Vidi.Sa mnom tako ne sme niko da razgovara ni da vredja.Ne znam, pa me interesuje to kako.Lupio si kao političar i ostao živ. Troel su nekada išle kroz Bulevar Oslobođenja. Imaš puno primera u svetu gde trole i tramvaji idu istom ulicom.
Apsolutno može paralelno trola i tramvaj. Imaš gomilu primera po svetu.Vidi.Sa mnom tako ne sme niko da razgovara ni da vredja.Ne znam, pa me interesuje to kako.![]()
Dobro.Hvala tiApsolutno može paralelno trola i tramvaj. Imaš gomilu primera po svetu.
Tamna budućnost.Kako se čini, ovi ima da budu gori nego BMC i Higer.
Ja imam 3 nacina za 96:96 - liniju spojiti sa 44 tačno od Dunav stanice tako da glasi: Borča 3- Senjak. Na ovaj način bi se Pretok i drugi delovi Borče gde sad ide osakaćena 96-ica ponovo povezali sa centrom grada a usput bi dobili vezu i sa Kneza Miloša i Senjakom. Dodatne autobuse uzeti sa linije 103 koja bi se ukinula
103 - ova linija je prazna i nema neku svrhu jer većina ljudi iz Padinjaka preseda na 85 kod Zbega da bi se povezala sa Zemunom i Novim Beogradom. Ukinuti i autobuse prebaciti na 96
105L- poenta ove linije je više u povezivanju Borče i Ovče. Nakon okretnice u Borči ka Zemunu uvek ide prazna pa bih je prebacio da ide do Padinske skele umesto u Zemun. Broj autobusa bi ostao isti a takt za nijansu bolji
111- Ukinuti i vozila prebaciti na liniju 112
112 - linija najviše služi povezivanju Zrenjaninca i Pančevca a prelazak preko Pupina i nema neku svrhu pa je prebaciti da se okreće na SC Kovilovo tako da glasi MZ Reva- SC Kovilovo. Sa prebacivanjem autobusa sa 111, takt bi bio i bolji
Ne slažem se. Koristim 85 i veliki broj ljudi koristi bus i posle Pupina u delu Zemuna, opštine Nbgd i slično.Скратиш 85 и добијеш јачи и бољи интервал наравно максимално ускладити поласке са СНСтрелиним пеглама пошто апсолутно више нема сврхе да прелази мост.
Ovo i jeste bolji predlog od spajanja sa 44 samo treba pokrenuti peticiju. Kada su pre par godina probali da ukinu 28 i skrate 43 do mosta, stanovnici Zvezdare i Koteža su pisali peticije i urgirali u sekretarijatu da se vrati na pređašnje stanje. Borčanci su ostali nemi na skraćenje 96-ice do Pančevačkog mosta.Ja imam 3 nacina za 96:
produziti do Usca gde je nekad 43 okretala
do Bloka 20
ili starom trasom (Trg republike) ali samo da istovari putnike i odmah krene kao sto su uradili sa linijama 15,67 i 68.Bila bi linija Borca 3 - Trg-Borca 3.Ista trasa samo da mu ne bude terminus.
Mislim da je 85 problem,zasto su ove nove linije preko pupina prazne.A opet su kao ispomoc ove linije.Mozda samo smanjiti polaske na nekim linijama.Da imaju polaske kad ide do Zemuna,a kad starom trasom(doduse to za 105L vise vazi)
Овим се поново враћа на само једну линију преко Пупиновог моста, што није добро решење. Требало би размотрити укидање 111 јер готово увек вози празна од претпоследње до последње станице, док остатак трасе дели са још најмање две линије. 112 не бих дирао, мислим да није лоша линија. За 105Л би требало нешто осмислити, јако пуно времена губи у Борчи, можда је треба раздвојити на две линије. 96 би могла да се продужи, да ли до Ушћа или Трга Републике, а за Сењак може 43 као давних дана. Ово за 103 нисам сигуран, зависи шта кажу мештани Падинске скеле, да ли им та линија толико треба.Imao bih predlog za levu obalu:
96 - liniju spojiti sa 44 tačno od Dunav stanice tako da glasi: Borča 3- Senjak. Na ovaj način bi se Pretok i drugi delovi Borče gde sad ide osakaćena 96-ica ponovo povezali sa centrom grada a usput bi dobili vezu i sa Kneza Miloša i Senjakom. Dodatne autobuse uzeti sa linije 103 koja bi se ukinula
103 - ova linija je prazna i nema neku svrhu jer većina ljudi iz Padinjaka preseda na 85 kod Zbega da bi se povezala sa Zemunom i Novim Beogradom. Ukinuti i autobuse prebaciti na 96
