Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387915#p387915:yho88dz4 je napisao(la):
solecar » Sre Maj 25, 2016 7:43 pm[/url]":yho88dz4]Čime bi to bio osakaćen? Time što ne bi imao autobusku liniju do Zelenog venca već samo tramvaj 11? Ili možda zato što bi ostao bez linije do Preke kaldrme?
A od kada tramvaj ide na zelenjak? Da li su u pitanju nevidljive sine ili su im dodati tockici?
 
Вероватно мисли да се сиђе са 11 испод Бранковог моста и попне горе Црногорском.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389200#p389200:2kz5t1ce je napisao(la):
Дошљак » June 1st, 2016, 6:10 pm[/url]":2kz5t1ce]Вероватно мисли да се сиђе са 11 испод Бранковог моста и попне горе Црногорском.
Upravo na to mislim , ili je možda suviše teško ići peske Crnogorskom , ili pak prelaziti pešački prelaz u Jurija Gagarina kod bloka 70 , od tramvajske stanice pa do autobuske stanice gde se dobijas veza sa 95 , izuzetno težak fizički napor.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389194#p389194:1omqdqwh je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 5:33 pm[/url]":1omqdqwh]Ko vam je dao pravo da odsecete polovini savskih blokova jedinu pouzdanu i direktnu vezu sa zelenim vencem.
Isti onaj koji je i vama dao pravo da komentarišete , a da pri tom niste sve ni pročitali do kraja ili pak niste razumeli ono što ste pročitali.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389194#p389194:1omqdqwh je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 5:33 pm[/url]":1omqdqwh]68 DUNAV STANICA - BLOK 70A

Spajanje linija 67 i 68 u jednu liniju , uz izmeštanje linije kroz Španskih boraca , obzirom da će kroz Antifašističke borbe saobraćati mnogo frekfentnija elektro bus linija 1E (imaće 5 autobusa u odnosu na sadašnja 4 sa linije 67). Liniju bi održavao privatnik sa 7 vozila (ukupan broj vozila 67+68) , čime bi se dobio takt na 8 - 10 minuta , što je duplo bolje u odnosu na sadašnjih 22 - 25 minuta. Plus što bi se dobila i ušteda u vozilima za GSP.
Vozila bi verovatno preletela terazije kao lastavica, posto kroz terazijski tunel vise nista ne moze da prodje.

71 PROKOP - ZELENI VENAC - LEDINE

Spajanje linija 36 i 71 u jednu liniju , uz izmeštanje linije kroz Evropsku (Japansku) , kako se ne bi gubuila veza tog dela grada sa Zelenim vencem. Liniju bi održavao privatnik sa 8 vozila (ukupan broj vozila 36+71). Iako sa BG: vozom može znatno brže da se stigne od Karađorđevog parka do Tošinog bunara , i ako linija na prvi pogled izgleda besmislena , poenta ovog spajanja je dobijanje direktne veze Slavije sa Zelenim vencem , Vojvođanske ulice sa Slavijom , pojačanje postojećeg pravca i bolja iskorišćenost predloženog pravca , obzirom da linija 36 gotovo uvek ima ne više od 5 ljudi.
WTF??? Znaci ljudi treba da prodju sve moguce guzve u gradu, pritom da idu u suprotnom smeru od bezanije da bi stigli na bezaniju??? Neverovatno zaista.
Neki bi da prave liniju prema licnim potrebama.

72 ZELENI VENAC - AERODROM "NIKOLA TESLA"

Vraćanje linije na staru trasu , kroz Vojvođansku ulicu , čime se dobija brža veza sa Zelenim vencem , vraća se direktna veza Vojvođanske ulice sa Studentskim gradom i Fontanom , kao bitnom vezom za pomenuti deo grada. Na liniji bi saobraćao isti broj vozila kao na sadašnjoj trasi preko Bežanijske kose.
Vec postoji direktna veza sa studenjakom - linija 45, vec imaju brzu vezu sa zelenjakom nego sto bi ova bila - linija 71.

76 BLOK 70A - KOLONIJA B ZMAJ - KBC "BEŽANIJSKA KOSA"

Na liniji bi saobraćao isti broj vozila , sa istim redom vožnje , obzirom da je vremenski isto potrebno liniji da prođe kroz Koloniju B zmaj , kao na delu preko Bežanijske kose , sa koga bui se linija izmestila. Linija bi po dolasku do okretnice KBC "Bežanijska kosa" produžavala ulicom Joze Šćurle do Rode , DIS - a i TC Zmaj , odakle bi produžavala dalje ka Benzinskoj pumpi , srednjoj tehničkoj školi i stacionaru za autističnu decu , odakle bi ponovo ulazila u ulicu Joze Šćurle i vratila se okretnice KBC "Bežanijska kosa" , gde bi čekala vreme. Na ovaj način se dobija znatno bolja veza naselja Kolonija B zmaj sa gradskim prevozom.
Kao da linija vec ne kruzi dovoljno, pa bi trebala jos malo po fabrickom krugu zmaja.
77 ZVEZDARA - KBC "BEŽANIJSKA KOSA"

