Баш зато што вас мрзи да преседате у Бачкој а преседањем не бисте ништа изгубили већ само добили више полазака на 85.
Aman Pevčaninu, otkači se skraćiavanja 85ce do Bačke. Svaka linija preko Pupina ima svoju svrhu.
Баш зато што вас мрзи да преседате у Бачкој а преседањем не бисте ништа изгубили већ само добили више полазака на 85.
Naravno da nas mrzi. Sve linjje iz svog kraja skrati do prvog mosta onda.Баш зато што вас мрзи да преседате у Бачкој а преседањем не бисте ништа изгубили већ само добили више полазака на 85.
Не и 85 након увођења локала.Aman Pevčaninu, otkači se skraćiavanja 85ce do Bačke. Svaka linija preko Pupina ima svoju svrhu.
Ima svoju svrhu.Не и 85 након увођења локала.
Само 105Л бих скратио до Борче, нигде везе продужење до Земуна. Можда би могло 103 да се продужи до Алтине, а 112 остати оваква каква јесте.4 linije preko Pupinovog su previše, ne bih skidao 85, ali Streline zaslužuju reviziju. Morate shvatiti da se 3 linije preklapaju oko 30% trase, a 2 povezuju relativno mala mesta, pritom Zemun nije neka velika tačka kretanja. Nijedan transportni planer ne bi to dozvolio.
105L I 112 bih skratio do Borče gde bi se presedalo na 85, kao kompenzacija za presedanje, 85 bi se pojačala.
103 iz Skele bi ostala jedina na Zemunu, jer koliko toliko ima smisla i nudi zaista brzu vezu Skele i Zemuna i dalje ka Novom Beogradu, a i presedanje na 85 ne može da se napravi pre Pupinovog.
105L bi mogao da se podeli na dve linije.Само 105Л бих скратио до Борче, нигде везе продужење до Земуна. Можда би могло 103 да се продужи до Алтине, а 112 остати оваква каква јесте.
Опет понављам ништа не бисте изгубили преседањем у Бачкој ал добро, какво насеље такав и градски превоз - никакав.Ima svoju svrhu.
Баш зато што вас мрзи да преседате у Бачкој а преседањем не бисте ништа изгубили већ само добили више полазака на 85.
Zasto ne moze da se poredi sa Borčom? Naselje sa 70k ljudi treba da preseda konstantno zbog cega? Zato sto ti mrzis levu obalu? To nije dovoljan razlog da se tako nesto ucini. Plus naselja konstantno rastu i bice sve vece potrebe za tim linijama preko Pupinovog mosta.То је нешто друго и не може да се пореди са Борчом.
То је нешто друго и не може да се пореди са Борчом.
Zasto ne moze da se poredi sa Borčom? Naselje sa 70k ljudi treba da preseda konstantno zbog cega? Zato sto ti mrzis levu obalu? To nije dovoljan razlog da se tako nesto ucini. Plus naselja konstantno rastu i bice sve vece potrebe za tim linijama preko Pupinovog mosta.
Slobodni seci liniju 56 da biste "presedali i imali bolji prevoz".
Koliko znam padina do NBGDa ima 89.Pa gde se to bilo ko posebno borio i za tu 95-icu, i za tu 85-icu, i za jednu 94-rku, koja ode čak do Resnika. Ja kažem da se ja i ne bunim, al mi smeta totalno odsustvo realnosti kod drugih. U čemu je razlika između Kaluđerice, VML, Jajinca i Borče na primer? Što ljudi iz Kaluđerice imaju prevoz samo do Zvezdare? Ja u tom smislu govorim Sole. Jednoj Borči problem presedanje u Zemunu, a iz Jajinca koji su tu bus samo do Banjice, pa jel sve ove godine bio problem pustiti trolu barem do Spomen parka. Ok, idu 401/2 do Slavije, al sa realno jadnim taktom za gradske linije. Mislim da nije teško shvatiti poentu iz ovoga što pišem, a linije se bez obzira na sve ne produžavaju i ne uvode tek tako, jer eto iz tolikih gročanskih naselja se godinama bune i bore pa se ništa nije desilo. Resnik ništa nije tražio, pa dobio. A eto i primer Padine, tu bukvalno kod Ade, pa nemaju vezu sa Novim Beogradom.