105L- poenta ove linije je više u povezivanju Borče i Ovče. Nakon okretnice u Borči ka Zemunu uvek ide prazna pa bih je prebacio da ide do Padinske skele umesto u Zemun. Broj autobusa bi ostao isti a takt za nijansu bolji
111- Ukinuti i vozila prebaciti na liniju 112
112 - linija najviše služi povezivanju Zrenjaninca i Pančevca a prelazak preko Pupina i nema neku svrhu pa je prebaciti da se okreće na SC Kovilovo tako da glasi MZ Reva- SC Kovilovo. Sa prebacivanjem autobusa sa 111, takt bi bio i bolji
Pa dobro valjda su i ovi iz Kovilova ljudi. Na kojoj ruti oće da uvedu 103?Овим се поново враћа на само једну линију преко Пупиновог моста, што није добро решење. Требало би размотрити укидање 111 јер готово увек вози празна од претпоследње до последње станице, док остатак трасе дели са још најмање две линије. 112 не бих дирао, мислим да није лоша линија. За 105Л би требало нешто осмислити, јако пуно времена губи у Борчи, можда је треба раздвојити на две линије. 96 би могла да се продужи, да ли до Ушћа или Трга Републике, а за Сењак може 43 као давних дана. Ово за 103 нисам сигуран, зависи шта кажу мештани Падинске скеле, да ли им та линија толико треба.
По мени не дирати 111 јер иако иде до СЦ Ковилово није јака линија и има свега 10-ак полазака нека је таква каква је не треба јој ни укидање ни појачавање.111 ukinuti.112 da ima poneke polaske za svracanje u SC Kovilovo
Баш зато што иде до Борче су локали празни. Да се 85 скрати добили бисте више полазака и ослањали бисте се на локале. Нема више потребе да 85 прелази Пупина, једино ако сте ви и Падинци лењи да преседате, што верујем да јесте, јако вам је тешко. И ја бих директну линију до само свих делова града али не може.Ne slažem se. Koristim 85 i veliki broj ljudi koristi bus i posle Pupina u delu Zemuna, opštine Nbgd i slično.
Ne znam da li se voziš 85-icom ali nove linije (103,105L i 112) i jesu prazne preko mosta jer stanovnicima Padinjaka, Borče, Ovče ne znači samo da pređu Pupinov most već da mogu brže da dođu u Zemun i Novi Beograd ako već biraju da idu Pupinom.
Netačno skroz. 85 linija je uvek puna putnika, svi koji zelimo do Zemuna ili NBg koristimo 85. Borča je ogromno naselje i naravno da treba biti direktno sto bolje povezana sa makar tim blizim krajevima grada. Pupinov most nije opterećen, u Borči isto nema zastoja, tako da uopšte nema potrebe liniju skratiti u tom delu. Time biste samo stanovnicima Borče naneli štetu.Баш зато што иде до Борче су локали празни. Да се 85 скрати добили бисте више полазака и ослањали бисте се на локале. Нема више потребе да 85 прелази Пупина, једино ако сте ви и Падинци лењи да преседате, што верујем да јесте, јако вам је тешко. И ја бих директну линију до само свих делова града али не може.
Mesec dana sam je koristio do garaže na Novom Beogradu i svaki put je bila puna. Interval je očajan i linija bi morala da se pojača.Netačno skroz. 85 linija je uvek puna putnika, svi koji zelimo do Zemuna ili NBg koristimo 85. Borča je ogromno naselje i naravno da treba biti direktno sto bolje povezana sa makar tim blizim krajevima grada. Pupinov most nije opterećen, u Borči isto nema zastoja, tako da uopšte nema potrebe liniju skratiti u tom delu. Time biste samo stanovnicima Borče naneli štetu.
Поготово са отварањем БАС-а је морала бити појачана, директна веза БАС-а са Земуном.Mesec dana sam je koristio do garaže na Novom Beogradu i svaki put je bila puna. Interval je očajan i linija bi morala da se pojača.
Баш зато што вас мрзи да преседате у Бачкој а преседањем не бисте ништа изгубили већ само добили више полазака на 85.Netačno skroz. 85 linija je uvek puna putnika, svi koji zelimo do Zemuna ili NBg koristimo 85. Borča je ogromno naselje i naravno da treba biti direktno sto bolje povezana sa makar tim blizim krajevima grada. Pupinov most nije opterećen, u Borči isto nema zastoja, tako da uopšte nema potrebe liniju skratiti u tom delu. Time biste samo stanovnicima Borče naneli štetu.