Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391156#p391156:19xqoobo je napisao(la):
solecar » 10 Јун 2016, 15:08[/url]":19xqoobo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391142#p391142:19xqoobo je napisao(la):
JohnnyLee » June 10th, 2016, 1:44 pm[/url]":19xqoobo]1-49 шинске линије (трамваји, БГВ и метро једног дана)
50-69 тролејбуси (и електробусеви)
70-199 чисто градске линије
200+ приградске линије, и то:
200-299 Палилула и Земун
300-399 Гроцка, Ласта из Шумица и Вождовац
400-499 Сопот и Младеновац
500-599 Чукарица и Барајево
600-699 Нови Београд и Сурчин
700-799 Обреновац и Лазаревац

A gradsko prigradske linije , tipa 72 , 85 , 95? Zašto njih nema među oznakama? Zašto su 600 i 700 zamenjena mesta? Ovo sa 300 za Voždovac može da bude zbunjujuće , jer tuda prolaze i linije za Sopot i Mladenovac.

градско-приградске улазе у приградску номенклатуру, тачније 72 у Сурчин, 73 Земун, 85, 95 и 96 Палилула, 91 и 92 у Чукарицу, итд. прва верзија је била да Вождовац буде на 400, али Сопот и Младеновац имају доста линија, тако да док не заокружим систем, са промењеним бојевима, стајаће овако. можда вождовачке линије остану исте

Norexan":19xqoobo je napisao(la):
А , ок. Него не знам које то приградско насеље има општина Нови Београд , зато ми је упало у око. :shock:

Онда ОК. :kk:

Ледине су приградско насеље. мада су се стопиле са градом у задњих неколико година
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391237#p391237:a2vgoi1e je napisao(la):
JohnnyLee » Пет Јун 10, 2016 10:46 pm[/url]":a2vgoi1e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391156#p391156:a2vgoi1e je napisao(la):
solecar » 10 Јун 2016, 15:08[/url]":a2vgoi1e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391142#p391142:a2vgoi1e je napisao(la):
JohnnyLee » June 10th, 2016, 1:44 pm[/url]":a2vgoi1e]1-49 шинске линије (трамваји, БГВ и метро једног дана)
50-69 тролејбуси (и електробусеви)
70-199 чисто градске линије
200+ приградске линије, и то:
200-299 Палилула и Земун
300-399 Гроцка, Ласта из Шумица и Вождовац
400-499 Сопот и Младеновац
500-599 Чукарица и Барајево
600-699 Нови Београд и Сурчин
700-799 Обреновац и Лазаревац

A gradsko prigradske linije , tipa 72 , 85 , 95? Zašto njih nema među oznakama? Zašto su 600 i 700 zamenjena mesta? Ovo sa 300 za Voždovac može da bude zbunjujuće , jer tuda prolaze i linije za Sopot i Mladenovac.

градско-приградске улазе у приградску номенклатуру, тачније 72 у Сурчин, 73 Земун, 85, 95 и 96 Палилула, 91 и 92 у Чукарицу, итд. прва верзија је била да Вождовац буде на 400, али Сопот и Младеновац имају доста линија, тако да док не заокружим систем, са промењеним бојевима, стајаће овако. можда вождовачке линије остану исте

Norexan":a2vgoi1e je napisao(la):
А , ок. Него не знам које то приградско насеље има општина Нови Београд , зато ми је упало у око. :shock:

Онда ОК. :kk:

Ледине су приградско насеље. мада су се стопиле са градом у задњих неколико година

