Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Баш зато што вас мрзи да преседате у Бачкој а преседањем не бисте ништа изгубили већ само добили више полазака на 85.


Aman Pevčaninu, otkači se skraćiavanja 85ce do Bačke. Svaka linija preko Pupina ima svoju svrhu.
 
Борча је у таквој позицији да је са две предугачке линије 85 и 95 повезана са свим деловима града. Да ли треба обе линије скраћивати? Морала би се извршити анализа
Ако би се већ скраћивала 85 из Борче ишао бих варијантом да се споји са 96 а да јој траса буде
Земун /Бачка/ - Борча 3 - Железничка станица "Панчевачки мост"
 
4 linije preko Pupinovog su previše, ne bih skidao 85, ali Streline zaslužuju reviziju. Morate shvatiti da se 3 linije preklapaju oko 30% trase, a 2 povezuju relativno mala mesta, pritom Zemun nije neka velika tačka kretanja. Nijedan transportni planer ne bi to dozvolio.

105L I 112 bih skratio do Borče gde bi se presedalo na 85, kao kompenzacija za presedanje, 85 bi se pojačala.

103 iz Skele bi ostala jedina na Zemunu, jer koliko toliko ima smisla i nudi zaista brzu vezu Skele i Zemuna i dalje ka Novom Beogradu, a i presedanje na 85 ne može da se napravi pre Pupinovog.
 
4 linije preko Pupinovog su previše, ne bih skidao 85, ali Streline zaslužuju reviziju. Morate shvatiti da se 3 linije preklapaju oko 30% trase, a 2 povezuju relativno mala mesta, pritom Zemun nije neka velika tačka kretanja. Nijedan transportni planer ne bi to dozvolio.

105L I 112 bih skratio do Borče gde bi se presedalo na 85, kao kompenzacija za presedanje, 85 bi se pojačala.

103 iz Skele bi ostala jedina na Zemunu, jer koliko toliko ima smisla i nudi zaista brzu vezu Skele i Zemuna i dalje ka Novom Beogradu, a i presedanje na 85 ne može da se napravi pre Pupinovog.
Само 105Л бих скратио до Борче, нигде везе продужење до Земуна. Можда би могло 103 да се продужи до Алтине, а 112 остати оваква каква јесте.
 
103 i 112 ostaju.
105L može na SC Kovilovo da se zadrži veza do Zbega.
85 se deli na dve linije, jedna ide od Borče do BAS-a, druga od Keja do Banovog preko novog podvožnjaka, s namerom da se u budućnosti pretvori u tramvajsku.
 
Баш зато што вас мрзи да преседате у Бачкој а преседањем не бисте ништа изгубили већ само добили више полазака на 85.​
Da li bi prihvatio da se 56 ukine, da 56L postane nova linija 56, a da sa 59 presedate na linije na Vidikovcu?​
 
То је нешто друго и не може да се пореди са Борчом.
Zasto ne moze da se poredi sa Borčom? Naselje sa 70k ljudi treba da preseda konstantno zbog cega? Zato sto ti mrzis levu obalu? To nije dovoljan razlog da se tako nesto ucini. Plus naselja konstantno rastu i bice sve vece potrebe za tim linijama preko Pupinovog mosta.
Slobodni seci liniju 56 da biste "presedali i imali bolji prevoz".
 
То је нешто друго и не може да се пореди са Борчом.

E vidiš ja mislim da jeste. I tačno sam znao da ćeš reagovati kako si reagovao. Identično kao što su reagovali ljudi na izostavljanje 85 iz Borče.

Kao što i sam znaš, davao sam predloge da se poboljša prevoz naKneževcu, Petlovom brdu, Labudovom brdu, Vidikovcu i Cerak vinogradima i podržavao i tvoje predloge. Istog sam mišljenja da to može da se uradi i sa Borčom i okolnim naseljima, a da se ne skraćuje linija 85.

