Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Да ли можда постоје планови за измештање окретнице Нови град код Змаја/ЖС Земун?
Повезаност ЖС Земун са Земуном је врло лоша а овим би се уз минимално продужење линија 15,45,78,612 добила неупоредиво боља повезаност као и веза највећег дела Земуна са ТЦ Змај.
45 i 612 vec prolaze pored samo sa druge strane pa mora malo vise da se pesaci, svakako da bi mogla 15 ili 78 da se produzi te dve stanice a taman bi se malo rasteretila okretnica kod novog grada. Takodje pojacati 612 sa 50 minuta na 20-25
 
Да, јачи такт 612 била би јако добра ствар.
Овим би се и 709 нешто скратила јер би могла да терминира код ЖС где би била преседачка тачка.
 
Poslednja izmena:
Mogla bi da bude linija sa Ceraka, Miljakovca 3 ili Stepe Stepanovica do npr Crvenog krsta ili okretnice 55 na zvezdari
Mislio sam recimo da se 78 skrati do stare okretnice(stanica pre vma) zasto sto je prazna a nekad se tu okrecu trole,a da se do banjice 2 uvede linija 80(Banjica II - Veliki mokri lug).Da ide preko dedinja do trga oslobodjenja preko cubure i zvezdare do kluza(trasom 46) i ustanicke pa da se preklopi sa 308(da ne ide do sumica) i da tu ide 13/14 vozila(posto na 308 idu 8).Mozda je predugacka ali mislim da ne bi bilo lose malo raznovrsnosti,posto 78 i nije toliko potrebna banjici II zbog tramvaja 9,a dedinju i vma je potrebna malo bolja veza sa ustanickom i zvezdarom
 
Шта би требало мењати на линијама потеза 100? 104, 105, 106 нпр. немају другу трасу којом би дошли до својих окретница.
Могли би да имају.
Рецимо, 104 пролази кроз Борчу, могле би да се направе одређене корекције да захвати више у самом насељу. Када изађе из Борче, све до окретнице у Црвенци, насељеност је знатно ређа и мање путника се вози.
Линија 105 је у реду, али уколико би се користила само за транзит путника из Овче, боље би било да иде новом обилазницом (Северном тангентом), него Овчанским и Зрењанинским путем. Знатно би био бржи транзит путника до града.
Линија 106 залази у два насеља, прави круг па се враћа. Свакако не постоји боље решење, али ни то није идеално.

Свакако те линије имају мање проблема, али далеко су од идеалних. То је случај са многим линијама у граду, али на Левој обали је већина у таквом стадијуму.
 
Добра замисао да нешто иде и на Рузвелтову, али мислим да је беспотребно сво оно кружење ка БнВ. Ако је циљ веза са Тргом/Теразијама, ту је 43 довољна. Можда би било боље да код Правног скрене ка Београдској, Славији, и даље на Прокоп.
 
45 i 612 vec prolaze pored samo sa druge strane pa mora malo vise da se pesaci, svakako da bi mogla 15 ili 78 da se produzi te dve stanice a taman bi se malo rasteretila okretnica kod novog grada. Takodje pojacati 612 sa 50 minuta na 20-25
Pisao sam ranije da linije koje zavrsavaju kod Zemuna novog grada,zavrsavaju kod Zmaja, plus sam i predlagao 65 produziti dotle,612 da tu svraca samo u oba smera i da se 709 ukine i da se spoji sa 708 gde bi pokrivala i nju i Skolsko dobro.(to za 709ku jos kad je gsp drzao)
 
Могли би да имају.
Рецимо, 104 пролази кроз Борчу, могле би да се направе одређене корекције да захвати више у самом насељу. Када изађе из Борче, све до окретнице у Црвенци, насељеност је знатно ређа и мање путника се вози.
Линија 105 је у реду, али уколико би се користила само за транзит путника из Овче, боље би било да иде новом обилазницом (Северном тангентом), него Овчанским и Зрењанинским путем. Знатно би био бржи транзит путника до града.
Линија 106 залази у два насеља, прави круг па се враћа. Свакако не постоји боље решење, али ни то није идеално.

Свакако те линије имају мање проблема, али далеко су од идеалних. То је случај са многим линијама у граду, али на Левој обали је већина у таквом стадијуму.
Sto se Ovce tice predlagao sam da se 68 produzi do nje preko Despota Stefana od Pancevca prati 108icu kroz Pancevacki put i onda na tu magistralu(ta nova obilaznica sto kazes) koja bi isla do Ovce.
 
Bespotrebno kruženje. Potez od Omladinskog stadiona do Trga republike identičnom trasom pokriva 27 koja ide veoma često.

