица за 48 и 96, и силазна станица за 30, 33, 39, 42, 47, 59 буде на Славији код паркинга.
 
JohnnyLee":196a093b je napisao(la):
неке од овде споменутих линија могу комотно да се врате (31, 31А, 36Б, 308 и цео правац 300 на Цветкову пијацу)
31A je današnja 52
Zapravo 31a je 83/84 prenumerisan u 52, i par puta je mnja trasu.
 
@ Karlo
Najjednostavnije rešenje bi bilo da se ta stanica ukine za 30 , 39 , 42 , 47 i 59 , a da autobusi samo obrnu oko Slavije i izbace putnike tamo gde je sada početna za pomenute linije u Birčaninovoj (da to bude i ulauzno i izlazno stajalište).
 
Kao sto rece Karlo, izlazna stanica u bulevaru JNA je najveci problem na Slaviji, uz to vecina putnika koji tu silaze presedaju dalje na Tramvaj ili trole sto znaci da moraju neminovno da kruze oko Slavije.

Drugi problem je polazna stanica svih tih linija u Katicevoj/Bircaninovoj, previse je daleko od tramvaja i trola, od same Slavije, te putnici em moraju da kruze oko Slavije em posteno da se napesace.

Resenje do kojeg smo dosli tokom rada na konkursu za Slaviju je da se okretnica to jest zavrsna/pocetna stanica linija 30/39/42/47/59 prebaci u ulicu Kralja Milutina izmedju Nemanjine i Kraklja Milana. Marsruta je sledeca:

- Stanica "Karadjordjev park" ispred hrama sluzi za presedanje na 31, 33, 48
- Sadasnje stajaliste "Slavija/bul. Oslobodjenja" se ukida
- Autobus iz bul. JNA ulazi u kruzni tok na Slaviji, iskljucuje se u Nemanjinu, iz Nemanjine skrece desno u Kralja Milutina.
- Putnici izlaze na stanici u Kralja Milutina i jednostavno i brzo dolaze do tramvaja u Namanjinoj i trola u Kralja Milana.

- Autobus ceka vreme za polazak parkiran u ulici Kralja Milutina.

- Putnici sa trola i tramvaja brzo i jednostavno dolaze do polazne stanice autobusa u K. Mil.
- Autobus krece i iz K. Mil. skrece desno u K. Milana, ulazi u kruzni tok i iskljucuje se u bul. JNA

. . . .

- Sva skretanja su na desno bez presecanja drugih pravaca.
- Smanjuje se broj pesaka na pesackim prelazima ukidanjem bespotrebnih kruzenja oko trga
- Lakse presedanje sa autobusa na trole i tramvaje
- Investicija 0€
 
zidar":b4zzxclr je napisao(la):
Resenje do kojeg smo dosli tokom rada na konkursu za Slaviju je da se okretnica to jest zavrsna/pocetna stanica linija 30/39/42/47/59 prebaci u ulicu Kralja Milutina izmedju Nemanjine i Kraklja Milana. Marsruta je sledeca:

- Stanica "Karadjordjev park" ispred hrama sluzi za presedanje na 31, 33, 48
- Sadasnje stajaliste "Slavija/bul. Oslobodjenja" se ukida
- Autobus iz bul. JNA ulazi u kruzni tok na Slaviji, iskljucuje se u Nemanjinu, iz Nemanjine skrece desno u Kralja Milutina.
- Putnici izlaze na stanici u Kralja Milutina i jednostavno i brzo dolaze do tramvaja u Namanjinoj i trola u Kralja Milana.

- Autobus ceka vreme za polazak parkiran u ulici Kralja Milutina.

- Putnici sa trola i tramvaja brzo i jednostavno dolaze do polazne stanice autobusa u K. Mil.
- Autobus krece i iz K. Mil. skrece desno u K. Milana, ulazi u kruzni tok i iskljucuje se u bul. JNA

. . . .

