Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Postoji zahtev da se linije 102, 107 i 109, koje saobraćaju iz Padinske skele ka perifernim naseljima, produže i da tranzitno idu do Borče, gde bi bila početna stanica. GSP je zahteve prosledio Direkciji i ovih dana će se izaći na teren, pa ako bude uslova napravićemo te izmene.

Takođe, po pitanju produženja linija mnogo je već urađeno na Voždovcu i u Grockoj, a žitelji Radio fara tražili su dodatnu liniju koja bi povezala ovo naselje sa Surčinom i Bežanijskom kosom. Postoji i inicijativa za Batajnicu, da se lilnija 703 produži do Keja oslobođenja.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... pet-linija

Moj komentar na prethodno:

1. za Borču - odlična ideja, ali opterećenje za liniju 95
2. za 703, plan bio da se ukine, a sada vraćanje na Kej (trasa iz 80tih) uz plan da se ukine pomenuta okretnica. Jedino da i ova linija ne bude premeštena pored Zemun Parka :) ima ljudi da polude. Neka uvedu neku posebnu za taj TC, a ne da ljudima sakate prevoz.

* ovo hvalisanje za 303 mi se smučilo, kao izgradiće okretnicu, a 354 nešto okreće u centru (otežano, ali nekako), pa zašto da i taj deo nema prevoz...
 
Siniša Mali: Moguće produženje gradskog prevoza do Stare Pazove
Tanjug | 30. 03. 2016 - 22:05h

Jedna linija beogradskog javnog gradskog prevoza mogla bi da bude produžena do Stare Pazove, najavili su danas gradonačelnik Beograda Siniša Mali i predsednik opštine Stara Pazova Đorđe Radinović.

Kako je Mali rekao novinarima, nakon tribine u staropazovačkom mestu Vojka, kada je aktuelna gradska vlast preuzela Beograd, svi su govorili da ništa nije moguće promeniti jer je prezaduženost velika.

- Sve se može kad se hoće, zato smo dogovorili da radimo na produženju linije GSP-a, a jedna linija će biti produžena i do Opova i do Pančeva. Sve je moguće kada zajedno radimo da promenimo neke stvari. Impresioniran sam nivoom razvijenosti i odnosom Stare Pazove prema investitorima. Učimo i mi od vas i vi od nas i samo zajedno možemo da radimo, a zato su nam ovi izbori važni - istakao je Mali.

On je rekao da Stara Pazova rešava, poput Beograda, probleme vodovoda, kanalizacije, asfaltiranja...

- Važno je da imamo jedinstvenu viziju lokalne, pokrajinske i republičke vlasti, jer samo ujedinjeni možemo da menjamo stvari - naglasio je Mali.

Važno je, dodao je, da posle izbora svi budu ujedinjeni u stavu da je neophodno završiti započete reforme, privlačiti investitore, kako bi naša zemlja bila ekonomski jaka i stabilna.


http://www.blic.rs/vesti/beograd/sinisa ... ve/l6lxy7n
 
Боље да продуже БГ воз него неки аутобус...
 
Ako bi 712 vozio od Backe do Banovaca, onda bi bolje bilo da vremena polazaka sem prva i poslednja tri ceka u Banovcima... Niste ni svesni kakva je Backa u nekim periodima dana!
 
Videh danas u Surčinu na nekim stajalistima,na tablama 607 zalepljen..
 
Izmeštanje linija kroz Francusku uznemirilo stanare: Selićemo se ako nam dođu i TROLEJBUSI!
Milica Rašić , Mateja Beljan , | 01. 04. 2016 - 09:00h

I ovako leti ne možemo da otvorimo prozore, ne spavamo ni danju ni noću, čuje se stalno kočenje autobusa, tvrdi sugrađanka Tanja Tasić.

Planirano izmeštanje trolejbuske okretnice sa Studentskog trga u Dunavsku, najviše glavobolje zadaje stanarima Francuske ulice kroz koju bi vozila na električni pogon trebalo da se spuštaju od Narodnog pozorišta ka Dorćolu.

