Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

и куда. јер ни Овча - Батајница неће да пусте на 15 минута. као нема пруга капацитет
 
Ne bi minibus linija pomogla, jer kapaciteti su za solo bus, minimum, a infrastruktura za minibus u jednom delu trase.​
To je, nažalost, i meni palo na pamet. Taj bi solać bio solidno pun, šteta što je gore iza okretnice 33 tako kako je... A činjenica je da je tom istočnom delu potrebna brza veza, koja bi izbegla plavi most i ostale jake egzibicije 😎
 
не, никако. прво, као што је Јеланча рекао, нема места на Тргу. друго, апсолутно нема потребе за нечим таквим, 39 ради посао и у оваквом облику



опет, не може на Трг, због места, ли би могло Немањином до Славије и Бирчаниновом назад. али опет, сврсисходност ове егзибиције је упитна,



у Кумодраж I не може, али може до Кумодража II. али опет, то није сврха те линије



куда би ти ишла та линија 80?
Neka druga linija bu trebala to stepe,zato sto bi trebalo da postoji neka linija od banjice do farmaceutskog.48 ili 39 bi trebalo da idu do centra radi bolje povezanosti vozdovca/miljakovca sa centrom,ovako sav teret ide na 31.Sto se tice stepe,mogla bi da ide recimo linija 80 umesto stare okretnice,i isla bi preko autokomande kao ispomoc 46 ice.Naravno ne bi bila nesto preterano redovna.Ili preko ustanicke da se produzi 63.Svakako je 49 skoro stalno polu prazan
 
Prvo nek krenu da se poštuju polasci na 49ci od strane novih prevoznika i da se uvedu polasci pre 05:40 iz Stepe. Pravi teror vrše privatnici nad stanovnicima ovog naselja sa nerealizacijom polazaka i konstantnim "uklapanjem". Inače živo me zanima ko održava prvi polazak na 49ci iz Stepe pošto se nikad pojavi i ako ima podatak ko ga je održavao pre novog ugovora iz istog razloga.
Pritom obodne linije uopšte ne pomažu jer se nijedna ne kreće u pravcu Trošarine, VMA.
 
Ja licno ne znam gde stanovnistvo Kumodraza tezi ali znam da je 33 prepuna uvek i da joj treba pojacanje u vidu nove linije. Npr od okretnice 33 u Kumodrazu( kada se prosiri) kroz Vojvode Stepe do Autokomande, uz Dr. Milutina Ivkovica, pa do Prokopa onda preko Gazele do Sava Centra da ide autoputem do petlje kod arene, u Spanskih boraca do Bul. Mihajla Pupina, GO NBG do Paviljona( ovo je samo neki moj predlog, opet kazem ne znam gde stanovnisto Kumodraza tezi ali znam da je bitno napraviti neku alternativu 33 koja je prepuna).
 
Ако сам ја добро чуо 82 ће се скратити до Павиљона да не би постојао више отправник у Земуну на кеју.
 
78 vec mnogo kasni i retka je zato sto ide cak od Zemuna do Banjice, najbolje ovo sto sam predlozio gore samo umesto kroz Vojvode Stepe nek posle Trosarine ide preko Banjice.
 
78 vec mnogo kasni i retka je zato sto ide do Zemuna, najbolje ovo sto sam predlozio gore samo umesto kroz vojvode stepe nek posle Trosarine ide preko Banjice.
Opet bi 33 bila prepuna,tako da situacija ne bi bila nista bolja.Mozda bi presedanje bilo malo bolje jedino.
 
Ако сам ја добро чуо 82 ће се скратити до Павиљона да не би постојао више отправник у Земуну на кеју.
Ovo je potpuno debilna promena zato što koliko ja znam postoje okretnice koje koriste linije GSP a nema otpravnika. + Zašto je ne bi produžili umesto da je skraćuju? Eto ideje da se uspostavi redovna linija kroz Gornjogradsku (trasom 15 sad kad su bili radovi).
 
Pa 82 je nekada i išao do Pohorske, možda je i ok promena. Ja bih i 612 skratio na ovom NBG delu, jer je daleko korisnija Zemunu. Recimo do okretnice 65, gde je presedanje jednostavno.
 
U redu, čak i planom iz pomenute 2015te, 82 je planiran kao rotacija sa 85 od bež. kose. Često sam razmišljao i pomenuo, kej postaje tesan, gornji grad je uvek imao mesto za još jednu liniju. Rekoh, neka je produže do okretnice 17 ili novog lidla koji se otvara sutra. Sa druge strane, mogu da skrate 703 do virova. Ali, novim okolnostima, možda samo treba da nastavi od groblja pored tempa do novog lidla kao brza veza zemuna i nbgd usled gužvi u centru zemuna. Čak bi zemunci presedanjem na 93 lakše stigli do novog bas-a. Naravno, da se poveća takt na 82.
 
Da se prvo uvede 93, pa ćemo lako za ostalo. Drugo, to što je nekada linija 82 išla do Pohorske (Paviljona), ne znači da treba tako i sada. Ne zato što bi se izgubila veza sa Zemunom i Kejem oslobođenja, nego zato što ni sama okretnica u Paviljonima nije u zavidnoj poziciji. Upravo radi rasterećenja iste je 82 i produžen do Keja oslobođenja. Trenutno se u Paviljonima okreću 16, 81, 81L, 612, 613 i 711.​
 
Screenshot_20241106_234121.jpg
 
U redu, čak i planom iz pomenute 2015te, 82 je planiran kao rotacija sa 85 od bež. kose. Često sam razmišljao i pomenuo, kej postaje tesan, gornji grad je uvek imao mesto za još jednu liniju. Rekoh, neka je produže do okretnice 17 ili novog lidla koji se otvara sutra. Sa druge strane, mogu da skrate 703 do virova. Ali, novim okolnostima, možda samo treba da nastavi od groblja pored tempa do novog lidla kao brza veza zemuna i nbgd usled gužvi u centru zemuna. Čak bi zemunci presedanjem na 93 lakše stigli do novog bas-a. Naravno, da se poveća takt na 82.
703 ostaviti trasu,jer je namenjena veza centra Zemuna sa Ugrinovcima i naseljem Sangaj u Batajnici.I znaci kao rasterecenje 73 i 706 koje su sada retko kad zglobne kad je Strela uzela.A i pisalo je ranije u novinama da je i 82 trebao da preuzme privtanik.A do dunavskih virova bi mogla 17 i 82,jer 82 za Pohorsku nije.
 
Zna li neko kada ce se uvesti 93?Hoce li sledece nedelje?
 
Vrh