P. S.
Kasnije ću se pozabaviti sa predlogom za poboljšanje linija preko Pupinovog mosta, uzimajući u obzir i predloge koje su drugi dali.​
 
Poslednja izmena:
Zasto ne moze da se poredi sa Borčom? Naselje sa 70k ljudi treba da preseda konstantno zbog cega? Zato sto ti mrzis levu obalu? To nije dovoljan razlog da se tako nesto ucini. Plus naselja konstantno rastu i bice sve vece potrebe za tim linijama preko Pupinovog mosta.
Slobodni seci liniju 56 da biste "presedali i imali bolji prevoz".

Shvati ovo kako hoćeš, al Borča apsolutno ne može da se poredi ni sa Cerakom, ni sa Vidikovcem, pa ni sa Labudovim i Petlovim brdom. Vaše naselje čak i ni po mapama grada Beograda nije deo urbane zone Grada, dok sva pre pomenuta naselja jesu. Planski su rađena i predstavljaju po svim parametrima urbana naselja grada Beograda. Kod vas čak i u ličnim kartama stoji Borča, pa Palilula kao opština, dok kod nas samo opština, isto kao i za bilo koji drugi deo grada. To ne znači da vi treba da budete tamo neki građani drugog reda, taman posla, administrativne granice i nisu toliko bitne, al razlike ipak postoje, jer do vašeg naselja vodi faktički magistrala, a ne klasična gradska saobraćajnica, a to sa veličinom naselja nema nikakve veze. Ja se zalažem i za što bolji prevoz i za Pazove, i za Banovce itd., jer kakve veze ima što ljudi ne pripadaju teritorijalno gradu Beogradu, al isto tako mi smeta kad neko Petlovo brdo kao naselje trpa u isti rang sa Borčom. Opet, neka shvati to kako ko hoće, al prosto apsolutno nisu iste stvari. Što se mene tiče, uopšte se i ne petljam toliko u tu stranu grada, želim vam sve najbolje i da se razvijate i dalje, al da vam nedostaje malo realnosti, vala nedostaje vam. Povlašćeni ste što se tiče prevoza, i neka ste, što bi ja zagovarao bilo kakva skraćenja. Šta ja imam od toga. Ja sam zadovoljan prevozom i na mojoj južnoj strani grada. Al je potpuno debilo da vi čak iz Borče imate direktnu liniju do Banovog brda, koji će to vama đavo uopšte, a mi koji smo tu faktički na pljucomet nemamo, nego do Brda moramo da presedamo, a vama je problem da presedate u jednom Zemunu, koji je opet daleko od vas. Ja imam samo desetak minuta pešaka do okretnice na Vidikovcu, i da nije toga presedanje mi nije problem. Al sa druge strane, 23 ima pet puta bolju trasu od 56-ice, a tu nam je, no ljudima baš sa samog Petlovog brda nije dostupna bez presedanja, ako neće da pešače 15 ili 20 minuta. Ide preko Kneza Miloša i dalje pokriva bitne delove grada prema Karaburmi. 56 em ide do Zelenog venca "samo", em to čini pre Padine gde nema apsolutno ničega. Tako da bi rado menjao 56 za 23, pa neka se putuje i duže. Jednu liniju nemamo preko Brda, a Železnik čak dve, plus i 88 do Novog Beograda i Zemuna, a mi još imamo direktnu vezu samo sa Slavijom. Mnogo smo bliži Novom Beogradu od vas, pa nemamo direktnu vezu, a još pride 89 solo i daleko ređe ide od 95. 85 ima 27 kilometara u pravcu, svašta vam povezuje direktno, 95 prelazi sa jedne strane grada na drugu preko dva mosta, ide svaki čas i jeste dosta opterećena, al realno je pre da bude podeljena na dve linije sa terminusom u centru gradu. Imate direktnu vezu sa Trgom, mi opet ne, pa nikom ništa. Ja se ne žalim. Nama linije idu klasično od periferije do centra, a vama dve čak sa jednog na potpuno drugi kraj grada. Sa te strane jeste povlašćeni. Nama ovde prevoz uopšte nije loš, eto presedamo nije nam teško, al kad čitam da bi ljudima u Borči bilo teško da presedaju čak u Zemunu, a mi ovde moramo i za Brdo i za Novi Beograd, nemam šta drugo da mislim nego da ljudima stvarno nedostaje malo objektivnosti i elementarne realnosti.
 