Na liniji bi saobraćao isti broj vozila , sa istim redom vožnje , obzirom da bi se linija izmestila kroz Bulevar Zorana Đinđića , koji je paralelan sa Bulevarom Mihajla Pupina , odnosno Pariske komune. Na ovaj način se na izmenjenom delu trase dobija znatno bolji prevoz , u odnosu na sadašnju delimičnu pokrivenost sa linijama 17 , 68 i 74. Konačno se dobija linija koja će ići celom svojom trasom kroz Bulevar Zorana Đinđića , za razliku od sadašnje situacije gde ideš u drugi deo grada u zavisnosti u kom delu bulevaraa stanuješ. Istovremeno se ne remeti ni gradski prevoz kroz Bulevar Mihajla Pupina , obzirom da se izmešta linija sa jednim od najlošijih taktova na pomenutom pravcu.
Dobar predlog od ranije, steta sto nije usvojen, kopirate tudje predloge.

95 BORČA III - BLOK 70

Linija se skraćuje do bloka 70 , čime konačno ovaj blok dobija znatno bolji prevoz , a i dobro poznati problemi na liniji 95 se rešavaju. Dobija se ušteda od 7 vozila , čime se ne opterećuje Terazijski tunel. Linija bi osim skraćenja , saobraćala izmenjeno i pored hotela IN i zapadnog dela Belvila i garaže GSP - a , čime se dobija bolja veza za radnike GSP - a.
Ko vam je dao pravo da odsecete polovini savskih blokova jedinu pouzdanu i direktnu vezu sa zelenim vencem.
Skraćenjem linije 95 i produženjeme i spajanjem 67 i 68 u jednu liniju , dobija se isti broj autobusa koji saobraća kroz Trerazijski tunel.
Što se tiče spajanja 36 i 71 u jednu liniju , meni lično ne odgovara. Više bi mi odgovarala linija koja ide preko Sava centra.
Očigledno je da nije do kraja pročitan predlog za linije 708 i 76. Ako linija 708 ne kruži do Bežanijske kose , kako kažete , onda ni linija 76 ne kruži , obzirom da im se trasa po mom predlogu poklapa od Bloka 70A do SC "11. april" , kao što je i trenutna situacija. Od sportskog centra bi linija 76 produžavala pravo , i ne bi kružila po Bežanijskoj kosi. To što vama smeta što bi linija kružila i obslužila dva mega marketa , srednju šklou , dom za uatističnu decu i stambeno naselje u Joze Sćurle , to je druga stvar.
Pa šta ako već postoji veza Vojvođanske sa studentskim gradom preko linije 72. I Bežanijska kosa je već imala direktnu vezu sa Zelenim vencem preko linije 75 koja je odlično funkcionisala i koja i sad odlično funkcioniše , pa su ipak dobili i liniju 72 , a nešto ne vidim da ste se pobunili i zbog toga , jer vama lično očigledno odgovara sadašnja trasa linije 72.
Vidim u nedostatu "pluvačkih" argumenata , niste ništa pametnije uspeli da smislite , nego da kradem predlog za liniju 77. To što sam ubacio predlog koji je neko drugi smislio , a nisam to eksplicitno naveo , a na čemu vi insistirate , je zato što sam smatrao da se to već zna , obzirom da se ovde i na još par mesta spominje već neko vreme ovaj predlog za liniju 77. Inače ovaj predlog je spomenut samo zato što se nadovezuje na moj predlog za liniju 68 ili obrnuto , kako vam drago.

P.S.

