Koliko sam razumeo, po predlogu bi 49 opsluživala Čukaričku padinu umesto 57.to za 49 nije loša ideja, ali onda je nepotrebno da i 57 ide dole... videćemo prvog šta su smislili...
До новембра прошле године је 57 раднима данима од првог до последњег поласка ишао на 20 минута. Сад су могли да искористе та три возила и смање интервал испод 20 минута, али очигледно је једини циљ уштеда. Мени је станица 57 одмах поред зграде, али у већини случајева ми се не исплати да чекам (осим ако не носим много ствари) јер се попнем из Пожешке за 8-9 минута. Без обзира на то, линија треба да иде чешће због старијих људи и оних који нису у кондицији. Успон од Пожешке до Петра Мартиновића није баш мали, нарочито последњи део. Зато у 57 зна да буде гужве.Dužiće dva vozila od 6 ujutru do 23h, vikendom ne znam, mislim samo jedno, interval će biti 25 minuta. Cilj je da se izbaci to treće vozilo suštinski taj jedan 87. Ako se nešto ne promeni u narednih 10 dana to nam je to. Nama u Golfu u principu ok pošto ćemo posle 18h imati opet dva vozila ali žiteljima Čukaričke padine ne znam koliko će se ovo svideti.
Pisali smo sekretarijatu, molili, tražili... 28 novembra je ukinut 2/57 posle 18h i od tada mučimo muku. U pravu si, i 20 je mnogo a 40 je apsurd. Ali, kao što si rekao, samo ušteda ih zanima.До новембра прошле године је 57 раднима данима од првог до последњег поласка ишао на 20 минута. Сад су могли да искористе та три возила и смање интервал испод 20 минута, али очигледно је једини циљ уштеда. Мени је станица 57 одмах поред зграде, али у већини случајева ми се не исплати да чекам (осим ако не носим много ствари) јер се попнем из Пожешке за 8-9 минута. Без обзира на то, линија треба да иде чешће због старијих људи и оних који нису у кондицији. Успон од Пожешке до Петра Мартиновића није баш мали, нарочито последњи део. Зато у 57 зна да буде гужве.
Ja sam predlagao da se podeli na dva dela, da ne pravi osmicu. Ovako ljudi iz Filmskog grada prave krug od deset stanica, umesto da idu od Banovog brda kroz Djordja Ognjanovica, Ratka Mitrovica ka Filmskom gradu.Takodje i ljudi iz Golf naselja koji silaze u Pozesku koja im je 500 m nize moraju da obidju pola Zarkova, Skojevskog naselja i Filmski grad da bi dosli do Pozeske... Pisao sam i opstini ali niko mi nikada nije odgovorio.A kako će da pokriju deo trase kroz Požešku,Kneza Višeslava i Petra Martinovića...ništa mi to nije jasno...pre bih verovao da se 57 podeli na 2 linije,a da ova druga ide do Filmskog Grada recimo...to bi mi vec bilo logicnije ako vec linija fakticki prestaje da bude kruzna..neko je to vec predlagao,da budu linije 57 i 90 ako se dobro sećam...odličan predlog...
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Ovde nema nikakve slicnosti osim cinjenice da slabo ciste Spasovdansku. Valjevska je daleko strmija od Spasovdanske, uza, a u vreme velikih kisnih padavina pretvorena u bujicni tok, tako da 57 nece moci da ide ne samo kada je sneg vec i kada je poledica, kada su pljuskovi, sto ce biti desetak puta godisnje najmanje, sto je veliki broj jer ce osakatiti celu liniju.Pa kroz Valjevsku bi onda mogao nizbrdo i 87A..koja je razlika da dole ide 57 kroz Valjevsku,a da 87 A ide pored okretnice na B.Brdu pa na Padinu....u principu Valjevskom uzbrdo moze da se ide,samo dok nema snega...isti princip da se primeni kod uspona kao i kod 89 kod Doma Zdravlja koja kad je sneg ide kroz Ratka Mitrovica....
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Videćemo sutra ujutruTresla se gora, rodio se miš... sad gledam redove vožnje od 1 septembra, sve po starom, oni i njihove ideje
Po meni loša odluka, trenutno 67 i EKO1 čine mini koridor duž Milutina Milankovića i od ŽS NBG ka centru. Ovim se ove linije odvajaju, a ŽS Novi Beograd je time lošije opsluženOd 4.9. linija EKO1 saobraća kroz Španskih boraca umesto kroz Antifašističke borbe. Rekao bih da je promena usko povezana sa uvođenjem parking zone u Blokove 28 i 29.
Pa... (kao kad fudbaleri daju izjave ) ne bih se baš složio da je glupost.
Mislim da ima argumenata da se to sada uradi.
Kao što je Zuma već objasnio, mnogo toga treba da se prvo završi pre nego što počne gradnja, pardon, zamena Zarićevog mosta.
A život ne može, a i ne treba da čeka.
Što se tiče prelaska preko tramvajske baštice - mi već sada imamo vezu preko nje, imamo
A) jedno "normalno" ukrštanje kada se iz ulice Zemunski put ulazi u Vladimira Popovića,
i imamo
B) nenormalno ulivanje iz Vladimira Popovića u tramvajsku bašticu (posle koje i motorna vozila i tramvaji koriste iste trake preko mosta...).
Sad kada neće više biti objekata u jednom pojasu između Zemunskog puta i Mihajla Pupina, može da se napravi još jedan prelaz preko pruge kao pod A) i da se produži sve do raskrsnice Mihajla Pupina i Nikole Tesle.
Mislim da bi se dosta postojećeg saobraćaja koji ide na Brankov most iz savskih blokova i Milutina Milankovića prelilo u Vladimira Popovića koja je oduvek slabo iskorišćena.
A vredelo bi makar napraviti neku simulaciju šta bi se desilo kada bi se uvelo i levo skretanje sa Brankovog mosta prema Vladimira Popovića.
Primarna loša stvar je što ovakva privremena improvizovana zbudž rešenja preko kolena - znaju da traju decenijama.
Mislim da bi trebalo napraviti novo rešenje za trasu koju odrađuje 95, da imamo jednu novu iz bloka 45 koja bi bila "ekspres" i koja bi iz Jurija Gagarina išla pravo na Brankov most kroz Vladimira Popovića i ne bi išla preko Pančevačkog za Borču, već do Trga ili možda do SUPa 29 Novembar.Da li bi bilo dobro rešenje da se u tom slučaju linija 95 preusmeri da saobraća Vladimira Popovića i / Ili da se linija 72 preusmeri da saobraća Vladimira Popovića, Jurija Gagarina, Gandijeva, Ljubinke Bobić, Nedeljka Gvozdenovića i dalje redovnom trasom?