Бумбарево брдо
Higher intermediate
@Karlo
Sve sto si rekao za 95, sve to isto vazi za 85 pa jos na kvadrat, sa tom razlikom sto je 95 konstantno pun, a ovaj drugi polovinu trase vozi prazan, to je cinjenica. Dok se ta zona izgradi, proci ce dosta vremena, je l' to znaci da do tada zglobni solaris treba da vozi prazan? Ja sam ipak mislio da se interval odredjuje prema potrebama na terenu.
Koliko god da se izgradi i prosiri, borca ce uvek biti prigradsko naselje, isto kao sremcica, kaludjerica, lestane, resnik... nikada nece biti deo gradskog jezgra, pa ne vidim razlog zasto bi im trebale gradske linije, jer prosto prigradsko naselje ne moze na isti nacin da generise ni razmenu ni kolicinu putnika. Ovo za kolicinu ne vazi za sremcicu i kaludjericu, jer su to ogromna naselja sa po 1 linijom. Jednostavno, kombinacija gradske i prigradske linije sa malim intervalom, dovodi do toga da se vozila sustizu, a kada izadju iz gradskog jezgra, razmena putnika vise ne postoji, pa autobusi idu prazni. Koliko borcana ostane u 95 posle zel venca, koliko ljudi iz zeleznika ostane u 88 posle sajma? Problem sa tim mutantskim linijama je sto u gradskom delu trebaju manji interval, a u prigradskom veci.
Posle silnih redukcija 73 nije vise ista linija, ranije je cesto isla prazna za batajnicu ako ispred prodje 706. Zeleznik se znacajno oslanja na mnogo brzi 511, pored 55 i 58 svakako ne moze ni pristojno da napuni 88 na 4 min. Resnik nije ni priblizno velicine sremcice i kaludjerice, da bi imao 47 na 5 min, koji se opet u velikoj meri isprazni na miljakovcu kad ide iz grada. 95 i 96 idu prazni za borcu, kada jedan prodje ispred drugog. Prevelike su to kilometraze da bi autobusi isli prazni. U gradskim linijama to nije ni priblizno tako izrazeno upravo zbog konstantne razmene putnika na citavoj trasi sto kod prigradskih nije slucaj. Tamo do odr stanice ko je usao usao je, posle dolazi prazan hod do ulaska u naselje.
Mislim da bi sa ekonomskog aspekta, za koji se i ti zalazes, striktna podela na gradske i prigradske linije bila mnogo racionalnija. U tom slucaju bi prigradskim linijama, redovi voznje mogli mnogo bolje da se organizuju, 95 i 96 na 15min kao par-nepar, itd...
Sve sto si rekao za 95, sve to isto vazi za 85 pa jos na kvadrat, sa tom razlikom sto je 95 konstantno pun, a ovaj drugi polovinu trase vozi prazan, to je cinjenica. Dok se ta zona izgradi, proci ce dosta vremena, je l' to znaci da do tada zglobni solaris treba da vozi prazan? Ja sam ipak mislio da se interval odredjuje prema potrebama na terenu.
Koliko god da se izgradi i prosiri, borca ce uvek biti prigradsko naselje, isto kao sremcica, kaludjerica, lestane, resnik... nikada nece biti deo gradskog jezgra, pa ne vidim razlog zasto bi im trebale gradske linije, jer prosto prigradsko naselje ne moze na isti nacin da generise ni razmenu ni kolicinu putnika. Ovo za kolicinu ne vazi za sremcicu i kaludjericu, jer su to ogromna naselja sa po 1 linijom. Jednostavno, kombinacija gradske i prigradske linije sa malim intervalom, dovodi do toga da se vozila sustizu, a kada izadju iz gradskog jezgra, razmena putnika vise ne postoji, pa autobusi idu prazni. Koliko borcana ostane u 95 posle zel venca, koliko ljudi iz zeleznika ostane u 88 posle sajma? Problem sa tim mutantskim linijama je sto u gradskom delu trebaju manji interval, a u prigradskom veci.
Posle silnih redukcija 73 nije vise ista linija, ranije je cesto isla prazna za batajnicu ako ispred prodje 706. Zeleznik se znacajno oslanja na mnogo brzi 511, pored 55 i 58 svakako ne moze ni pristojno da napuni 88 na 4 min. Resnik nije ni priblizno velicine sremcice i kaludjerice, da bi imao 47 na 5 min, koji se opet u velikoj meri isprazni na miljakovcu kad ide iz grada. 95 i 96 idu prazni za borcu, kada jedan prodje ispred drugog. Prevelike su to kilometraze da bi autobusi isli prazni. U gradskim linijama to nije ni priblizno tako izrazeno upravo zbog konstantne razmene putnika na citavoj trasi sto kod prigradskih nije slucaj. Tamo do odr stanice ko je usao usao je, posle dolazi prazan hod do ulaska u naselje.
Mislim da bi sa ekonomskog aspekta, za koji se i ti zalazes, striktna podela na gradske i prigradske linije bila mnogo racionalnija. U tom slucaju bi prigradskim linijama, redovi voznje mogli mnogo bolje da se organizuju, 95 i 96 na 15min kao par-nepar, itd...