U međuvremenu dok sam kucao ovaj komentar , citirani komentar je značajno izmenjen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389202#p389202:sxlxu06l je napisao(la):
solecar » Sre Jun 01, 2016 6:13 pm[/url]":sxlxu06l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389200#p389200:sxlxu06l je napisao(la):
Дошљак » June 1st, 2016, 6:10 pm[/url]":sxlxu06l]Вероватно мисли да се сиђе са 11 испод Бранковог моста и попне горе Црногорском.
Upravo na to mislim , ili je možda suviše teško ići peske Crnogorskom , ili pak prelaziti pešački prelaz u Jurija Gagarina kod bloka 70 , od tramvajske stanice pa do autobuske stanice gde se dobijas veza sa 95 , izuzetno težak fizički napor.
Ne secam se da se ikada linija 11 koristila na ovaj nacin, osim prinudno, u slucaju nuzde. Vec zamisljam kolone uz i niz crnogorsku ulicu, ljudi bi bili prosto odusevljeni. Egzaltirani.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389221#p389221:3s21587m je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 6:41 pm[/url]":3s21587m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389202#p389202:3s21587m je napisao(la):
solecar » Sre Jun 01, 2016 6:13 pm[/url]":3s21587m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389200#p389200:3s21587m je napisao(la):
Дошљак » June 1st, 2016, 6:10 pm[/url]":3s21587m]Вероватно мисли да се сиђе са 11 испод Бранковог моста и попне горе Црногорском.
Upravo na to mislim , ili je možda suviše teško ići peske Crnogorskom , ili pak prelaziti pešački prelaz u Jurija Gagarina kod bloka 70 , od tramvajske stanice pa do autobuske stanice gde se dobijas veza sa 95 , izuzetno težak fizički napor.
Ne secam se da se ikada linija 11 koristila na ovaj nacin, osim prinudno, u slucaju nuzde. Vec zamisljam kolone uz i niz crnogorsku ulicu, ljudi bi bili prosto odusevljeni. Egzaltirani.
Kao što rekoh postoji i opcija presedanja na 95 kod bloka 70.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389228#p389228:1cjqjfim je napisao(la):
solecar » Sre Jun 01, 2016 7:04 pm[/url]":1cjqjfim]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389221#p389221:1cjqjfim je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 6:41 pm[/url]":1cjqjfim]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389202#p389202:1cjqjfim je napisao(la):
solecar » Sre Jun 01, 2016 6:13 pm[/url]":1cjqjfim]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389200#p389200:1cjqjfim je napisao(la):
Дошљак » June 1st, 2016, 6:10 pm[/url]":1cjqjfim]Вероватно мисли да се сиђе са 11 испод Бранковог моста и попне горе Црногорском.
Upravo na to mislim , ili je možda suviše teško ići peske Crnogorskom , ili pak prelaziti pešački prelaz u Jurija Gagarina kod bloka 70 , od tramvajske stanice pa do autobuske stanice gde se dobijas veza sa 95 , izuzetno težak fizički napor.
Ne secam se da se ikada linija 11 koristila na ovaj nacin, osim prinudno, u slucaju nuzde. Vec zamisljam kolone uz i niz crnogorsku ulicu, ljudi bi bili prosto odusevljeni. Egzaltirani.
Kao što rekoh postoji i opcija presedanja na 95 kod bloka 70.
Znaci blokovi 70 i 70a sa dve direktne veze do zelenjaka, a ogroman ostatak na presedanje. Genijalno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389236#p389236:2injht2q je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 7:29 pm[/url]":2injht2q]Znaci blokovi 70 i 70a sa dve direktne veze do zelenjaka, a ogroman ostatak na presedanje. Genijalno.
Blokovi 61 , 62 , 63 i 64 bi imali direktnu vezu preko linije 71 kroz blokove , i sa linijama 72 i 11 koje bi išle po obodu blokova , a blokovi 45 i 71 preko linije 11 , a blok 44 bi ostao kao i do sada , bez direktne veze.
Imaš li još neki genijalni komentar?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389241#p389241:1tfiniqp je napisao(la):
solecar » Sre Jun 01, 2016 7:59 pm[/url]":1tfiniqp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389236#p389236:1tfiniqp je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 7:29 pm[/url]":1tfiniqp]Znaci blokovi 70 i 70a sa dve direktne veze do zelenjaka, a ogroman ostatak na presedanje. Genijalno.
Blokovi 61 , 62 , 63 i 64 bi imali direktnu vezu preko linije 71 kroz blokove , i sa linijama 72 i 11 koje bi išle po obodu blokova , a blokovi 45 i 71 preko linije 11 , a blok 44 bi ostao kao i do sada , bez direktne veze.
Imaš li još neki genijalni komentar?
Linija 11 kruzi i nije ni priblizno direktna veza, dok tramvaj stigne do brankovog mosta, 95 za to vreme stigne do botanicke baste.
Linija 72 ne moze da bude alternativa jer ide na pola sata, a predlog za 71 je tek genijalan, ljudi sa ledina i surcinskog puta treba da kruze, vojvodjanskoj oduzimate jedinu vezu sa zelenjakom, a ljude iz blokova primoravate da za grad idu okolo, preko tosinog bunara. Dakle, sve u svemu po vasim predlozima svi bi izgleda trebalo da se vrtimo u krug, umesto da idemo pravolinijski, efikasno i najbrze kao sada 95. Izgleda da ste, u medjuvremenu , pored bezanijske kose, zamrzeli i stanovnike savskih blokova, pa zelite da im unistite najbolju liniju, jedinu efikasnu vezu sa centrom grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389247#p389247:1f8b3ke7 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 8:44 pm[/url]":1f8b3ke7]Linija 11 kruzi i nije ni priblizno direktna veza, dok tramvaj stigne do brankovog mosta, 95 za to vreme stigne do botanicke baste.
