Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ljudi gradski prevoz koriste da bi lakše i brže stigli do željene lokacije, a ne za obilazak grada. Za to postoji turistički autobus koji vozi posebnom trasom.

Čitajući odreðene predloge, stiče se utisak da nešto mora po svaku cenu, a nešto nikako, a onda tu je kruženje preko Vračara...

Ako je negde dobro presedanje i ako negde dobro funkcioniše prevoz, onda je to Banjica II. Izuzev skraćenja linija nekadašnjeg ITS2 sistema, sve funkcioniše manje - više bez problema, ako izuzmemo gužve koje se stvaraju u gradu i utiču na rad linija.

Sada da se osvrnem i na liniju 93 i Kumodraž. Da je potrebno imati još jednu liniju za Kumodraž, koja bi bila veza sa NBG, potrebno je isto koliko i veza Miljakovca, Kanarevog brda, Starog Košutnjaka i Banjice sa Sava centrom. Kao što rekoh ranije, upravo pomenuta veza se obilato koristila dok nije 94 prebačen na Most na Adi u svrhu promocije istog, te se sam po sebi nameće zaključak da bi vraćanje takve veze bilo i te kako korisno i korišćeno. Za Kumodraž treba da se traži posebna linija. @Jelancha je predlagao davse linija 600 produži i pojača preko Vojvode Stepe do Trošarine, što nije izvodljivo jer je sistem ulica oko same okretnice tako napravljen da ne podržava predloženu vezu. Zbog toga bi linija morala da se produži ilu do Banjice II ili do Kumodraža. Ako bi se produžavala do Kumodraža, onda bi najbolje bilo da radi ono što i linija 39, svrati do MZ Kumodraž, tu se okrene i natrag do okretnice Kumodraž II. Naravno, da bi ovako nešto sa linijom 600 bilo izvodljivo, potrebno je da ista radi u ekspres režimu i na produženoj trasi, ali se isto tako postavlja i pitanje koje stanice koristiti, a koje ne.​
Upravo o tome i govorim.Kruzenje preko vracara nije obavezno,to je samo dodatan plus.Mislio sam da 63 sluzi slicno kao 25p koja takodje kruzi i pomaze i mirijevu i kumodrazu ako razumes sta hocu da kazem.
 
Linija treba da se produži do neke od okolnih okretnica. Ako bi se produžavala do Konjarnika, to bi moralo da bude tako da linija ima početnu stanicu na samom Konjarniku a ne da se linija spusti do Konjarnika, tu se okrene i onda prazna ide do okretnice Ustanička gde bi kupila prve putnike.

Za uspostavljanje polazaka posle 21h se slažem.​
Bilo bi dobro da 63 preko istocne kapije, Pljevaljske i Uciteljskog naselja pa onda da iz Vojislava Ilica skrene ka Konjarniku( onda bi mogli 20 da skrate)
 
93 nije napravljena da bude "glavna linija" ona je osmisljena kako bi rasteretila 40, 41, 59, 94. Dok sa strane Novog Beograda je cilj da se poveze Bulevar Milutina Milankovica sa Bezanijskom kosom. 93 ce verovatno imati oko 10 vozila i sva ce da budu solo, to znaci interval od otprilike 11-14 minuta samim tim ja bih ostavio 93 kako su osmislili.
33 se najvise napuni u Vojvode Stepe cak iako ima jos tri tramvajske linije. Glupo je da linija do Kumodraza zaobilazi Vojvode Stepe samim tim je bolje da produze 600( streli nece smetati jos po koji kilometar).
Nisam znao za informaciju da je najopterecenija u vojvode stepe,to potpuno menja situaciju
 
Bilo bi dobro da 63 preko istocne kapije, Pljevaljske i Uciteljskog naselja pa onda da iz Vojislava Ilica skrene ka Konjarniku( onda bi mogli 20 da skrate)
Da se ubrza 20, a ne da se skrati.