Njihov kraj postaće tranzit za sve trolejbuske linije, verovatno i autobusku 31, a možda i neke od onih koje sada završavaju na Trgu republike, jer se i ova okretnica ukida.

Praktično, samo između 6 i 7 sati ujutro sa Dunavske će krenuti najmanje 81 vozilo, što bi zajedno sa postojećim linijama koje idu Francuskom bilo ukupno 105 u jednom smeru ili prolazak vozila na svake 34 sekunde! A stanarima su i četiri linije mnogo.
Stanari Francuske ulice zabrinuti zbog najavljenih promena trase prevoza
Foto: Vladimir Živojinović / RAS Srbija Stanari Francuske ulice zabrinuti zbog najavljenih promena trase prevoza
[pin on pinterest] [share it]

- Sav saobraćaj da ostane u Francuskoj i da se dodaju trole? Prvi put čujem, to je baš loša vest. Kad su zatvoreni prozori, podnošljivo je. Zato ih leti niko ne otvara, svi imamo klime - kazala je Beograđanka Tanja Tasić.

Na naše objašnjenje da će Francuska biti i proširena, sugrađanka se ponovo iznenadila.

- To znači da će biti i radovi. Gde će da budu parkirani automobili? To je užasno loše i užasno nehumano - kazala je ona.

Njen komšija prokomentarisao je: "Još nam samo oni fale", misleći na trolejbuse.

- Ako misle da prošire ulicu, jedino mogu da ruše zgrade... Rešenje je da se potpuno zabrani saobraćaj u Francuskoj i ne samo tu, već da kompletan uži centar grada postane pešačka zona. Od Trga republike do Dušanove treba samo četiri minuta pešačenja - kazao je građanin koji nije želeo da nam se predstavi.

I oni koji rade u ovom kraju pitaju se kako će se u ovoj prometnoj, uskoj i zagađenoj ulici naći mesta za silne linije gradskog prevoza.
105 polazaka vozila u jednom smeru, samo od 6 do 7 sati
Foto: Vladimir Živojinović / RAS Srbija 105 polazaka vozila u jednom smeru, samo od 6 do 7 sati
[pin on pinterest] [share it]

DESETAK LINIJA U JEDNOJ ULICI

Kroz Francusku ulicu trenutno prolaze autobusi 24, 26, 37 i 44, kao i minibusi. Ako predlog bude usvojen, ovom saobraćajnicom bi se kretali i trolejbusi 19, 21, 22, 28, 29 i 41, verovatno i autobus 31...

VOZAČ GSP: NASTAĆE HAOS

Sa stanarima se slaže i jedan od vozača na liniji 26, koja tu prolazi.

- I ovako se jedva provlačimo. Još kada tu budu zglobni trolejbusi i autobusi, biće haos. Što se tiče proširenja ulice, nema tu mesta za četiri trake, jedino da posečemo sve zelenilo i da samo ostanu beton i asfalt. Ako do toga dođe, trebalo bi da ulica bude rezervisana za gradski prevoz - kazao je vozač.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/izmest ... -i/lv6gkfh
 
Potpuno je besmisleno da do Padinske Skele ide jedna autobuska linija i to sa Bogoslovije a da iz Padinske Skele kreću čak 3 linije ka daljim naseljima.
 
Potvrda iz lista "Politika" : www.politika.rs/scc/clanak/352295/Klima ... autobusima