Linija 72 ne moze da bude alternativa jer ide na pola sata, a predlog za 71 je tek genijalan, ljudi sa ledina i surcinskog puta treba da kruze, vojvodjanskoj oduzimate jedinu vezu sa zelenjakom, a ljude iz blokova primoravate da za grad idu okolo, preko tosinog bunara. Dakle, sve u svemu po vasim predlozima svi bi izgleda trebalo da se vrtimo u krug, umesto da idemo pravolinijski, efikasno i najbrze kao sada 95. Izgleda da ste, u medjuvremenu , pored bezanijske kose, zamrzeli i stanovnike savskih blokova, pa zelite da im unistite najbolju liniju, jedinu efikasnu vezu sa centrom grada.
Linija 11 kruži isto koliko i linija 95 preko Japanske i Evropske. što se tiče Vojvođanske ulice , ne bi gubili vezu sa centrom , kako uporno pukušavate da predstavite , jer bi imali liniju 72. Što se tiče linije 71 , i ona bi kružila isto koliko i linija 95. I ako tako gledamo na stvari , zašto je za stanovnike blokova 45 i 71 OK da kruže sa 95 da bi stigli do Zelenog venca , a nije za stanovnike Ledina? I po kom su to osnovu stanovnici Ledina povlašćeni u odnosu na stanovnike blokokova 45 i 71?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389249#p389249:206x1j43 je napisao(la):
solecar » Sre Jun 01, 2016 9:14 pm[/url]":206x1j43]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389247#p389247:206x1j43 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 8:44 pm[/url]":206x1j43]Linija 11 kruzi i nije ni priblizno direktna veza, dok tramvaj stigne do brankovog mosta, 95 za to vreme stigne do botanicke baste.
Linija 72 ne moze da bude alternativa jer ide na pola sata, a predlog za 71 je tek genijalan, ljudi sa ledina i surcinskog puta treba da kruze, vojvodjanskoj oduzimate jedinu vezu sa zelenjakom, a ljude iz blokova primoravate da za grad idu okolo, preko tosinog bunara. Dakle, sve u svemu po vasim predlozima svi bi izgleda trebalo da se vrtimo u krug, umesto da idemo pravolinijski, efikasno i najbrze kao sada 95. Izgleda da ste, u medjuvremenu , pored bezanijske kose, zamrzeli i stanovnike savskih blokova, pa zelite da im unistite najbolju liniju, jedinu efikasnu vezu sa centrom grada.
Linija 11 kruži isto koliko i linija 95 preko Japanske i Evropske. što se tiče Vojvođanske ulice , ne bi gubili vezu sa centrom , kako uporno pukušavate da predstavite , jer bi imali liniju 72. Što se tiče linije 71 , i ona bi kružila isto koliko i linija 95. I ako tako gledamo na stvari , zašto je za stanovnike blokova 45 i 71 OK da kruže sa 95 da bi stigli do Zelenog venca , a nije za stanovnike Ledina? I po kom su to osnovu stanovnici Ledina povlašćeni u odnosu na stanovnike blokokova 45 i 71?
Da li ste vi ziva osoba ili pokvareni gramofon?
11 ne vozi u centar, vozi penzionere na kalis da igraju sah
72 ide NA POLA SATA i nema potrebe da se vraca dole gde ima 71
95 nikad nije kruzila vec je prinudno produzena na najblize mesto gde ima normalna okretnica
Postedite nas malo vasih "genijalnih predloga", koje u dokolici smisljate, vise ne postoji kombinacija koju niste isprobali, hocete da ukinete nesto sto najbolje funkcionise, a to je 95.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389249#p389249:2tqnjxwe je napisao(la):
solecar » Sre Jun 01, 2016 9:14 pm[/url]":2tqnjxwe]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389247#p389247:2tqnjxwe je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 8:44 pm[/url]":2tqnjxwe]Linija 11 kruzi i nije ni priblizno direktna veza, dok tramvaj stigne do brankovog mosta, 95 za to vreme stigne do botanicke baste.
Linija 72 ne moze da bude alternativa jer ide na pola sata, a predlog za 71 je tek genijalan, ljudi sa ledina i surcinskog puta treba da kruze, vojvodjanskoj oduzimate jedinu vezu sa zelenjakom, a ljude iz blokova primoravate da za grad idu okolo, preko tosinog bunara. Dakle, sve u svemu po vasim predlozima svi bi izgleda trebalo da se vrtimo u krug, umesto da idemo pravolinijski, efikasno i najbrze kao sada 95. Izgleda da ste, u medjuvremenu , pored bezanijske kose, zamrzeli i stanovnike savskih blokova, pa zelite da im unistite najbolju liniju, jedinu efikasnu vezu sa centrom grada.
Linija 11 kruži isto koliko i linija 95 preko Japanske i Evropske. što se tiče Vojvođanske ulice , ne bi gubili vezu sa centrom , kako uporno pukušavate da predstavite , jer bi imali liniju 72. Što se tiče linije 71 , i ona bi kružila isto koliko i linija 95. I ako tako gledamo na stvari , zašto je za stanovnike blokova 45 i 71 OK da kruže sa 95 da bi stigli do Zelenog venca , a nije za stanovnike Ledina? I po kom su to osnovu stanovnici Ledina povlašćeni u odnosu na stanovnike blokokova 45 i 71?