- Sva skretanja su na desno bez presecanja drugih pravaca.
- Smanjuje se broj pesaka na pesackim prelazima ukidanjem bespotrebnih kruzenja oko trga
- Lakse presedanje sa autobusa na trole i tramvaje
- Investicija 0€

A kako je rešen problem vozila koja se tu parkiraju?
 
^^ pa oslobodili smo im prostor u Katicevoj :D

a kome je daleko neka ide autobusom :lol:
 
@zidar

Ideja kao ideja je interesantna, ali ovaj argument mi je malo ....
``Drugi problem je polazna stanica svih tih linija u Katicevoj/Bircaninovoj, previse je daleko od tramvaja i trola, od same Slavije, te putnici em moraju da kruze oko Slavije em posteno da se napesace.``

Realno 150m pesacenja vecini sugradjana cini korist, a ne stetu :D
 
zidar":1b1xn7tt je napisao(la):
^^ pa oslobodili smo im prostor u Katicevoj :D

a kome je daleko neka ide autobusom :lol:

Što bi reko laki "ovaj argumebnt mi je malo..." , a sad kad malo bolje pogledah plan , mogu slobodno da kažem da je tvoja ideja piši propalo. Ovi iz Narodne banke koja se nalazi baš tu gde si zamislio okretnicu , ne bi nikada dozvolili da tu bude početna stanica , a ovo govorim iz razloga što su budže iz nekog ministarstva koje se nalazi u Admirala Geprata , tražili i dobili da se ukine okretnica ispred njihove zgrade.
 
Mislim da bi linija 51, koja se poklapa sa 12 i 13, a pri tome putnici uglavnom presedaju da bi došli do centra grada, mogla da saobraća preko Mosta na Adi do Ušća.

Isti broj vozila, isti interval između polazaka, a mnogo veće mogućnosti za presedanje i bolja veza Čukarice i NBG.
 
Trasa linije javnog gradskog prevoza 79, koja saobraća od Dorćola do Mirijeva 4, delimično se menja od 1. marta, saopštio je Sekretarijat za saobraćaj. Izmena se odnosi na deo trase od raskrsnice ulica Mite Ružića, Milana Rakića i Matice srpske do raskrsnice ulica Matice srpske i Semjuela Beketa. Umesto Ulicom vitezova Karađorđeve zvezde, linija će saobraćati Ulicom Matice srpske.

Trasa linije u smeru ka terminusu „Mirijevo 4” je sledeća: Dorćol/SRC „Milan Gale Muškatirović”/ – Tadeuša Košćuška – Cara Dušana – Džordža Vašingtona – 27. marta – Starine Novaka – Cvijićeva – Dimitrija Tucovića – Batutova – Bulevar kralja Aleksandra – Mite Ružića – Matice srpske – Lazara Trifunovića – Koste Nađa – Semjuela Beketa – Ljubiše Miodragovića – Mirijevo 4. U smeru ka terminusu „Dorćol” vozila će se kretati sledećom trasom: Mirijevo 4 – Ljubiše Miodragovića – Semjuela Beketa – Koste Nađa – Lazara Trifunovića – Matice srpske – Mite Ružića – Bulevar kralja Aleksandra – Batutova – Dimitrija Tucovića – Cvijićeva – Starine Novaka – 27. marta – Džordža Vašingtona – Cara Dušana – Tadeuša Košćuška – Dorćol.

Na liniji će saobraćati postojeći broj vozila, odnosno osam radnim danima (celodnevno) i subotom i nedeljom po šest vozila tokom čitavog dana.

izvor: http://www.beograd.rs

P.S.
O ovome možete pročitati na http://www.busevi.com

Ovo je predlog koji sam ja predložio , a za koji su se mnogi složili , da em što bi poboljšao stanje na liniji 20 , em što bi ubrzao samu liniju , em što ne bi bilo potrebe za produžavanjem 55 trasom 20 - ice , što bi značilo i stanovnicima van Mirijeva. Ovim bi trebalo i da se rasterete gužve u 46 , koje nastaju između ostalog i zbog neredovnosti 20 - ice.
 
