Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Да ли би линија 300 ишла искључиво обилазницом?
 
img_20220331_152147-jpg.132922
 
Због чега није уведена ако би ишла Кружним путем и зашто се чекало завршење обилазнице?

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Ako se dobro sećam, imalo je neke veze sa izmeštanjem jednog manjeg dela Kružnog puta Rakovičkog.
 
Vratimo trolu 28 je podržalo ovu peticiju :gobb:

 
Вероватно пред следеће изборе уводе линију 300
 
Постоји негде простор на Кнежевцу где би се могла изградити окретница аутобуса? Пошто у сваком тренутку на првој станици ка Кнежевцу увек чека преко 10 људи на станици, а све су то путници који иду из правца Видиковца. Не мора да иде до Петловог брда, али линија која би повезала Видиковац са Маричком и Кнежевцом кроз Пилота Михаила Петровића би свакако значила.
 
Jel možeš malo da pojasniš pitanje pošto ga ne razumem zaista....koja prva stanica,gde...Kneževac već ima okretnicu za 37 i 507 i 3A....ne znam koja je to lokacija koju želiš a da bude Knezevac....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Део где иду 42, 501 и 502, одмах чим се уђе Маричку је стајалиште. Део где иде 37 је некадашња индустријска зона и данас су тамо стоваришта и пар фирми, наспрам дела где иде 42, где се изградило преко 100 зграда у задњих 20 година. Део између дела где иде 37 и где иде 42 је физички раздвојен због пруге, и може се ићи кроз пешачки мост код железничке станице или кроз пешачку пасарелу ближе тржном центру.
 
Аутор је већ затворио петицију. Барем ја не могу да је потпишем.

Подржавам иницијативу, али као све код нас ово је само краткорочно решење. Мања насеља као што су Врбовски, Широка Греда, Бесни Фок и Дунавац (додуше последње насеље је близу неколико банатских села и у одређеној мери у "бољој позицији") треба угасити. Срозавањем ПКБ-а и гашењем бројних фарми не постоји сврха за њиховим постојањем. А и почетна сврха је бесмислена, и пре 70 година је требало сконцентрисати све на једно место.

Становништво треба пребацити у Падинску Скелу и од ње направити једно функционално насеље са свим неопходним садржајима. Постоји пристојан дом здравља који већ покрива становништво из мањих насеља, постоји добра спортска хала и постоји довољно простора за ширење. Треба додати још неке садржаје везане за културу и уметност и наравно комерцијалне садржаје (тренутно цело насеље има само две Макси продавнице и две пекаре и целих 0 кафића).
 
@протектор
Ako sam te dobro razumeo, ti bi da se izgradi okretnica negde u Maričkoj? Kako si tačno zamislio da to funcioniše, šta da se tu okreće i koji je konkretno problem koji treba da se reši?

P. S.
Prolazeći trasom 42 kroz Kneževac i Kijevo, par puta u prethodnih nekoliko meseci, nisam primetio da postoji uopšte mesto gde bi mogla da se izgradi okretnica.
 
Sa 102, korisno, a teško, jer treba neko jak da podrži, a palilula to nema niti je ikad pričano. 85 je predstavljena kao dostignuće i to je to. Gde da okreće u zemunu, stanicu na gornjem gradu koju je koristio 703 je taksi stanica. Da ide na bačku, nju izmeštaju godinama. Altina, samo bi se izgubio kružeći po naselju do improvizovane okretnica 81. Sve to će dati kao argument protiv. Da je Resnik, bio bi 17 produžen do vrbovskog. :)
 
Негде близу ЖС Кнежевац. Сећам се да је био предлог да се уведе линија одтале, додуше минибус, али би свакако требало да се нормално окрену.

Предложио сам Кнежевац из разлога, ако би се преусмерила постојећа линија, да би била дугачка да иде до Петловог брда. Ако не може, нек иде до Петловог. Не могу да прецизирам која би постојећа линија била најбоља за то. Или нова линија Баново Брдо-Ибарска магистрала-Церак Виногради-Пилота Михајла Петровића-траса 42 од Маричке до Петловог брда.

Моје мишљење је да потребна веза Мека код Видиковца(која је иначе и највеће упориште грађана на целој општини Раковица) са Маричком улицом и Кнежевцом, кроз Пилота Михајла Петровића.
 
@протектор
Ako sam te dobro razumeo, ti bi da se izgradi okretnica negde u Maričkoj? Kako si tačno zamislio da to funcioniše, šta da se tu okreće i koji je konkretno problem koji treba da se reši?

P. S.
Prolazeći trasom 42 kroz Kneževac i Kijevo, par puta u prethodnih nekoliko meseci, nisam primetio da postoji uopšte mesto gde bi mogla da se izgradi okretnica.
Постоји простор код хотела ДМБ који може служити али се мора проширити. Окачићу слику после.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Аутор је већ затворио петицију. Барем ја не могу да је потпишем.

Подржавам иницијативу, али као све код нас ово је само краткорочно решење. Мања насеља као што су Врбовски, Широка Греда, Бесни Фок и Дунавац (додуше последње насеље је близу неколико банатских села и у одређеној мери у "бољој позицији") треба угасити. Срозавањем ПКБ-а и гашењем бројних фарми не постоји сврха за њиховим постојањем. А и почетна сврха је бесмислена, и пре 70 година је требало сконцентрисати све на једно место.