Imati efikasnu liniju koja ide frekventnim, prirodnim, najkracim putem, nije nikakva privilegija, to je normalno stanje. I, naravno, pokazatelj vaseg neznanja i nestrucnosti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389255#p389255:3numkaqw je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 9:44 pm[/url]":3numkaqw]
Da li ste vi ziva osoba ili pokvareni gramofon?
To i ja mislim za vas.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389255#p389255:3numkaqw je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 9:44 pm[/url]":3numkaqw]
11 ne vozi u centar, vozi penzionere na kalis da igraju sah
Hvala za ovu informaciju. Malo boljew sam pogledao plan grada i video da ste u pravu , da se Kalemegdan nalazi u opštini Grocka , te shodno tome ni linija 11 ne može nikako fizički da prolazi u neposrednoj blizini Zelenog venca.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389255#p389255:3numkaqw je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 9:44 pm[/url]":3numkaqw]72 ide NA POLA SATA i nema potrebe da se vraca dole gde ima 71.
U tom slučaju nema potrebe ni da ide na Bežanijsku Kosu , kad ima tamo 75 , pa je opet preusmerena da ide tamo.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389255#p389255:3numkaqw je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 9:44 pm[/url]":3numkaqw]95 nikad nije kruzila vec je prinudno produzena na najblize mesto gde ima normalna okretnica
To što ranije 95 nije kružila , ne znači da trenutno ne kruži. Sa produženjem linija je počela da kruži po Novom Beogradu. umesto što kruži preko Evropske i Japanske , mnogo brže bi stigla do Zelenog venca da ide duž cele Jurija Gagarina.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389255#p389255:3numkaqw je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 9:44 pm[/url]":3numkaqw]Postedite nas malo vasih "genijalnih predloga", koje u dokolici smisljate, vise ne postoji kombinacija koju niste isprobali, hocete da ukinete nesto sto najbolje funkcionise, a to je 95.
Koji ste to "vi" koji treba da budu pošteđeni , kada samo tebi smetaju svi ti predlozi , i samo po tebi je super da linija 72 ide preko BK , a da 71 kruži , da 95 ne kruži , nego je po prirodi stvari produžena do bloka 45 i ni po kojoj osnovi ne kruži , iako ide od Gandijeve do Dr. Ivana Ribara po istom principu kao i moj predlog za 71. Koliko mogu da primetim , iznervirao sam vas na drugom mestu , pa ste došli ovde i napravili nalog samo zbog ovog mog predloga koji ste iskopali i mislite da će te postići nešto. Ukoliko vam se nešto ne sviđa što sam predložio , predlažem vam da svoje genijalne ideje stavite na papir i pošaljete u DJP , kao što to radim i ja , jer kao građanin na to imam pravo , i baš me briga šta "pljuvači" misle. Ako ovi u DJP misle da je predlog super , usvojiće ga , a ako ne misle , neće ga usvojiti. A nekoliko mojih "genijalnih" predloga je prošlo , iako ne svi u potpunosti , i nisam nešto primetio da su se građani bunili oko toga. Vama ostavljam da se zanimate oko toga koji su to predlozi u pitanju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389264#p389264:1swjvk3s je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 10:06 pm[/url]":1swjvk3s]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389249#p389249:1swjvk3s je napisao(la):
solecar » Sre Jun 01, 2016 9:14 pm[/url]":1swjvk3s]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389247#p389247:1swjvk3s je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 8:44 pm[/url]":1swjvk3s]Linija 11 kruzi i nije ni priblizno direktna veza, dok tramvaj stigne do brankovog mosta, 95 za to vreme stigne do botanicke baste.
Linija 72 ne moze da bude alternativa jer ide na pola sata, a predlog za 71 je tek genijalan, ljudi sa ledina i surcinskog puta treba da kruze, vojvodjanskoj oduzimate jedinu vezu sa zelenjakom, a ljude iz blokova primoravate da za grad idu okolo, preko tosinog bunara. Dakle, sve u svemu po vasim predlozima svi bi izgleda trebalo da se vrtimo u krug, umesto da idemo pravolinijski, efikasno i najbrze kao sada 95. Izgleda da ste, u medjuvremenu , pored bezanijske kose, zamrzeli i stanovnike savskih blokova, pa zelite da im unistite najbolju liniju, jedinu efikasnu vezu sa centrom grada.
Linija 11 kruži isto koliko i linija 95 preko Japanske i Evropske. što se tiče Vojvođanske ulice , ne bi gubili vezu sa centrom , kako uporno pukušavate da predstavite , jer bi imali liniju 72. Što se tiče linije 71 , i ona bi kružila isto koliko i linija 95. I ako tako gledamo na stvari , zašto je za stanovnike blokova 45 i 71 OK da kruže sa 95 da bi stigli do Zelenog venca , a nije za stanovnike Ledina? I po kom su to osnovu stanovnici Ledina povlašćeni u odnosu na stanovnike blokokova 45 i 71?
Imati efikasnu liniju koja ide frekventnim, prirodnim, najkracim putem, nije nikakva privilegija, to je normalno stanje.
Što 95 nije ni u kom slučaju.
 