Зар Ледине нису Бежанија? :shock:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391261#p391261:2vwa8ur9 je napisao(la):
Norexan » June 11th, 2016, 12:57 am[/url]":2vwa8ur9]
Зар Ледине нису Бежанија? :shock:
Sad se vodi kao deo Bežanije , ali ne tako davno to nije bio slučaj. Tokom devedesetih je počelo širenje ka Surčinskoj ulici (deo koji je produžetak Dr. Ivana Ribara), te se naselje vremenom stopilo sa Bežanijom i postalo deo nje. Ranije se naselje prostiralo od Tamiške do Srbobranske , odnosno od Surčinske do Golubinačke. Od Srbobranske do Surčinske (deo koji je produžetak Dr. Ivana Ribara) , nije postojalo gotovo ništa , te se zato nije ni vodilo kao deo Bežanije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391167#p391167:1a9csp1a je napisao(la):
Tyrion » Pet Jun 10, 2016 3:48 pm[/url]":1a9csp1a]
Eventualno je zameniti necim sto ce da ide na pola sata do saobracajne skole u zemunu.
Druze, krajnje si pozitivan i nesebican, sto je prava retkost na ovakvim forumima gde, uglavnom, svako fura neke svoje interese, onako uvijeno, pumpajuci stanje na terenu.
Ako procitas sve postove, videces da sam predlozio nesto slicno, da se 105L produzi trasom 85 do saobracajne pa do zem keja, cime bi mnogo veci deo borce dobio vezu, a u glavnoj ima gomila linija da se stigne gde hoces. 20min u spicu, 30 van i vikendom. Prava poprecna veza umesto linije mutanta, a interval dovoljan kao sto si se i sam slozio.
A sve ostalo je pokusaj da se skrati jedna, slozices se verovatno, neprirodno dugacka linija, koja je na drugom delu prakticno jedna linija u dve verzije (95,96), pa bi, mozda, zbog toga bilo najbolje da ide u sistemu par-nepar. U intervalu koji vam odgovara prema kolicini i kretanju putnika, a koji se ipak malo razlikuje od naseg dela, jer treba manje buseva van spica. To si takodje i sam potvrdio.
A da postoji malo zdravog razuma pa da se umesto nekakvog mosta kod ada huje, napravi most samo 200m nizvodno od raspalog pancevca, i to kao direktan nastavak mije kovacevica, eto ti idealne trase za tramvaj, koji bi, za razliku od nasih koji voze promaju, bio uvek pun :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391273#p391273:1vqcxu7t je napisao(la):
solecar » Sub Jun 11, 2016 2:05 am[/url]":1vqcxu7t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391261#p391261:1vqcxu7t je napisao(la):
Norexan » June 11th, 2016, 12:57 am[/url]":1vqcxu7t]
Зар Ледине нису Бежанија? :shock:
Sad se vodi kao deo Bežanije , ali ne tako davno to nije bio slučaj. Tokom devedesetih je počelo širenje ka Surčinskoj ulici (deo koji je produžetak Dr. Ivana Ribara), te se naselje vremenom stopilo sa Bežanijom i postalo deo nje. Ranije se naselje prostiralo od Tamiške do Srbobranske , odnosno od Surčinske do Golubinačke. Od Srbobranske do Surčinske (deo koji je produžetak Dr. Ivana Ribara) , nije postojalo gotovo ništa , te se zato nije ni vodilo kao deo Bežanije.
Ledine su uvek bile i vodile se kao bezanija, pa cela vinogradska, koja je odmah ispod ledina, zajedno sa vojvodjanskom je u stvari prostor stare bezanije ili bezanija selo.
Ledine kao naselje je nastalo na brdu iznad sela bezanija, pa se posle stopilo sa ovim sto si vec naveo.
A ove predloge za 95/96 par-nepar sto iznosis na drugom sajtu, napisi samo ciji su.
 
Sto se tice 95,ona treba da bude modifikovana.Kako ce to da izgleda,neko drugi ce to da odluci.Njena prirodna druga polovina je 96,tako da je dovoljno da ide od Blokova do grada,gde tacno u centru,i to moze da se odredi,najmanji problem.Potpuno suprotna situacija je sa 85 koja ide do Pupinovog mosta bez zastoja,prekida,semafora iz pravca Borce tako da dolaskom u Zemun podmiruje potrebe ljudi koji idu pravcem Glavna ulica-Hotel Jugoslavija.Linija se uhodava i nije joj trenutno potrebno nikakvo skracenje ili preusmerenje,jer joj trasa omogucava postizanje intervala kako treba.Predlog da se 105L produzi,od Ovce do Zemuna.....pa ako sam kazes da ti se u gradu neprirodno preklapaju 95 i 96,kako ti je onda logicno da preklapas 85 i 105L na delu trase do Pupinovog mosta,ako ti vec 85 vozi ljude do Gornjeg grada.Stavices joj takt na 20 minuta,a imas 85 koji ide u brzem intervalu.Ne razumem logiku.A ovi predlozi za tramvajski most preko Dunava....jeste,pored voza i drumskog saobracaja,sad ce i tramvaj da ti daju....lepe zelje,ali tramvaj ce ici u V.Banju,prostor za to je vec spreman,kao i za Vidikovac,tamo je cak i udarena zabrana za bilo kakvu sadnju stabala.Znaci ako vec nesto predlazes,napisi nesto sto je realnije trenutku u kome zivis,sve ostalo su lepe zelje.
 
