.:Aleph:.":quv39ios je napisao(la):Parndorf.
A ovo Lewis ne znam šta je, da nije Levi's?
Може бити
.:Aleph:.":quv39ios je napisao(la):Parndorf.
A ovo Lewis ne znam šta je, da nije Levi's?
И евентуално додати Е у име да би људи знали да су делимично експрес линије Иначе све ок.Karlo del Ponte":1nye6vij je napisao(la):Линије 302 и 303 од Терминуса Смедеревски пут до Болеча (на том делу оставити само по једну међустаницу у сваком успутном насељу) (За повезивања центра општине Гроцка са насељима у истој увести линију 301 Калуђерица-Гроцка) (предлог самих житеља Гроцке)
Највећи број корисника јавног превоза у Београду користи маркице, затим следе они који се шверцују, а најмање је оних који плаћају појединачне карте. Број корисника услуга, које нису БГ:Воз за кретања унутар Београдског округа је занемарљив. Разлози су прости:EUKALIPTUS":361q5xq3 je napisao(la):Protiv sam da se uvodi jedinstveni tarifni sistem za vozove i da se putnički vozovi i Beo voz u to integrišu, jer će time cene da porastu. Železnice Srbije imaju najnižu cenu javnog prevoza. Gde se DJP umeša, tu cene rastu. Npr. karta u putničkom vozu od Beograda do Zemuna košta 64 dinara, a u autobusima gradskog prevoza i Bg vozu je 72 dinara. Karta u Beovozu od Pančevačkog mosta do Pančeva (drugi grad i okrug) je 60 dinara, a karta od Pančevačkog mosta do Vukovog spomenika (ista ulica) u Bg vozu je 72 dinara. Nikako ne uvlačiti železnicu u ove lopovske gradske vode.
У понедељак се у један Ластин аутобус прошверцовало око 30 ЗаклопчанаKarlo del Ponte":1o2mcivt je napisao(la):могућности шверцовања у ГСП, а последњих пар година и у Ласти
Karlo del Ponte":2z38c9j5 je napisao(la):Линија 50: Линија 50 је изузетно важна и изузетно оптерећена линија, и потребно је растеретити је. На делу трасе западно од Трошарине је растерећују линије 37,47 и 59, али источно од Трошарине нема линија које би је растеретиле, и биле алтернатива у случају проблема на линији 50. Предлаже се увођење експресне линије 50Е, која би стајала само на неколико станица са највећом изменом путника. Највећи део путника на линији 50 су путници који преседају, тако да су ту кључне преседачке станице. Такође, новом предложеном линијом која би се увела уместо 25п би се линија 50 растеретила источно од Трошарине.
Линија 309: Врло велико насеље Калуђерица има само једну линију градског превоза, и једино је од приградских насеља са преко 30.000 становника које нема директну аутобуску линију према центру Београда. Велике су жалбе на проблеме функционисања трамвајског саобраћаја између Вуковог споменика и терминуса Смедеревски пут, због којих се дешава да и до пола сата нема трамваја. Житељи Калуђерице траже да се линија 309 продужи до Вуковог споменика. Група "Имамо план", сугерише да се успостави брза аутобуска линија из Калуђерице, која би повезивала Калуђерицу и терминал приградских аутобуса код "Ушћа" вожњом аутопутем.
