Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

@Karlo

Sve sto si rekao za 95, sve to isto vazi za 85 pa jos na kvadrat, sa tom razlikom sto je 95 konstantno pun, a ovaj drugi polovinu trase vozi prazan, to je cinjenica. Dok se ta zona izgradi, proci ce dosta vremena, je l' to znaci da do tada zglobni solaris treba da vozi prazan? Ja sam ipak mislio da se interval odredjuje prema potrebama na terenu.
Koliko god da se izgradi i prosiri, borca ce uvek biti prigradsko naselje, isto kao sremcica, kaludjerica, lestane, resnik... nikada nece biti deo gradskog jezgra, pa ne vidim razlog zasto bi im trebale gradske linije, jer prosto prigradsko naselje ne moze na isti nacin da generise ni razmenu ni kolicinu putnika. Ovo za kolicinu ne vazi za sremcicu i kaludjericu, jer su to ogromna naselja sa po 1 linijom. Jednostavno, kombinacija gradske i prigradske linije sa malim intervalom, dovodi do toga da se vozila sustizu, a kada izadju iz gradskog jezgra, razmena putnika vise ne postoji, pa autobusi idu prazni. Koliko borcana ostane u 95 posle zel venca, koliko ljudi iz zeleznika ostane u 88 posle sajma? Problem sa tim mutantskim linijama je sto u gradskom delu trebaju manji interval, a u prigradskom veci.
Posle silnih redukcija 73 nije vise ista linija, ranije je cesto isla prazna za batajnicu ako ispred prodje 706. Zeleznik se znacajno oslanja na mnogo brzi 511, pored 55 i 58 svakako ne moze ni pristojno da napuni 88 na 4 min. Resnik nije ni priblizno velicine sremcice i kaludjerice, da bi imao 47 na 5 min, koji se opet u velikoj meri isprazni na miljakovcu kad ide iz grada. 95 i 96 idu prazni za borcu, kada jedan prodje ispred drugog. Prevelike su to kilometraze da bi autobusi isli prazni. U gradskim linijama to nije ni priblizno tako izrazeno upravo zbog konstantne razmene putnika na citavoj trasi sto kod prigradskih nije slucaj. Tamo do odr stanice ko je usao usao je, posle dolazi prazan hod do ulaska u naselje.
Mislim da bi sa ekonomskog aspekta, za koji se i ti zalazes, striktna podela na gradske i prigradske linije bila mnogo racionalnija. U tom slucaju bi prigradskim linijama, redovi voznje mogli mnogo bolje da se organizuju, 95 i 96 na 15min kao par-nepar, itd...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390360#p390360:2bmo9moz je napisao(la):
Karlo del Ponte » Pon Jun 06, 2016 11:59 pm[/url]":2bmo9moz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389290#p389290:2bmo9moz je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 01 Jun 2016 10:14 pm[/url]":2bmo9moz]Da li je 95 efikasna linija ili ne, prosudjuju njeni verni korisnici i konstantno puni autobusi, a ne "strucnjaci" kao vi koji u nju, ocugledno, ulazite svake prestupne godine. Za stopu iskoriscenosti, svakako, nikad niste culi, zar ne?
... који на жалост, нису имали прилику да ништа боље искусе и осете у животу :violina: .
Linija 95 svakako ima 'verne korisnike', sto, istovremeno, ne znaci i da su previse zadovoljni, ali isto tako, nemaju ni nekog posebnog razloga za nezadovoljstvo. Ako izuzmemo uobicajene zastoje na trasi tokom spica, linija je dovoljno cesta i pouzdana, a razloge za guzvu trebamo traziti u cinjenici da trasom pokriva nekadasnje tri linije (61,62,66) i da je jedina direktna veza savskih blokova sa zel vencem i trgom, sto su trenutno prioritetni tokovi putnika. 67 ne zalazi dublje u blokove, a 68 ima katastrofa interval. Osim podele na dve linije, negde kod panc mosta, ne vidim da se, na neki drugi nacin, moze poboljsati njen rad.
 