Znaci ti svima odgovaraj,i svi cemo da zacutimo kad god se tebi tako cefne.Prijatelju,nemoj da se nerviras,i nemoj meni i drugima ovde da delis lekcije,nego svoje komentare vezane za odredjenu temu iznesi bez vredjanja drugih.Kao sto ti imas pravo na svoje stavove,zamisli imamo to pravo i mi.Ako nemas zivce da cujes druge ideje,onda ovaj sajt definitivno nije za tebe.Meni se ne dopada neko tvoja ideja ili necija druga,i sta sad....treba da te vredjam i da svoju sujetu time hranim....neka hvala....a to sto mislis da ne znam o cemu se razgovara,znam vrlo dobro ne brini...znaci ako moze bez vredjanja,da se normalno ukrstaju stavovi....i pusti druge da nesto kazu,jednoumlje nam nikad nije bilo korisno...
 
Opusteno druze, niko ti nista ne brani, odgovor si dobio u skladu sa onim sto si napisao, jer kritikujes nesto sto nisam napisao ni predlozio. Opet ti kazem procitaj ponovo, ako je uopste bitno, jer ionako od svega ovoga ovde nikad ne bude nista. A ja sam ovde, pre svega, da 'branim' :) jedno naselje na koje pojedinci vec duze imaju pik. Slobodno kritikuj samo prvo citiraj, tram za borcu je predlozio lik iz borce, a 105L je predlog umesto 85, jer je.taj isti lik iz borce potvrdio da je preko pupinovog mosta dovoljan bus na pola sata.
 
