[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391331#p391331:2aepfsfy je napisao(la):
Tyrion » June 11th, 2016, 5:38 pm[/url]":2aepfsfy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391305#p391305:2aepfsfy je napisao(la):
solecar » Sat Jun 11, 2016 11:42 am[/url]":2aepfsfy]
Računao sam nešto po tom pitanju , i ako bi se i za 95 (na trasi Trg Republike - Borča) uzeo isti broj vozila kao i za 96 , stanje bi bilo prihvatljivo , što bi uz 16 vozila na liniji Dunav stanica - Blok 45 (takt od 5 minuta) , dalo prostora da se linija 84 produži do Dunav stanice uz pojačanje za 2 vozila (ostaje isti takt kao na trenutnoj trasi , a pojačanje obezbeđuje privatnik , što je još bolje rešenje za GSP , jer imaju uštedu i ta dva vozila) , čime se dobijaju dva vozila manje kroz Terazijski tunel , što u ukupnom zbiru ostavlja 5 vozila viška sa sadašnje trase linije 95 , od kojih bi neka mogla da se iskoriste za pojačanje linije 85. Modifikacija linije Dunav stanica - Blok 45 sa drugim linijama na delu od Omladinskih brigada i Milutina Milankovića do Brankovog mosta je takođe u igri.
Celokupno rešenje je dobro i za DJP , jer ne moraju da se angažuju dodatna vozila , te samim tim nemaju nikakvih dodatnih troškova oko plaćanja vozila.
Meni licno to savrseno odgovara.
Dorada predloga:
Kako na sadašnjoj trasi linije 95 saobraća 31 vozilo , skraćenjem i preraspodelom vozila se dobija sledeće. Linija 95 se deli na dve linije: 63 Dunav stanica – blok 45 i 95 Trg republike – Borča III. Na liniji 95 bi saobraćao isti broj vozila kao i na liniji 96 , što iznosi 8. Na novoj liniji 63 bi saobraćalo 16 vozila , čime bi se zadržao takt od 5 minuta , koliko iznosi na trenutnoj trasi linije 95. Ovim se otvara prostor da se linija 84 produži do Dunav stanice uz pojačanje za 2 vozila , kako bi ostao isti takt kao na trenutnoj trasi , a obzirom da pojačanje obezbeđuje privatnik , to ispada još bolje rešenje za GSP , jer imaju uštedu i ta dva vozila). Na ovaj način se dobijaju dva vozila manje kroz Terazijski tunel , a dobija se direktna veza Buelvara despota Stefana i sa zemunom. Obzirom da se preraspodelom vozila sa sadašnje trase linije 95 na pomenute linije , dobija se sedam vozila GSP – a viška , a ukupno pet vozila manje u upotrebi (računajući i dva vozila za pojačanje linije 84 koje obezbeđuje privatnik) , dolazimo u poziciju da možemo da pojačamo liniju 85 , koja mnogo brže stiže do NBG u odnosu na sadašnju trasu linije 95 , čime bi se još više povećao kvalitet linije , a samim tim i njena iskorišćenost , jer bi sada stanovnici iz Borče koristili 85 da dođu na NBG , dok bi stanovnici duž Zrenjaninskog puta koristili neku od linija sa poteza da dođu do Omladinskog stadiona i presedaju na 74 za NBG ili bi išli sa 95 / 96 do Cvijićeve i tamo presedali na 16 , 63 ili 84. Na ovaj način se dobija i rasterećenje Zelenog venca.
Linija 68 bi umesto do Dunav stanice , bila skraćena (vraćena na Zeleni venac) , ali tako da i dalje bude spojena sa linijom 67 , ali uz izmenu što bi svraćala i do okretnice u bloku 70A i bloku 70. Sa 7 vozila (ukupan broj vozila sa obe linije) koje bi obezbedio privatnik , dobila bi se linija sa taktom od 7 – 9 minuta radnim danom , subotom 10 – 15 minuta , a nedeljom 12 – 20 minuta.
Na liniji 71 bi saobraćalo ukupno 8 vozila , koja bi obezbeđivao privatnik , čime bi se dobila ušteda od još dva vozila za GSP – u (nakon spajanja linije 36 sa linijom 71). Radnim danom bi saobraćalo 8 vozila na 13 – 20 minuta a vikendom na oko 18 minuta.
varijanta 2a
63 Dunav stanica - Milentija Popovića - Evropska - Novi Beograd /blok 45/
68 Zeleni venac - Španskih boraca - Blok 70A - Novi Beograd /blok 70/
71 ŽS “Beograd centar” (Prokop) - Zeleni venac - Evropska – Ledine
varijanta 2b
63 Dunav stanica - Španskih boraca - Evropska - Novi Beograd /blok 45/
68 Zeleni venac - Milentija Popovića - Blok 70A - Novi Beograd /blok 70/
71 ŽS “Beograd centar” (Prokop) - Zeleni venac - Evropska - Ledine
varijanta 2c
63 Dunav stanica - Španskih boraca - Evropska - Novi Beograd /blok 45/
68 Zeleni venac - Bulevar umetnosti- Blok 70A - Novi Beograd /blok 70/
71 ŽS “Beograd centar” (Prokop) – Zeleni venac - Milentija Popovića - Evropska - Ledine