Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Nije 85 mnogo brža. Pa njoj samo zbog semafora od Mosta na Adi do opštine NBG treba pola sata 😁
 
Kada bi bili kruzni tokovi(bez semafora,a za pesake pasarela ili podzemni prolaz): kod Pupina u Zemunu(plus jos dve raskrsnice blizu i prosirenje Batajnickog druma),na raskrsnici Omladinskih brigada i Djordja Stanojevica,Djordja Stanojevica i Bulevar crvene armije i Djordja Stanojevica i Marka Hristica, mislim da bi se 85ica i ubrzala
 
Ako se ne boriš za to da imaš bolji prevoz, nećeš ga ni imati. Prosto i jednostavno, nevezano za to koji si deo grada. Moje lično mišljenje je da od mnogih borbi ljudi odustaju suviše olako. Drugo, ja u ovoj raspravi o Borči jedino što vidim iz komentara pojedinaca je da su nezasluženo dobili leba preko pogače. E sad što niste sigurno (množina) to mislili dok ste pisali komentare, je druga stvar. Zamenu teza vezano za Čukaričku padinu bih preskočio.​

Ma za Padinu sam rekao onako zaboravivši na 89, al i taj linija je realno dosta manjkava. Mašiš poentu. Nigde ja nisam rekao da je Borča nezasluženo nešto dobila, već da je sticajem raznih okolnosti povlašćena u odnosu na svoju poziciju kao neselje, koje čak nije ni celina sa urbanim delom grada Beograda. Niti zagovaram skraćenje linija, niti se preterano bavim tim potezom. Jednostavno sam protiv povlačenja nekih paralela, kao i za malo objektivniji pristup raspravi i da se ponekad prizna da je nešto i dobro. Mnogo je naselja i u urbanoj celini, a pogotovo nadomak iste, koja jedva da dobacuju normalno do perifernih terminusa, dok druga imaju vrlo jake transvezalne linije, koje su po pravilu uvek vrlo frekventne sa sve zglobnim vozilima. Petlovo brdo eto nema ni jednu takvu, ne žalim se, niti tražim ne znam šta. Ne treba mi, jer sam zadovoljan i ovako, prosto moram biti malo i realan, a i 23 mi je tu bez da se pošteno i protegnem. Ukazivao sam na čudne podele, pa možemo reći i karata, gde su neki prošli bolje, a neki gore, a mnogo više kukaju ovi prvi po pravilu. Navodio sam razne primere onako, ne da bi prozvao i jedno naselje, jer toga ima koliko hoćeš, već da ukažem na određene nelogičnosti. A opet kažem, ne može se tu ne znam kakva borba voditi za produženja i uvođenje novih linija. Nema baš puno primera gde je građanska inicijativa postigla po tom pitanju ne znam šta. Kako se kome namesti u odnosu na date okolnosti u tom nekom trenutku/vremenu. A imamo i primera gde ljudi i te kako pišu, traže, pa godinama nikom ništa (potez 300). Negde ne postoje zahtevi te vrste, pa im se ipak dodeli. Generalno govorim o čestom izostanku objektivnosti, to je bilo glavno, bez da ulazim sad u ne znam kako duge rasprave.
 
