Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Dok u 27E ne moze da se udje skoro celog dana... Ne mogu da kazem da salju lose autobuse, Ik LE, Conecto i poneki IK103F su redovni i jako retko zaluta N serija i neka matora 103, ali jednostavno linija nije samo za solo vozila.
 
Jeste, jer je dobijeno 2 vozila vise celodnevno. U odnosu na prethodno stanje, 27E je sada super!
 
Bas je super sto ne moze da se udje, ne mozes 5 zglobih autobusa zameniti sa 6 solo, jer je dobijeno samo jedno vozilo vise
 
Pa ne bi oni da kombinuju , a ne bi ni da se odreknu tih linija.
 
Koji oni? I zasto su vam stavovi tako uskoumni? Pa valjda tezimo da postojece stanje poboljsamo a ne suprotno?! I da li stvarno mislite da kada se jedna linija osakati druge to ne osecaju? Ili vam misljenje kroji gnev prema Mirijevu zbog broja linija?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385525#p385525:3dg93oe3 je napisao(la):
bazinga » May 11th, 2016, 8:57 pm[/url]":3dg93oe3]Koji oni? I zasto su vam stavovi tako uskoumni? Pa valjda tezimo da postojece stanje poboljsamo a ne suprotno?! I da li stvarno mislite da kada se jedna linija osakati druge to ne osecaju? Ili vam misljenje kroji gnev prema Mirijevu zbog broja linija?
Ja ne znam kome su stavovi tako uskoumni , jer tako ispade na osnovu komentara. Nemam ja ništa protiv toga što Mirijevo toliko linija , već imam protiv toga što ni sa tolikim brojem linija Mirijevci opet nisu zadovoljni , i što većina njih traži dodatne autobuse na postojeće linije , uspostavljanje novih linija i / ili produžavanje postojećih ... , a većina njihovih komentara za druga naselja je u stilu da drugima nisu toliko potrebne nove linije ili poboljšanje postojećih , koliko njima , i kada se spomene broj stanovnika , na šta se vade kao razlog za poboljšanje , u Mirijevu svaki čas raste , pa je jednom prilikom (ne ovde) , ta brojka išla i do neverovatnih 150. 000 stanovnika. Takođe mi smeta što u Mirijevu zakukaju da nemaju liniju ka NBG , i odmah je dobiju , a neka druga naselja traže recimo pojačanje postojeće linije sa nekoliko vozila , i godinama ništa ne mogu da postignu. Ja znam samo jednog jedinog Mirijevca koji misli da je potrebno i da se u drugim delovima grada poboljša prevoz. Takođe , imam i prijatelja iz Mirijeva koji je zadovoljan sa postojećim stanjem prevoza u Mirijevu.
 
@sole
Znas kako, i meni je iz auta ceo JGP bajan. Sto se tice Mirijeva, mada je ovo moj stav za BILO KOJI deo grada, dzabe nama 7+1 linija kada je pola tih linija nefunkcionalno.
20 jeste pouzdana ali ide na 35 minuta, tako da bas i nije funkcionalna,
25P i 74 olaksavaju samo do Bele kuce na Karaburmi dok su za Kumodraz i Bezaniju u rangu medjugradskih linija (presedanjem se ustedi i do pola h), 27 je sada najbolja, mada je meni totalno nefer prema ostalim delovima grada da se vrte prazni zglobni busevi veci deo dana
27E je od predaje Kosmaju vrlo osakacen, jer je konstantno prepun
46 je takva kakva je zbog trase, moze biti vrlo korisna ali ima mnogo uskih grla i jednostavno je neminovno da u spicevima ne funkcionise.
Ja se ne zalazem za vise linija u Mirijevu, ja se zalazem da ovo sto imamo bude funkcionalno. Isto tako se ne zalazem za funkcionalnost istih na racun Vidikovca Bezanije ili Batajnice, i tu se moj i tvoj stav (bar koliko ja vidim iz tvojih postova) razilaze. Nazalost cinjenica je da broj stanovnika u Mirijevu raste jer je divlja gradnja uzela zestokog maha ali ne opravdavam kukanje za novim linijama do svake nove zgrade koja se izgradi.
Mnogo bi bilo bolje da se bar ovde diskutuje kako da se svima podjednako poboljsa javni prevoz, jer ako i ovde pocne da se tolerise stav "da komsiji crke krava" ne vidim sta dobro mozemo od politicara i stranackih botova na pozicijama da ocekujemo.
 