Ok,ja vidim da si te predloge o kojima pricas ili podrzao ili dao neko slicno resenje,pa sam ti zato odgovorio.Ne znam zaista koje naselje branis,u toj raspravi nisam ucestvovao,pa ne znam,svakako imas pravo da branis svoje stavove,ali to pravo imamo svi,zato i smatram da ne treba da se vredjamo,od toga nemamo nista.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391195#p391195:qoe3u5jf je napisao(la):
Tyrion » June 10th, 2016, 5:59 pm[/url]":qoe3u5jf]Za ovo spajanje 95/96 i okretanje na trgu, ako neko misli da bi bilo bolje, podrzavam. Obe putanje kroz Borcu moraju da se ispune da ljudi ne bi ostali bez stanica, a sve ostalo moze, pa nije mi zivotni cilj da budem spojen diretnom bus linijom sa blokovima. Glupo je ovo, sto smo dosli u situaciju da se prepiremo po forumu. Mozda stvarno zahtevi u vezi reda voznje i neke specificnosti koje vi na novom beogradu imate zbog svih poslovnih i trznih centara jednostavno nisu spojive sa klasicnim predgradjima-spavaonicama kao sto su Borca ili Karaburma. Nekada su ti 95 i 16 isli iz jedne spavaonice u drugu, sada je doslo drugo vreme i to je to. Ali nema potrebe za takvim nacinom komunkacije.
Računao sam nešto po tom pitanju , i ako bi se i za 95 (na trasi Trg Republike - Borča) uzeo isti broj vozila kao i za 96 , stanje bi bilo prihvatljivo , što bi uz 16 vozila na liniji Dunav stanica - Blok 45 (takt od 5 minuta) , dalo prostora da se linija 84 produži do Dunav stanice uz pojačanje za 2 vozila (ostaje isti takt kao na trenutnoj trasi , a pojačanje obezbeđuje privatnik , što je još bolje rešenje za GSP , jer imaju uštedu i ta dva vozila) , čime se dobijaju dva vozila manje kroz Terazijski tunel , što u ukupnom zbiru ostavlja 5 vozila viška sa sadašnje trase linije 95 , od kojih bi neka mogla da se iskoriste za pojačanje linije 85. Modifikacija linije Dunav stanica - Blok 45 sa drugim linijama na delu od Omladinskih brigada i Milutina Milankovića do Brankovog mosta je takođe u igri.
Celokupno rešenje je dobro i za DJP , jer ne moraju da se angažuju dodatna vozila , te samim tim nemaju nikakvih dodatnih troškova oko plaćanja vozila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391302#p391302:1xaamln6 je napisao(la):
Vinogradi52 » Sub Jun 11, 2016 11:51 am[/url]":1xaamln6]Ok,ja vidim da si te predloge o kojima pricas ili podrzao ili dao neko slicno resenje,pa sam ti zato odgovorio.Ne znam zaista koje naselje branis,u toj raspravi nisam ucestvovao,pa ne znam,svakako imas pravo da branis svoje stavove,ali to pravo imamo svi,zato i smatram da ne treba da se vredjamo,od toga nemamo nista.
Au pa nisam te vredjao, ti si bre neki mnogo osetljiv lik, 'genije' sam napisao jer mi pripisujes nesto sto nisam predlozio (dupliranje 85, tramvaj za borcu), a 'biseri' sam napisao zbog tramvaja za banju, jer kroz visnjicku nema ko da ga koristi, a za mirijevo bi previse kruzio, pa ga kao takvog niko ne bi koristo. Isto vazi i za vidikovac, gde trasa ibarskom magistralom, ne ide kroz naselje kao sadasnji busevi. Ogromna ulaganja za jos praznih tramvaja. Za razliku od toga trasa prema borci bi bila daleko isplativija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391305#p391305:1ds47vtb je napisao(la):
solecar » Sub Jun 11, 2016 12:42 pm[/url]":1ds47vtb]
što u ukupnom zbiru ostavlja 5 vozila viška sa sadašnje trase linije 95 , od kojih bi neka mogla da se iskoriste za pojačanje linije 85.
Pola grada place za boljim prevozom (35, 42, 53, 73, 89, 703, 711, ceo potez 600 sa raspalim autobusima), a neki bi uporno da pojacavaju zglobni bus koji, van spica, polovinu trase (13km) vozi prazan, sto je i potvrdio lik iz borce, da je dovoljan bus na 20-30 min.
 
Druze,da li sam ja osetljiv ili ne,realno za tvoj zivot nije mnogo bitno.Drugo,prostor za tramvaje i za Mirijevo i za V.Banju i za Vidikovac postoji,naravno da ce ici prazni,kao sto i sada idu Novim Beogradom,nadlezni se zbog toga ne sekiraju mnogo.Kao sto hoce i trolejbus na Cerak.Jel tebe i mene neko pita da li je to pametno.Verovatno da ne.Borca po meni ima najbolji prevoz u gradu,u pravu si sto se tice toga da su drugi delovi grada zapostavljeni.Ali ako cemo da dajemo tramvaj Borci u nekoj varijanti,dajmo ga i Zemunu,ako Borca ima 95,Zemun ima 17-cu.Hteli ne hteli,imaces stobti kazes BISERA sa svih strana,ali realno ja bih pre pomogao Grockoj,Lestanima,i podavalskim naseljima da dobiju za pocetak bolje autobuse,a zatim da se bar nekim delom pomere sa Ustanicke,tu su potrebne promene.....veruj mi za Borcu se najmanje sekiram....
 
Pa i nije mi bitno u zivotu koliko si osetljiv, al onda nemoj da se vredjas za sitnice. :wink:
Pravac za zemun (bul m pupina) i pravac za borcu su jedine potencijalno nove trase za sirenje tramvaja koje bi bile isplative i dobro popunjene, a samim tim bi se na tim pravcima smanjio broj buseva. Sve ostalo sto se napravi na mrezi vozice prazne tramvaje, zivi bili pa videli. Trola bilo gde u brdsko-planinskim predelima grada, nikad ne moze da bude losa ideja.
 
