Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

I da ne pomislite da imam nesto licno protiv vas, za ovaj 94 preko gazele svakako imate svu mogucu podrsku. A 95 ipak zaobidjite.
 
A ako vec zelite da uradite nesto po pitanju bolje iskoriscenosti tramvaja, zalozite se za ukidanje 33 i 79 u ovom obliku, jer totalno unistavaju tramvaje 5 i 10. Na nbg je to, nazalost, nemoguce, jer kao sto rekoh, tramvaji ne voze tamo gde ljudi zele da idu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389333#p389333:1kbgsnsb je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 2nd, 2016, 2:55 am[/url]":1kbgsnsb]Postoji nesto sto se naziva tok misli i logicko zakljucivanje, ali te stvari vama ocigledno nisu poznate.
Tačno tako , ali sva sreća pa imam vas da mi razjasnite sve što mi nije jasno , a toga izgleda ima poprilično , sudeći po vašoj angažovanosti. Ako ništa drugo , barem ću moći bezbrižnije da živim u budućnosti , obzirom da to do sada nije bio slučaj.
 
Liniju 95v ukinuti tj vratiti u njen prvobitni oblik da okrece ispod pancevca
Odatle ko oce na nbg ima bg voz
Tramvaj odlicno radi posao na nbg i poklapa se sa 95 sto je cisto arcenje resursa
 
95 potpuno ukinuti. Borčanci za centar imaju 96, a za NBG imaju BG voz sa Pančevca a na dalje ka blokovima tramvaje. Još bi im bilo brže i komotnije, a uštede na dnevnom nivou u milionima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389356#p389356:2fh2flmr je napisao(la):
direktor » Čet Jun 02, 2016 8:56 am[/url]":2fh2flmr]Liniju 95v ukinuti tj vratiti u njen prvobitni oblik da okrece ispod pancevca
Odatle ko oce na nbg ima bg voz
Tramvaj odlicno radi posao na nbg i poklapa se sa 95 sto je cisto arcenje resursa
Da da, odlican je, ljudi prosto trce u njega i otimaju se da udju. Toliko su prepuni da igla ne moze da padne. Kad su ih uveli ljudi su prosto plakali od srece, evo 32 god to plakanje ne prestaje. Ali plakanje za 61 i 62.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389336#p389336:2j96wemu je napisao(la):
solecar » Čet Jun 02, 2016 5:17 am[/url]":2j96wemu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389333#p389333:2j96wemu je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 2nd, 2016, 2:55 am[/url]":2j96wemu]Postoji nesto sto se naziva tok misli i logicko zakljucivanje, ali te stvari vama ocigledno nisu poznate.
Tačno tako , ali sva sreća pa imam vas da mi razjasnite sve što mi nije jasno , a toga izgleda ima poprilično , sudeći po vašoj angažovanosti. Ako ništa drugo , barem ću moći bezbrižnije da živim u budućnosti , obzirom da to do sada nije bio slučaj.
:lool:
Pa ne postoji osoba angazovanija od vas, sajtovi sa ovom tematikom su potpuno zatrpani vasim komentarima i genijalnim predlozima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389360#p389360:2891i08s je napisao(la):
SRBO » Čet Jun 02, 2016 9:29 am[/url]":2891i08s]Може тако, а да 95 потпуно промене да иде преко моста Земун-Борча
A taj 85 je tek smejurija, frankenstajn koji vozi promaju u borcu, do saob skole je popunjen, posle ide prazan. Nece putnici gde ih vi usmeravate, nego gde se njima ide.
 
Не може, људи, да се дира 95, најважнија линија у граду. Може, евентуално, да се подели на две линије (Блок 45 - Панчевачки мост и Борча - Ушће нпр.), али нисам баш сигуран да ли се ишта тиме добија.

У принципу, 95-ци, док не направимо метро (или бар трамвај не доведемо под Теразије или Трг републике, што би у некој другој земљи свакако одавно урадили, али код нас није у плану), треба испомоћ - да се уведе бар још нека линија за блокове која би је растеретила - што ће се посебно показати неопходним када се БАС пресели у зону бувљака.
 
Блок 45 - Панчевачки мост samo kao ispomoć sadašnjoj trasi 95 :kk: , nešto poput mog predloga za spajanje 67 i 68 u jednu liniju. Skraćenjem (produženjem) do Ušća 96 , ne dobija se ništa. Da linija zalazi dublje na NBG , recimo do Pohorske , bila bi pun pogodak. Ušće , iako se nalazi na početku NBG , nema toliki značaj kao što ima Zeleni venac iako se nalazi na kraju starog dela grada , jer predstavlja deo centralne zone Beograda.
 