Da li je 95 efikasna linija ili ne, prosudjuju njeni verni korisnici i konstantno puni autobusi, a ne "strucnjaci" kao vi koji u nju, ocugledno, ulazite svake prestupne godine. Za stopu iskoriscenosti, svakako, nikad niste culi, zar ne?
 
Linija koja se ubrzava , skraćuje i nije u mogućnosti da stigne turažu , u šta spada 95 , ne može se smatrati efikasnom , što vi očigledno ne znate , jer u nju ulazite svake prestupne godine. A da malo bolje pratite komentare , znali bi ste da se ljudi konstantno žale na 95 , što sasvim dovoljno govori o tome šta njeni verni korisnici misle o njoj , što vi očigledno niste.
 
За монструм линије попут 95 треба увести експресе (95Е нпр.) који би стајали само на битнијим стајалиштима. Гужва у 95 није због поузданости, већ због неефикасности трамваја због ројења на семафорима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389315#p389315:2jyizk9x je napisao(la):
Дошљак » June 2nd, 2016, 12:15 am[/url]":2jyizk9x]За монструм линије попут 95 треба увести експресе (95Е нпр.) који би стајали само на битнијим стајалиштима.
Nisam siguran koliko bi to pomoglo , obzirom na trenutnu situaciju u GSP - u. Bolje bi bilo da se takve linije skrate , gde god je to moguće , ili da se pretvore u ekspres linije , bez uvođena novih ekspres linija. Nešto kao ono što sam predložio za liniju 604 i što sam ranije predlagao za 605 (bez izmene trase).

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389315#p389315:2jyizk9x je napisao(la):
Дошљак » June 2nd, 2016, 12:15 am[/url]":2jyizk9x]Гужва у 95 није због поузданости, већ због неефикасности трамваја због ројења на семафорима.
Dopuna:
Gužva u 95 nije samo zbog pouzdanosti , već i ...