Ok....mozemo do sutra da se konstatujemo....ti teraj svoje ja cu svoje....ceo Novi Beograd je idealan za tramvaje,uluce su dovoljno siroke,svakako da imas gde da stavis tramvaje.Trolejbusku mrezu je lakse siriti nego tramvajsku,ali budi realan ako mozes pa reci da li ti mozes da zamislis u neko skorije vreme na primer trolejbus na Ceraku ili tramvaj u Borci...cak i ovi planovi za prosirenje tramvajske mreze ka Vidikovcu ili Mirijevu....lepo je pricati o tome,ali trenutno prosto nije realno....a zasto....pa pola voznog parka GSP-a ima preko 10 godina starosti,umesto da remontuju vise vozila i koliko toliko im produze radni vek,oni ih krpe,popravljaju do besvesti samo da bi imali lakse opravdanje da ih iskljuce iz saobracaja.Dajte prvo osposobite vozni park,pa onda razmisljajte o daljim koracima.Uglavnom nema sredine trenutno,neki se voze Solarisima i Spanskim tramvajima,a neko se vozi busevima.iz 1996(citaj Pogon Kosmaj).I normalno je da je vecina ljudi nezadovoljna....resenja ima na pretek,verovatno ono sto ce prvo biti resavano su solo autobusi kojih NEMA....u Kosmaju ne drze zglobne,zasto.....jer je brdovit teren....u Pogonu Zemun vise je pozajmljenih autobusa nego originalno njihovih.....itd,itd....neka se otvore malo vise vezano za bezbednost vozila,pa ce i putnici biti bar malo zadovoljniji.....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391275#p391275:2an2xwlo je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Sat Jun 11, 2016 1:36 am[/url]":2an2xwlo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391167#p391167:2an2xwlo je napisao(la):
Tyrion » Pet Jun 10, 2016 3:48 pm[/url]":2an2xwlo]
Eventualno je zameniti necim sto ce da ide na pola sata do saobracajne skole u zemunu.
Druze, krajnje si pozitivan i nesebican, sto je prava retkost na ovakvim forumima gde, uglavnom, svako fura neke svoje interese, onako uvijeno, pumpajuci stanje na terenu.
Ok, ovo je neprijatan momenat. Hvala za kompliment, ali je nezasluzen jer je doslo do nesporazuma.
To sto si citirao nije moj predlog, to je tvoj predlog koji sam ja apstrahovao svojim recima ispod tvoje poruke u kojoj si ti to na uvijen nacin predlozio. Isto kao sto si onako uzgred nabacio da bi bus za grad mogao da nam se okrece kod OFK-a sa ostalim linijama 100, i barem 5 puta ponovio da nismo deo gradskog jezgra nego prigradsko naselje. I da 95 i 95 idu prazni.

Ali, ako ce to oko 85 olaksati zivot nekome, neka bude tako. Dajte ovde neku novu liniju za preko mosta, neka okrene negde u Zemunu ili na Novom Beogradu, i gotovo. 105L ne moze da preuzme tu ulogu jer ona na ide iz Borce u Ovcu, vozi decu iz skole kuci i par ljudi na metro, klasicna lokalna linija. Nema sanse da je uklopis u tu pricu.

Inace, ova tema se spinuje van svake kontrole, hocu samo cu da dam izvinjenje ako je moja mastarija o tramvaju uvela nekoga u svadju. Nije mi bila namera da navodim vodu na svoju vodenicu, ili da otimam Visnjickoj banji ili nekome drugom prioritet za uvodjenje tramvaja, samo sam izneo neku svoju, verovatno nemogucu, viziju/mastariju buducnosti.