Put od Vrčina prema Zaklopači
Nisam slikao sve, bilo je i većih kratera, put je užas, na sve to ovuda prolazi linija 303.
c9b7a84bff36a399799b58289acf3bd8.jpg
825730482ef6b1e5b5fe4c3c0dabb2c7.jpg
2f19eb3831d12feb237682188df191b0.jpg
8b29c8adca4340bf99afa140b66d6366.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Све је то уредно пропраћено овде, а 303 је скраћена до Заклопаче док се изводе радови на санирању оштећења.
 
Ja sretoh 303 na isključenju sa autoputa kod petlje Vrčin? Doduše slike su od pre nekoliko dana.
 
cf4539be60e9c4e0e787fe736dc289c4.jpg

Слика је очај живи, али види се да је у питању окретница у Заклопачи, а на возилима пише "Само до Заклопаче".

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
primetio sam da na smederevcu nisu postavljeni putokazi ka zaklopači, već samo ka nekoj crkvi.
 
Кретени су поставили знак који се види тек кад скренеш у Заклопачи, мој предлог да се исти који више и не постоји измести на Смед. пут они су искулирали. Иначе 303 ваљда иде до Врчина када радови престану, док трају радови окреће у Заклопачи. На првој слици се види да иде из Врчина, а на Устаничкој и аутобусима пише да иду до Заклопаче.
758738cb47f0019301b518121dc76464.jpg

d3fe733ad4f4a1164d73bdfde8b32221.jpg


Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ne znam Somi, ja sam u utorak sreo 303, odmah po izlasku sa naplatne rampe Vrcin, ali to je bilo oko pola 6.
Pre neki dan sam sreo 303 na okretnici u Zaklopaci, ali nije mi ni palo na pamet da je povezano.
Hvala na informacijama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389290#p389290:13lcmd8b je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 01 Jun 2016 10:14 pm[/url]":13lcmd8b]Da li je 95 efikasna linija ili ne, prosudjuju njeni verni korisnici i konstantno puni autobusi, a ne "strucnjaci" kao vi koji u nju, ocugledno, ulazite svake prestupne godine. Za stopu iskoriscenosti, svakako, nikad niste culi, zar ne?
... који на жалост, нису имали прилику да ништа боље искусе и осете у животу :violina: . Са техничког и економског аспекта, прескупо решење. На постојећој траси је неизводљиво имати издвојену жуту траку на свим критичним деловима, велики број пресецања са важним друмским саобраћајницама, тако да је немогуће имати ниво управљивости неопходан за кратак интервал. Сама превозна јединица (зглобни аутобус) је 160 путника у односу на носивост пута, а 200 у односу на конструктивне карактеристике возила. Ово се свакодневно прекорачује, тако да трошкови иду у недоглед. Улице Бранкова и Деспота Стефана, у којима је овај превоз неприкосновен и супериоран, су места са најгорим условима за становање и пословање у строгом центру, највише због буке и загађења ваздуха од аутобуса.

Предности у односу на друге видове превоза:
1) Долазак колима: гњаважа, понајвише због паркирања. Цена је мањи проблем него наћи паркинг место.
2) Долазак бициклом: превелика саобраћајна неписменост за овај врло перспективан вид превоза, како од стране грађана, тако и од стране политичара и техничке бирократије.
3) Железница: систематски уништавана од стране ситно-интересних група, и занемаривана од стране архитеката оболелих од шинофобије. Иначе, у условима пуног затварања техничке, кадровске и финасијске конструкције, убедљиво најбржи, најудобнији, вид превоза. Мана је ограничено ширење мреже, и мане наших политичара што желе трајно да униште пола система.
4) Пешке: лепо се прошетати, али начин живота захтева нешто брже кретање.
5) Трамвај: Избрисан из развојних праваца, које је управо он генерисао: Деспота Стефана, Калемегдан - Славија - Црвени крст, Ташмајдан - Земун а у Нишу, Железника станица - Нишка бања, на пример. На Новом Београду је остварио врло важан ефекат у смислу почетка ставарања пословно-трговинских садржаја на Новом Београду његовим доласком, и и данас најјачи развој управо на том правцу. Не рачунајући мане везане за правац пружања траса, највећи проблеми су последица саботажа од стране Секретаријата за саобраћај. Док 95 прелази Саву кроз жуту траку без проблема, на Старом савском мосту се губи непотребно време дозволом пролаза аутомобила преко моста чак и у вршним сатима.
6) Телепорт, метро, летећи тањири... и даље научна фантастика.