Идуће недеље два аутобуса градског превоза продужиће трасу. Аутобус 551 који превози путнике од Главне железничке станице до Велике Моштанице за неколико дана путовање ће завршавати у Сремчици. „Седамсто тројка” која тренутно повезује Угриновце и Батајницу убудуће ће настављати пут до Земунског кеја. Наредних дана требало би да буде успостављена и линија 607. Овај аутобус, према најавама, повезиваће Сурчин, насеље Радиофар и Нови Београд, највероватније ће се окретати у Похорској улици. „Шестсто седам” ће возити на сваких 90 минута и ову линију ће опслуживати једно возило.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=375585#p375585:nirvu3az je napisao(la):
Gaspar18 » 11 Mar 2016 07:08 pm[/url]":nirvu3az]Trebalo bi u budunocsti gledati da se neki delovi grada tipa Resnik - Rusanj ili Ledine - Galenika povezu nekim autobuskim linijama... Deonica od "okretnice" u Rusnju do Resnika je smesna za putovanje kolima, prostora za prosirenje ima, tako da bi mogli izvesti na tom mestu produzenje linije 532, da se ne bi od Rusnja do Resnika prevozom islo preko Zarkova! A usteda i isplativost linije bi se videla nakon mesec dana rada! Smanjio bi se pritisak na 37, 47 i 50. Isto vazi za deonicu Galenika - Surcin. Ne vidim razlog, da relacija koja je kolima nekih 20 minuta od Surcina da nema autobusku vezu. Predlog je da linija 612 da se ne ukine, nego da od okretnice autobusa 71 na Ledinama ide preko Bezanijskog Groblja i Tempa do Nove Galenike, a i taman moze da bude fider linija vozu jer bi kacio ZS Zemun! Sa dva vozila na ovakvom 612 koji nema svrhe da ide do pohorske bi moglo tako nesto iskombinovati. Od Pohorske stanica 708 koji ide do Tempa i Kvantasa je kod Politehnike, i na 200 metara pesaka, tako da ne vidim razlog zasto 612 takav kakav je mora da kruzi po Novom Beogradu?
У оквиру петиције коју планирамо везано за ширење БГ:ВОЗ-а, за сада су предлози следећих нових и измењених линија:

ЗЕМУН

45л Нова линија: Ж.Ст.Земун – Земун Горњи град – Земун Нови град на 15мин (као твоја 86)
Број није тако важан детаљ, још нисмо сигурни да ли да предложимо тачну трасу, или само да по сваку цену успоставе овакву везу.

45,78 Преусмерити кроз Цвијићеву, стајалиште код перона
Потребно уредити тротоаре и паркиралишта у Цвијићевој, као и стајалиште.

76,77 Продужење до Железничке станице Земун
Потребно уредити пут ширине коловоза 7 метара до јужног дела Железничке станице Земун.

ЗЕМУН ПОЉЕ

713 Нова линија: Ж.Ст. Земун поље – Земун поље 15мин
Сви услови постоје, осим добре воље.

81,81л Померање окретнице до железничке станице
За ово је потребно урбанистички уредити зону околине станице.

БАТАЈНИЦА

603 Продужење линије до Батајнице
Премда, ово је дуплирање једног од разматраних предлога.

КРЊАЧА

95л Нова линија Жел.ст. Крњача – Борча 3 15мин
Са обзиром на лоше позиционирано стајалиште Крњача мост, и да ова локација има комбинацију инфраструктуре за систем са карактеристикама метро-а и потпуне запостављености друге инфраструктуре, оваква линија је неопходна у било којој одрживој стратегији. Потребно је уредити улицу Саве Ковачевића на прилазу главној станици за део града од 100.000 становника са тенденцијом раста, и испред такве станице направити аутобуски терминус.

ОВЧА

105л Ускладити ред вожње са возовима 15мин

РАКОВИЦА

94 Продужити до Железничке станице Раковица
37 Скратити до испред Железничке станице Раковица
48л Нова линија: Миљаковац 3 – Жел.станица Раковица 15мин
313 Нова линија: Винча – Лештане – Жел.станица Раковица 30мин

РЕСНИК

504 Продужити од Ресника до Рушња и преусмерење са Миљаковца на Баново брдо. 15мин

ЖЕЛЕЗНИК

88л Нова линија: Жел.станица Железник – Нови Железник 30мин
511л Нова линија: Жел.станица Железник – Сремчица 30мин
522 Продужење до Железничке станице Железник 30мин
 
Ja dugo nisam video besmisleniju stvar, ti bi na žel.stanicu Zemun preusmerio ako sam dobro izbrojao 5 linija? Koga ćeš ti toliko voziti ka tamo, ako uzmemo u obzir da taj isti voz vikendom ide na 30, odnosno 60 minuta, koja je potreba za tolikim linijama? Drugo, sama infrastruktura oko žel.st. Zemun ne dopušta toliki broj linija, čak šta više, upitna je mogućnost da tu uopšte prolazi jedna linija, zbog ulice, ljudi koji tu žive, njihovih vozila i sl.
 