Искрено, Борча има проклетство што је оријентисана на Зрењанинац и Панчевачки мост, да има мост право за Дорћол, била би у бољој позицији од целе Чукарице. У суштини и Борча осим старе и дивље уз Зрењанинац је плански рађена као и насеља по брдима југозапада Београда.
 
Pa gde se to bilo ko posebno borio i za tu 95-icu, i za tu 85-icu, i za jednu 94-rku, koja ode čak do Resnika. Ja kažem da se ja i ne bunim, al mi smeta totalno odsustvo realnosti kod drugih. U čemu je razlika između Kaluđerice, VML, Jajinca i Borče na primer? Što ljudi iz Kaluđerice imaju prevoz samo do Zvezdare? Ja u tom smislu govorim Sole. Jednoj Borči problem presedanje u Zemunu, a iz Jajinca koji su tu bus samo do Banjice, pa jel sve ove godine bio problem pustiti trolu barem do Spomen parka. Ok, idu 401/2 do Slavije, al sa realno jadnim taktom za gradske linije. Mislim da nije teško shvatiti poentu iz ovoga što pišem, a linije se bez obzira na sve ne produžavaju i ne uvode tek tako, jer eto iz tolikih gročanskih naselja se godinama bune i bore pa se ništa nije desilo. Resnik ništa nije tražio, pa dobio. A eto i primer Padine, tu bukvalno kod Ade, pa nemaju vezu sa Novim Beogradom.
 
Pa gde se to bilo ko posebno borio i za tu 95-icu, i za tu 85-icu, i za jednu 94-rku, koja ode čak do Resnika. Ja kažem da se ja i ne bunim, al mi smeta totalno odsustvo realnosti kod drugih. U čemu je razlika između Kaluđerice, VML, Jajinca i Borče na primer? Što ljudi iz Kaluđerice imaju prevoz samo do Zvezdare? Ja u tom smislu govorim Sole. Jednoj Borči problem presedanje u Zemunu, a iz Jajinca koji su tu bus samo do Banjice, pa jel sve ove godine bio problem pustiti trolu barem do Spomen parka. Ok, idu 401/2 do Slavije, al sa realno jadnim taktom za gradske linije. Mislim da nije teško shvatiti poentu iz ovoga što pišem, a linije se bez obzira na sve ne produžavaju i ne uvode tek tako, jer eto iz tolikih gročanskih naselja se godinama bune i bore pa se ništa nije desilo. Resnik ništa nije tražio, pa dobio. A eto i primer Padine, tu bukvalno kod Ade, pa nemaju vezu sa Novim Beogradom.
Koliko znam padina do NBGDa ima 89.
94 namenjena kao deo Resnika sa Miljakovcem.Jer taj deo je bio odsecan od javnog prevoza i svi su se morali trpati u 47.Zato je i produzena 94.
 