Ma za Padinu sam rekao onako zaboravivši na 89, al i taj linija je realno dosta manjkava. Mašiš poentu. Nigde ja nisam rekao da je Borča nezasluženo nešto dobila, već da je sticajem raznih okolnosti povlašćena u odnosu na svoju poziciju kao neselje, koje čak nije ni celina sa urbanim delom grada Beograda. Niti zagovaram skraćenje linija, niti se preterano bavim tim potezom. Jednostavno sam protiv povlačenja nekih paralela, kao i za malo objektivniji pristup raspravi i da se ponekad prizna da je nešto i dobro. Mnogo je naselja i u urbanoj celini, a pogotovo nadomak iste, koja jedva da dobacuju normalno do perifernih terminusa, dok druga imaju vrlo jake transvezalne linije, koje su po pravilu uvek vrlo frekventne sa sve zglobnim vozilima. Petlovo brdo eto nema ni jednu takvu, ne žalim se, niti tražim ne znam šta. Ne treba mi, jer sam zadovoljan i ovako, prosto moram biti malo i realan, a i 23 mi je tu bez da se pošteno i protegnem. Ukazivao sam na čudne podele, pa možemo reći i karata, gde su neki prošli bolje, a neki gore, a mnogo više kukaju ovi prvi po pravilu. Navodio sam razne primere onako, ne da bi prozvao i jedno naselje, jer toga ima koliko hoćeš, već da ukažem na određene nelogičnosti. A opet kažem, ne može se tu ne znam kakva borba voditi za produženja i uvođenje novih linija. Nema baš puno primera gde je građanska inicijativa postigla po tom pitanju ne znam šta. Kako se kome namesti u odnosu na date okolnosti u tom nekom trenutku/vremenu. A imamo i primera gde ljudi i te kako pišu, traže, pa godinama nikom ništa (potez 300). Negde ne postoje zahtevi te vrste, pa im se ipak dodeli. Generalno govorim o čestom izostanku objektivnosti, to je bilo glavno, bez da ulazim sad u ne znam kako duge rasprave.
Planski delovi Borče uopste ne kaskaju za ostatkom Beograda. Ima divljih delova, pa šta? Ali Borča kao ogromno naselje i te kako zaslužuje dobru povezanost, sadrži i mnogo firmi gde i ljudi iz centra dolaze da rade na Zr putu ili u nekom naselju leve obale. Tako da meni elementarno znanje ne nedostaje, ali eto ti nisi ni znao da je Borča velikim delom planski urađena i infrastrukturno, to ne znaš ali bi ljudima skratio glavne linije koje ih povezuju. Ostali smo bez linije 96, ali 95 i 85 ne dajemo da nam se oduzuma. I da, za 20min predjem Pančevački most gradksim, a autom jos brze. Batajnica ulazi u samu gradsku zonu, iako je fizicki skroz odvojena, pa sta cemo sada? Ne idu ti nekako argumenti.
 
Буквално ништа изгубили не бисте скраћењем јер имате 3 СНСтрелина локала до којих можете доћи до 85. И опет кажем, једна скоро дивља Борча није упоредива са плански грађеним Петловим брдом. Да није СНСтреле ништа добили не бисте. 94 треба вратити на Миљаковац а 503 и 504 пребацити горе у Едварда Грига, буквално ништа се изгубило не би.
 
@Kesha
Koliko puta su bili radovi na okretnici Ustanička ili na potezu od okretnice na Konjarniku do okretnice na Ustaničkoj, a koliko puta je za vreme tih radova stigao dopis da odreðena linija ostane na Cvetkovoj pijaci, na primer? Dalje, šta je od silnih predloga ovde da se poboljša potez 300 završilo kod DJP? Da li je bila neka akcija većeg tipa da graðani zajedničkim snagama naprave predlog za poboljšanje poteza 300 i predaju ga na šalteu DJP? Izuzimam ono što je radio @stf .

Stanovnici Vinogradske su za vreme radova na trasi kojom idu linije sa poteza 600 za Surčin, tražili da jedna linija ostane da trajno saobraća tuda i gle čuda, dobiše liniju 602.

Isto tako je i za liniju 79 prihvaćen predlog graðana da linija ostane trajno na trasi liniji 20 nakon završetka radova.

Da ne nabrajam sad šta sam sve ja predlagao i šta je sve usvojeno, potrajalo bi.

Evo, dada moram ovom prilikom i da iskritikujem Borčance vezano za liniju 96. Ali i Vračarce. I jedni i drugi su prešli preko toga da im trolejbusi / linija 96, budu skraćeni, jer su imali 29 i 95 do centra. Sada je mnogo teže vratiti linije na staro.

Sa druge strane, imamo primere sa 28 i 43 gde se teagovalo istog trenutka kada je jedna ukinuta a druga skraćena do Pančevačkog mosta.​

Ono što hoću da kažem je da je potrebno da se bude uporan i da se koristi svaki zgodan trenutak da se vrši pritisak.
 
И опет кажем, једна скоро дивља Борча није упоредива са плански грађеним Петловим брдом. Да није СНСтреле ништа добили не бисте.
Malopre smo konstatovali da je velika većina Borče planski graðena.

Drugo, ne bi ste ni vi dobili kasnije polaske na 52 i 56, kao ni celodnevno liniju 56L da vam nije iste te Strele i Niš elspresa.​
 
94 треба вратити на Миљаковац а 503 и 504 пребацити горе у Едварда Грига, буквално ништа се изгубило не би.
I onda ostaviti deo Resnika oko Podavalske, i Ulice 13. oktobra bez prevoza.
Podržavao sam skraćivanje 85ice do uvođenja 607. Tada je 85 bila jedina linija od Airport Cityja do Banovog brda i bila je katastrofa, a i sad je, zbog svoje megalodonske dužine. Treba je podeliti na dva logična dela, jedan od Banovog Brda do Pohorske, a drugi od Borče do Opštine NBG.
 