Бесмислено је имати преседачке станице са аутобуса на аутобус Сајам и Сава центар, а сасвим је прикладно имати преседања са аутобуса на масовни превоз са карактеристикама метро система, као и преседање са даљинских возова на градски превоз. Из истог разлога се тражи и усмеравање великог броја линија на Раковицу.

На другој теми је јасно изнешен наш став да главна линија градске железнице у будућности мора да иде на не мање од 15 минута преко целог дана и викендом, посебно због опслуге нове железничке и нове аутобуске станице.
 
Da, najbitnije je preusmeriti prvo autobuski saobraćaj, pa onda imamo sve uslove da nam puste taj metro. Blizu smo metrou koliko i suncu.
Stoga sve ove priče poktrepljene stvaranjem moderne železnice, smatram neumesnim.
Železnica nam je razvijena koliko i industrija, dakle razvoja videla nije već 30 godina, prema tome, pustite me masovnog prevoza koji realno može da koristi jako mali broj ljudi, obzirom na trenutnu razvijenost sistema BG voza.
"Daljinski" vozovi, pa koristi ih samo onaj ko nema drugu opciju, spori, nepouzdani, prema tome, ako je to argumenat, onda baš tanko...
 
1) Како се градски аутобуси крећу просечном брзином 17km/h (словима: седамнаест километара на час), са тенденцијом успоравања, градска железница са просечном брзином 43km/h (максималном 70-95km/h) је супер-експрес, са све пешачењем и преседањем.

2) Путовање из Земуна и Раковице је толико дуго и напорно, да чак и сада када су аутобуске везе са железничком станицом Земун јако непогодне, буде по 70 путника по БГ:ВОЗ-у само у тој станици. Са више погодних линија за преседање ка Железничкој станици Земун не би се скинуло ни пола путника са линија 15, 75, 78, 84, али довољно да се смањи хроничан претовар аутобуса ових линија са свим скупим последицама које плаћају сви грађани.

3) За макар део путника би се значајно смањило време путовања, а ако би за предвиђених око 120.000 путника, колико очекујемо са предложеним унапређењима из петиције штедели по просечно 15 минута путовања, уштеда је реда величине 20 милиона евра годишње само по том основу. А то би и даље било свега око 7% свог јавног превоза у Београду. У предлозима дугорочног развоја из Удружења љубитеља железнице је систем који би превозио 20% свих путника јавног превоза у Београдском округу, при чему би удео у приградском превозу био скоро 60%. Укупан удео шинског превоза са реализацијом свих осталих сегмената визије развоја би био око 60%.

4) Путници "одметници из Ластиног царства" из општина Инђија и Стара Пазова су се жалили што увек пуни возови "Регио-експрес" не стају у Земуну. што им јако продужава време путовања до посла.

5) Увођење возова Београд - Вршац са само 4 пара полазака дневно, народски речено "иде ко антибиотик", без погодног реда вожње за многе главне смене је навело некадашњег аутобуског монополисту да прилично прореди поласке аутобуса. Просечна брзина воза свега 60km/h. Завршетак ремонта БГ-ПА са додатним убрзањем возова, и само удвостручавање броја полазака воза, воз може учинити доминантним на овом правцу.

6) Беовозови Ваљево - Београд - Панчево су увек били пуни са свега пар полазака дневно, докле год пајсери у Немањиној 6 нису почели да се фрљају сос ред вожње. Просечна брзина свега 50km/h и нижа од аутобуса.