Линију 95 врло лако можеш да замениш са 3 линије које ће брже стизати где требају:

- линија Борча-НБГ преко моста Земун-Борча
- линија НБГ-центар БГ
- линија центар БГ-Борча
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390446#p390446:286vs29r je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Уто Јун 07, 2016 4:36 pm[/url]":286vs29r] To i jeste problem mutantskih gradsko-prigradskih linija, kojima se zbog gradskog dela trase potpuno opravdano smanjuje interval, a onda nailazi prazan hod ka prigradskom delu gde najcesce landaraju prazne ( 88 od jul brda za zeleznik, 73 od saob skole ka batajnici, 95 od panc mosta za borcu, 47 od opstine rakovica za resnik). Argument da je to alternativa 23/95 bi bio opravdan samo u slucaju kada bi svi putnici sa 95/96 prelazili na 23 i ostajali u njoj sve do ade, a to ipak mislim da se ne desava.

Ко бре "ландара"? 88? Ти очигледно никад ниси ни видео тај бус ,а камоли се возио ,јербо да јеси не би причао овакве глупости.
Друго , Батајница и Железник су градска насеља ,а ако ти којим случајем не ваља жали се водоводу ,таман да се прозоваш са 88 и да видиш како "ландара" празна. :dil: :kk:
 
Kako da ne, gradska naselja sa trocifrenim seljobusima, aj ne s.ri. Radio nekad u centrali telekoma, ti ces da mi kazes jel landara 88 ili landaras ti, tri zeleznika ne bi je napunila.
 
Да. То су градска насеља. Не верујеш? ОК. Нађеш лепо попис становишта и ако пронађеш Батају и Железник у слопу београдских општина као рецимо Угриновце , Калуђерицу , Пиносаву од мене добијаш $1.000.000 :mrgreen: :kk: :kafa:


Ја ћу ти рећи. Ти си радио... Ја на том потезу живим цео живот. :dil:
 
Znam da zivis zato i nisi objektivan. To sto si u opstini cukarica, ne znaci da si u gradu, i vel mostanica je na cukarici isto. Svi trocifreni seljobusi (bez uvrede, to se tako kaze) voze u prigradska naselja, to je uvek bilo pravilo, zeleznik je originalno imao sve trocifrene, kao i resnik, bataja, borca... Stvarno ne znam sto te istina vredja, nemas guzvu, imas svoj mir, manji ti porez, malo si dalje od grada al boze moj.
I u cemu je razlika izmedju bataje i ugrinovaca, oba su u zemunu, samo jedno vece jedno manje, pa ne moze nesto da bude gradsko samo zbog velicine.
A tek u cemu je razlika izmedju zeleznika i kaludjerice, kaludjerica se jos malo pa spojila sa gradom, zeleznik nije ni blizu toga.
 
Ти не износиш истину. Рекао сам ти шта да урадиш. Уради , дођи и понови што си рекао. То да ли кроз неко насеље иду двоцифрене , троцифрене или четвороцифрене или можда петоцифррене линије није аргумент да то насеље није градско. То су само ЛИНИЈЕ градског превоза! Аргумент је на некој другој страници. :)

А , Шимановци? Бановци? Они су тако близу граду ,а нису ни најшири Београд. :wink:
 
Kakvi sad simanovci, banovci i krnjesevci, to je covece austrougarska :lool:
Ali za ostalo nisi u pravu, nekad su ovu zemlju vodili malo umniji ljudi, kao komunisti nisu mogli da budu bas mnooogo umni, al su za razliku od danas bili bar skolovani. I tad je napravljen sistem da su dvocifreni isli po gradu a trocifreni u prigrad i to se uvek znalo da je tako. Ne znam sto ti toliko smeta. Pa cak i tabla gde pise beograd, je negde kod tempa na adi. Taj znak jasno kaze da se tu ulazi u naseljeno mesto beograd. Ti si isto naseljeno mesto, samo nisi gradsko nego prigradsko. Stvarno nema razloga da ti to toliko smeta.
 
Очигледно ниси схватио поенту изреченог. Ти Шимановци , Бановци вапе са градским превозом ,али не могу га добити због ... добро , постоје више разлога ,али све може да се сведе на једну реч-политика. :bash: Дакле , од близине центру нема вајде. :lol:

Да и? Та табла је добра ,јер границе нису праве линије , осим ако си у пустињи па ти свеједно где у пустари провучеш-пустиња остаје пустиња. Ти верујеш овима који постављају табле? :lool: Е па видиш ,да је то мене код мени сви би аутобуси лепо били троцифрени , без икаквих линија , подела и осталих жабокречина. 8)


Својевремено , направио сам план о реогранизацији бројева линија градског превоза (сада за све 4 зоне). :)