Upravo o tome i govorim. Kruzenje preko Vracara nije obavezno, to je samo dodatan plus. Mislio sam da 63 sluzi slicno kao 25p koja takodje kruzi i pomaze i Mirijevu i Kumodrazu ako razumes sta hocu da kazem.
Ne razumem šta hoćeš da kažeš obzirom da to što ti nazizivaš pomoći, ja ne vidim tako, i to što ti vidiš kao plus, ja vidim kao minus, obzirom da vrlo često linija zbog svoje trase zna da bude nepouzdana i da se nekad čeka i po 30 minuta. Pogotovo ne vidim kako bi to pomoglo stanovnicima Mirijevskog bulevara koji bi u tom slučaju dobili još veću kosku nego što je sada imaju, jer bi ti liniju 63 pretvorio u isto ono što su trenutno 25P i 74, dve linije koje se krajnje nepouzdane zbog svoje dužine i zbog samih trasa koje imaju. Kruženje oko Karaburme, Ćalija i Zvezdare (deo pored Zvezdarske šume) je nešto što ih baš usporava. Nije svako kruženje dobro i poželjno kruženje, kao ni svako produženje linije. Treba znati i kada je tako nešto loše. Tada ne bi smo mnogo ulazili u ovakve rasprave koje trenutno vodimo.​
 
Poslednja izmena:
93 nije napravljena da bude "glavna linija" ona je osmisljena kako bi rasteretila 40, 41, 59, 94. Dok sa strane Novog Beograda je cilj da se poveze Bulevar Milutina Milankovica sa Bezanijskom kosom. 93 ce verovatno imati oko 10 vozila i sva ce da budu solo, to znaci interval od otprilike 11-14 minuta samim tim ja bih ostavio 93 kako su osmislili.​
Pored toga, vraća se direktna veza Sava centra sa Dedinjem, Banjicom, Starim Košutnjakom, Miljakovcem i Kanarevim brdom, koje je bitna presedačka tačka za pomenuta naselja i vezu sa severnim delom NBG i Zemunom.​

33 se najvise napuni u Vojvode Stepe cak iako ima jos tri tramvajske linije. Glupo je da linija do Kumodraza zaobilazi Vojvode Stepe samim tim je bolje da produze 600( streli nece smetati jos po koji kilometar).​
(y)
 
Da se ubrza 20, a ne da se skrati.


Ne razumem šta hoćeš da kažeš obzirom da to što ti nazizivaš pomoći, ja ne vidim tako, i to što ti vidiš kao plus, ja vidim kao minus, obzirom da vrlo često linija zbog svoje trase zna da bude nepouzdana i da se nekad čeka i po 30 minuta. Pogotovo ne vidim kako bi to pomoglo stanovnicima Mirijevskog bulevara koji bi u tom slučaju dobili još veću kosku nego što je sada imaju, jer bi ti liniju 63 pretvorio u isto ono što su trenutno 25P i 74, dve linije koje se krajnje nepouzdane zbog svoje dužine i zbog samih trasa koje imaju. Kruženje oko Karaburme, Ćalija i Zvezdare (deo pored Zvezdarske šume) je nešto što ih baš usporava. Nije svako kruženje dobro i poželjno kruženje, kao ni svako produženje linije. Treba znati i kada je tako nešto loše. Tada ne bi smo mnogo ulazili u ovakve rasprave koje trenutno vodimo.​
Dobro,ali me zanima sta mislis kako rasteretiti 50?
 
To sam već pisao u temu o prigradskim linijama i potezu 300. Pogledaj malo šta sam pisao tamo i biće ti jasnije neke stvari.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ...
Još bolje bi bilo da ide do Obrenovca, i to tako što bi od Sava centra produžavala pravo autoputem do Plavog mosta pa odatle trasom linije 20 do okretnice u Mirijevu IV, nakon čega bi se spuštala trasom linije 313 na Smederevski put, pa pravo preko Grocke trasom linije 365 do Mladenovca pa odatle lokalnim putevima preko do Lazarevca, odakle bi išla do Barajeva i na kraju produžavala takođe lokalnim putevima do Obrenovca.​
Sole uozbilji se :) predlog je sasvim na mestu linija ne bi bila u opste duza mozda bi cak bila i kraca ,a veoma je potrebna .A Miljakovac ima 94 koji je produzen van svake pameti cak do Resnika.Znaci njima treba ,a nama iz podavalskih mesta ne treba
 