7) Ремонт само пар најлошијих деоница пруге Београд - Ниш, и увођење само два пара полазака возова између Београда и Ниша су навели Ласту и Ниш-Експрес на дампинг рат на овој линији. Аутобуски превозници нуде цене карата два пута јефтиније од цене коштања аутобуског превоза на том правцу, а по путничком километру троструко јефтиније од релација на којима ове компаније имају монопол.

Много мање је потребно да се искобељамо из Аутобуске Подсахарске Африке, него што нам се чини.
 
Niko ne spori prednost gradske železnice u odnosu na autobus. Kako vremensku, tako nudi i dosta veće kapacitete za prevoz nego što bilo koji vid drumskog transporta može da ponudi. Međutim, sa trenutnim stanjem razvijenosti infrastrukture gradske železnice, koja može minimalno da poveća svoje kapacitete u bližoj budućnosti, ponajviše zbog finansijskog aspekta, po meni je suludo menjanje mreže autobuskih linija železnici, koja stagnira ili minimalno može da se unapredi.
U redu, kada se spoji još neki deo grada sa BG vozom, ako tu bude još neka linija sem ove jedne, onda treba razmišljati o tome da se stanice povežu sa još nekim vidom gradskog prevoza, a ovo, ovo je vrh besmislenosti.
Nešto poput kupovine Caf tramvaja, bez da se pre toga infrastruktura sredila i omogućila im nesmetano kretanje po svim delovima grada.
 
Da je u pitanju samo sredjivanje stanica onda ne bi stavljali oznake za liniju 110 (ne postoji vec par meseci, a ka pomenutim mestima idu samo Lastine linije). Jos dolazi delegacija iz grada narednih dana u posetu, pa ostavlja utisak da ce biti objavljeno upostavljanje nove linije. Razmisljam gde ce okretati, da li Padinska Skela ili Bogoslovija?

Za liniju 712, da li onda Lasta predaje GSP-u liniju za Banovce (bese ide sa Keja) i odakle informacija da ce biti uvedena?
 
Prve najave za liniju 712 su bile da ce krenuti 1.10.2015, pa je sve pomereno do 1.01.2016., naravno i od tog datuma nije bilo nista, drama se nastavlja, Godo nikad nece doci. Lasta i privatni prevoznik Lika bim turs su pretili tuzbom jer imaju ugovor o odrzavanju linije do 1.06.2016, a izgledi su da ce im se ugovor produziti.
Vecina ljudi iz Banovaca radi u gradu, ali u najvecem broju poslodavac nece da placa prevoz za lastu, a da se zakonski ne bi krsili propisi, jedan od uslova je da prijavis prebivaliste na teritoriji grada.
Ne mogu da verujem da ce 703 produziti do Keja, zar Ugrinovci vec nemaju bus do Pohorske, mislim 711.

Hoce moji da pravimo kucu na Dunavu, Banovci lepi tralala...bolje da su pravili u Ugrinovcima izmedju dva kanala.
 
Izbori su cudo, a zivi bili pa videli da od Opova nema nista. Do izbora je jos 20 dana, a linija se ne pusta u sred meseca.
 
Autobuska linija broj 607 uspostavljena je od 04.04.2016. i saobraća na relaciji: "Novi Beograd (Pohorska) - Naselje Radiofar - Surčin".

Direkciji za javni prevoz je od GO Surčin dostavljen zahtev da se razmotre i opredele uslovi za povezivanje stanovnika naselja Radiofar direktnom linijom JLPP-a sa matičnom opštinom Surčin, pre svega iz razloga što je u postojećim uslovima građanima za rešavanje svojih osnovnih prava i obaveza u nadležnoj gradskoj opštini bio potreban značajan vremenski interval i korišćenje najmanje dve linije JLPP-a.

Naknadnom analizom, stručne službe su takođe konstatovale da je usvajanjem PDR-a industrijske zone započeta izgradnja objekata, čime se takođe uvećava potreba za boljom prostornom pristupačnošću i vezom ovog područja sa drugim delovima grada.