Линија 50Е бисигурно имала смисла. Од Устаничке, прва следећа станица би била Шумице, затим Браће Јерковић па Трошарина, Паунова... Смањење броја станица, тј. заустављања, смањује се време полуобрта, мање станице, мање људи у бусу, значи и мања задржавања на самим станицама. Ово би вероватно ипак допринело не само растерећењеу 50 него и спречавању њеног испадања из реда вожње.marrecar":1iwlunp9 je napisao(la):Uvodjenje 50E, odnosno ekspres linije, bi vrlo malo doprinelo obicnoj liniji 50. Sadasnja linija ima problema zbog predugacke trase, i ako se u bilo kom njenom delu dogodi neka guzva, ceo red voznje se poremeti. Ako bi se uvela ekspres linija, vrlo su velike sanse da se i njen red voznje poremeti uprkos tome sto je ekspres linija.Karlo del Ponte":1iwlunp9 je napisao(la):Линија 50: Линија 50 је изузетно важна и изузетно оптерећена линија, и потребно је растеретити је. На делу трасе западно од Трошарине је растерећују линије 37,47 и 59, али источно од Трошарине нема линија које би је растеретиле, и биле алтернатива у случају проблема на линији 50. Предлаже се увођење експресне линије 50Е, која би стајала само на неколико станица са највећом изменом путника. Највећи део путника на линији 50 су путници који преседају, тако да су ту кључне преседачке станице. Такође, новом предложеном линијом која би се увела уместо 25п би се линија 50 растеретила источно од Трошарине.
Не слажем се да је линија 309, тј, Калуђеричани лоше повезани са градом. Терминус на Цветковој пијаци је доста добра локација. Одатле трамваји нису проблем јер имају независну реконструисану трасу, такође је ту преседање за Главну ж. станицу, Мостар, Сајам, и цео југ Београда (46, 55), са пар минута пешачења ту је конекција на троле.... Практично је 309 повезана са свим деловима града сем Земуна (ако не рачунамо 17).marrecar":1iwlunp9 je napisao(la):Naselje Kaludjerica nema preterano veliki problem sa intervalom, odnosno ucestaloscu svog prevoza, koji po meni funkcionise sasvim dobro. Jedini, pomenuti problem je slaba povezanost sa gradom. Linija koja bi isla autoputem bi imala problem da se prvenstveno ukljuci na taj autoput, jer jedino prikljucenje je kod Bubanj potoka ili "Lasta", sto je dosta udaljeno od samog naselja, dok autoput prolazi pored naselja. S toga bi autobus morao da kruzi. Ja bih najpre napravio novi terminus u Kaludjerici, gde bi se okretala linija koja ide do Vukovog spomenika ili mozda dalje, pod uslovom da je zglobni autobus. Po mom misljenju treba da bude negde na Smederevskom putu, da ide istim, zatim Bulevarom kralja Aleksandra, pa do Vukovog spomenika ili mozda dalje. Time bi se rasteretila i linija 309 i mnoge linije koje se okrecu na terminusu Ustanicka, jer se guzve stvaraju upravo zbog Kaludjericana i ljudi koji zive u blizini Smederevskog puta.Karlo del Ponte":1iwlunp9 je napisao(la):Линија 309: Врло велико насеље Калуђерица има само једну линију градског превоза, и једино је од приградских насеља са преко 30.000 становника које нема директну аутобуску линију према центру Београда. Велике су жалбе на проблеме функционисања трамвајског саобраћаја између Вуковог споменика и терминуса Смедеревски пут, због којих се дешава да и до пола сата нема трамваја. Житељи Калуђерице траже да се линија 309 продужи до Вуковог споменика. Група "Имамо план", сугерише да се успостави брза аутобуска линија из Калуђерице, која би повезивала Калуђерицу и терминал приградских аутобуса код "Ушћа" вожњом аутопутем.
jovanovm":fph4c5qi je napisao(la):Zašto ne zahtevati otvaranje statističkih podataka o kretanju broja putnika, njihovo stavljanje u javnu bazu podataka, pa da onda ljudi sami mogu da operišu i da prave svoje predloge?
Podatke skupljaju javnim prevozom, kako može tako nešto onda biti privatizovano? Ako jeste privatizovano, onda kako se to nama vraća/plaća?
Ja ovo ozbiljno kažem. Bez statistike putovanja i broja putnika na svakoj trasi, apsolutno je nemoguće efektivno isplanirati gradski prevoz, i ovo je sve jalov posao.