Hvala na podsećanju za ovo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389296#p389296:3nwofqdp je napisao(la):
solecar » Sre Jun 01, 2016 11:24 pm[/url]":3nwofqdp]Linija koja se ubrzava , skraćuje i nije u mogućnosti da stigne turažu , u šta spada 95 , ne može se smatrati efikasnom , što vi očigledno ne znate , jer u nju ulazite svake prestupne godine. A da malo bolje pratite komentare , znali bi ste da se ljudi konstantno žale na 95 , što sasvim dovoljno govori o tome šta njeni verni korisnici misle o njoj , što vi očigledno niste.
Linija se ubrzava, skracuje i ne stize turazu zbog guzvi i zastoja, a ne zbog lose trase u blokovima. I vasa "strucno" skracena 95 bi nailazila na iste probleme. Van spiceva linija nema te probleme. Sa zalbama ili bez, linija je uvek puna. Toliko o pouzdanosti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389315#p389315:tr91sehw je napisao(la):
Дошљак » Čet Jun 02, 2016 12:15 am[/url]":tr91sehw]За монструм линије попут 95 треба увести експресе (95Е нпр.) који би стајали само на битнијим стајалиштима. Гужва у 95 није због поузданости, већ због неефикасности трамваја због ројења на семафорима.
Linija je monstrum zato sto je spojena sa prigradskim naseljem van svakog rezona. Niti nbg ide u borcu niti borca ide na nbg, ali to je problem centralnih terminusa napravio. Tramvaji nisu alternativa za 95 jer ne voze istu trasu, guzva u 95 je iskljucivo zbog trase koja ide direktno na zel venac i na trg, a to su u ovom trenutku prioritetni tokovi putnika. I onda dodje neki dokoni "genije" koji bi potpuno da odsece savske blokove od tih prioritetnih tokova. Liniju treba ostaviti kakva jeste, jer je visoko iskoriscenih kapaciteta, a guzve i zastoji su normalna pojava svake vece metropole i na to se jednostavno treba navici i prihvatiti. Do pojave metroa u nekom od narednih milenijuma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389270#p389270:18hn1axn je napisao(la):
solecar » Sre Jun 01, 2016 10:29 pm[/url]":18hn1axn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389255#p389255:18hn1axn je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 9:44 pm[/url]":18hn1axn]
Da li ste vi ziva osoba ili pokvareni gramofon?
To i ja mislim za vas.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389255#p389255:18hn1axn je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 9:44 pm[/url]":18hn1axn]
11 ne vozi u centar, vozi penzionere na kalis da igraju sah
Hvala za ovu informaciju. Malo boljew sam pogledao plan grada i video da ste u pravu , da se Kalemegdan nalazi u opštini Grocka , te shodno tome ni linija 11 ne može nikako fizički da prolazi u neposrednoj blizini Zelenog venca.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389255#p389255:18hn1axn je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 9:44 pm[/url]":18hn1axn]72 ide NA POLA SATA i nema potrebe da se vraca dole gde ima 71.
U tom slučaju nema potrebe ni da ide na Bežanijsku Kosu , kad ima tamo 75 , pa je opet preusmerena da ide tamo.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389255#p389255:18hn1axn je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 9:44 pm[/url]":18hn1axn]95 nikad nije kruzila vec je prinudno produzena na najblize mesto gde ima normalna okretnica
To što ranije 95 nije kružila , ne znači da trenutno ne kruži. Sa produženjem linija je počela da kruži po Novom Beogradu. umesto što kruži preko Evropske i Japanske , mnogo brže bi stigla do Zelenog venca da ide duž cele Jurija Gagarina.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389255#p389255:18hn1axn je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 1st, 2016, 9:44 pm[/url]":18hn1axn]Postedite nas malo vasih "genijalnih predloga", koje u dokolici smisljate, vise ne postoji kombinacija koju niste isprobali, hocete da ukinete nesto sto najbolje funkcionise, a to je 95.
Koji ste to "vi" koji treba da budu pošteđeni , kada samo tebi smetaju svi ti predlozi , i samo po tebi je super da linija 72 ide preko BK , a da 71 kruži , da 95 ne kruži , nego je po prirodi stvari produžena do bloka 45 i ni po kojoj osnovi ne kruži , iako ide od Gandijeve do Dr. Ivana Ribara po istom principu kao i moj predlog za 71. Koliko mogu da primetim , iznervirao sam vas na drugom mestu , pa ste došli ovde i napravili nalog samo zbog ovog mog predloga koji ste iskopali i mislite da će te postići nešto. Ukoliko vam se nešto ne sviđa što sam predložio , predlažem vam da svoje genijalne ideje stavite na papir i pošaljete u DJP , kao što to radim i ja , jer kao građanin na to imam pravo , i baš me briga šta "pljuvači" misle. Ako ovi u DJP misle da je predlog super , usvojiće ga , a ako ne misle , neće ga usvojiti. A nekoliko mojih "genijalnih" predloga je prošlo , iako ne svi u potpunosti , i nisam nešto primetio da su se građani bunili oko toga. Vama ostavljam da se zanimate oko toga koji su to predlozi u pitanju.
Zaista ne znam koga ste to nasikirali, mene svakako niste, vasi predlozi me zasmejavaju kao i nadlezne iz direkcije, ali od kolicine vasih predloga bar ne moraju da brinu za ogrev, tako bar kazu. Takodje, ne znam gde ste to mogli da me vidite, jedino ako patite od necega sto izaziva halucinacije. Videh vas grozomorni predlog da skratite 95 i odsecete ljude od centra, pa resih da dam komentar, kao gradjanin na to imam pravo, zar ne?
A sto se tice usvojenih predloga, to se svodi na pricu o coravoj koki, jer ne postoji kombinacija koju niste isprobali. Isto tako, mnogi predlozi su bili zamisljeni pre nego sto su vasi roditelji imali u planu takvog genija, samo se cekalo na "stvaranje tehn mogucnosti". A postoje i predlozi koje ste prisvojili od od drugih iako to nikad ne isticete, sto se, koliko se secam, naziva plagijat (predlog za 77).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389324#p389324:2fbuek5o je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 2nd, 2016, 1:01 am[/url]":2fbuek5o]Linija 95 je monstrum zato sto je spojena sa prigradskim naseljem van svakog rezona. Niti nbg ide u borcu niti borca ide na nbg, ali to je problem centralnih terminusa napravio. Tramvaji nisu alternativa za 95 jer ne voze istu trasu, guzva u 95 je iskljucivo zbog trase koja ide direktno na zel venac i na trg, a to su u ovom trenutku prioritetni tokovi putnika. I onda dodje neki dokoni "genije" koji bi potpuno da odsece savske blokove od tih prioritetnih tokova. Liniju treba ostaviti kakva jeste, jer je visoko iskoriscenih kapaciteta, a guzve i zastoji su normalna pojava svake vece metropole i na to se jednostavno treba navici i prihvatiti. Do pojave metroa u nekom od narednih milenijuma.