Shvati ovo kako hoćeš, al Borča apsolutno ne može da se poredi ni sa Cerakom, ni sa Vidikovcem, pa ni sa Labudovim i Petlovim brdom. Vaše naselje čak i ni po mapama grada Beograda nije deo urbane zone Grada, dok sva pre pomenuta naselja jesu. Planski su rađena i predstavljaju po svim parametrima urbana naselja grada Beograda. Kod vas čak i u ličnim kartama stoji Borča, pa Palilula kao opština, dok kod nas samo opština, isto kao i za bilo koji drugi deo grada. To ne znači da vi treba da budete tamo neki građani drugog reda, taman posla, administrativne granice i nisu toliko bitne, al razlike ipak postoje, jer do vašeg naselja vodi faktički magistrala, a ne klasična gradska saobraćajnica, a to sa veličinom naselja nema nikakve veze. Ja se zalažem i za što bolji prevoz i za Pazove, i za Banovce itd., jer kakve veze ima što ljudi ne pripadaju teritorijalno gradu Beogradu, al isto tako mi smeta kad neko Petlovo brdo kao naselje trpa u isti rang sa Borčom. Opet, neka shvati to kako ko hoće, al prosto apsolutno nisu iste stvari. Što se mene tiče, uopšte se i ne petljam toliko u tu stranu grada, želim vam sve najbolje i da se razvijate i dalje, al da vam nedostaje malo realnosti, vala nedostaje vam. Povlašćeni ste što se tiče prevoza, i neka ste, što bi ja zagovarao bilo kakva skraćenja. Šta ja imam od toga. Ja sam zadovoljan prevozom i na mojoj južnoj strani grada. Al je potpuno debilo da vi čak iz Borče imate direktnu liniju do Banovog brda, koji će to vama đavo uopšte, a mi koji smo tu faktički na pljucomet nemamo, nego do Brda moramo da presedamo, a vama je problem da presedate u jednom Zemunu, koji je opet daleko od vas. Ja imam samo desetak minuta pešaka do okretnice na Vidikovcu, i da nije toga presedanje mi nije problem. Al sa druge strane, 23 ima pet puta bolju trasu od 56-ice, a tu nam je, no ljudima baš sa samog Petlovog brda nije dostupna bez presedanja, ako neće da pešače 15 ili 20 minuta. Ide preko Kneza Miloša i dalje pokriva bitne delove grada prema Karaburmi. 56 em ide do Zelenog venca "samo", em to čini pre Padine gde nema apsolutno ničega. Tako da bi rado menjao 56 za 23, pa neka se putuje i duže. Jednu liniju nemamo preko Brda, a Železnik čak dve, plus i 88 do Novog Beograda i Zemuna, a mi još imamo direktnu vezu samo sa Slavijom. Mnogo smo bliži Novom Beogradu od vas, pa nemamo direktnu vezu, a još pride 89 solo i daleko ređe ide od 95. 85 ima 27 kilometara u pravcu, svašta vam povezuje direktno, 95 prelazi sa jedne strane grada na drugu preko dva mosta, ide svaki čas i jeste dosta opterećena, al realno je pre da bude podeljena na dve linije sa terminusom u centru gradu. Imate direktnu vezu sa Trgom, mi opet ne, pa nikom ništa. Ja se ne žalim. Nama linije idu klasično od periferije do centra, a vama dve čak sa jednog na potpuno drugi kraj grada. Sa te strane jeste povlašćeni. Nama ovde prevoz uopšte nije loš, eto presedamo nije nam teško, al kad čitam da bi ljudima u Borči bilo teško da presedaju čak u Zemunu, a mi ovde moramo i za Brdo i za Novi Beograd, nemam šta drugo da mislim nego da ljudima stvarno nedostaje malo objektivnosti i elementarne realnosti.
Evo primer za 95.Ona ne znaci kao bas veza Borce i Nbgda,nego veze nbgda sa blokovima 45,44,70... sa centrom grada, i sa druge strane da Borca bude povezana.Jer im je lako sve to u jednu liniju,a ne da podele
 
I ja sam mislio da 85 moze da se skrati,ali je brza veza sa novim beogradom umesto 95.A opet nove linije preko pupina su bukvalno kao ispomoc te linije i kao rasterecenje.
I na primer sigurno je 85icom brze doci do Delta sitija nego sa 95
 