Vi se ovde svadjate, a grad dao po pola miliona evra za neke elektricne kante i jos to prodaje kao dostignuce. Pet komada * pola miliona = bacenih 2,5 miliona evra. Neka neko pametniji od mene izracuna koliko je to klasicnih novih buseva ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391305#p391305:26t7aw4n je napisao(la):
solecar » Sat Jun 11, 2016 11:42 am[/url]":26t7aw4n]
Računao sam nešto po tom pitanju , i ako bi se i za 95 (na trasi Trg Republike - Borča) uzeo isti broj vozila kao i za 96 , stanje bi bilo prihvatljivo , što bi uz 16 vozila na liniji Dunav stanica - Blok 45 (takt od 5 minuta) , dalo prostora da se linija 84 produži do Dunav stanice uz pojačanje za 2 vozila (ostaje isti takt kao na trenutnoj trasi , a pojačanje obezbeđuje privatnik , što je još bolje rešenje za GSP , jer imaju uštedu i ta dva vozila) , čime se dobijaju dva vozila manje kroz Terazijski tunel , što u ukupnom zbiru ostavlja 5 vozila viška sa sadašnje trase linije 95 , od kojih bi neka mogla da se iskoriste za pojačanje linije 85. Modifikacija linije Dunav stanica - Blok 45 sa drugim linijama na delu od Omladinskih brigada i Milutina Milankovića do Brankovog mosta je takođe u igri.
Celokupno rešenje je dobro i za DJP , jer ne moraju da se angažuju dodatna vozila , te samim tim nemaju nikakvih dodatnih troškova oko plaćanja vozila.
Meni licno to savrseno odgovara, ali da li bi Trg izdrzao taj broj linija / buseva koji se tu vrte ? Jel postoji neka racunica po kojoj se gleda koliko autobusa okretnica moze da podrzi a da ne nastane haos ?
 
U pravu si......a sta ja mogu realno da uradim da njima zabranim da kupuju kante umesto autobusa......sve si sam odgovorio,kao sto vidis racunica ti je ok,ali tu se prica i zavrsava....sta ce im busevi,trebaju im kante....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391331#p391331:1kp6z99j je napisao(la):
Tyrion » June 11th, 2016, 5:38 pm[/url]":1kp6z99j]Meni licno to savrseno odgovara, ali da li bi Trg izdrzao taj broj linija / buseva koji se tu vrte ? Jel postoji neka racunica po kojoj se gleda koliko autobusa okretnica moze da podrzi a da ne nastane haos ?
Ovo je samo privremeno rešenje sa Trgom , zato što će se okretnice Trg republike i Studentski trg u skorijoj budućnosti spojiti i preseliti na okretnicu u Dunavskoj , koja će to sve moći da podrži , a to se radi jer će se graditi podzemne garaže na pomenutim okretnicama. Obzirom da je već pokrenut tender za izvođača radova za okretnicu , najkasnije u toku iduće godine bi to trebalo da bude gotovo , ukoliko se nekim čudom nešto ne izjalovi , kao tender za probijanje železničkog podvožnjaka kojim bi se Dr. Agostina Neta i Bulevar umetnosti spojili u jednu ulicu (bulevar).
 
Mislim da ce linije sa Trga staviti do Dunavske,a da ce linije ili bar neke linije sa Zelenjaka zavrsiti na Uscu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391331#p391331:2aepfsfy je napisao(la):
Tyrion » June 11th, 2016, 5:38 pm[/url]":2aepfsfy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391305#p391305:2aepfsfy je napisao(la):
solecar » Sat Jun 11, 2016 11:42 am[/url]":2aepfsfy]
Računao sam nešto po tom pitanju , i ako bi se i za 95 (na trasi Trg Republike - Borča) uzeo isti broj vozila kao i za 96 , stanje bi bilo prihvatljivo , što bi uz 16 vozila na liniji Dunav stanica - Blok 45 (takt od 5 minuta) , dalo prostora da se linija 84 produži do Dunav stanice uz pojačanje za 2 vozila (ostaje isti takt kao na trenutnoj trasi , a pojačanje obezbeđuje privatnik , što je još bolje rešenje za GSP , jer imaju uštedu i ta dva vozila) , čime se dobijaju dva vozila manje kroz Terazijski tunel , što u ukupnom zbiru ostavlja 5 vozila viška sa sadašnje trase linije 95 , od kojih bi neka mogla da se iskoriste za pojačanje linije 85. Modifikacija linije Dunav stanica - Blok 45 sa drugim linijama na delu od Omladinskih brigada i Milutina Milankovića do Brankovog mosta je takođe u igri.
Celokupno rešenje je dobro i za DJP , jer ne moraju da se angažuju dodatna vozila , te samim tim nemaju nikakvih dodatnih troškova oko plaćanja vozila.
Meni licno to savrseno odgovara.

