Ljudi gradski prevoz koriste da bi lakše i brže stigli do željene lokacije, a ne za obilazak grada. Za to postoji turistički autobus koji vozi posebnom trasom.
Čitajući odreðene predloge, stiče se utisak da nešto mora po svaku cenu, a nešto nikako, a onda tu je kruženje preko Vračara...
Ako je negde dobro presedanje i ako negde dobro funkcioniše prevoz, onda je to Banjica II. Izuzev skraćenja linija nekadašnjeg ITS2 sistema, sve funkcioniše manje - više bez problema, ako izuzmemo gužve koje se stvaraju u gradu i utiču na rad linija.
Sada da se osvrnem i na liniju 93 i Kumodraž. Da je potrebno imati još jednu liniju za Kumodraž, koja bi bila veza sa NBG, potrebno je isto koliko i veza Miljakovca, Kanarevog brda, Starog Košutnjaka i Banjice sa Sava centrom. Kao što rekoh ranije, upravo pomenuta veza se obilato koristila dok nije 94 prebačen na Most na Adi u svrhu promocije istog, te se sam po sebi nameće zaključak da bi vraćanje takve veze bilo i te kako korisno i korišćeno. Za Kumodraž treba da se traži posebna linija.
@Jelancha je predlagao davse linija 600 produži i pojača preko Vojvode Stepe do Trošarine, što nije izvodljivo jer je sistem ulica oko same okretnice tako napravljen da ne podržava predloženu vezu. Zbog toga bi linija morala da se produži ilu do Banjice II ili do Kumodraža. Ako bi se produžavala do Kumodraža, onda bi najbolje bilo da radi ono što i linija 39, svrati do MZ Kumodraž, tu se okrene i natrag do okretnice Kumodraž II. Naravno, da bi ovako nešto sa linijom 600 bilo izvodljivo, potrebno je da ista radi u ekspres režimu i na produženoj trasi, ali se isto tako postavlja i pitanje koje stanice koristiti, a koje ne.