Pa gde se to bilo ko posebno borio i za tu 95-icu, i za tu 85-icu, i za jednu 94-rku, koja ode čak do Resnika. Ja kažem da se ja i ne bunim, al mi smeta totalno odsustvo realnosti kod drugih. U čemu je razlika između Kaluđerice, VML, Jajinca i Borče na primer? Što ljudi iz Kaluđerice imaju prevoz samo do Zvezdare? Ja u tom smislu govorim Sole. Jednoj Borči problem presedanje u Zemunu, a iz Jajinca koji su tu bus samo do Banjice, pa jel sve ove godine bio problem pustiti trolu barem do Spomen parka. Ok, idu 401/2 do Slavije, al sa realno jadnim taktom za gradske linije. Mislim da nije teško shvatiti poentu iz ovoga što pišem, a linije se bez obzira na sve ne produžavaju i ne uvode tek tako, jer eto iz tolikih gročanskih naselja se godinama bune i bore pa se ništa nije desilo. Resnik ništa nije tražio, pa dobio. A eto i primer Padine, tu bukvalno kod Ade, pa nemaju vezu sa Novim Beogradom.​
Ako se ne boriš za to da imaš bolji prevoz, nećeš ga ni imati. Prosto i jednostavno, nevezano za to koji si deo grada. Moje lično mišljenje je da od mnogih borbi ljudi odustaju suviše olako. Drugo, ja u ovoj raspravi o Borči jedino što vidim iz komentara pojedinaca je da su nezasluženo dobili leba preko pogače. E sad što niste sigurno (množina) to mislili dok ste pisali komentare, je druga stvar. Zamenu teza vezano za Čukaričku padinu bih preskočio.​
 
I ja sam mislio da 85 moze da se skrati,ali je brza veza sa novim beogradom umesto 95.A opet nove linije preko pupina su bukvalno kao ispomoc te linije i kao rasterecenje.
I na primer sigurno je 85icom brze doci do Delta sitija nego sa 95​
Moje lično mišljenje, ako grešim ispravite me, je da onaj kome je cilj Zemun i NBG, ide sa 85 iz Borče, a da onaj kome je cilj centar ili deo oko Ušća, ide sa 95.

Ono što je predlagano ranije je da se linija 68 produži Bulevarom despota Stefana do Dunav stanice ili Pančevačkog mosta, umesto besomučnog pojačavanja linije 95. Tada ni 95 ne bi zahtevala toliko veliki broj vozila.​
 
I ja sam mislio da 85 moze da se skrati,ali je brza veza sa novim beogradom umesto 95.A opet nove linije preko pupina su bukvalno kao ispomoc te linije i kao rasterecenje.
I na primer sigurno je 85icom brze doci do Delta sitija nego sa 95
I ja sam to mislio. A onda sam preko aplikacije pratio autobuse sa obe linije i zaključio da 95-ica brže dođe do BAS-a, u proseku za 5 do 10 minuta. Doduše van špica, ne znam kako je u špicu, moguće je da je tad vreme približno. Ali svakako 85-ica nije brža veza do tog dela grada.
 
Nije mi jasno zašto neki insistiraju na skraćenju ili deljenju dijametralnih i tangencijalnih linija. Koliko vidim, naročito su se navrzli na 85-icu. Takve linije su i te kako potrebne, one su zapravo kičma svakog javnog prevoza. Naravno da ne ide mnogo ljudi od blokova do Borče, od Karaburme do starog Merkatora, od Konjarnika do Saobraćajne škole, ili od Zemuna do Železniika. Ali ovakve linije povezuju periferije sa centrom ili obodima centra a usput su veza mnogih delova grada koji radijalnim linijama nikad ne bi bili povezani. Zato nije slučajno da su ovakve linije među najopterećenijima što očigledno pokazuje njihovu svrsishodnost. Što se tiče 85-ice ja tu ništa ne bih dirao. Veza je Borče sa Zemunom i delovima Novog Beograda koje ne pokriva 95-ica, jedina je veza Zemuna a alternativna Banovog Brda i Borče sa BAS-om, pokriva slabo pokrivene delove Novog Beograda (oko pogona NBG) i Zemuna, jedina je ozbiljna linija preko Pupina. Sve u svemu, i te kako ima smisla. A na kraju krajeva ljudi su se na nju navikli i to treba poštovati.
 
Vrh