Opet Mirijevo povlasceno,jos i novi red voznje za liniju 74.Ostatak Beograda ne postoji za direkciju...
 
Za predlog oko linije 51,sasvim u redu.Takodje,moze da okrece kod Usca,jer je mogla i 7A bez problema.
 
Joca28":ui1jmych je napisao(la):
Opet Mirijevo povlasceno, jos i novi red voznje za liniju 74. Ostatak Beograda ne postoji za direkciju...

Pa taj novi red vožnje za 74 i ne donosi boljitak , jer na svim linijama na kojima je uveden novi red vožnje , to je značilo da su određeni polasci redukovani.
A ova promena na trasi linije 79 , ne znam da li si pažljivo pročitao moj post , je mnogo bolje rešenje i za samu liniju a i za liniju 55. Na novom delu trase linije 79 ima mnogo manje semafora , i brže se stigne od Kluza do pijace u Mirijevu , pa će samim tim i na samoj liniji moći na mnogo bolji način da se ispoštuje red vožnje. Ovo rešenje je najbolji kompromis svih korisnika linije 79. Ja verujem da će ovim svi biti zadovoljni , jer sa ovim što sam upravo naveo , mnogi su se složili , a verujem da će se u i praksi pokazati tačnim.
 
Slazem se Sole,neka bude od koristi za ljude koji putuju tom linijom.Nego,ima predloga i za druge linije,ali nekako uvek se novine vrte oko par naselja u gradu.
 
Najzad 79!Dakle ostaje samo 46 da izvlaci ljude iz mirijeva na Bulevar.Nadam se da ce je pojacati.
 
Uprkos svemu, gore je malo naselje.... Ubedjen sam da je 20 bila dovoljna, nego je ljude smaralo to što ide na 25 minuta...

Ako treba da se izvlače ljudi do Bulevara, onda neka produže 25P/74 do Cvetka, i teko su vezali Bulevar sa Karaburmom :D
 
Iz sekretarijata za saobraćaj su najavli mogućnost produženja linije 38 do Arsenala u VML , dok je predsednik opštine Zvezdara rekao i da razmatraju pojačanje linija 20 i 310.
 
U istom prilogu receno je da se razmatra reorganizacija kompletnog sistema javnog prevoza koje nije radjeno decenijama.Beograd se promenio,pa su potrebe drugacije.Tako kazu iz sekretarijata za saobracaj.Verovatno misle na poslednju iz '91 sa linijama 66,73,95,50 itd. kao primer.Nadam se da su uvideli odredjene probleme.
 
@ Joca

Tu vest niosam ni spominjao , jer je o njoj bilo već ranije reči. Samo je pitanje ko će to da uradi. Koliko sam čuo , to bi trebalo da radi Saobraćajni fakultet , a neki ljudi sa Saobraćajnog fakultetea su komentarisali kako ima i dobrih predloga koje daju građani. Za početak , renumeracija određenih linija ne bila loša.
 
Pozdrav svima, prvi put sam na nekom forumu, uglavnom samo čitam teme koje me zanimaju, ali ovog puta imam razlog da se obratim. :) Privuka mi je pažnju tema vezana za prevoz prigradskih naselja. Živim u Vraniću i ogorčena sam na uslove prevoza Vranić-Banovo brdo. Baš u nedelju sam čekala 1,5h da dođe bus, jer se jedan navodno pokvario pa nije došao, a sledeći je bio za 1,5h. To je stvarno previše, tamo ima jako puno ljudi koji rade i školuju se u Beogradu i svakodnevno putuju po 1,5-2h. Pri tom u vreme najveće gužve u 6h i 12h iz Vranića i 21h sa Banovog brda oni pošalju kratki bus!!! A cena mesečne karte je 5000din. Mene zanima da li neko zna kome se treba obratiti i kakve su šanse da se dovede gradski prevoz u Vranić?
 
