68 DUNAV STANICA - BLOK 70A
Spajanje linija 67 i 68 u jednu liniju , uz izmeštanje linije kroz Španskih boraca , obzirom da će kroz Antifašističke borbe saobraćati mnogo frekfentnija elektro bus linija 1E (imaće 5 autobusa u odnosu na sadašnja 4 sa linije 67). Liniju bi održavao privatnik sa 7 vozila (ukupan broj vozila 67+68) , čime bi se dobio takt na 8 - 10 minuta , što je duplo bolje u odnosu na sadašnjih 22 - 25 minuta. Plus što bi se dobila i ušteda u vozilima za GSP.
71 PROKOP - ZELENI VENAC - LEDINE
Spajanje linija 36 i 71 u jednu liniju , uz izmeštanje linije kroz Evropsku (Japansku) , kako se ne bi gubuila veza tog dela grada sa Zelenim vencem. Liniju bi održavao privatnik sa 8 vozila (ukupan broj vozila 36+71). Iako sa BG: vozom može znatno brže da se stigne od Karađorđevog parka do Tošinog bunara , i ako linija na prvi pogled izgleda besmislena , poenta ovog spajanja je dobijanje direktne veze Slavije sa Zelenim vencem , Vojvođanske ulice sa Slavijom , pojačanje postojećeg pravca i bolja iskorišćenost predloženog pravca , obzirom da linija 36 gotovo uvek ima ne više od 5 ljudi.
72 ZELENI VENAC - AERODROM "NIKOLA TESLA"
Vraćanje linije na staru trasu , kroz Vojvođansku ulicu , čime se dobija brža veza sa Zelenim vencem , vraća se direktna veza Vojvođanske ulice sa Studentskim gradom i Fontanom , kao bitnom vezom za pomenuti deo grada. Na liniji bi saobraćao isti broj vozila kao na sadašnjoj trasi preko Bežanijske kose.
76 BLOK 70A - KOLONIJA B ZMAJ - KBC "BEŽANIJSKA KOSA"
Na liniji bi saobraćao isti broj vozila , sa istim redom vožnje , obzirom da je vremenski isto potrebno liniji da prođe kroz Koloniju B zmaj , kao na delu preko Bežanijske kose , sa koga bui se linija izmestila. Linija bi po dolasku do okretnice KBC "Bežanijska kosa" produžavala ulicom Joze Šćurle do Rode , DIS - a i TC Zmaj , odakle bi produžavala dalje ka Benzinskoj pumpi , srednjoj tehničkoj školi i stacionaru za autističnu decu , odakle bi ponovo ulazila u ulicu Joze Šćurle i vratila se okretnice KBC "Bežanijska kosa" , gde bi čekala vreme. Na ovaj način se dobija znatno bolja veza naselja Kolonija B zmaj sa gradskim prevozom.
77 ZVEZDARA - KBC "BEŽANIJSKA KOSA"
Na liniji bi saobraćao isti broj vozila , sa istim redom vožnje , obzirom da bi se linija izmestila kroz Bulevar Zorana Đinđića , koji je paralelan sa Bulevarom Mihajla Pupina , odnosno Pariske komune. Na ovaj način se na izmenjenom delu trase dobija znatno bolji prevoz , u odnosu na sadašnju delimičnu pokrivenost sa linijama 17 , 68 i 74. Konačno se dobija linija koja će ići celom svojom trasom kroz Bulevar Zorana Đinđića , za razliku od sadašnje situacije gde ideš u drugi deo grada u zavisnosti u kom delu bulevaraa stanuješ. Istovremeno se ne remeti ni gradski prevoz kroz Bulevar Mihajla Pupina , obzirom da se izmešta linija sa jednim od najlošijih taktova na pomenutom pravcu.
95 BORČA III - BLOK 70
Linija se skraćuje do bloka 70 , čime konačno ovaj blok dobija znatno bolji prevoz , a i dobro poznati problemi na liniji 95 se rešavaju. Dobija se ušteda od 7 vozila , čime se ne opterećuje Terazijski tunel. Linija bi osim skraćenja , saobraćala izmenjeno i pored hotela IN i zapadnog dela Belvila i garaže GSP - a , čime se dobija bolja veza za radnike GSP - a.
604 BLOK 70 - PREKA KALDRMA
Linija bi radila sa postojećim brojem vozila u ekspres režimu , čime bi se dobio veći broj polazaka. Produženjem linije do bloka 70 preko Bežanijlke kose , dobija se direktna veza Surčina i okolnih naselja sa Bežanijskom kosom i većim izborom linija za presedanje. Takođe , ne gubi se ni veza Ledina sa osnovnim školama na Bežanijskoj kosi. Takođe , ovom izmenom se omogućava i vraćanje linije 72 na staru trasu.
612 LEDINE - NOVA GALENIKA
Obzirom da linija na sadašnjoj trasi od Pohoeske do Bežanijskog groblja saobraća gotovo prazna , predloženom izmenom da saobraća preko Dr Huga Klajna i Nedeljka Gvozdenovića do Ledina , dobija se prevoz sa taktom od 45 minuta , čime se dobija koji polazak više , a istovremeno se dobija veza Surčina i okolnih naselja , Ledina i Bežanijske kose sa delom zemuna sa kojim treno ne postoji veza , plus što se dobija i veza sa Kvantaškom pijacom i Tempom.
708 BLOK 70A - PLAVI HORIZONTI - ZEMUN POLJE
Na liniji bi sve ostalo isto kao i do sada , osim što bi pokrivala deo trase na Bežanijskoj kosi kojim trenutno saobraća linija 76 , a koja bi se izmestila odatle.