"Genije" našao da komentariše "genija" je neprocenjivo. Kao što rekoh ranije , da koristite češće 95 , a ne svake prestupne godine , znali bi ste da veliki broij ljudi iz Borče koristi ovu liniju da dođe do NBG , uprkos tome što imaju kao alternativu 85. Tramvaji i linija 95 imaju 90 % istu trasu na NBG , te te gužve o kojima pričate jednostavno ne piju vodu. A što se tiče gužve i zastoja , one nisu normalna pojava u svakoj većoj metropoli. I za kraj , prvo kažete da nije normalno povezivanje Borče i NBG sa 95 , i da je niko ne koristi na tom potezu , a onda kažete da liniju ne treba dirati jer jer je ljudi baš na tom potezu najviše koriste.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389327#p389327:mnq53jiv je napisao(la):
solecar » Čet Jun 02, 2016 1:29 am[/url]":mnq53jiv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389324#p389324:mnq53jiv je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 2nd, 2016, 1:01 am[/url]":mnq53jiv]Linija 95 je monstrum zato sto je spojena sa prigradskim naseljem van svakog rezona. Niti nbg ide u borcu niti borca ide na nbg, ali to je problem centralnih terminusa napravio. Tramvaji nisu alternativa za 95 jer ne voze istu trasu, guzva u 95 je iskljucivo zbog trase koja ide direktno na zel venac i na trg, a to su u ovom trenutku prioritetni tokovi putnika. I onda dodje neki dokoni "genije" koji bi potpuno da odsece savske blokove od tih prioritetnih tokova. Liniju treba ostaviti kakva jeste, jer je visoko iskoriscenih kapaciteta, a guzve i zastoji su normalna pojava svake vece metropole i na to se jednostavno treba navici i prihvatiti. Do pojave metroa u nekom od narednih milenijuma.
"Genije" našao da komentariše "genija" je neprocenjivo. Kao što rekoh ranije , da koristite češće 95 , a ne svake prestupne godine , znali bi ste da veliki broij ljudi iz Borče koristi ovu liniju da dođe do NBG , uprkos tome što imaju kao alternativu 85. Tramvaji i linija 95 imaju 90 % istu trasu na NBG , te te gužve o kojima pričate jednostavno ne piju vodu. A što se tiče gužve i zastoja , one nisu normalna pojava u svakoj većoj metropoli. I za kraj , prvo kažete da nije normalno povezivanje Borče i NBG sa 95 , i da je niko ne koristi na tom potezu , a onda kažete da liniju ne treba dirati jer jer je ljudi baš na tom potezu najviše koriste.
Mozete do sutra da izvrcete moje reci, svako normalan vidi sta je napisano. Ljudi sa nbg je najdalje koriste do panc mosta, borca je prigradsko naselje iz segmenta 100, a zna se gde te linije zavrsavaju. Dakle tu bi je trebalo podeliti. Rekoh da je ne treba dirati, uz prethodnu konstataciju da je to iznudjeno resenje zbog centralnih terminusa. Ali to je ipak suvise slozeno da bi ste vi to razumeli, zar ne?
Kakve veze ima ista trasa na nbg kad tramvaji ne voze tamo gde se putnicima ide? Pored halucinacija poceli ste i da trabunjate. Svaka metropola bez metroa ima guzve i zastoje. Ukoliko vam dozvole da izvadite pasos, prosetajte malo, bicete tako korisniji i sebi i drustvu. Ovako crtajuci po karti grada kao dete po bojankama, i niste bas od koristi. Naprotiv, ljudima se, od vasih predloga, dize kosa na glavi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389331#p389331:11i97wh7 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 2nd, 2016, 2:31 am[/url]":11i97wh7]Mozete do sutra da izvrcete moje reci, svako normalan vidi sta je napisano. Ljudi sa nbg je najdalje koriste do panc mosta, borca je prigradsko naselje iz segmenta 100, a zna se gde te linije zavrsavaju. Kakve veze ima ista trasa na nbg kad tramvaji ne voze tamo gde se putnicima ide? Pored halucinacija poceli ste i da trabunjate. Svaka metropola bez metroa ima guzve i zastoje. Ukoliko vam dozvole da izvadite pasos, prosetajte malo, bicete tako korisniji i sebi i drustvu. Ovako crtajuci po karti grada kao dete po bojankama, i niste bas od koristi. Naprotiv, ljudima se, od vasih predloga, dize kosa na glavi.
Pošto sebe smatram normalnim , a i još uvek dobro vidim , mogu da kažem da nigde nisam video (pročitao) da je eksplicitno navedeno da se misli na gradove bez metroa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389332#p389332:1xssjeoa je napisao(la):
solecar » Čet Jun 02, 2016 2:35 am[/url]":1xssjeoa]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389331#p389331:1xssjeoa je napisao(la):
Bumbarevo brdo » June 2nd, 2016, 2:31 am[/url]":1xssjeoa]Mozete do sutra da izvrcete moje reci, svako normalan vidi sta je napisano. Ljudi sa nbg je najdalje koriste do panc mosta, borca je prigradsko naselje iz segmenta 100, a zna se gde te linije zavrsavaju. Kakve veze ima ista trasa na nbg kad tramvaji ne voze tamo gde se putnicima ide? Pored halucinacija poceli ste i da trabunjate. Svaka metropola bez metroa ima guzve i zastoje. Ukoliko vam dozvole da izvadite pasos, prosetajte malo, bicete tako korisniji i sebi i drustvu. Ovako crtajuci po karti grada kao dete po bojankama, i niste bas od koristi. Naprotiv, ljudima se, od vasih predloga, dize kosa na glavi.
Pošto sebe smatram normalnim , a i još uvek dobro vidim , mogu da kažem da nigde nisam video (pročitao) da je eksplicitno navedeno da se misli na gradove bez metroa.
Bez namere da impliciram bilo sta, kaze se da covek sebe vidi na daleko subjektivniji nacin od okoline.
Nije eksplicitno navedeno da se misli na gradove bez metroa, ali je odmah u sledecoj recenici napisano da se taj problem nece resiti do pojave metroa. Postoji nesto sto se naziva tok misli i logicko zakljucivanje, ali te stvari vama ocigledno nisu poznate.
 
Vrh