Imati sedam nefunkcionalnih linija , kako kažeš , naspram naselja koja imaju recimo samo jednu ili dve linije , i to takođe nefunkcionalnu , je smešno uopšte i pominjati. Evo sad recimo pitanje za tebe , sa kojim znam da se mnogi Mirejvci ne slažu ni pod razno , zašto se recimo ne zalažeš i ne tražiš ukidanje podenih linija iz Mirijeva (skraćenje linija van granica Mirijeva) , u korist pojačanja linija koje bi ostale?
 
Da citiram sam sebe
a se ne zalazem za vise linija u Mirijevu, ja se zalazem da ovo sto imamo bude funkcionalno. Isto tako se ne zalazem za funkcionalnost istih na racun Vidikovca Bezanije ili Batajnice
I posle ove recenice ti mene pitas
zašto se recimo ne zalažeš i ne tražiš ukidanje podenih linija iz Mirijeva (skraćenje linija van granica Mirijeva) , u korist pojačanja linija koje bi ostale?
Znaci ti stvarno ne dobacujes dalje od onoga da neki deo grada mora da bude osakacen i unazadjen? Jedna teza za razmisljanje, sta kazes na ideju da se nadje resenje koje bi podrazumevalo sredjivanje linija i dodavanja novih gde je neophodno bez ukidanja postojecih. Dakle da ti ponovim, ne mora Mirijevu da se smrkne da bi Vidikovac imao normalan prevoz. Za pocetak je dovoljno da se ukine sistem pogon-linija, i uvede sistem pogon-polozak, jer je ocigledno da Karaburma i Novi Beograd nemaju dovoljno solo vozila, a Kosmaj nema uopste zglobnih vozila. Time bi se oslobodilo dovoljno vozila sa linija kao sto su 27 za linije zahtevaju po koje zglobno vozilo za linije 27E 53 89 302 itd...
 
Je li skinut koji polazak sa 27 koliko ima buseva radnim danom
 
@ bazinga

Ti ne dobacuješ dalje od činjenice da se nema vozila za pojačavanja i da se gotovo sve promene dešavaju po principu "dok jednima ne smrkne , drugima ne može da svane". Ljudi u DJP su mi rekli da je cilj nove mreže linija što manje linija sa što manje vozila , od čega se kao tačno ispostavilo samo ovo drugo. A podsećanja radi , kada je linija 85 produžena do Borče , sa nekoliko linija su skinuli autobuse i prebacili na 85.Kada to shvatiš , videćeš da to što ti zamišljaš postoji samo u idealnom svetu , što Beograd svako nije , već je kilometrima i decenijama daleko. Ko da mi drugi (većina) ne želimo da svima bude bolje. Uzgred , velika većina linija na kojima nema više zglobnih vozila , dobila je veći broj solo vozila , a samim tim i više polazaka. Ako si se ranije recimo vozio sa zglobnim vozilom na 6 minuta , a sada imaš solo na 3 minuta , i ne možeš da uđeš u prvi zbog gužve , već u drugi , kako je to onda gore stanje nego pre?
 