Понављам. Ако те интересује шта је градско ,а шта је приградско насеље одеш лепо на попис становиштва и провериш да ли тамо твоје насеље има. Толико је једноставно. :roll:
 
Aj batice opusteno, nije prigrad uopste los, meni tetka u vrcinu uziva, .ebe ih samo ta lasta, al zato kolima za 25 min si na nbg. Pozdrav iz :pob: :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390529#p390529:idw5vdzj je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 8th, 2016, 1:21 am[/url]":idw5vdzj]Kako da ne, gradska naselja sa trocifrenim seljobusima, aj ne s.ri. Radio nekad u centrali telekoma, ti ces da mi kazes jel landara 88 ili landaras ti, tri zeleznika ne bi je napunila.
Znači Bežanijska kosa je prigradsko naselje sa trocifrenim seljobusima.
 
Evo ga opet se javlja 'genije' a da ga niko nista, po obicaju, nije pitao. Na Bez kosi NIKADA nije ZAVRSAVAO NIJEDAN trocifreni autobus, kakve veze imaju prolazni? Svaki put lupis nesto i ispalis se, a posle ti nije jasno zbog cega si predmet sprdnje SVUDA.
 
Човек је у праву, ако се водимо твојом сељобуском логиком.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390558#p390558:24qgj2jo je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 8th, 2016, 9:14 am[/url]":24qgj2jo]Na Bez kosi NIKADA nije ZAVRSAVAO NIJEDAN trocifreni autobus
Osim 711 jedno vreme , ili se to možda ne računa.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390558#p390558:24qgj2jo je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 8th, 2016, 9:14 am[/url]":24qgj2jo]Evo ga opet se javlja 'genije' a da ga niko nista, po obicaju, nije pitao. Na Bez kosi NIKADA nije ZAVRSAVAO NIJEDAN trocifreni autobus, kakve veze imaju prolazni? Svaki put lupis nesto i ispalis se, a posle ti nije jasno zbog cega si predmet sprdnje SVUDA.
Znači , Kej Oslobođenja , Pohorska , blok 45 , blok 70A , Zemun /Novi grad/ , Miljakovac , Trošarina , Ustanička , MML , Omladinski stadion , Savamala , Šumice , Zeleni venac ... , koji su bliže centru od Bežanijske kose su prigradska naselja jer se tu okreću trocifrene seljobus linije , dok je Bežanijska kosa gradsko naselje jer tuda samo prolaze trocifrene seljobus linije. Zanimljivo zapažanje. U tu grupu prigradskih naselja bi mogli da dodamo i opštinu NBG , pošto se tu okreće 601N , kao i Trg republike , jer se tu okreću noćne trocifrene seljobus linije. A u grupu gradskih naselja bi mogli da dodamo Ostružnicu , koja je udaljenija od svih pomenutih naselja , jer se tamo okreću dvocifrene linije , a trocifreni seljobusi samo prolaze , kao i dobar deo VML - a , jer se tamo okreće linija 20.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390583#p390583:wq27ubuz je napisao(la):
solecar » Sre Jun 08, 2016 10:44 am[/url]":wq27ubuz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390558#p390558:wq27ubuz je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 8th, 2016, 9:14 am[/url]":wq27ubuz]Na Bez kosi NIKADA nije ZAVRSAVAO NIJEDAN trocifreni autobus
Osim 711 jedno vreme , ili se to možda ne računa.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390558#p390558:wq27ubuz je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 8th, 2016, 9:14 am[/url]":wq27ubuz]Evo ga opet se javlja 'genije' a da ga niko nista, po obicaju, nije pitao. Na Bez kosi NIKADA nije ZAVRSAVAO NIJEDAN trocifreni autobus, kakve veze imaju prolazni? Svaki put lupis nesto i ispalis se, a posle ti nije jasno zbog cega si predmet sprdnje SVUDA.
Znači , Kej Oslobođenja , Pohorska , blok 45 , blok 70A , Zemun /Novi grad/ , Miljakovac , Trošarina , Ustanička , MML , Omladinski stadion , Savamala , Šumice , Zeleni venac ... , koji su bliže centru od Bežanijske kose su prigradska naselja jer se tu okreću trocifrene seljobus linije , dok je Bežanijska kosa gradsko naselje jer tuda samo prolaze trocifrene seljobus linije. Zanimljivo zapažanje. U tu grupu prigradskih naselja bi mogli da dodamo i opštinu NBG , pošto se tu okreće 601N , kao i Trg republike , jer se tu okreću noćne trocifrene seljobus linije. A u grupu gradskih naselja bi mogli da dodamo Ostružnicu , koja je udaljenija od svih pomenutih naselja , jer se tamo okreću dvocifrene linije , a trocifreni seljobusi samo prolaze , kao i dobar deo VML - a , jer se tamo okreće linija 20.
Legendo, opet nista nisi razumeo i kao po obicaju treba da ti se crta. Trocifreni autobusi imaju PERIFERNE terminuse u prigradskim naseljima, a CENTRALNI su im u gradskom delu. Linije 20, 91,92 su van segmenta, to je bar svima jasno. Ovi iz zaklopace ili se solidarisu sa kucom cveca ili su jednako inteligentni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390579#p390579:1zqpazby je napisao(la):
direktor » Sre Jun 08, 2016 10:31 am[/url]":1zqpazby]Bumbar i sole se izgleda znaju i mimo bb
:D Ha ha, dao bih ti 100 pluseva. Taman posla da se znamo, covek toliko mrzi bež kosu, mirijevo, a izgleda i savske blokove da redovno ima nocne more. A toliko je inteligentan da, svojim komentarima, sam daje povoda da se ljudi sprdaju sa njim.
 