I kada bi dostavili ,baš će da nam kažu prave cifre,Pa sve se krije o broju putnika radilo se brojanje u avgustu i sl ,Zato što su ovi saobraćajci gurali koncept automobilskog grada,sa što grandiozniijim saobraćajnicama,petljama i sa zakržljalim palanačkim lrt-tramvajskim javnim transportom bez metroa,njima je važno da pričaju da će most na adi imati 12.000 automobila na čas,umesto putnika javnim prevozom,a sve to kada se uloži još 2.miljarde evra u ump.jovanovm":cnl55vnj je napisao(la):Zašto ne zahtevati otvaranje statističkih podataka o kretanju broja putnika, njihovo stavljanje u javnu bazu podataka, pa da onda ljudi sami mogu da operišu i da prave svoje predloge?
Podatke skupljaju javnim prevozom, kako može tako nešto onda biti privatizovano? Ako jeste privatizovano, onda kako se to nama vraća/plaća?
Ja ovo ozbiljno kažem. Bez statistike putovanja i broja putnika na svakoj trasi, apsolutno je nemoguće efektivno isplanirati gradski prevoz, i ovo je sve jalov posao.
Joca28":tihem5g4 je napisao(la):Pohvala za del Ponte.Napokon da iz gomile predloga napravimo jedinstveni zahtev.Po mom misljenju odlicna rekapitulacija o svim linija koje smo spominjali na forumu.Ne ulazim u politiku,ali smatram da o prihvatanju nema nista.DJP gotovo da i ne cita predloge korisnika prevoza,eventualno kaze po zahtevu MZ ili opstine usvajamo predlog.Svi ovde prisutni koristimo javni prevoz i nepristrasno zelimo da u svim delovima grada bude vide koristi od njega.
Primetio sam komentar da se 17,31 produze do Ustanicke,pomenuta okretnica jedva omogucava da se okrene solo,a kamoli neki zglob.Zasto su na potezu 300 samo solo autobusi...Sledece,ako se Cvetkova pijaca pretvara u okretnicu za 65 i trole,da nije zaboravljena linija 77 ciji bus napravi tragediju na okretnici.Uostalom,zasto vise praviti cirkus od 65ice kada je dosta izgubila promenom trase.Naravno,verujem da bi bolje bilo neka nova linija,ali opet okretnica Blok 37 vise ne postoji,a bila je improvizovana do izgradnje novih poslovnih zgrada duz ulice.
Otkad sleti na aerodrom u Surčinu ili se dokotrlja drumom do štajge pa dok se vrati nazad u svoju Nemačku, Holandiju ili Burkinu Faso, svetski putnik namernik obiđe jedno 120 kafana i splavova, vidi Kalemegdan, skupštinu, Hram i taman kad priupita a šta se koj moj nalazi nizvodno Vračarskog platoa, ljubazni vodič mu odmahne rukom u fazonu „Tebra, dovoljno si video, aj sad mrš nazad tamo okle si dovukao dupe i 300 evra, pričaj kako su nam ukusni ćevapi i ribe predusretljive te da je gnusna laž da smo ksenofobi.“
I dok lakomi strejndžer, s mislima da Srbija i nije tako daleko od švedskog standarda kao što se priča, odlazi k domovini svojoj, brkati šofer nevoljno baca poluispušenu pljugu i nevoljno sa vrha Ustaničke zalaufava vozilo privatnog prevoznika na liniji 50 i sa 17 minuta odstupanja od reda vožnje kreće u bitku kroz industrijske zone, strmine, uspone, periferna naselja, svinje, ovce, koze i grafite „Rakovičani svih zemalja, ujedinite se“ i „Cigani, je*******aćemo vas komplet u picu i u bulju“ do konačne pobede na samom ulazu na Banovo brdo.“
Možda živiš na Novom Zelandu, u Subotici ili na Dedinju pa o antologijskoj liniji gradskog prevoza ne znaš ništa, ali ovo je svakako prilika da u narednih 50 tačaka iskusiš zašto je putovanje 50-icom najlepša i svakako najduža periferijska odiseja svih vremena.
