Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

505 je originalno bila kružna linija sa spoljašnjim krugom, na ŕelaciji Miljakovac I- Miljakovac II - Miljakovac III - Miljakovačke staze - Sunčani breg - trasa 47 do okretnice na Miljakovcu I. Kasnije je podeljena na 505 i 505L, da bi se po izgradnji kružnog toka i mini petlje kod ulaza u Resnik , 505 spojila sa 506, a tadašnja 505L prenumerisala u sadašnju 505.

Trasa linije 506 nije pogodna za solo bus nakon okretnice kod železničke stanice, tako da ne može produženje 503 do Patinog majdana.


Pa može bilo ko da napravi predlog za trajno ostajanje / produženje linije do Cvetkove pijace i da čim krenu radovi, preda DJP zahtev. I tako svaki put. Možda deluje šašavo, ali ništa ne košta, a možda i pomogne. Ja lično bih pre išao na 305, zato što ima bolji takt od 303 i 304, ali ako smatrate (množina) da je tako bolje, može i to. Ovo je samo jedna od ideja.​
Sada dok su bili radovi na Ustaničkoj, 305. nije imala odstupanja u redu vožnje, a išla je malo dalje tj do Cvetka.
Ne bi se niko bunio da je relociraju do tamo, jer bi bila fina ispomoć 309.
Mesta na okretnici ima.

Bilo bi poželjno dodati još jedno vozilo u špicu (jutarnji od 6-9 & popodnevni 13-18).

Kako se prave predlozi?
 
505 je originalno bila kružna linija sa spoljašnjim krugom, na ŕelaciji Miljakovac I- Miljakovac II - Miljakovac III - Miljakovačke staze - Sunčani breg - trasa 47 do okretnice na Miljakovcu I. Kasnije je podeljena na 505 i 505L, da bi se po izgradnji kružnog toka i mini petlje kod ulaza u Resnik , 505 spojila sa 506, a tadašnja 505L prenumerisala u sadašnju 505.

Trasa linije 506 nije pogodna za solo bus nakon okretnice kod železničke stanice, tako da ne može produženje 503 do Patinog majdana.


Pa može bilo ko da napravi predlog za trajno ostajanje / produženje linije do Cvetkove pijace i da čim krenu radovi, preda DJP zahtev. I tako svaki put. Možda deluje šašavo, ali ništa ne košta, a možda i pomogne. Ja lično bih pre išao na 305, zato što ima bolji takt od 303 i 304, ali ako smatrate (množina) da je tako bolje, može i to. Ovo je samo jedna od ideja.​
Uzak je put, a ni na okretnici Patin Majdan solo bus ne može da se okrene.
503 ок а иде празан увек (осим можда у јутарњим поласцима), јер не пролази кроз главни део Славка Миљковића и иде на 30 минута. За време док је сачекаш, већ си стигао на Трошарину комбинацијом 47+50.

506 де факто функционише као две линије, једна за људе који иду из Патин Мајдана до ДЗ Ресник или стајалишта Авалска, друга ко иде одатле ка Миљаковцу.

Кад би 505 могао да окрене у Сунчевом брегу, можда би могао да преузме тај део од 506, а онда да се 506 и 503 споје у једну линију која иде на Трошарину?
Stari 505 je išao trasom preko Sunčevog brega kojom ide sadašnji 506.
 
94 се може кратити са новобеоградске стране, тамо алтернатива колико хоћеш. Са друге стране то је потезу Ресник-Кијево-Кнежевац-околини ЖС Раковица једина директна аутобуска веза са Новим Београдом.
Кад БГ воз буде ишао Ресник - Земун на 10 минута, па да преговарамо. :D
Ако се могло преседати раније без икаквог проблема може се и сада. Зна се зашто је продужена до Ресника - јер тамо живи тадашњи председник општине.
 
Ако се могло преседати раније без икаквог проблема може се и сада. Зна се зашто је продужена до Ресника - јер тамо живи тадашњи председник општине.
Сложио бих се у изведби - ко из блока 45 жели до Ресника, нека преседа на 94 код ЖС НБГД.
Миљаковац/Канарево и са оваквом 94 имају одличну повезаност, Ресник без ње нема.

Но верујем да би ако оживе мртворођењу 93, то био крај овим дискусијама.
 
Понављам, ако су могли пре 2017. да преседају са 47 на 94 могу и сада. Продужена је на захтев председника општине и да би приватници пеглали кинту на километражи због чега је Црчак сада држи целу.
 
Понављам, ако су могли пре 2017. да преседају са 47 на 94 могу и сада. Продужена је на захтев председника општине и да би приватници пеглали кинту на километражи због чега је Црчак сада држи целу.
Том логиком, ако су могли 1903. коњем до града, могу и сада.

