Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Mislim ne znam ni što smo mi na forumu očekivali da će 80 da ide obilaznicom. Oni su hendikepirani kada je u pitanju obilaznica i kružni put, ako nisu moglu 300 da uspostave zadnjih 10 godina, naravno da im nije palo na pamet da 80 ide obilaznicom.
 
Не мора нужно обилазница може и Кружни пут али због глупе бирократије не могу се увести станице после Дугог поља
А куда би пешаци ишли после изласка из аутобуса на Кружном путу? Тротоара нема. И на самом надвожњаку Авалског пута преко Кружног је неки бедни тротоар.
Или изградити аутобуске нише и тротоаре од стајалишта на Кружном путу горе ка Авалском (укључујући и пасарелу преко Кружног) или направити нову окретницу у зони стајалишта Кружни пут на Авалском путу (раскрсница са Земљорадничком), где би свраћала линија која иде Кружним путем.
Не знам како неко мисли да пешаци чекају аутобус на отвореном путу где се вози 80 км/ч.
Стани горе на Авалски пут и чекај аутобус док пада киша или снег. Бићеш мокар после два минута иако постоји тротоар. Замисли како би тек било доле на Кружном без тротоара.
 
Ја волим кад се уводи нова линија, али да траса има смисла наравно, ово са 80 да иде преко Сајма до Икее ми апсолутно нема смисла, јер са Сајма одеш једну станицу било чим попењеш се на Мостарску петљу и чекаш 70. Људима из Жаркова, Петловом брда илити дуж Ибарске је преко потребна линија преко обилазнице, њима је то битније, буквално као да преко обилазнице не сме да иде линија јавног превоза.
Сме само ако је држи СНСтрела. Пример 860МВ.
 
А куда би пешаци ишли после изласка из аутобуса на Кружном путу? Тротоара нема. И на самом надвожњаку Авалског пута преко Кружног је неки бедни тротоар.
Или изградити аутобуске нише и тротоаре од стајалишта на Кружном путу ка Авалском (укључујући и пасарелу преко Кружног) или направити нову окретницу у зони стајалишта Кружни пут на Авалском путу (раскрсница са Земљорадничком), где би свраћала линија која иде Кружним путем.
Не знам како неко мисли да пешаци чекају аутобус на отвореном путу где се вози 80 км/ч.
Па нигде после Дугог поља. Београд пут прича празне приче јер због бирократских глупости не дају дозволу за успостављање станица. А значило би свима на том потезу + могло би се ићи на аутопијацу превозом.
 
80 дефинитивно неће ићи Ибарском. Ставили су ознаку на станицу МЗ Чукаричка падина у смеру ка Ади и дуж Радничке. Они нису нормални.

ЕДИТ: Стајаће на Ади и код Ада мола
Па ово је бесмислица тешка.

Да ли постоји шанса да скреће ка Топчидеру па БПП - манастир Раковица - кружни пут? И ово би била бесмислица али мања него трпање на Аутокоманду
 
Ovo je verovatno prelazno rešenje dok ne smisle bolju trasu...kad je 85 prvi put bila uvedena,trasa joj je bila Čukarička Padina-Belvil,na trasi su radila 2 vozila Laste,i išla je na 20 minuta koliko se sećam...a pogledajte u kakvu liniju je izrasla,koja je sad već postala linija bez koje se ne može...ovo sa 80 mi upravo na to liči,da će u nekom trenutku ova linija završiti kao linija koja će okretati negde dalje od Padine...uostalom,mislim da će uskoro sigurno krenuti da koriste obilaznicu za neke nove linije,obzirom da Streli samo stižu vozila,pitanje je dana kad će se pojaviti mogucnost da otvore opet neku novu liniju.
Oni koliko vidim verovatno planiraju da u sklopu"novogodišnjih iznenadjenja",jel,da sve djuture spoje u nekoliko novih promena...da ispada kako sve lepo bude za putnike novo...
80 da ide od Padine do Ikee,
8 da ide od Omladinskog do Banjice
18 da preusmere preko Beograd jug stanice
Verovatno 36,46 i 55 isto tako da preusmere da prolaze kroz Beograd jug
Koliko čujem i opcija da se otvori 93 postoji koliko se sećam od Bež Kose do Miljakovca...
I sve mi sad to miriše da će krenuti od 1 januara,kao da se sve tempira za taj datum....
Ja očekujem u toku sledeće godine da će uvesti neku varijantu linije 300,koja bi bila kružnog tipa,s tim što se verovatno čeka da se odradi onaj čep kod Topčiderskog Parka i kružni tok dole u Košutnjaku u sklopu proširenja Bulevara Patrijarha Pavla...tu će oni natrpati tek onda brdo linija kako bi ga izreklamirali,ne brinem ja...
Stanica Beograd Jug im je idealna da reše deo čepova na Autokomandi,jer ona još nije,a može jednog dana da se kompletno poveže sa ulivnim rampama Autokomande,to su za njih stvari koje mogu da odrade ako bude bilo volje...ovako najbolje izreklamiraju novu stvar prebacivanjem linija ili pravljenjem novih...pa oni ce ovu liniju 80 sigurno staviti da prolazi kroz Beograd Jug odnosno da tu ima stajalište....sve je uvezano i povezano...živi bili i videli...

Sent from my SM-A566B using Tapatalk
 
Нема од тога ништа. 80 покрива део 56Л и то је њима једино битно. 56Л је давно требало укинути и пребацити та 2 возила на 56 како би опет имала 20 возила. Они не знају да размишљају ван траса укинутих линија, знају само да то "треба да се покрије" а покрива управо 56 која иде у рафалима целог дана. Иако знам да од тога нема ништа, покушаћу да смарам СЈП за увођење линије преко Обилазнице макар на њој радио напрдњачки превозник.
 
Ред вожње ће бити мртво слово на папиру јер упада у исте чепове као 70 + Сајам, Ада. 2 путника ако буде возила у оба смера биће добро с обзиром на потенцијални интервал од 45 минута.

56Л не служи ничему и није никаква испомоћ 56. Нико циљано не чека локал јер 56 иде на 6 минута и често у конвојима због кнапиране тураже и 2 минута паузе које Спораћ има на тој линији.

23.7км би била дуга траса преко обилазнице и то би изгледало овако:
Pogledajte prilog 260804
Интервал од 40 минута би био сасвим довољан свим данима а и Црчку се исплати да врте 2 Контејнера овако.
Ja bi stavio da cak staje ispred ulaska u Resnik(bez svracanja) i onda tek da se ukljuci na novu obilaznicu kad prodje Resnik.Ma da steta sto ne bi moglo da staje na raskrsnici kod 1000 ruza da moze da se preseda i onda starim tim delom nastavlja ka Bubanj potoku
 
Не може јер Београд пут не да увођење станица по Кружном путу. А и ако се икада уведу станице то ће бити за линију 300. Таман бисмо имали једну линију Обилазницом, другу Кружним путем ка Лештанима. Још само научити становнике потеза 300 и 400 да не морају да користе 50 и ето испомоћи. + потенцијално продужење 63 до Бањице 2.
 
U medjuvremenu je izašao red vožnje za liniju 80...kreće od 16.12....tako bar piše...doduše još uvek nije objavljena trasa,mada je jasno da će staviti preko Sajma...

Sent from my SM-A566B using Tapatalk
 
Vrh