Za sada ovo, što se tiče produženja i bolje opsluženosti drugih delova grada. Produženje linije 35 do Dr Agostina Neta (druga strana bloka 70A). Linija bi pokrivala deo Vladimira Popovića koji trenutno nema liniju gradskog prevoza i produžavala ulicom Jurija Gagarina do skretanja u Dr Agostina Neta kojom bi išla do okretnice. Na produženoj trasi bi se uspostavilo stajalište Vladimira Popovića u smeru ka terminusu Lešće na delu između autoputa i Bulevara Zorana Đinđića. Uspostavilo bi se i stajalište "Blok 19a" u oba smera, te stajalište "Omladinskih brigada" u oba smera, u zoni raskrsnice Dr Agostina Neta i Omladinskih brigada (deo koji razdvaja blok 70A na severni i južni deo). Na ovaj način se dobija veza novog BAS - a sa centrom grada, kao i severoistočnog i centralnoistočnog dela grada, čime se ne stavlja sav teret na liniju 95. Plus, za produženje nije potrebno da se čeka izgradnja terminusa u Bloku 42.
Linija bi se pojačala sa 3 vozila, tako da bi na njoj saobraćalo ukupno 15. Ovime bi se dobio takt na 6 - 7 minuta.
Pogledajte prilog 208124
Što se tiče postojećih pojačanja, tu ne znam koliko je izvodljivo da se pojača tramvajska linija 11, koja služi kao veza sa Dorćolom, obzirom da bi uskoro trebalo da preko Sajma saobračaju 7 i 9.
Takođe, najavljeno je pojačanje linije 85. Da li bi ono samo bilo dovoljno da se opsluži čitav Zemun, nisam baš siguran. Postavlja se pitanje da li bi preusmerenje linije 18 da iz Omladinskih brigada u Bulevar Milutina Milankovića pa Antifašističke borbe natrag na autoput ili da se uvede potpuno nova linija koja bi opsluživala Prvomajsku i Novi grad?