Kao rešenje za bolje opsluživanje ovog naselja javnim prevozom, predloženo je uspostavljanje nove linije JLPP-a, koja će povezivati GO Surčin sa Novim Beogradom preko Aerodroma "Nikola Tesla" i naselja Radiofar.

Trasa linije 607:
Smer A:

NOVI BEOGRAD /POHORSKA/ - Goce Delčeva - Bulevar Mihajla Pupina - Omladinskih brigada - Autoput /Beograd - Šid/ - Put za aerodrom - Aerodrom Nikola Tesla - Put za aerodrom - Vojvođanska u Surčinu - Braće Nikolić - SURČIN

Smer B:

SURČIN - Braće Nikolić - Vojvođanska u Surčinu - Put za aerodrom - Aerodrom Nikola Tesla - Put za aerodrom - Autoput /Beograd - Šid/ - Omladinskih brigada - Bulevar Mihajla Pupina - Goce Delčeva - Luja Adamiča - Sremskih odreda - NOVI BEOGRAD /POHORSKA/

Linija će se u dolasku sa Novog Beograda zaustavljati i ispred terminala Aerodroma "Nikola Tesla", čime se podiže kvalitet pristupačnosti korisnika i ovom objektu.

Na liniji će raditi jedno vozilo sa vremenom obrta od 100 minuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379263#p379263:3hetgran je napisao(la):
Karlo del Ponte » Ned Apr 03, 2016 12:52 pm[/url]":3hetgran]
ЖЕЛЕЗНИК
88л Нова линија: Жел.станица Железник – Нови Железник 30мин
511л Нова линија: Жел.станица Железник – Сремчица 30мин
522 Продужење до Железничке станице Железник 30мин

Posto sam iz Zeleznika i generalno upoznat sa ranzirnom i stanjem infastrukture, sta se podrazumeva pod zeleznickom stanicom Zeleznikom? Posto to ne postoji odavno...
Da se razumemo meni nikako ne bi smetalo da BG voz ide do Zeleznika - prvi bi ga koristio, medjutim gde u ranzirnoj da se napravi peron za putnike, a da se ne ugrozava sam rad ranzirne? Kod parka A meni jedino deluje kao moguce? Stanje infrastrukture je ocajno i garnituri treba pola sata da obrne krug banatskim kolosekom iz parka B u A i opet u B! Da ne pricam ako bi isao ka Ostruznici koliko bi mu tek onda vremena trebalo... I jos da je stanica Ostruznica malo dalje od naselja, al to je najmanji problem.
Znaci mene zanima kako bi se ovo izvelo? Ipak sama raznirna nikada nije planirana za putnicki saobracaj, pa bi za ovu ideju trebaloi uloziti dosta sredstava!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379310#p379310:26jsiun5 je napisao(la):
becks89 » Sun Apr 03, 2016 6:21 pm[/url]":26jsiun5]Niko ne spori prednost gradske železnice u odnosu na autobus. Kako vremensku, tako nudi i dosta veće kapacitete za prevoz nego što bilo koji vid drumskog transporta može da ponudi. Međutim, sa trenutnim stanjem razvijenosti infrastrukture gradske železnice, koja može minimalno da poveća svoje kapacitete u bližoj budućnosti, ponajviše zbog finansijskog aspekta, po meni je suludo menjanje mreže autobuskih linija železnici, koja stagnira ili minimalno može da se unapredi.
U redu, kada se spoji još neki deo grada sa BG vozom, ako tu bude još neka linija sem ove jedne, onda treba razmišljati o tome da se stanice povežu sa još nekim vidom gradskog prevoza, a ovo, ovo je vrh besmislenosti.
Nešto poput kupovine Caf tramvaja, bez da se pre toga infrastruktura sredila i omogućila im nesmetano kretanje po svim delovima grada.