Односно, све у свему, макар у организационо техничком смислу, који је у нашем друштву инфериоран у односу на политику, има доста простора за брзо примењива и јефтина решења да се ублаже ефекти скупог спорта, званог садашње превелико ослањање на аутобусе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389378#p389378:2ok8vaud je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Thu Jun 02, 2016 9:41 am[/url]":2ok8vaud]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389360#p389360:2ok8vaud je napisao(la):
SRBO » Čet Jun 02, 2016 9:29 am[/url]":2ok8vaud]Може тако, а да 95 потпуно промене да иде преко моста Земун-Борча
A taj 85 je tek smejurija, frankenstajn koji vozi promaju u borcu, do saob skole je popunjen, posle ide prazan. Nece putnici gde ih vi usmeravate, nego gde se njima ide.
85 nije frankenstajn linija, nego je linija koja je lepo zamisljena, koliko god da je dugacka linija nema mesta i zastoja gde moze da upadne u iste. Na 85 bi trebalo da rade na smanjenju intervala zbog nekoliko bitnih stvari i presedackih tacaka, za koje verujem da i sam znas, ali odbijas da shvatis to u startu
- Linija 85 je uvedena da zameni jos gori frankenstajn od linije zvani 69, koji je isao od Opstine Novi Beograd do garaze GSPa u Belvilu
- Povezivanje Borce i nudjenje alternative kombinaciji 95+23 koja je u odnosu na jednu liniju daleko neisplativa jer 85 u bilo koje doba dana stigne brze od te kombinacije
- Delovi Zemuna kroz koje ne prolazi 88, konacno su dobili vezu da mogu da odu do Ade, Delta Sitija, Rode i Tehnicke Skole bez presedanja da dodju.
- Povezana je relacija Ugrinovacka - Zemunska Bolnica - Stari Merkator - Opstina Novi Beograd - Roda - Delta Siti - Blok 42 - Ada
Na kraju, kada bi krenuli iz Borce u isto vreme 85 i 95 (a to je mereno vise puta), kod Buvljaka je pre 85 nego 95. Lepu relaciju povezuje 85, i ne treba imati animozitet prema istoj, linija radi super, pouzdana, retko kada vidim da su van vremena, polasci od 5 do 8 su prepunjeni, znaci ne treba liniju menjati trasu ni po Zemunu, ni po Nbg, nego raditi na smanjenju intervalu!
 
I da, ne zaboraviti kada se preseli autobuska stanica u Blok 42, svidjalo se nekima ili ne, 85 ce morati da se pojaca, da bar u spicu radnim danima ide na ispod 10 minuta, a vikendom ispod 15. Ne treba na ovoj trasi nista dirati, samo povecati kapacitete i naterati ljude u Borci, ako im za neku relacija ne treba 95, koji se svako malo zaglavi i ide u kolonama, da koriste 85. Mnogo mogucnosti i opcija ova linija pruza, a nema gde da se zaglavi, linija je pristojno popunjena, narocito u udarnim terminima, kada ujutru autobus na 85 vidim punog kod Geneksa i Opstine Nbg sve je jasno k'o dan! Samo se nadam, da 601 nece dirati i menjati trasu, jer to je najbrza moguca veza Surcina sa centrom grada, ako se ne daj Boze preseli autobuska stanica u Blok 42, ili ga ostaviti na GZS, ili ga prebaciti na Dunavsku ili SRC 25 Maj...
 
Sve si ti lepo napisao, ali se uopste nisi dotakao cinjenice da od saob skole linija vozi promaju, sto je bila poenta mog komentara. A linija jeste frankenstajn iz razloga sto je napravljen mutant gradsko-prigradske linije isto kao sto su mutanti 73, 88, 95. Dakle, trasa od bb do gornjeg grada nije uopste sporna, mada mislim da bi se stanovnici ugrinovacke mnogo vise obradovali vracanju 88 i ispravljanju trase 83, jer zbog kruzenja po glavnoj ta linija prilicno gubi smisao u ugrinovackoj i uglavnom je prazna. Sporan je produzetak od citavih 13km prema borci koja je prigradsko naselje, a gradske linije nemaju sta da traze tamo, pogotovo ne na perifernom prilazu naselju preko pupinovog mosta, gde linija poprilicno kruzi da bi dosla do borce. Zbog toga imamo situaciju da zglobni autobusi skoro polovinu svoje trase, 13 od 27 km, voze prazni, sto je bio rezultat nekakvog kompromisa tj promocije samog mosta. Tokovi putnika iz borce prema zemunu i nbg nisu bas toliko intenzivni upravo iz razloga sto borca nije deo gradskog jezgra, vec je prigradsko naselje. Realno, za pravac prema borci je dovoljna linija sa zem keja ili backe koja bi isla na 30min i za to je mogla da se iskoristi, recimo 105L tako sto bi iz valj odreda isla desno i pratila trasu 85 ka zemunu. Na taj nacin bi mnogo veci deo borce i zrenj puta imao vezu ka zemunu. Za ostatak trase nisam ni imao primedbu, linija kada bi isla iz backe ili sa gornjeg grada, imala bi osnova da se produzi i dalje od bb, a samim tim i da joj se smanji interval. To i jeste problem mutantskih gradsko-prigradskih linija, kojima se zbog gradskog dela trase potpuno opravdano smanjuje interval, a onda nailazi prazan hod ka prigradskom delu gde najcesce landaraju prazne ( 88 od jul brda za zeleznik, 73 od saob skole ka batajnici, 95 od panc mosta za borcu, 47 od opstine rakovica za resnik). Argument da je to alternativa 23/95 bi bio opravdan samo u slucaju kada bi svi putnici sa 95/96 prelazili na 23 i ostajali u njoj sve do ade, a to ipak mislim da se ne desava.
 