85 ovakav kakav je, super je trasa, nigde guzve i zastoji na trasi, stedi vreme za neka duza putovanja, samo je problem interval, koji ima potencijal da se spusti bar u spicu ispod 10 minuta, a vikendima ispod 15. Potrebna je dobra volja sa jedne strane, a sa druge strane se zaboravlja svrhu uvodjenja 85... Produzetkom do Pohorske je ukinuta linija 69, i konacno je dobijena veza koja nikad nije postojala, a to je Opstina Novi Beograd - Delta Siti - Blok 42. I naravno data je alternativa 88 na Zemunskoj strani! Sto se tice Mirijeva, po meni je nevidjena glupost sto kroz Mirijevski Bulevar prolaze dve linije, koje su u startu katastrofe. Znam da Mirijevu odgovaraju 25P i 74, ali treba sagledati uska grla na trasi obe linije, i biti realan da nijedna od te dve nisu pogodne za tu trasu.
 
Vidim da pričate o nekim drugim linijama, ali evo jedno rešenje koja sam smislio. Ne gledajući kako ljudi žele, već kako mislim da treba. :wink:

U cilju racionalnijeg iskorišćenja infrastrukture na Novom Beogradu, pre svega mislim na nove saobraćajnice koje su izgrađene u proteklih 12. godina i činjenicu da u ulici Miletnija Popovića gde je najveća gužva i gde postoje tramvajske šine i linije od 1986 godine. Još uvek ide autobus na liniji 95, a koji je kroz tu ulicu uveden isto 80-tih godina još pre izgradnje nekoliko novih ulica, dve petlje kod arene i jednog podvožnjaka u prethodnih 12. godina na Novom Beogradu. Napravio sam ovo rešenje:

Moj se predlog od sadašnjeg stanja ka pravcu za Brankov most razlikuje samo za autobuske linije 67 i 95 i njihovo kretanje kroz Novi Beograd. Ostale linije sam namerno nacrtao da bi se lakše sagledao uticaj mojih izmena na postojeće linije. Linija 67 ne trpi velike promene u odnosu na sadašnje stanje ovim mojim predlogom. Samo se mojim predlogom kreće kroz ulicu Španskih boraca.

Sada kad ide autobus na liniji 95. kroz ulicu Milentija Popovića on ide preko rupa i šina, a rupe nastaju od autobusa koji razradi pukotine u asfaltu od tramvaja itd. Takođe i gužve u toj ulici su veće nego pre. Očigledno je da se mojim predlogom vrši presedanje iz tramvaja u autobus kod Ušća, što ne predstavlja nikakav problem zbog velikog broja linija na tom mestu. S obzirom da je konačno posle mnogo decenija maštanja uvedena karta sa vremenskim ograničenjem sa beskonačnim brojem presedanja za to vreme vožnje, ovaj moj predlog dobija još više na praktičnosti.


Ostale linije sam namerno nacrtao da bi se lakše sagledao uticaj mojih izmena linija 67 i 95 na postojeće linije:

Pogledajte prilog 1




Sadašnje stanje autobuskih linija 67 i 95:

 
Sta ce se desiti sa onim puticem koji iz Zemunske ulice ide do Rode tj Omladinskih Brigada (prolazi kroz magacine i pored pored Airport City-ja)? GOMILA ljudi je to koristila i koristice i dalje, u spicu je tu uvek cep pa se u Zemunskoj zauzima jedna traka od dve.
Da ne pominjem da je put u ocajnom stanju, malte ne treba terenac da se prodje.

Pogledajte prilog 1

Na donjoj slici se vidi da je vrlo lako da se deo tog puta (crveno) spoji sa ulaznim putem za Airport city iz Tosinog bunara (zeleno) i da se napravi neko "krsteno" resenje.

Generalno, ovom novom delu Zemuske/Tosinog Bunara bas nedostaje jedna ulica ka Jurija Gagarina, tacno negde na polovini IMT placa. Od Gandijeve do Milutina Milankovica ima preko 2 kilometra, nije ni cudo sto je ova precica toliko opterecena.
 
Resenje bi onda bilo i da se kroz IMT plac probije ulica ali to mi ne deluje kao ostvarivo.
 