za 20ku bolje istom trasom produziti samo do Lesca. 63 ukinuti. I 20 vratiti GSPu.
93 do Kumodraza 2 preko Banjice,Dedinja,Prokopa i Gazele.Jer od Kumodraza do NBGDa bilo bi brze,nego sa 33 kroz Vojvode stepe, pa tramvajem ili 78,17,18
 
za 20ku bolje istom trasom produziti samo do Lesca. 63 ukinuti. I 20 vratiti GSPu.
93 do Kumodraza 2 preko Banjice,Dedinja,Prokopa i Gazele.Jer od Kumodraza do NBGDa bilo bi brze,nego sa 33 kroz Vojvode stepe, pa tramvajem ili 78,17,18
Треба и Миљаковцу и Кумодражу нова линија која повезује са Новим Београдом. 93 не бих дирао свакако овако делује добро.
 
Sole uozbilji se :) predlog je sasvim na mestu linija ne bi bila u opste duza mozda bi cak bila i kraca ,a veoma je potrebna .A Miljakovac ima 94 koji je produzen van svake pameti cak do Resnika.Znaci njima treba ,a nama iz podavalskih mesta ne treba​
Pa s obzirom da se spominju priče kako je potrebnija 93 nama nego drugima, kako drugi imaju odlične presedačke opcije, dao sam predlog koji bi mogao da podmiri sve te "nama".

P. S.
Miljakovac ima liniju 94 isto koliko i 42, obzirom da je nakon preusmerenja kroz Varešku stavljena u funkciju Buvljaka i par zgrada oko istog.​
 
93 treba da ide od Miljakovca do Zemuna (backa ili gornji grad) posebno zbog veze sa potezom 100 (padinska skela,borca, ovca, krnjaca i reva). Ako ide do bez.groblja...vec 65 vozi promaju do tamo..jedino bi imalo smisla posle groblja 93 da produzi do backe novosadskim putem i ugrinovackom. Takodje iz oravca miljakovca i rakovice vec ide 94 na novi beograd pa je bolje da 93 ide do zemuna.
 
Раковица не иде у Борчу а за везу са новим БАС-ом постоји 85 коју би требало скратити до Бачке.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Sta mislite da se uvede jos jedna linija do starog zeleznika,inosa,kontaktora i ateksa?Posto 55 une da bude nepouzdan
 
Ne znam da li je ispravna tema, ali hahahahahaha 😂😂😂

Breaking news:

"Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić naveo je danas da će redovan red vožnje biti ukinut i da će grad uvesti takozvani dinamički red vožnje, koji podrazumeva da autobusi sa početnih stanica neće kretati kada im je propisano redom vožnje, već kada GPS uređaji u autobusima ukažu da je polazak potreban."

 
Koliko sam razumeo, red vožnje će postojati, ali pošto svakako u špicevima ne može da se poštuje, tada će da bude dinamički. U principu, tako je i bilo pre sa otpravnicima, sada će valjda preko GPS da ih ubrzavaju i skraćuju. L linije su pozitivna promena, možda i ovo ispadne ok u špicevima.
 
Koliko sam razumeo, red vožnje će postojati, ali pošto svakako u špicevima ne može da se poštuje, tada će da bude dinamički. U principu, tako je i bilo pre sa otpravnicima, sada će valjda preko GPS da ih ubrzavaju i skraćuju. L linije su pozitivna promena, možda i ovo ispadne ok u špicevima.
Razumem da je problem u špicu, ali to znači da nam treba za toliko više vozila da bi vreme putovanja bilo smanjeno. Umesto više vozila smanjiće broj polazaka i ukinuće bilo kakvu obavezu tačnosti sa svoje strane.
 
Vrh