Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Jedino stajališta u okviru same Čukaričke padine (kod Maxija, okretnica i iznad crkve) imaju promenjene table ostalo ništa. Nijedna u Radničkoj i dalje ka Sajmu ili Žarkovu.
IMG-20251209-084744-1.jpg
onda ispada da će 56L da se preimenuje i produži jer nema oznake pa kapiram da se ukida....broj 80 je trebao da bude umesto 81L jer je suludo da nosi L a ide drugom trasom (primer kao 704 i 707 iako imaju ista oba terminusa ne idu istom trasom) bolje da su stavili 90 ako već planiraju jer čukaricom idu već 91 i 92 pa i 89 je kroz čuk padinu...a 80 da čuvaju za Zemun i NBG
 
И шта ће онда Спораћ са две соло канте радним даном? Не могу на 56 свакако. Једино да их врати у Ниш. А могу и они на 80 одговара им траса због гараже негде близу Медака на аутопуту. Не верујем да ће Црчак то држати јер би се Контејнери распали при брзини од 90 на сат. Под условом да се бескорисна 56Л укида наравно.
 
Poslednja izmena:
Razmišljam nešto koliko 76 ima glupu trasu i poklapa se 90% sa 708 pa mi pade napamet bolja iskorišćenost na trasi Bežanijska Kosa (bolnica)-Zemun Gornji Grad. Od Bolnice bi išao redovnom trasom oko Nacionala, pored okova i u povratku ne bi išao na studenjak već u Marije Bursać, Milana Uzelca, Gornjogradskom, Ugrinovačkom, Filipa Višnjića i Cara Dušana do okretnice 17. Time bi se pokrila ulica Marije Bursać koja već ima dosta novih zgrada a nema nijedan prevoz. Takodje mi palo napamet da se tuda provuče i 78 iz Pariske komune na Tošin Bunar i Žorža Matea, Marije Bursać i Milana Uzelca pa levo u Prvomajsku i dalje redovnom trasom. Ovim bi se možda 6 stanica izgubilo u pravcu ka Sinagogi na sadašnjoj trasi a značilo bi za ovaj deo koji nema prevoz. Linija 76 bi takodje pokrila Gornjogradsku koja sada nema prevoz a i povezala bi veći deo Zemuna sa Bolnicom i bežanijskom kosom. Kao zamena za 78 u Tošinom bunaru mogla bi lin.82 da se produži tošinim bunarom i teodora hercla, prvomajskom, gornjogradskom i ugrinovačkom a potom Filipa Višnjića i cara dušana do Zemuna Gornji grad kao što je nedavno bila izmena maratona. Tako bi se malo rasteretio kej a Gornjogradska i Zemun bolje povezala sa Bežanijom. Nije isključeno i spajanje sa 81L do Altine. Obe linije idu okvirno na 20 min pa bi mogle naizmenično da se uskladi red vožnje.
 
Da, nekako više leži 90 ili ga čuvaju za nešto kao borča - ikea, specijalno za strelu. Nego, ko lepi te nalepnice, a onda muk na zvaničnim sajtovima? Čudo još nema 93, a kodiraju se vozila.
 
Za 76, slažem se da fali linija kroz marije bursać, ali zašto nikako da puste neku, ne znam. Dok 708 bez veze kruži, jer kao stanovnici zemun polja su tražili vezu baš sa opštinom nbgd.
 
56L se ukida definitivno. Ali ne zna se još nova tačna trasa linije 80. Pretpostavka je da će dva solo BMS od kršekspresa preći na novu liniju.
 
Или Ибарском или боље да не уводе. Не само зато што мени одговара него зато што одговара и становницима насеља дуж исте. Ако иде Обреновачким на Обилазницу возиће маглу целог дана.
 
Razmišljam nešto koliko 76 ima glupu trasu i poklapa se 90% sa 708 pa mi pade napamet bolja iskorišćenost na trasi Bežanijska Kosa (bolnica)-Zemun Gornji Grad. Od Bolnice bi išao redovnom trasom oko Nacionala, pored okova i u povratku ne bi išao na studenjak već u Marije Bursać, Milana Uzelca, Gornjogradskom, Ugrinovačkom, Filipa Višnjića i Cara Dušana do okretnice 17. .
👍 👍 👍 .Do okretnice 17 moze ako bi se 17 produzila do novog naselja kod Galenike
 
80 дефинитивно неће ићи Ибарском. Ставили су ознаку на станицу МЗ Чукаричка падина у смеру ка Ади и дуж Радничке. Они нису нормални.

ЕДИТ: Стајаће на Ади и код Ада мола
 
Poslednja izmena:
80 дефинитивно неће ићи Ибарском. Ставили су ознаку на станицу МЗ Чукаричка падина у смеру ка Ади и дуж Радничке. Они нису нормални.
Definitivno nisu.Ja bi stavio da ima stanicu ispred ulaska u Resnik(bez svraćanja u naselje) kao i ispred naselja Suncani breg gde bi pratio trasu 47 do Miska Kranjca i penjao se ka Meku kod Vidikovca i isao pravo da prati trasu 52 do raskrsnice sa Jablanickom gde bi tu direkt isao na Ibarsku.Cak iz smera Padine sa iskljucenja Ibarske da ima stanicu kod tog obilaznog puta gde sama 52-ka ide.(tacnije to je iskljucenje kod Belih voda ali skrenuo bi na Cerak)
 
80 će definitivno biti jedna od najglupljih linija u Beogradu. 56L će ukinuti koji ima dobru popunjenost i zameniće je sa ovom nakazom od linije umesto da pojačaju 70.
80 takođe bolje da promene u 70L, pošto je to kraća 70.
 
Znamo očigledno ako ide preko Autokomande i Sajma da je kraća.
80 je trebala da ide obilaznicom, ovako je skroz beskorisna.
Neće služiti nikome pošto će ići na 40 minuta. Svima je lakše da idu sa 55 do Autokomande pa da čekaju 70.
 
Стаје и на Сајму. Идиоти су "покрили" трасу укинуте 56Л. Не знам да ли ће преко Газеле на обилазницу или неће уопште. Још једна бесмислена линија на захтев приватника.
 
Ako pokriva trasu 56L, onda će možda do ZV, pa nazad kroz Narodnog fronta, Kneza Miloša, Nemanjinu, Bulevar JNA, Ustaničku, Vojislava Ilića pa na autoput, pardon motoput.
 
Pogledajte prilog 260559
Uskoro se uspostavlja nova linija 80 na relaciji IKEA - Čukarička padina, a trebalo bi da saobraća preko obilaznice. Konzorcijum BG Prevoz plus će je održavati.
Која је сврха ове линије ако не пролази кроз земун као сви из потеза 80 (81, 82, 83, 84, 85 и 88)
 
Братија је свакако кројила трасу 80 како њима одговара. Питање је да ли линију плаћа ИКЕА као што плаћа 70.
 
Zar 3A nije išao preko Topčiderske zvezde ili tripujem? Zašto sada pravi ovoliki krug???
 
Vrh