Ako bi se baš morao povezivati Beograd na vodi sa Kotežom (što mi svakako nije isprva najjasnije), bolje bi možda bilo da se spusti ili da kopira liniju 74 na putu do i od moto-puta i da napravi vezu sa moto-putem i velikim brojem južnih beogradskih naselja. Međutim, upitno je koliko bi ta linija bila pouzdana i koliko bi vozila realno moglo da se stavi na takvu liniju. Ima tu dosta mesta na kojima se apsolutno blokira saobraćaj - sam Pančevački most, Ruzveltova u popodnevnom špicu, Kneza Miloša i Zrenjaninski put ujutru.

Kotežu pre treba linija koja bi išla severno ka Zemunu ili eventualno povezivala dva naselja sa leve obale, a ne veza sa Galerijom. Više mi deluje kao forsiranje Galerije kao centralne gradske okretnice (ili centra sveta), nego kao želja da se unapredi prevoz.
 
Kotežu pre treba linija koja bi išla severno ka Zemunu ili eventualno povezivala dva naselja sa leve obale, a ne veza sa Galerijom. Više mi deluje kao forsiranje Galerije kao centralne gradske okretnice (ili centra sveta), nego kao želja da se unapredi prevoz.
Kotež je nekada imao line 43 koja je išla od Senjaka i 43L koja je današnja 43.

Ako se već hoće praviti neka linija koja bi povezivala Kotež sa Zemunom, onda je najbolje napraviti liniju koja bi išla u ekspres režimu, i to preko obilaznice pa preko Pupinovog mosta i pravo pored Bove Galenike 2 do neke od okretnica u Zemunu, a da nije Bačka.​
 
Kotež je nekada imao line 43 koja je išla od Senjaka i 43L koja je današnja 43.

Ako se već hoće praviti neka linija koja bi povezivala Kotež sa Zemunom, onda je najbolje napraviti liniju koja bi išla u ekspres režimu, i to preko obilaznice pa preko Pupinovog mosta i pravo pored Bove Galenike 2 do neke od okretnica u Zemunu, a da nije Bačka.​
Ako se ne varam, 44 je naslednica tadašnje 43?

Mislim da je besmisleno uvoditi do Koteža bilo koju liniju preko Pančevca. Linija 43 je svakako dosta kratka linija, tako da bi se neka novouvedena linija do Koteža preko Pančevca poklapala oko 70% sa 43.
Slažem se da i ako se uvodi neka linija do Koteža, to bi trebalo da bude preko Pupina.
 
Mislim da je besmisleno uvoditi do Koteža bilo koju liniju preko Pančevca. Linija 43 je svakako dosta kratka linija, tako da bi se neka novouvedena linija do Koteža preko Pančevca poklapala oko 70% sa 43.
Slažem se da i ako se uvodi neka linija do Koteža, to bi trebalo da bude preko Pupina.
Kotež je izvukao najdeblji kraj od svih nasekha, obzirom da jedini nije dobio direktnu liniju ka Zemunu, dok Borča ima čak dve.

Ako se ne varam, 44 je naslednica tadašnje 43?
I da i ne. Kada je 43 ukinuta, a 43L preimenovana u 43, tada je uvedena linija 44 Senjak - Sarajevska - Admirala Geprata - Kneza Miloša - Senjak.
 
Ta ranija 44 nema veze sa ovom današnjom, ako mislimo na isto, obzirom da je nekada postojala linija 44 koja je išla od Trga republike do Dunav stanice današnjom trasom linije 44, i u jednom trenutku je ponela oznaku 36.​
 
Ta ranija 44 nema veze sa ovom današnjom, ako mislimo na isto, obzirom da je nekada postojala linija 44 koja je išla od Trga republike do Dunav stanice današnjom trasom linije 44, i u jednom trenutku je ponela oznaku 36.​
Ta je postojala pre sankcija - ova o kojoj ja pričam je isto bila Admirala Geprata - Senjak i tada je bila privremena, pa je nema na spiskovima linija iz tog vremena.
image (7).jpg

Članak iz 1993. U istom članku pominje se i linija 36.
 
Poslednja izmena:
Sta mislite o predlogu linije 80(Banjica II - Veliki mokri lug),koja bi isla preko trga oslobodjenja i dalje preko cubure,cvetka,kluza do ustanice pa da nastavi njenom trasom pa da se 308 ukine a da se 78 skrati do stare okrenice.Mislim da ne bi bilo lose jer je malo nepotrebno da 78 ide cak do banjice II
 
Vrh