Буквално ништа изгубили не бисте скраћењем јер имате 3 СНСтрелина локала до којих можете доћи до 85. И опет кажем, једна скоро дивља Борча није упоредива са плански грађеним Петловим брдом. Да није СНСтреле ништа добили не бисте. 94 треба вратити на Миљаковац а 503 и 504 пребацити горе у Едварда Грига, буквално ништа се изгубило не би.
Već je nekoliko puta rečeno da je vecim delom planski gradjena i mnogi planski delovi su lepsi od tvog petlovog brda (po mom misljenju).
 
Imam ja ideju, 13cu proterati istom trasom od Banovog negde do Zemuna (možda Donji Grad), i integrisati je sa skraćenom 85 koja bi nastavljala do Borče.

Absolute cinema, Grad dobija proširenje tramvajske mreže, dobije se skraćena 85 koju ovde svi žele i svi srećni i zadovoljni. 🤫🙃
 
Planski delovi Borče uopste ne kaskaju za ostatkom Beograda. Ima divljih delova, pa šta? Ali Borča kao ogromno naselje i te kako zaslužuje dobru povezanost, sadrži i mnogo firmi gde i ljudi iz centra dolaze da rade na Zr putu ili u nekom naselju leve obale. Tako da meni elementarno znanje ne nedostaje, ali eto ti nisi ni znao da je Borča velikim delom planski urađena i infrastrukturno, to ne znaš ali bi ljudima skratio glavne linije koje ih povezuju. Ostali smo bez linije 96, ali 95 i 85 ne dajemo da nam se oduzuma. I da, za 20min predjem Pančevački most gradksim, a autom jos brze. Batajnica ulazi u samu gradsku zonu, iako je fizicki skroz odvojena, pa sta cemo sada? Ne idu ti nekako argumenti.
Ako gledamo lokaciju (a malo podseca na istoriju) leva obala a i obala gde su Batajnica,Zemun i NBGD nije ni bio ne gradska zona,nego nije ni pripadalo BG.To je sve pripadalo Austrougarima.Da ne nabrajam neke opstine koje su BG opstine, dalje su od grada nego Batajnica
 
Moje lično mišljenje, ako grešim ispravite me, je da onaj kome je cilj Zemun i NBG, ide sa 85 iz Borče, a da onaj kome je cilj centar ili deo oko Ušća, ide sa 95.

Ono što je predlagano ranije je da se linija 68 produži Bulevarom despota Stefana do Dunav stanice ili Pančevačkog mosta, umesto besomučnog pojačavanja linije 95. Tada ni 95 ne bi zahtevala toliko veliki broj vozila.​
Pojačavanje 95-ice nije besomučno dokle god su autobusi na toj liniji puni. A puni su i nakon pojačanja na potezu od Bloka 70 do Krnjače. I ujutro i popodne. Dakle, dodatna vozila su sjajno iskorišćena što se, recimo ne bi dobilo produženjem 35-ice na jednu ili 68-ice na drugu stranu.
 
Pojačavanje 95-ice nije besomučno dokle god su autobusi na toj liniji puni. A puni su i nakon pojačanja na potezu od Bloka 70 do Krnjače. I ujutro i popodne. Dakle, dodatna vozila su sjajno iskorišćena što se, recimo ne bi dobilo produženjem 35-ice na jednu ili 68-ice na drugu stranu.
Bas tako. Linija koja je kičma grada.
Više nije prepuna da ne moze da se udje, sada je već samo puna, ali da moras da stojis unutra.
 
I onda ostaviti deo Resnika oko Podavalske, i Ulice 13. oktobra bez prevoza.
Podržavao sam skraćivanje 85ice do uvođenja 607. Tada je 85 bila jedina linija od Airport Cityja do Banovog brda i bila je katastrofa, a i sad je, zbog svoje megalodonske dužine. Treba je podeliti na dva logična dela, jedan od Banovog Brda do Pohorske, a drugi od Borče do Opštine NBG.
Да, тај део са прескочио али свраћање у Едварда Грига може да се изведе.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Vrh