ЗЗЗЗ,
Поздрав!

Решење је врло једноставно: кроз Општину Барајево пролази Барска пруга; могуће је увести линију приградске железнице с поласцима на сваки сат. То подразумева и аутобуске линије из свих насеља до железничких станица Барајево, Велики Борак и не знам која још тамо постоји. Уз једно преседање, уместо само до Бановог Брда, имали бисте брз, удобан и јефтин превоз до Прокопа, Карађорђевог парка, Вуковог споменика, Новог Београда, Панчевачког моста... То се тако ради свуда у Европи, а нема разлога да тако не буде и овде.

Мој предлог Барајевцима је да се организујете и да тражите линију БГ:воза или Беовоза која вам и припада, и која је некада и постојала. Ако желите подршку, обратите се Удружењу љубитеља железнице на www.vozoljubitelji.blogspot.com/
 
ZZZZ koja je to linija da li ima broj i koje odrzava lsta ili gsp ,Da li ste se zalili direkciji na neizvrsenje polazaka ,inspekciji bilo kome ,
Ukakvom je stanju beovoz jer 5000 din je mnogo za tako losu uslugu
 
Пантограф":d61k09cc je napisao(la):
Мој предлог Барајевцима је да се организујете и да тражите линију БГ:воза или Беовоза која вам и припада, и која је некада и постојала. Ако желите подршку, обратите се Удружењу љубитеља железнице на http://www.vozoljubitelji.blogspot.com/

Ta linija vec postoji, to je Beovoz Valjevo-Pancevo, ali saobraca samo 2 puta dnevno :bash:
 
direktor":4626nylw je napisao(la):
ZZZZ koja je to linija da li ima broj i koje odrzava lsta ili gsp ,Da li ste se zalili direkciji na neizvrsenje polazaka ,inspekciji bilo kome ,
Ukakvom je stanju beovoz jer 5000 din je mnogo za tako losu uslugu
Ниси добро разумео. Најближа пруга је од Вранића удаљена 10 километара, а 5000 је месечна карта у Ласти за запослене за општине Барајево, Обреновац, Гроцка. За општине Сопот, Младеновац и Лазаревац је за још 30% скупље, а већина житеља просто није у стању да плаћа тако скупе карте. :notok: За повлашћене категорије је у Београдском округу за све зоне Ластина карта око 1500 динара, што је јефтиније него пре него што је уведен "Бус-плус".

Вранић има 21 полазак Баново брдо-Вранић-Тараиш на линији 591, и 6 полазака Баново брдо-Вранић-Дражевац на линији 592 радним даном.Викендом се број полазака смањи за трећину. Те две линије су тако искомбиноване да аутобус из Вранића према Бановом брду иде сваких 30-120 минута, радним даном, а 60-120 минута суботом и недељом. Због ретардираног реда вожње трамваја за Баново брдо, где ни једна линија не иде чешће од сваких 10 минута, људи често губе преседачке везе, и чекају наредни полазак 30-120 минута. :notok: Када је у питању веза са Барајевом, Има 6 пари полазака између Вранића и Барајева радним даном, а 1 викендом, али они углавном скрећу са најкраћег пута, како би одређена села или одређени делови села имали било какав јавни превоз. :violina:

Када је у питању усмеравање на Беовоз, Вранић, Мељак и Шиљаковац су једине 3 месне заједнице од 13, колико их има Барајево, где се усмеравањем на Беовоз не би постигао брзински ефекат. Ипак, и та могућност би требала постојати, због боље и разноврсније мреже опслуге, и могућности поузданије везе од преседања на Бановом брду.
 
Koliko sam čuo od ljudi iz opštine Surčin i mesnih zajednica kuda ide 605 , bore se da liniju produže do bloka 45 ili okretnice 74 i 75 na Bežanijskoj kosi.

izvor: http://www.busevi.com
 
Vrh