Gargamel
Beginner
- Učlanjen(a)
- 09.08.2024.
- Poruke
- 90
- Pohvaljen
- 224
Jel treba voz ekspres uvesti?А јел може линија Ресник ЖС - Батајница ЖС преко Газеле и поред БАС-а са једно 35 возила на 5 минута?
Jel treba voz ekspres uvesti?А јел може линија Ресник ЖС - Батајница ЖС преко Газеле и поред БАС-а са једно 35 возила на 5 минута?
Ironičan ili ne, Sole je sličnu liniju poput tvoje ironične 69 nedavno predložio, samo sa drugom numeracijom.
Боље БГ ВОЗ Ресник - Батајница да имамо чиме.Može obilaznicom (ozbiljan sam). Mislim da je potrebna jedna ili nekoliko linija koje bi povezivale naselja duž obilaznice.
Nema pre svega voznih sredstavaи куда. јер ни Овча - Батајница неће да пусте на 15 минута. као нема пруга капацитет
To je, nažalost, i meni palo na pamet. Taj bi solać bio solidno pun, šteta što je gore iza okretnice 33 tako kako je... A činjenica je da je tom istočnom delu potrebna brza veza, koja bi izbegla plavi most i ostale jake egzibicijeNe bi minibus linija pomogla, jer kapaciteti su za solo bus, minimum, a infrastruktura za minibus u jednom delu trase.
Neka druga linija bu trebala to stepe,zato sto bi trebalo da postoji neka linija od banjice do farmaceutskog.48 ili 39 bi trebalo da idu do centra radi bolje povezanosti vozdovca/miljakovca sa centrom,ovako sav teret ide na 31.Sto se tice stepe,mogla bi da ide recimo linija 80 umesto stare okretnice,i isla bi preko autokomande kao ispomoc 46 ice.Naravno ne bi bila nesto preterano redovna.Ili preko ustanicke da se produzi 63.Svakako je 49 skoro stalno polu prazanне, никако. прво, као што је Јеланча рекао, нема места на Тргу. друго, апсолутно нема потребе за нечим таквим, 39 ради посао и у оваквом облику
опет, не може на Трг, због места, ли би могло Немањином до Славије и Бирчаниновом назад. али опет, сврсисходност ове егзибиције је упитна,
у Кумодраж I не може, али може до Кумодража II. али опет, то није сврха те линије
куда би ти ишла та линија 80?
Pa dobro,koju bi ti predlozio?Mislim da se ipak vise isplati prevesti 30 hiljada stanovnika do vaznih mesta do kojih mnogo njih tezi. Naspram Kumodraza gde zivi manje od 10 hiljada stanovnika( naravno da i njima treba nova linija ali ne 93)
Opet bi 33 bila prepuna,tako da situacija ne bi bila nista bolja.Mozda bi presedanje bilo malo bolje jedino.78 vec mnogo kasni i retka je zato sto ide do Zemuna, najbolje ovo sto sam predlozio gore samo umesto kroz vojvode stepe nek posle Trosarine ide preko Banjice.
Da se nadovezem,opet kad bi 33 isla preko bul kreza aleksandra jedino bi mogla ici kroz kneza milosa,sto je malo"nezahvalno"Opet bi 33 bila prepuna,tako da situacija ne bi bila nista bolja.Mozda bi presedanje bilo malo bolje jedino.
Ovo je potpuno debilna promena zato što koliko ja znam postoje okretnice koje koriste linije GSP a nema otpravnika. + Zašto je ne bi produžili umesto da je skraćuju? Eto ideje da se uspostavi redovna linija kroz Gornjogradsku (trasom 15 sad kad su bili radovi).Ако сам ја добро чуо 82 ће се скратити до Павиљона да не би постојао више отправник у Земуну на кеју.
703 ostaviti trasu,jer je namenjena veza centra Zemuna sa Ugrinovcima i naseljem Sangaj u Batajnici.I znaci kao rasterecenje 73 i 706 koje su sada retko kad zglobne kad je Strela uzela.A i pisalo je ranije u novinama da je i 82 trebao da preuzme privtanik.A do dunavskih virova bi mogla 17 i 82,jer 82 za Pohorsku nije.U redu, čak i planom iz pomenute 2015te, 82 je planiran kao rotacija sa 85 od bež. kose. Često sam razmišljao i pomenuo, kej postaje tesan, gornji grad je uvek imao mesto za još jednu liniju. Rekoh, neka je produže do okretnice 17 ili novog lidla koji se otvara sutra. Sa druge strane, mogu da skrate 703 do virova. Ali, novim okolnostima, možda samo treba da nastavi od groblja pored tempa do novog lidla kao brza veza zemuna i nbgd usled gužvi u centru zemuna. Čak bi zemunci presedanjem na 93 lakše stigli do novog bas-a. Naravno, da se poveća takt na 82.