Sto se tice linije 300 ako bi isla kruznim putem kod Lestana,trebalo bi da se ispod nadvoznjaka napravi autobuska stanica gde bi posle trotoarom moglo da se popne gore i napravi autobuska stanica kod autoputa za liniju 70 zbog presedanja.
Аутор је већ затворио петицију. Барем ја не могу да је потпишем.Stanica Groblje Zbeg
Pogledajte prilog 165987
Постоји простор код хотела ДМБ који може служити али се мора проширити. Окачићу слику после.@протектор
Ako sam te dobro razumeo, ti bi da se izgradi okretnica negde u Maričkoj? Kako si tačno zamislio da to funcioniše, šta da se tu okreće i koji je konkretno problem koji treba da se reši?
P. S.
Prolazeći trasom 42 kroz Kneževac i Kijevo, par puta u prethodnih nekoliko meseci, nisam primetio da postoji uopšte mesto gde bi mogla da se izgradi okretnica.
Mislim da je to mucenje ljudi gasenjem naselja.Šta se znalo da će se PKB privatizovati.Vlast se menja.Po meni treba 110 da ide na relaciji Opovo-Padinjak-Siroka greda(a da siroka greda ne bude pocetno stajaliste),a samo kad ide za padinjak da produzi ka gredi i vrati se.Kad ide za Opovo onda sve normalno.A sto se tice 102 treba produziti do backe u Zemunu,sto znaci rasterecenje 101,85,95 i drugih linija koja prolaze kroz Borcu i idu ka Pancevackom mostu.Produzenjem 102 bi znacilo dobro presedacku tacku jel tamo gde okrece 17,pored 17 ima 4 linija koja idu do Zelenjaka, a i brze bi se stiglo do NBGD.Аутор је већ затворио петицију. Барем ја не могу да је потпишем.
Подржавам иницијативу, али као све код нас ово је само краткорочно решење. Мања насеља као што су Врбовски, Широка Греда, Бесни Фок и Дунавац (додуше последње насеље је близу неколико банатских села и у одређеној мери у "бољој позицији") треба угасити. Срозавањем ПКБ-а и гашењем бројних фарми не постоји сврха за њиховим постојањем. А и почетна сврха је бесмислена, и пре 70 година је требало сконцентрисати све на једно место.
Становништво треба пребацити у Падинску Скелу и од ње направити једно функционално насеље са свим неопходним садржајима. Постоји пристојан дом здравља који већ покрива становништво из мањих насеља, постоји добра спортска хала и постоји довољно простора за ширење. Треба додати још неке садржаје везане за културу и уметност и наравно комерцијалне садржаје (тренутно цело насеље има само две Макси продавнице и две пекаре и целих 0 кафића).
Tu je valjda nekada davno okretao 37, pre produžetka do DMBa.Bila je mala okretnica na početku maričke, a sada je taksi stanica.
Sa 102, korisno, a teško, jer treba neko jak da podrži, a palilula to nema niti je ikad pričano. 85 je predstavljena kao dostignuće i to je to. Gde da okreće u zemunu, stanicu na gornjem gradu koju je koristio 703 je taksi stanica. Da ide na bačku, nju izmeštaju godinama. Altina, samo bi se izgubio kružeći po naselju do improvizovane okretnica 81. Sve to će dati kao argument protiv. Da je Resnik, bio bi 17 produžen do vrbovskog.
Не, предлагао сам са Певца у оба смера али је Церак боље решење. Окретница Видиковац је крцата.Pa možda i može zaustavljanje pre najstrmijeg dela uspona u nivou zgrada od bele fasadne cigle. Zaboravih naziv ulice. Ležećih pandura ima baš mnogo. Za kružnu liniju Kneževac-Vidikovac se slažem. Ne bi bila loše rešenje. Po dva vozila po smeru bi verovatno bilo dovoljno, al znamo koliko teško ide uvođenje novih linija. Što se mesta tiče, na vidikovačkoj okretnici ga svakako ima. A ti si beše predlagao Cerak, što opet, ne bi bilo loše. Za 501 što kažeš nema šta da se dira. Ako bi imalo smisla da radi duže, samo mogu da puste još jedan kombi, pa da ide na pola sata.