Pa pazi, moze da se upegla i treci krak kao sto je bilo '97. kada je isao BEOVOZ. Iskreno, ova podela sad "nije fer" ako mogu tako da se izrazim, jer NBG i VUK su povezani intervalon od 15 minuta a ka jugu ne moze da se pusti nista. Nek se poveca interval pa ce se napraviti mesta, nije kao da bi ka trecem kraku gravitiralo 500 ljudi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379383#p379383:ny4vsf7x je napisao(la):
Politikolog » 04 Apr 2016 10:29 am[/url]":ny4vsf7x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379263#p379263:ny4vsf7x je napisao(la):
Karlo del Ponte » Ned Apr 03, 2016 12:52 pm[/url]":ny4vsf7x]
ЖЕЛЕЗНИК
88л Нова линија: Жел.станица Железник – Нови Железник 30мин
511л Нова линија: Жел.станица Железник – Сремчица 30мин
522 Продужење до Железничке станице Железник 30мин

Posto sam iz Zeleznika i generalno upoznat sa ranzirnom i stanjem infastrukture, sta se podrazumeva pod zeleznickom stanicom Zeleznikom? Posto to ne postoji odavno...
Da se razumemo meni nikako ne bi smetalo da BG voz ide do Zeleznika - prvi bi ga koristio, medjutim gde u ranzirnoj da se napravi peron za putnike, a da se ne ugrozava sam rad ranzirne? Kod parka A meni jedino deluje kao moguce? Stanje infrastrukture je ocajno i garnituri treba pola sata da obrne krug banatskim kolosekom iz parka B u A i opet u B! Da ne pricam ako bi isao ka Ostruznici koliko bi mu tek onda vremena trebalo... I jos da je stanica Ostruznica malo dalje od naselja, al to je najmanji problem.
Znaci mene zanima kako bi se ovo izvelo? Ipak sama raznirna nikada nije planirana za putnicki saobracaj, pa bi za ovu ideju trebaloi uloziti dosta sredstava!
Ево да буде јасније:
- Беле воде, одмах код излаза из тунела.
- Железник између два надвожњака преко пруге.
- Остружница код надвожњака преко аутопута.

Осим ремонта колосека, што није хипер-хупер прескупа ствар, потребно је направити:
- терминални слепи колосек у Остружници у продужетку 2. колосека са везом на 3.
- оспособити први колосек у Остружници као пријемно-отпремни за теретне возове, са градњом додатног манипулативноф колосека за истовар угља и силосе.
- Обилазни колосек од улаза у Парк А између Парка А и прилазне пруге из Баната. Бочна веза са улазног Банатског на излазни Сремски колосек.
- Перони са терминусом јавног превоза и паркингом код надвожњака.
- Перон на улазном Банатском колосеку код Белих Вода.
flg9zq.jpg

У оба правца би се користио пре свега улазни Банатски колосек, и десна тунелска цев у којој је обострани саобраћај.

Интервал саобраћаја возова Панчево главна - Остружница 30 минута, Панчево Војловица - Ресник 30 минута (сваки други иде до Рипња). Заједнички интервал Раковица- Панчево 15 минута, места сусрета возова из оба правца у станицама Железник, Раковица и Ресник, како би се омогућила погодна преседања. Терминирање у Остружници 22 минута, у Реснику 27 минута, у Рипњу 9 минута, у Панчево главној 10 минута, у Панчево Војловици 23 минута. Потребно 9 гарнитура у саобраћају за обе две спрегнуте линије.

Укупно:
- Ремонт 13,5 километара колосека
- Доградња 1,8 километара новог колосека
- Замена 6 постојећих скретница
- Доградња 12 нових скретница, од чега 5 за брзине 65км/с у скретање.
- Градња 4 перона
Радови на железници 5-6 милиона евра + пратеће инфраструктура (паркинзи, терминус) за које ја не знам да проценим трошкове. Ово је за интервал 30 минута кнап. Раније сам радио на другој теми други концепт инвестирања, где би трошкови без подземне станице Церак били 20 милиона евра, али би био могућ интервал и 10 минута. Међутим, за такве случајеве нам требају 4 колосека северно од Раковице, и коначан план шинског система кроз "Београд на води".
 
Vrh