Legenda smatra da su pomenuti terminusi periferni. On to tako vidi.
 
Реорганизација линија јавног градског превоза у Београду

1) Неопходно је спајање ИТС 1 и ИТС 2 у [*]један јединствени тарифни систем-УРАЂЕНО!

2) Неопходно је ренумерисати све линије јавног превоза

До сада примењивао се радијални систем нумерације који се испоставио као изузетно лош ,јер на једној линији имамо огромну попуњеност ,а са другој линији једну линију. Пример ове нереципричности и беспотребног губљења бројева су свакако потез 200 и 500 , где је један попуњен , док други има једну линију. То тако не може да иде. Да се стварају неке локалне линије као потез 100 у Лазеревцу може ,али то онда доводи до општег расула. Наиме, нико не може засигурно потврдити у ком правцу ће се град даље развијати па је и са будећег аспекта развоја града овај данашњи систем наилази на бројне препреке ,а једна од њих је управо горе наведена. Због свега овога , ја предлажем циркуларни систем линија где би прва бројка означавала зону па тако одмах можеш да знаш у коју си се забит запутио. :D :kk:

Шта треба урадити?

  1. Бројеви од 1-50 нека буду резервисана за струјна возила , односно троле и трамваје. Зашто је ово јако битно? Па зато што данас имамо случај да ако би не дај боже правили неку нову линију и кренули да ширимо мрежу просто не би знали где ту нову линију треба ставити. Друго , на ова начин се постиче развој чистијег облика превоза. :)
  2. Бројеви од 51-100 нека буду резервисане за ноћни саобраћај. Тренутно постоји око 30 линија што је мислим сасвим добра попуњеност. 20 нових места! Уколико се попуни линије добијају префикс Н испред следећег слободног броја. Могуће је извршити поделу на основу зона па тако оне линије које саобраћају у првој зони биће без префикса ,а све остале са њим. 8)
  3. Бројеви од 100 до 111 нека буду резервисане за специјалне линије. Нпр. 100 нека иде од Прокопа преко новог БАС-а АЕРОДРОМ. 111 до Авале итд. 8) Не бркати са 172. :)
  4. Бројеви од 111-200 за све линије које су имале двоцифрени број. Тако 65 постаје 165 , 55 >>155 , 33>> 133 , 89>>189 итд. Дакле , ништа се не мења , само се ставља 1 напред.
  5. Бројеви од 201 до 300 за све остале линије друге зоне. То је 100 места! Више него довољно. Овај део користо би се у будућности и за feeder metro линије. 8)
  6. Бројеви од 301 од 400 све линије треће зоне , па онда од 401 до 500 за четврту . .
  7. Бројеви од 501 до 600 за уговорне линије између града Београда и другог града.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390590#p390590:205dtlfs je napisao(la):
solecar » Sre Jun 08, 2016 11:42 am[/url]":205dtlfs]Legenda smatra da su pomenuti terminusi periferni. On to tako vidi.
U redu je mladicu, prvo nauci sta je centar, sta periferija.
 
Šta fali postojećoj numeraciji?

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Vrh