Tebra, moze linija da ti bude dugacka i 52km, ako na trenutnoj trasi nema gde da se zaglavi (kao sto 85 na ovoj trasi i nema), zasto je dirati? Na ovoj liniji fali samo dodati dva ili tri vozila za pocetak, opet ti ponavljam, premestnajem autobuske stanice u Blok 42, ta ce linija morati da se pojaca, ovakva trasa je super. Meni je sinonim za frankenstajn liniju 74! Preglomazna linija sa 100 uskih grla, dok 85 nema tih problema, problem su signalni rad semafora, ali Boze moj, da se sve resiti kako treba uz normalnu komunikaciju!
 
@Bumbarevo brdo
Да је 73 празан ка Батајници? Да је 47 празан ка Реснику? За 88 ка Железнику не знам, али за ова два прва сам сигуран да није тачно! Када би људима из Ресника, Батајнице, Железника предложио велико скраћивање ових линија, настале би побуне. Оно што је интересантно за сва три насеља, то је да имају сјајне услове за развој градских железница. Али ако би се и оне направиле, и даље би остала потреба за оваквим линијама 47, 73 и 88 на сваких бар 10 минута радним даном. Истина је да се радним даном на линији 47 стварају рупе у реду вожње и до 45 минута, када је за Ресничане пакао. Према њиховим захтевима (Удружење љубитеља железнице истраживало), потребно је да се на 503 повећа број полазака, а и на 504, са преусмерабањем на Баново брдо.

За линију 85, добро је да постоји као оваква. Нова инфраструктура, Северна тангента, тек ће да генерише урбани развој. И на "старом" делу линија 85 има већ 5 година историје, када је имала мање путника. Борча је већ сада центар тог дела града, који се спонтано развио. Ту мислим пре свега на центар услужне делатности, због чега су у Овчи тражили 105л. Сам сматрам да је то погрешан урбанизам, који је у континуитету. Највреднија инфраструктура тог дела града, пруга Београд - Панчево, и даље нема плански урбани развој. Ипак мислим да је 85 требало пустити низ Зрењанинац, макар до скретања за Овчу и Црвенку због више преседачких веза, а да су 102, 107, 109 и 110 требали да иду од места где 96 скреће за Борчу код Збега.

Ни градови са врло развијеном мрежом градских шинских система се нису одрекли дугих директних аутобуских линија. Али оне обично иду на сваких 10-15 минута, и служе пре свега како би особе слабијег здравља лакше користиле превоз. А, помажу и за локална кретања.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390466#p390466:3ikjl9tl je napisao(la):
Gaspar18 » Uto Jun 07, 2016 5:44 pm[/url]":3ikjl9tl]Tebra, moze linija da ti bude dugacka i 52km, ako na trenutnoj trasi nema gde da se zaglavi (kao sto 85 na ovoj trasi i nema), zasto je dirati? Na ovoj liniji fali samo dodati dva ili tri vozila za pocetak, opet ti ponavljam, premestnajem autobuske stanice u Blok 42, ta ce linija morati da se pojaca, ovakva trasa je super. Meni je sinonim za frankenstajn liniju 74! Preglomazna linija sa 100 uskih grla, dok 85 nema tih problema, problem su signalni rad semafora, ali Boze moj, da se sve resiti kako treba uz normalnu komunikaciju!
Batice, ja ne znam ni sto uopste komuniciram sa tobom kad ti ne citas ono sto ti pisem. Ili imas neke rodbinske veze sa 'dragan38', pa gledas samo ono sto tebi odgovara.
Ako te zanima procitaj ponovo, ako te ne interesuje...
 
Vrh