Становништво треба пребацити у Падинску Скелу и од ње направити једно функционално насеље са свим неопходним садржајима. Постоји пристојан дом здравља који већ покрива становништво из мањих насеља, постоји добра спортска хала и постоји довољно простора за ширење. Треба додати још неке садржаје везане за културу и уметност и наравно комерцијалне садржаје (тренутно цело насеље има само две Макси продавнице и две пекаре и целих 0 кафића).
Mislim da je to mucenje ljudi gasenjem naselja.Šta se znalo da će se PKB privatizovati.Vlast se menja.Po meni treba 110 da ide na relaciji Opovo-Padinjak-Siroka greda(a da siroka greda ne bude pocetno stajaliste),a samo kad ide za padinjak da produzi ka gredi i vrati se.Kad ide za Opovo onda sve normalno.A sto se tice 102 treba produziti do backe u Zemunu,sto znaci rasterecenje 101,85,95 i drugih linija koja prolaze kroz Borcu i idu ka Pancevackom mostu.Produzenjem 102 bi znacilo dobro presedacku tacku jel tamo gde okrece 17,pored 17 ima 4 linija koja idu do Zelenjaka, a i brze bi se stiglo do NBGD.
 
@Djole Pevcanin
A šta će nova okretnica kod hotela, kad odatle do Pilota Mihaila Petrovića nema možda ni 500 metara? Valjda je poenta povezati ceo Kneževac sa Vidikovcem, ako se to već predlaže. 502 se na prvom mestu može mnogo bolje iskoristiti, a pisao sam i pre da mi ne ide u glavu guranje tolikih linija na potpuno šupalj deo grada oko sadašnje okretnice Kneževac. Ok, sad je bar proradio potez prema manastiru Rakovica. Toliko linija nemaju ni neka formirana velika naselja u Beogradu. Jasno je da produženje bilo koje, već dugačke, linije donosi dodatne probleme, al samo naselje Kneževac, koje faktički kreće od Labudovog brda, jeste nekako izostavljeno što se prevoza tiče. 501 komotno može i da se na računa, jer ide jedan kombi na sat vremena. 42 nije najredovnija linija, plus mogla bi imati i malo češći interval (vikendom kao antibiotik), a 502 je slabo iskorišćen, iako ima potencijala. Mislim, ne pišem ovo tebi, kao tebi lično, a verovatno situaciju lokalno znaš i bolje od mene. Pišem uopšteno o nekim nelogičnostima, a još jedna glupost je i nepostojanje noćnog prevoza u naselju. Resnik dobi svašta zadnjih par godina, pa iako mene ne pogađa lošiji prevoz u Kneževcu, iskreno mi jeste žao tog naroda. Okolo ima dosta linija, a i ovi u blizini železničke stanice Kneževac tako blizu Vidikovca, a tako daleko. Nije to baš tolika strmina da solo ne može tuda, al ajde tu možda i grešim. No dobro, urbanizam Beograda koji se svodi na kupim plac pravim zgradu, dakako mora imati i svoje posledice.
 
Питање је било да ли се негде може изградити окретница. То је овај део код хотела али кад погледам боље када би га срушили можда би и било.

Screenshot_1.png

Да је могуће а није, јер ради један двосменац, 501 би могао радити до 11 увече без проблема. Промена трасе није потребна јер углавном служи као превоз деце током школске године а када школске године нема, вози људе до Капитола или Премијера. Спас за Кнежевац би била двосмерна кружна линија коју сам предлагао пре неколико година.

Што се стрмине тиче, туда може аутобус без проблема али без стајања. Може се искористити за спајање Церака и ЖС Кнежевац. Не знам колико се она користи у односу на Раковицу.
 
Pa možda i može zaustavljanje pre najstrmijeg dela uspona u nivou zgrada od bele fasadne cigle. Zaboravih naziv ulice. Ležećih pandura ima baš mnogo. Za kružnu liniju Kneževac-Vidikovac se slažem. Ne bi bila loše rešenje. Po dva vozila po smeru bi verovatno bilo dovoljno, al znamo koliko teško ide uvođenje novih linija. Što se mesta tiče, na vidikovačkoj okretnici ga svakako ima. A ti si beše predlagao Cerak, što opet, ne bi bilo loše. Za 501 što kažeš nema šta da se dira. Ako bi imalo smisla da radi duže, samo mogu da puste još jedan kombi, pa da ide na pola sata.
 
Sa 102, korisno, a teško, jer treba neko jak da podrži, a palilula to nema niti je ikad pričano. 85 je predstavljena kao dostignuće i to je to. Gde da okreće u zemunu, stanicu na gornjem gradu koju je koristio 703 je taksi stanica. Da ide na bačku, nju izmeštaju godinama. Altina, samo bi se izgubio kružeći po naselju do improvizovane okretnica 81. Sve to će dati kao argument protiv. Da je Resnik, bio bi 17 produžen do vrbovskog. :)

У плану је да се направи нова окретница у продужетку насеља за војску и полицију код Галенике и да се линија 17 продужи до тамо, па ето те линије које иду преко Пупиновог моста би могле евентуално ту да окрећу.
 
Pa možda i može zaustavljanje pre najstrmijeg dela uspona u nivou zgrada od bele fasadne cigle. Zaboravih naziv ulice. Ležećih pandura ima baš mnogo. Za kružnu liniju Kneževac-Vidikovac se slažem. Ne bi bila loše rešenje. Po dva vozila po smeru bi verovatno bilo dovoljno, al znamo koliko teško ide uvođenje novih linija. Što se mesta tiče, na vidikovačkoj okretnici ga svakako ima. A ti si beše predlagao Cerak, što opet, ne bi bilo loše. Za 501 što kažeš nema šta da se dira. Ako bi imalo smisla da radi duže, samo mogu da puste još jedan kombi, pa da ide na pola sata.
Не, предлагао сам са Певца у оба смера али је Церак боље решење. Окретница Видиковац је крцата.

Нема Арива возача ни за овај један комби у последње време 501 остаје без смене.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Vrh