Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Loša numeracija, 6X je za Novi Beograd, 97 bi se uklapalo sa tim krajem (s obzirom da u blizini prolaze 95 i 96), ili čak 114.
 
Nasumično sam odabrao prvu slobodnu numeraciju, najbolje da ipak bude 114, banatski Beograd je ceo u potezu 100. Mogao bi neki antibiotik minibus da se uvede i na pravcu od zapada prema istoku Miljakovac 3-Jajinci-Kumodraž, pošto su saobraćajnice preuske i prestrme čak i za solo autobus. Ili Resnik-Pinosava, Veliki Mokri Lug-Kaluđerica. Resnik već ima minibus 507 do Rušnja.
 
Za sada ovo, što se tiče produženja i bolje opsluženosti drugih delova grada. Produženje linije 35 do Dr Agostina Neta (druga strana bloka 70A). Linija bi pokrivala deo Vladimira Popovića koji trenutno nema liniju gradskog prevoza i produžavala ulicom Jurija Gagarina do skretanja u Dr Agostina Neta kojom bi išla do okretnice. Na produženoj trasi bi se uspostavilo stajalište Vladimira Popovića u smeru ka terminusu Lešće na delu između autoputa i Bulevara Zorana Đinđića. Uspostavilo bi se i stajalište "Blok 19a" u oba smera, te stajalište "Omladinskih brigada" u oba smera, u zoni raskrsnice Dr Agostina Neta i Omladinskih brigada (deo koji razdvaja blok 70A na severni i južni deo). Na ovaj način se dobija veza novog BAS - a sa centrom grada, kao i severoistočnog i centralnoistočnog dela grada, čime se ne stavlja sav teret na liniju 95. Plus, za produženje nije potrebno da se čeka izgradnja terminusa u Bloku 42.

Linija bi se pojačala sa 3 vozila, tako da bi na njoj saobraćalo ukupno 15. Ovime bi se dobio takt na 6 - 7 minuta.​

linija 35 agostina neta.jpg


Što se tiče postojećih pojačanja, tu ne znam koliko je izvodljivo da se pojača tramvajska linija 11, koja služi kao veza sa Dorćolom, obzirom da bi uskoro trebalo da preko Sajma saobračaju 7 i 9.

Takođe, najavljeno je pojačanje linije 85. Da li bi ono samo bilo dovoljno da se opsluži čitav Zemun, nisam baš siguran. Postavlja se pitanje da li bi preusmerenje linije 18 da iz Omladinskih brigada u Bulevar Milutina Milankovića pa Antifašističke borbe natrag na autoput ili da se uvede potpuno nova linija koja bi opsluživala Prvomajsku i Novi grad?
 
Poslednja izmena:
18 ne bi dirao,ali nova linija koja bi opsluzila Prvomajsku i Novi grad je super.
 
Ako kažu da će da pojačaju 95 zbog novog BAS-a...pa koliko će to buseva raditi na 95....očigledno oko 30....pa zar nije bolje prepoloviti tu liniju,i napraviti 2 linije kad vec sad ce imati toliki visak autobusa...doduse i visak vozaca koji nece imati linije....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Zato što i povezuje daleko više tački kretanja Beograđana i posetilaca. ;)
Baš zato sam i predložio da se linija 35 produži, kako ne bi svi sa Karaburme, Rospi Čuprije, Ćalija, Malog leskovca, Lešća, Slanaca, Višnjice, Višnjičke banje, Velikog sela, Mirijevskog bulevara, dela Mirijeva gurali u već preopterećenu 95, pored onih dodatnih putnika duž trase.​
 
Da bi imala više smisla bolje je da se produži do Bloka 70 ili Bloka 44 i tako bila neka vrsta 95 ekspres jer kroz Vladimira Popovica je brže nego trenutna trasa, plus bi se rasteretio i 89 jer značajan broj putnika silazi na stanici Blok 42 i preseda na 85 / 94 / 600
 
Mogla bi i 27E da se produži do tamo, ali pod uslovom da postane zglobna.
 
Poslednja izmena:
Нема од тога ништа јер ће остати вишка Хигера који негде морају да раде.
 
Da bi imala više smisla bolje je da se produži do Bloka 70 ili Bloka 44 i tako bila neka vrsta 95 ekspres jer kroz Vladimira Popovica je brže nego trenutna trasa, plus bi se rasteretio i 89 jer značajan broj putnika silazi na stanici Blok 42 i preseda na 85 / 94 / 600​
Ne bi se rasteretila 89 pojačanjem i produženjem 35, jer se ne pojačava potez koji opslužuje linija 89 na južnoj strani grada. Jedino isplativo i smisleno rešenje je da se linija 89 pojača. Linija 35 je sa ovim produženjem zamišljena kao linija koja bi rasteretila liniju 95 i vezu sa centrom i severoistočnim naseljima, koja će biti opterećenija nakon preselenja BAS - a. Takođe, produženje linije 35 je zamišljeno tako da linija ne bude predugačka i da se ne izgubi njena funkcionalnost. Iz tog razloga mislim da je blok 44 predaleko, a ako bi se linija produžila do bloka 70, onda maltene niko ko koristi liniju 68 da bi došao do Zelenog venca, ne bi koristio istu, jer bi mu sa 35 bilo brže da stigne do Zelenog venca (daleko više polazaka na 35 nego na 68), plus što bi je mnogi koristili za lokacije dalje od Zelenog venca. Jedino što bi moglo da dođe u obzir je da se okreće u bloku 70A (Omladinskih brigada), ali i to je opet upitno s obzirom na oterećenost same okretnice.​
 
Izasao je tekst na sajtu N1 vezan za Autobusku stanicu Beograd jug na Autokomandi,gde se kaze da ce postojati za putnike koji tu sidju posebna linija gradskog prevoza koja ce putnike prevoziti do Slavije...to kaže gradski sekretar za saobracaj...verovatno onda to znaci da bi se i ona tu negde okretala ili prolazila kroz tu stanicu....nekako mi deluje da ce neku od mnogih linija koje tu idu ka Slaviji preusmeriti da tu svraća po putnike,a mozda bude i korekcija trase 38L ili 36....sve se to kaze ocekuje do kraja septembra paralelno sa otvaranjem novog BAS-a...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Nisam video da je već okačeno...moja greška...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Ma sve je OK Bukvalno i jedni i drugi preneli izjavu.

