Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Zemunu je potrebna linija koja bi išla Prvomajskom i tako ostvarivala vezu sa BAS - om. Da li samo do bloka 20 ili negde dalje preko NBG, ali blizu (da ne zalazi mnogo u stari deo grada), ostaje da se vidi. Sa druge strane, izvodljivo je već sada produžiti 35, pa čak i 27E, bez da se čeka izgradnja okretnice u bloku 42. To je mnogo svrsishodnije nego praviti liniju 86 da bude lokal linije 85 na NBG strani, koji opet neće koristiti stanovnicima Zemuna, a samo bi bespotrebno pravio gužvu na Keju, gde i sa trenutnim stanjem stvari zna da bude gužve u odreðenim delovima dana.

Meni lično deluje kao da je neko pokušao da moj predlog za produženje 35 i potrebu za još jednom linijom iz pravca Zemuna objedini u liniju 86.​
 
86 kakva god da se uvede, pošto se već zna da ide preko Jurija Gagarina, izgledala bi kao gori vanzemaljac od 14, 45 i EKO2 zajedno.
ЕКО2 је једина директна веза између Београда на води и центра,Трга републике.
 
Iz Mirijeva treba uvesti 46B koja će ići do BAS-A, jer 27E je ionako opterećena. Ili da uvedu 27B Mirijevo 4-Blok 42, da ide preko Slavije u Nemanjinu, pa Savska zatim gazela i Antifašističke Borbe prema autobuskoj.
Bio je ranije predlog da se linija 601 preusmeri kroz Bulevar Milutina Milankovića do bloka 42, a sa druge strane 46 od Mostara preusmeri na Gazelu i Antifašističke borbe do bloka 42.

Obzirom da je probijen produžetak Franše D'Eperea do Galerije, pre bih 46 tuda provukao, uz opsluživanje Prokopa.​
 
Bio je ranije predlog da se linija 601 preusmeri kroz Bulevar Milutina Milankovića do bloka 42, a sa druge strane 46 od Mostara preusmeri na Gazelu i Antifašističke borbe do bloka 42.

Obzirom da je probijen produžetak Franše D'Eperea do Galerije, pre bih 46 tuda provukao, uz opsluživanje Prokopa.​
Што се Милутина Миланковића тиче предлог би био да се уведе линија која ће ићи целом дужином,а не овако како је сада није мала дужина улице.
 
Што се Милутина Миланковића тиче предлог би био да се уведе линија која ће ићи целом дужином,а не овако како је сада није мала дужина улице.
To je u planu sa 93, izuzev stanice koju pokriva linija 95, dakle od Antifašističke borbe pa do Tošinog bunara.​
 
Svašta je bilo predviđeno po Beogradu, a na kraju imamo to što imamo jer su mnoge stvari napola odrađene, od nekih se u potpunosti odustalo a neke su urađene potpuno drukčije od prvobitne zamisli.​
 
A sta mislite o tome da se linija 45 produzi do bloka 20? Ista bi isla Jurija Gagarina pa bi nastavila pravo Vladimira Popovica do okretnice,a linija 35 da se produzi do bloka 44 gde se sada okreve linija 45.
 
A sta mislite o tome da se linija 45 produzi do bloka 20? Ista bi isla Jurija Gagarina pa bi nastavila pravo Vladimira Popovica do okretnice,a linija 35 da se produzi do bloka 44 gde se sada okreve linija 45.
Nepotrebno. Trebao bi ogroman broj vozila za taj produžetak da bi se ponudila veza Blokova, BASa i Ušća koja je već jako dobra. S druge strane Zemunu je linija beskorisna za dolazak na BAS. 45 je zamišljena kao radijalna linija i ovime bi izgubila smisao, tj. postala bi neki hibrid.
Produžetak 35 dalje od Bloka 42 je isto tako nepotreban jer kad se dođe do Bloka 42 ima veliki broj linija koje saovraćaju dalje. 35 i 27E moraju da služe kao ispomoć 95ici pre svega. Čak mislim da postoji mogućnost da se jedna od ove sve linije (27E) preusmeri kroz novi tunel kad bude izgrađen kod ekonomskog
 
76 svakako već kruži mnogo. Građanima je potrebna neka vrsta ekspres i polu-ekspres linija na relacijama gde ima dosta putnika. Tako je na primer 607 postao kao neka ekspres verzija linije 85 do Nbg i zato je pun. Eskpres linija bi na primer trebala ići od BAS-a u Vladimira Popovića i pravo na novo uključenje na Brankov most (u budućnosti), kao neka varijanta 95E, gde ne svraća ni u Blokove 61-64 već samo pravo i npr na Zrenjaninskom putu može stajati na samo određenim stajalištima
 
Napravi liniju koja ti ide jednom u sat vremena pa ti neće biti glupo napravljena, jer niko takvu liniju neće ni koristiti. ;)
po redu voznje ne bi trebalo tako,ali ostajem pri tome da su glupe zato sto tamo gde idu
ne postoji pristojna linija koja ide do centra
 
Okretnica na bloku 20 ima dosta mesta, tako bi predložio liniju 61 Novo Bežanijsko groblje-Blok 20. Da ide trasom 76 i da skrece ka garazi kao 85 i da prolazi pored autobuske kao 85 do buvljaka i onda kao 95 do hajata i da skrece desno bloka 20.
ja bih produzio 53,posto brankov most i usce nemaju ni jednu liniju do banovog,rakovice i na kraju krajeva do
kneza milosa
 
Mislim da bi trebalo produzili neku liniju sa zelenjaka(75,71,72...)koja ise preko usca do Dorcola,tamo je prevoz do zelenjaka i usca jako los
 
Често људи гледају на тзв. 3. Београд као на саму Борчу, али ту има доста становника и у Котежу и дуж Зрењанинца пре раскршћа за Овчу.
Целој Левој обали треба генерални ресет аутобуских линија. Примарно оне које иду преко Пупиновог моста.

Једине које не треба мењати су 43 и 101. Можда и 95, пошто је то ипак линија која иде са Новог Београда, стога колико толико је фунционална зато што није само намењена сиротанима са Леве обале. Њено укидање би можда и било горе за њих.
 
Sta mislite da dodaju neku liniju da povezu vma i dedinje sa cuburom i malo bolje sa zvezdarom?
 
Целој Левој обали треба генерални ресет аутобуских линија. Примарно оне које иду преко Пупиновог моста.

Једине које не треба мењати су 43 и 101. Можда и 95, пошто је то ипак линија која иде са Новог Београда, стога колико толико је фунционална зато што није само намењена сиротанима са Леве обале. Њено укидање би можда и било горе за њих.
Шта би требало мењати на линијама потеза 100? 104, 105, 106 нпр. немају другу трасу којом би дошли до својих окретница.
 
Да ли можда постоје планови за измештање окретнице Нови град код Змаја/ЖС Земун?
Повезаност ЖС Земун са Земуном је врло лоша а овим би се уз минимално продужење линија 15,45,78,612 добила неупоредиво боља повезаност као и веза највећег дела Земуна са ТЦ Змај.
 
Vrh