Mair, predlog za 95, ajde možda, mada mislim da još nismo stigli dotle da određenu rutu pokirva samo tramvaj (Jurija Gagarina), ali kada bi sve funkcionisalo i ne bi bilo loše.

Ono što mislim da svakako može poboljšati rasporad linija je prebacivanje 65. u Zorana Đinđića, obzirom da je Mihajla Pupina već opslužena velikim brojem autobusa koji pokrivaju deo od Fontane ka gradu. Zorana Đinđića ima 68. koja ide na pola sata (iliti samo da planiraš da je čekaš) i 17. koja nije uporediva (ide na autoput).

Jedino što bi mi smetalo privatno da 95. skrene levo u gandijevu, tačno bi mi prolazila ispred prozora :)

Pohvala za trud.
 
Поштовани форумаши,
Имао бих неке предлоге да предложим, али речима је тешко све описати. Слика говори све језике. Интересује ме како долазите до подлога за цртање?
 
Oртоснимци се набављају на сајту Гугл мапе ( https://www.google.rs/maps?source=tldso ), а ови снимци под углом на сајту Бинг мапе ( http://www.bing.com/maps/?v=2&cp=rg3v30 ... orm=LMLTCC ) где се мора узети на другом језичку опција Bird's eye. Када се на мапи нађе жељена локација, онда се притисне дугме Print screen (на неким тастатурама скраћена верзија prt sc) и онда се отвори програм за цртање (најчешће ms paint) и ту се онда притисне или десни клик миша па paste или на тастатури ctrl и v истовремено. За цртање у paint-у постоје различите алатке (праве или криве линије, слободно цртање, спреј, геометријски облоци...). Надам се да сам био јасан :)
 
@DusanBG

Hvala na podršci za moj predlog. Što se tiče tramvaja mislim da mogu da budu pouzdani danas u saobraćaju. Time pre što je autobus saobraćao ovom sadašnjom trasom i pre uvođenja tramvaja na Novom Beogradu. Posle izgradnje tramvajske mreže na Novom Beogradu 1986 godine, autobus nije imao gde drugde da se preusmeri, jer nije bilo mnogih saobraćajnica koje sada postoje, već su one bile samo u planovima. Zato mislim da je sada pravo vreme za ovu ideju, kao i zbog uvođenja vremenske karte koja olakšava i stimuliše presedanje.
 
За ефикасност трамваја треба подесити семафоре који пропуштају трамваје и то на целој траси од блока 45 до Старог сајмишта.
 
Za početak sam siguran da može da se produži semafor za tramvaje na uglu Milentija Popovića i Bulevara Zorana Đinđića, smer od SC ka Ušću. Ne zznam kome za to treba da se obratim, verovatno Sekreterijatu, ali kapiram da će mi odje***i predlo svejednog.
 
Kod tramvaja na Novom Beogradu je lep primer kako možeš da uživaš u vožnji dok se oko tebe svi u automobilima u 6 traka u oba smera gužvaju od velikog broja automobila u špicu u ulici Jurija Gagarina i ulici Antifašističke borbe. Jednostavno ih gledaš kako ti zavide iz automobila i autobusa dok prolaziš pored njih u tih sat vremena špica. Ponekad mašeš ovima iz autobusa na liniji 95, jer komotno nastavljaš kretanje tramvajem dok oni stoje zarobljeni u gužvi. :)

Kod hotela Hyatt isto možeš da prođeš povlašćen u tramvaju u ulici Milentija Popovića. Žalosno je što autobus ide šinama u ulici Milentija Popovića i time unuštava infrastrukturu i autobus. Dok sa druge strane postoje paralelne saobraćajnice odlične za autobuse jer drugi vid javnog prevoza i nemaju.
Bez brige za te semafore, kako god da ih nameste tramvaj profitira na Novom Beogradu.
 
Vrh