Evo primer za 95.Ona ne znaci kao bas veza Borce i Nbgda,nego veze nbgda sa blokovima 45,44,70... sa centrom grada, i sa druge strane da Borca bude povezana.Jer im je lako sve to u jednu liniju,a ne da podeleShvati ovo kako hoćeš, al Borča apsolutno ne može da se poredi ni sa Cerakom, ni sa Vidikovcem, pa ni sa Labudovim i Petlovim brdom. Vaše naselje čak i ni po mapama grada Beograda nije deo urbane zone Grada, dok sva pre pomenuta naselja jesu. Planski su rađena i predstavljaju po svim parametrima urbana naselja grada Beograda. Kod vas čak i u ličnim kartama stoji Borča, pa Palilula kao opština, dok kod nas samo opština, isto kao i za bilo koji drugi deo grada. To ne znači da vi treba da budete tamo neki građani drugog reda, taman posla, administrativne granice i nisu toliko bitne, al razlike ipak postoje, jer do vašeg naselja vodi faktički magistrala, a ne klasična gradska saobraćajnica, a to sa veličinom naselja nema nikakve veze. Ja se zalažem i za što bolji prevoz i za Pazove, i za Banovce itd., jer kakve veze ima što ljudi ne pripadaju teritorijalno gradu Beogradu, al isto tako mi smeta kad neko Petlovo brdo kao naselje trpa u isti rang sa Borčom. Opet, neka shvati to kako ko hoće, al prosto apsolutno nisu iste stvari. Što se mene tiče, uopšte se i ne petljam toliko u tu stranu grada, želim vam sve najbolje i da se razvijate i dalje, al da vam nedostaje malo realnosti, vala nedostaje vam. Povlašćeni ste što se tiče prevoza, i neka ste, što bi ja zagovarao bilo kakva skraćenja. Šta ja imam od toga. Ja sam zadovoljan prevozom i na mojoj južnoj strani grada. Al je potpuno debilo da vi čak iz Borče imate direktnu liniju do Banovog brda, koji će to vama đavo uopšte, a mi koji smo tu faktički na pljucomet nemamo, nego do Brda moramo da presedamo, a vama je problem da presedate u jednom Zemunu, koji je opet daleko od vas. Ja imam samo desetak minuta pešaka do okretnice na Vidikovcu, i da nije toga presedanje mi nije problem. Al sa druge strane, 23 ima pet puta bolju trasu od 56-ice, a tu nam je, no ljudima baš sa samog Petlovog brda nije dostupna bez presedanja, ako neće da pešače 15 ili 20 minuta. Ide preko Kneza Miloša i dalje pokriva bitne delove grada prema Karaburmi. 56 em ide do Zelenog venca "samo", em to čini pre Padine gde nema apsolutno ničega. Tako da bi rado menjao 56 za 23, pa neka se putuje i duže. Jednu liniju nemamo preko Brda, a Železnik čak dve, plus i 88 do Novog Beograda i Zemuna, a mi još imamo direktnu vezu samo sa Slavijom. Mnogo smo bliži Novom Beogradu od vas, pa nemamo direktnu vezu, a još pride 89 solo i daleko ređe ide od 95. 85 ima 27 kilometara u pravcu, svašta vam povezuje direktno, 95 prelazi sa jedne strane grada na drugu preko dva mosta, ide svaki čas i jeste dosta opterećena, al realno je pre da bude podeljena na dve linije sa terminusom u centru gradu. Imate direktnu vezu sa Trgom, mi opet ne, pa nikom ništa. Ja se ne žalim. Nama linije idu klasično od periferije do centra, a vama dve čak sa jednog na potpuno drugi kraj grada. Sa te strane jeste povlašćeni. Nama ovde prevoz uopšte nije loš, eto presedamo nije nam teško, al kad čitam da bi ljudima u Borči bilo teško da presedaju čak u Zemunu, a mi ovde moramo i za Brdo i za Novi Beograd, nemam šta drugo da mislim nego da ljudima stvarno nedostaje malo objektivnosti i elementarne realnosti.
Pa gde se to bilo ko posebno borio i za tu 95-icu, i za tu 85-icu, i za jednu 94-rku, koja ode čak do Resnika. Ja kažem da se ja i ne bunim, al mi smeta totalno odsustvo realnosti kod drugih. U čemu je razlika između Kaluđerice, VML, Jajinca i Borče na primer? Što ljudi iz Kaluđerice imaju prevoz samo do Zvezdare? Ja u tom smislu govorim Sole. Jednoj Borči problem presedanje u Zemunu, a iz Jajinca koji su tu bus samo do Banjice, pa jel sve ove godine bio problem pustiti trolu barem do Spomen parka. Ok, idu 401/2 do Slavije, al sa realno jadnim taktom za gradske linije. Mislim da nije teško shvatiti poentu iz ovoga što pišem, a linije se bez obzira na sve ne produžavaju i ne uvode tek tako, jer eto iz tolikih gročanskih naselja se godinama bune i bore pa se ništa nije desilo. Resnik ništa nije tražio, pa dobio. A eto i primer Padine, tu bukvalno kod Ade, pa nemaju vezu sa Novim Beogradom.
I ja sam mislio da 85 moze da se skrati,ali je brza veza sa novim beogradom umesto 95.A opet nove linije preko pupina su bukvalno kao ispomoc te linije i kao rasterecenje.
I na primer sigurno je 85icom brze doci do Delta sitija nego sa 95
I ja sam to mislio. A onda sam preko aplikacije pratio autobuse sa obe linije i zaključio da 95-ica brže dođe do BAS-a, u proseku za 5 do 10 minuta. Doduše van špica, ne znam kako je u špicu, moguće je da je tad vreme približno. Ali svakako 85-ica nije brža veza do tog dela grada.I ja sam mislio da 85 moze da se skrati,ali je brza veza sa novim beogradom umesto 95.A opet nove linije preko pupina su bukvalno kao ispomoc te linije i kao rasterecenje.
I na primer sigurno je 85icom brze doci do Delta sitija nego sa 95