Или истом преседачком мером, хајдемо 88 креће од окретнице трамваја на Бановом брду па ка Земуну, до Железника одатле може свакако са 58.
Може и 89 од Чукаричке падине па да са Видиковца преседају на Ади, а не би било лоше и да 74 креће од Вука.
 
74 мора да се скрати до Богословије тј. да се врати на стару трасу како би постала функционална. Од Миријева до Омладинског или даље вратити 27Л јер је 74 нефункционална и предугачка.

Не можеш поредити 94 и 88 никако. Кијево користи 501 и воз, Ресник воз, локале и 47, иначе никада се нисам возио пуном 94 кроз Ресник. Свакако је треба вратити на Миљаковац кад већ неће да уведу 93. Али то сад Црчак не да.
 
Ни ја се нисам возио пуном 52 кроз Церак, нити пуном 23 кроз Видиковац, па то не значи да их треба скратити до Жаркова и Скојевског.

88 и 94 апсолутно могу поредити, и једно и друго иду у слепо црево, и једно и друго имају простор мале густине насељености од почетног па до следећег насеља
 
74 мора да се скрати до Богословије тј. да се врати на стару трасу како би постала функционална. Од Миријева до Омладинског или даље вратити 27Л јер је 74 нефункционална и предугачка.
Може али под условом да се 70 озбиљно појача у односу на сада.
 
Сложио бих се у изведби - ко из блока 45 жели до Ресника, нека преседа на 94 код ЖС НБГД.
Миљаковац/Канарево и са оваквом 94 имају одличну повезаност, Ресник без ње нема.

Но верујем да би ако оживе мртворођењу 93, то био крај овим дискусијама.
Resnik ima povezanost sa Miljakovcem i bez 94.
 
@Kesha
Koliko puta su bili radovi na okretnici Ustanička ili na potezu od okretnice na Konjarniku do okretnice na Ustaničkoj, a koliko puta je za vreme tih radova stigao dopis da odreðena linija ostane na Cvetkovoj pijaci, na primer? Dalje, šta je od silnih predloga ovde da se poboljša potez 300 završilo kod DJP? Da li je bila neka akcija većeg tipa da graðani zajedničkim snagama naprave predlog za poboljšanje poteza 300 i predaju ga na šalteu DJP? Izuzimam ono što je radio @stf .

Stanovnici Vinogradske su za vreme radova na trasi kojom idu linije sa poteza 600 za Surčin, tražili da jedna linija ostane da trajno saobraća tuda i gle čuda, dobiše liniju 602.

Isto tako je i za liniju 79 prihvaćen predlog graðana da linija ostane trajno na trasi liniji 20 nakon završetka radova.

Da ne nabrajam sad šta sam sve ja predlagao i šta je sve usvojeno, potrajalo bi.

Evo, dada moram ovom prilikom i da iskritikujem Borčance vezano za liniju 96. Ali i Vračarce. I jedni i drugi su prešli preko toga da im trolejbusi / linija 96, budu skraćeni, jer su imali 29 i 95 do centra. Sada je mnogo teže vratiti linije na staro.

Sa druge strane, imamo primere sa 28 i 43 gde se teagovalo istog trenutka kada je jedna ukinuta a druga skraćena do Pančevačkog mosta.​

Ono što hoću da kažem je da je potrebno da se bude uporan i da se koristi svaki zgodan trenutak da se vrši pritisak.
Једино што је завршило са потеза 300 код секретаријата је мој предлог трасе за локалну линију 350, са све редом вожње, а добио сам их код параметра дневне пређене километраже која би била мања него што је на садашњој траси.
Стајалишта за локалну линију 350л која је тада саобраћала у Дражњу су успостављена по мојим предлозима, чак су и идентичне називе ставили, наравно писао сам им на тему Дражња једно 50 пута и успео колико је до мене
 
Nešto slično sam i ja radio, naravno za više linija i imam određenog uspeha, sa sličnim rezultatima implementacije.​
 
74 мора да се скрати до Богословије тј. да се врати на стару трасу како би постала функционална. Од Миријева до Омладинског или даље вратити 27Л јер је 74 нефункционална и предугачка.