Dorada predloga:

Kako na sadašnjoj trasi linije 95 saobraća 31 vozilo , skraćenjem i preraspodelom vozila se dobija sledeće. Linija 95 se deli na dve linije: 63 Dunav stanica – blok 45 i 95 Trg republike – Borča III. Na liniji 95 bi saobraćao isti broj vozila kao i na liniji 96 , što iznosi 8. Na novoj liniji 63 bi saobraćalo 16 vozila , čime bi se zadržao takt od 5 minuta , koliko iznosi na trenutnoj trasi linije 95. Ovim se otvara prostor da se linija 84 produži do Dunav stanice uz pojačanje za 2 vozila , kako bi ostao isti takt kao na trenutnoj trasi , a obzirom da pojačanje obezbeđuje privatnik , to ispada još bolje rešenje za GSP , jer imaju uštedu i ta dva vozila). Na ovaj način se dobijaju dva vozila manje kroz Terazijski tunel , a dobija se direktna veza Buelvara despota Stefana i sa zemunom. Obzirom da se preraspodelom vozila sa sadašnje trase linije 95 na pomenute linije , dobija se sedam vozila GSP – a viška , a ukupno pet vozila manje u upotrebi (računajući i dva vozila za pojačanje linije 84 koje obezbeđuje privatnik) , dolazimo u poziciju da možemo da pojačamo liniju 85 , koja mnogo brže stiže do NBG u odnosu na sadašnju trasu linije 95 , čime bi se još više povećao kvalitet linije , a samim tim i njena iskorišćenost , jer bi sada stanovnici iz Borče koristili 85 da dođu na NBG , dok bi stanovnici duž Zrenjaninskog puta koristili neku od linija sa poteza da dođu do Omladinskog stadiona i presedaju na 74 za NBG ili bi išli sa 95 / 96 do Cvijićeve i tamo presedali na 16 , 63 ili 84. Na ovaj način se dobija i rasterećenje Zelenog venca.
Linija 68 bi umesto do Dunav stanice , bila skraćena (vraćena na Zeleni venac) , ali tako da i dalje bude spojena sa linijom 67 , ali uz izmenu što bi svraćala i do okretnice u bloku 70A i bloku 70. Sa 7 vozila (ukupan broj vozila sa obe linije) koje bi obezbedio privatnik , dobila bi se linija sa taktom od 7 – 9 minuta radnim danom , subotom 10 – 15 minuta , a nedeljom 12 – 20 minuta.
Na liniji 71 bi saobraćalo ukupno 8 vozila , koja bi obezbeđivao privatnik , čime bi se dobila ušteda od još dva vozila za GSP – u (nakon spajanja linije 36 sa linijom 71). Radnim danom bi saobraćalo 8 vozila na 13 – 20 minuta a vikendom na oko 18 minuta.


varijanta 2a



63 Dunav stanica - Milentija Popovića - Evropska - Novi Beograd /blok 45/
68 Zeleni venac - Španskih boraca - Blok 70A - Novi Beograd /blok 70/
71 ŽS “Beograd centar” (Prokop) - Zeleni venac - Evropska – Ledine

varijanta 2b



63 Dunav stanica - Španskih boraca - Evropska - Novi Beograd /blok 45/
68 Zeleni venac - Milentija Popovića - Blok 70A - Novi Beograd /blok 70/
71 ŽS “Beograd centar” (Prokop) - Zeleni venac - Evropska - Ledine

varijanta 2c



63 Dunav stanica - Španskih boraca - Evropska - Novi Beograd /blok 45/
68 Zeleni venac - Bulevar umetnosti- Blok 70A - Novi Beograd /blok 70/
71 ŽS “Beograd centar” (Prokop) – Zeleni venac - Milentija Popovića - Evropska - Ledine
 
Da , i to naizmenično. Imale bi praktično isti red vožnje , stim što bi red vožnje za 95 bio pomeren tako da na polovini vremena između dva polaska na 96 bude polazak sa 95 i obrnuto.
 
Предвиђено је укидање терминуса на Тргу републике, па ми онда баш и није јасно чему оволики труд...
 
Vrh