Tačno se vidi kako sada pokušavaju da se izvuku iz novonastale situacije, jer ipak ne može baš sve da prođe po principu "ako prođe prođe". A samo da podsetiom, kada smo već kod povezivanja Slavije, bio je predlog za uspostavljanje minibus E linije koja bi povezivala Pogon Kosmaj sa Slavijom, preko autoputa i Bul. Oslobođenja, pa se niko nije javio na tender za tu liniju.​
 
Ima li neko info da li ce se linizza 46 prebaciti na Nbg i zavrsiti kod nove autobuske?
 
Koliko se secam,mislim da je to bio plan po onoj Novoj mrezi linija koja nije zaživela da se 46 prebaci na NBGD ako ne grešim...faktički sve je moguće,ako bi prekopirali Bg na vodi okretnicu na NBGD,izuzev mozda EKO 2,onda bi mogle neke druge linije iz pravca Plavog mosta,autoputa,Slavije i Autokomande da se spuste dole do Galerije...ali realno teško...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Gde ce da okrecu prigradske linije iz prigradskih opstina?​
Pa na BAS - u. Da bi to imalo smisla, neophodno je da se ne prebacuju sve linije u blok 42, nego da neke ostanu i da opslužuju Savski trg, odnosno da se okreću kod Galerije. Tako bi linije 581, 860 i još par bitnijih linija ostaviti, kako ne bi ove linije koje opslužuju Sajam a gravitiraju diblje u centar, mogle da funkcionišu normalno, inače će u suprotnom biti neupotrebljive.
Ima li neko info da li ce se linizza 46 prebaciti na Nbg i zavrsiti kod nove autobuske?​
Koliko se secam,mislim da je to bio plan po onoj Novoj mrezi linija koja nije zaživela da se 46 prebaci na NBGD ako ne grešim​
Upravo tako. Kao što se može videti na planu i u tekstu koji je objavio sekretarijat na društvenim mrežama, od terminusa u bloku 42 se nije odustalo. Tu kažu i da će se razmatrati produženje, preusmerenje i nove linije koji bi opsluživali novi BAS, biti realizovano tek nakon izgradnje terminusa. Zato sam i predložio produženje linije 35, za sada, jer može da se određeni broj linija / predloga da se realizuje i bez čekanja izgradnje terminusa u bloku 42, odnosno nije on kočnica za realizaciju bolje opsluženosti BAS - a, osim pojačanja 85, 95 i 600 o kome smo čuli da su pisale novine.
faktički sve je moguće,ako bi prekopirali Bg na vodi okretnicu na NBGD,izuzev mozda EKO 2,onda bi mogle neke druge linije iz pravca Plavog mosta,autoputa,Slavije i Autokomande da se spuste dole do Galerije...ali realno teško...
Kao što napisah iznad, ovo nije dobro rešenje.
 
Za sada ovo, što se tiče produženja i bolje opsluženosti drugih delova grada. Produženje linije 35 do Dr Agostina Neta (druga strana bloka 70A). Linija bi pokrivala deo Vladimira Popovića koji trenutno nema liniju gradskog prevoza i produžavala ulicom Jurija Gagarina do skretanja u Dr Agostina Neta kojom bi išla do okretnice. Na produženoj trasi bi se uspostavilo stajalište Vladimira Popovića u smeru ka terminusu Lešće na delu između autoputa i Bulevara Zorana Đinđića. Uspostavilo bi se i stajalište "Blok 19a" u oba smera, te stajalište "Omladinskih brigada" u oba smera, u zoni raskrsnice Dr Agostina Neta i Omladinskih brigada (deo koji razdvaja blok 70A na severni i južni deo). Na ovaj način se dobija veza novog BAS - a sa centrom grada, kao i severoistočnog i centralnoistočnog dela grada, čime se ne stavlja sav teret na liniju 95. Plus, za produženje nije potrebno da se čeka izgradnja terminusa u Bloku 42.

Linija bi se pojačala sa 3 vozila, tako da bi na njoj saobraćalo ukupno 15. Ovime bi se dobio takt na 6 - 7 minuta.​

Pogledajte prilog 208124

Što se tiče postojećih pojačanja, tu ne znam koliko je izvodljivo da se pojača tramvajska linija 11, koja služi kao veza sa Dorćolom, obzirom da bi uskoro trebalo da preko Sajma saobračaju 7 i 9.

Takođe, najavljeno je pojačanje linije 85. Da li bi ono samo bilo dovoljno da se opsluži čitav Zemun, nisam baš siguran. Postavlja se pitanje da li bi preusmerenje linije 18 da iz Omladinskih brigada u Bulevar Milutina Milankovića pa Antifašističke borbe natrag na autoput ili da se uvede potpuno nova linija koja bi opsluživala Prvomajsku i Novi grad?
Можда 35 да настави право низ Милентија Поповића као 95 до Јурија Гагарина ради бољег опслуживања нове БАС и преседачке тачке код Сава центра?
 
Vrh