1. Da je loša ne bi se toliko ljudi vozilo u njoj.
2. Zato što ne može da joj se otkači trola.
3. Zato što je pitanje dana kada će uvesti puš pauzu na Trošarini.
4. Dok se voziš, saznaš sve masonske zavere protiv Beograda.
5. Zato što ona neće doći kada zapališ cigaretu na stanici.
6. Zato što je nikada nije zahvatila gužva na Gazeli ili na Brankovom.
7. Zato što se guraš i kada izlaziš.
8. Zato što umaraš samo jednu nogu, onu na kojoj stojiš.
9. Zato što u njoj ne možeš da sretneš Đilasa čak ni u predizbornoj kampanji.
10. Zato što možeš da saznaš sa kim se tajno viđaju gospođe od Kaluđerice do Sremčice.
11. Zato što možeš da saznaš kako je to biti u prevozu kada mu pukne guma.
12. Zato što ide brže od BG metroa.
13. Zato što si privilegovan u odnosu na ostale i znaš gde je naselje Stepa Stepanović.
14. Zato što možeš da saznaš više o Zvezdama Granda od Saleta Popovića, a da ni ne uključiš ”Pink”.
15. Zato što ne može da ispadne iz šina.
16. Zato što ne može da te odvede u Borču. Uglavnom.
17. Ne možeš pasti u zadnjem delu zglobnog autobusa ako se voziš 50-icom.
18. Zato što možeš da saznaš koji ručak je u trendu.
19. Imaš vremena da smisliš zašto kasniš kući.
20. Zato što kontrola nema mesta da uđe, a i neće.
21. Ako si vozač, shvatiš da ti i nije toliko loše u životu.
22. Zato što je to odlična priprema za ”Survivor”.
23. Zato što možeš da spremiš ceo ispit iz SPT-a dok dođeš do Trošarine.
24. Zato što možeš da odgledaš sva tri dela ”Kuma” dok dođeš do svoje stanice.
25. Zato što u njoj ne dele letke za ”Britaniku”. Još.
26. Možeš da se razboliš, pa da ne ideš u školu.
27. Veoma je dobra ukoliko si džeparoš.
28. Zato što ti šef neće zameriti kada zakasniš na posao.
29. Zato što baka koja te gura uvek može da propadne kroz rupu.
30. Zato što od malih Roma možeš da naučiš napamet pesme Ljube Aličića.
31. Zato što možeš da ugovoriš tri dejta dok ne izađeš.
32. Zato što nema prodavaca čestitki iz organizacije ”Maštalište” ni kupona za pozorišta. Još uvek.
33. Zato što ne moraš da čekaš da izađeš da bi znao da li pada kiša.
34. Zato što su vozači 50-ice veoma obazrivi i paze da ne pregaze nijedan kamen.
35. Zato što možeš da dotakneš najbolje dupe u gradu, a da devojka nema pojma da si to ti uradio.
36. Uvek možeš da saznaš šta je bilo u epizodi omiljene turske serije koju si propustio.
37. Idealna je za dijete jer zaboraviš da si gladan dok dođeš kući.
38. Zato što možeš da se grudvaš sa ostalim putnicima ukoliko je napolju snežno.
39. Zato što joj ne rade kočnice, pa imaš utisak da ne staje.
40. Zato što niko ne sumnja da ti smrdiš na alkohol.
41. Nikada ti ne ode prazna 50-ica pred nosem.
42. Zato što ide na pola sata, pa je se uželiš.
43. Zato što ne možeš da se validiraš, pa i da si toliko lud da hoćeš.
44. Ako ti je hladno, ona uvek može da se zapali.
45. Zato što vožnjom u ovom autobusu dobijaš besplatnu simulaciju zemljotresa.
46. Sve mitske stvari koje niko nije video su lepe.
47. Zato što nikada nije imala sudar sa trolejbusom.
48. Zato što nema potrebe da se držiš za šipku, samo se nasloniš na nekoga. A i nema čitavih šipki.
49. Zato što ne može biti gore.
50. Zato što ima čak 50 razloga zašto je dobra.
Uživao u blagodetima gradskog prevoza čitalac Filip Ugrenović. Ukoliko i ti ne voziš majbah, pošalji nam svoje dogodovštine na fan pejdž.