Не можеш поредити 94 и 88 никако. Кијево користи 501 и воз, Ресник воз, локале и 47, иначе никада се нисам возио пуном 94 кроз Ресник. Свакако је треба вратити на Миљаковац кад већ неће да уведу 93. Али то сад Црчак не да.
Da ima metrooa i bg vozova ka periferijama i neki od novih pruga,resili bi se guzve i linije bi neke bile funkcionalne.Jer sve te guzve sto vidite iz grada,dolazi iz periferije.
Pomenuo sam na nekoj temi(forumu kako vec) da ne znaci da nekima treba od pocetka do kraja da se voze.
74 je namenjena da poveze Mirijevo(a najvise Mirijevski bulevar jer nije dovoljna samo 25p) sa Vukom,Kneza Milosa itd sa jedne strane i sa druge strane Bezaniju sa tim istim delovima.Da ne pominjem da iza novog groblja gde ide 65 nema sta da poveze drugo.Plus sta bi povezivalo VMC Karaburmu,jer 65 skrece ka Zvezdarskoj sumi,a taj deo ostaje bez prevoza bukvalno.
Za 94 ne znam da li je zbog privatnika,ali naselje Avalski grad ili Edvarda Griga kako vec, nije imalo prevoz u blizini i svi su se trpali na 47 do Miljakovca.U tom delu grada treba da se sredi Teodora Drajzera i Bulevar patrijarha Pavla.
Nisam ni ja za pretrpavanje,i da budu dugacke mnogo,ali mnogo automobila i to je problem, a i prevoz ka perifernim delovima grada je uzas.
Da ne zaboravim da su 74ku hteli stanovnici Mirijeva za nju,jer je sigurno mucno bilo presedanje kod Bogoslovije,a 25p je bila krcata sigurno,mada je i dan danas
 
74 se glavi na kod Tašmajdana (prilikom skretanja iz Bulevara kralja Aleksandra u Kneza Miloša), na Gazeli ali i dosta vremena izgubi na Zvezdari (kroz Svetog Nikole). Nakon Bogoslovije, situacija ka Mirijevu je čista pa bi, umesto skraćenja, trebalo vratiti da prolazi kroz Ruzveltovu i razmotriti neku drugu trasu na Novom Beogradu. Deo kod VMC-a ima 66 svakako.
 
Razmisljajuci kako su nakaradno uredili potez 100 dosao sam na ideju za malo bolje uredjenje i izbacivanja oznaka P i L. U tom smislu predlazem sledece:

Posto je linija 103 mahom prazna i vozi vazduh, produzio bih je kroz padinsku skelu do besnog foka i vrbovskog (ulazila bi gde ide 107 pa kroz besni fok do vrbovskog).

Linija 102P bi radila na relaciji Siroka greda-padinska skela-besni fok(sadasnji ulaz u naselje kuda ide 102 pa kroz besni fok) do preliva.

Linije 102 i 103 bi ulazile kroz naselje besni fok samo razlicitim putem.

Posto se linije 107 i 109 preklapaju celom trasom izuzev okretnice u dunavcu, linija 109 bi svracala u dunavac dok bi se 107 ukinula.

Tako bi se oslobodio broj za prenumeraciju 105L.

102 Siroka greda-padinska skela-besni fok-Preliv 1 minibus sa 102p
103 Zemun Backa-padinska skela-besni fok-Vrbovsko (vozila sa 102 i 103)
107 Zemun Backa-borca 3-Ovca zel.st (vozila sa 105L)
109 Padinska skela-dunavac-Centa (vozila sa 107 i 109)

Ako treba mapa za 102 i 103 mogu ubaciti.
 
Razmisljajuci kako su nakaradno uredili potez 100 dosao sam na ideju za malo bolje uredjenje i izbacivanja oznaka P i L. U tom smislu predlazem sledece:

Posto je linija 103 mahom prazna i vozi vazduh, produzio bih je kroz padinsku skelu do besnog foka i vrbovskog (ulazila bi gde ide 107 pa kroz besni fok do vrbovskog).

Linija 102P bi radila na relaciji Siroka greda-padinska skela-besni fok(sadasnji ulaz u naselje kuda ide 102 pa kroz besni fok) do preliva.

Linije 102 i 103 bi ulazile kroz naselje besni fok samo razlicitim putem.

Posto se linije 107 i 109 preklapaju celom trasom izuzev okretnice u dunavcu, linija 109 bi svracala u dunavac dok bi se 107 ukinula.

Tako bi se oslobodio broj za prenumeraciju 105L.

102 Siroka greda-padinska skela-besni fok-Preliv 1 minibus sa 102p
103 Zemun Backa-padinska skela-besni fok-Vrbovsko (vozila sa 102 i 103)
107 Zemun Backa-borca 3-Ovca zel.st (vozila sa 105L)
109 Padinska skela-dunavac-Centa (vozila sa 107 i 109)

Ako treba mapa za 102 i 103 mogu ubaciti.
Bas me interesuje
 
Bas me interesuje
102 trasa.png
102,103 kroz besni fok.png
Trasa 103 kroz PS.png
trasa 109.png
 
Pa cek?Jel postoji stvarno ulica direktno od Foka do puta za Vrbovski?Ili je to ona stanica besni fok gde staje sad 102ka a ima prolaz onaj sa drvecem,koji je namenjen za pesake?
 
Na mapi ima, ali ne znam da li je ulica ili zemljani put. Mozda neko iz tog kraja bolje zna
Screenshot_20250521_080829_YandexMaps.jpg
 
Vrh