Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

IK jeste, al Lele nije :mrgreen:
12644669_1272275182789445_835575771950408518_n.jpg
 
Pa mogli su da naprave da jedan autobus ide jednim smerom drugi drugi. Ovako neko ko uzme autobus na autokomandi, mora skroz u krug preko celog grada.
 
U jednom smeru ili oba? :D I dvojka je kružna.

Eto imamo krug dvojke, i krug prokopa.
 
Na liniji radi #3227 (Ikamerc) , i radi #212. Sa #212 sam se večeras vozio. E sad da li on menja #507 , ili pak na liniji rade 3 vozila , ne znam. Situacija viđena kod Partizanovog stadiona (ulica Dragana Mancea) , gde su se mimoilazila vozila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370305#p370305:1rb98d3w je napisao(la):
Kokos » February 5th, 2016, 8:04 pm[/url]":1rb98d3w]U jednom smeru ili oba? :D I dvojka je kružna.
Eto imamo krug dvojke, i krug prokopa.
A kako bi znao , ako linija radi u oba smera , u kom smeru ide linija , kada je u ulici Dragana Mancea?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370350#p370350:1tejysd5 je napisao(la):
JohnnyLee » 05 Феб 2016, 22:12[/url]":1tejysd5]ево шта су могли уместо несрећне 36:
34А: Прокоп-Аутокоманда-Славија-Главна-Мостар-Прокоп (на 20 минута)
34Б: Прокоп-Мостар-Главна-Славија-Аутокоманда-Прокоп (на 20 минута)
односно на сваких 10 минута има веза између Прокопа и осталих саобраћајних чворишта у близини
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370351#p370351:3mada8r5 je napisao(la):
JohnnyLee » 05 Feb 2016 10:12 pm[/url]":3mada8r5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370350#p370350:3mada8r5 je napisao(la):
JohnnyLee » 05 Феб 2016, 22:12[/url]":3mada8r5]ево шта су могли уместо несрећне 36:
34А: Прокоп-Аутокоманда-Славија-Главна-Мостар-Прокоп (на 20 минута)
34Б: Прокоп-Мостар-Главна-Славија-Аутокоманда-Прокоп (на 20 минута)
односно на сваких 10 минута има веза између Прокопа и осталих саобраћајних чворишта у близини
Мислим да је ово са 36 изведено прилично глупо. На пример, замислите неког ко ради код Палате правде, а живи у Батајници или Алтини. Њему треба да 36 иде на 15 минута у оба смера најкраћом путањом. У супротном ће или пресадати са 601 на Тошином бунару, или ићи на Зелењак.

Како је Карађорђев парк, као добро преседалиште врло конкурентан, предлажем да 36 иде Прокоп-Мостар-Железничка-Славија у оба правца, а да полазак чека на месту где чека А1 на Славији.

Са друге стране, предлажем да се 56л замени са 55л, који би радним даном ишао на 15 минута Прокоп-Сајам-Ада-Чукаричка падина.

Тиме би били покривени важни делови града сада лоше покривени БГ:ВОЗ-ом. Стајалиште Сајам на мосту не очекујте у скорој будућности.
 
Prokop, Mostar, GZS su jaka mesta koja su vazdusnom linijom udaljeni dva minuta, a nemaju direktnu vezu, a ovaj "genije" koji je pravio trasu 36 je totalni id***! Ajde da bar ta dva autobusa idu u razlicitim smerovima, nego su "genijalni projektanti" napravili da samo u jednom smeru idu, i jos radi samo do 20:30, a posle svi na spavanje, takva kruzna linija treba da prati rad Bg Voza od prvih do poslednjih polazaka za pocetak! Predlazem uvodjenje linije koja bi povezala Zemun Gornji Grad i Zemun Novi Grad preko Zeleznicke Stanice u Zemunu. Posto linija 612 ide k'o aspirin, ova linija bi dobila na znacaju jer bi je pre svega koristili ljudi kojima ne treba 45, a 612 je redak. Na liniji bi radilo cetiri autobusa na 15 minuta, maltene u principu da prati Bg Voz, da se polasci u redu voznje poklope sa dolascima Voza u ZS Zemun :)
 
Кратко сам се возао са 36 од Прокопа до Франша и ево пар замерки - аутобуси не могу да скрену лево ка прокопу него круже да би скренули десно, и исто када иду од Прокопа, скрећу лево и поново круже. Друга замерка - нема стајалиште пре кружног тока на Аутокоманди.
 
Za minibus sam pitao prilikom obilaska radova vozac kaze da je to zbog stanice koja se nalazi bas na tom platou gde je okretnica i ograda sa koje se vidi prokop. Ako bi ukinuli tu stanicu onda bi moglo i direktno gore da se skrene a i suprotno u dolasku levo. Verovatno je slicna situacija i sa Ikarbusima
 
Нисам уочио то стајалиште, вероватно се возач није ни заустављао пошто није било путника на њему. Предпостављам да је ту због становника Малешког брда.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371023#p371023:3a1jlp5s je napisao(la):
Дошљак » February 10th, 2016, 11:06 pm[/url]":3a1jlp5s]Кратко сам се возао са 36 од Прокопа до Франша и ево пар замерки - аутобуси не могу да скрену лево ка прокопу него круже да би скренули десно, и исто када иду од Прокопа, скрећу лево и поново круже. Друга замерка - нема стајалиште пре кружног тока на Аутокоманди.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371035#p371035:3a1jlp5s je napisao(la):
Дошљак » February 10th, 2016, 11:47 pm[/url]":3a1jlp5s]Нисам уочио то стајалиште, вероватно се возач није ни заустављао пошто није било путника на њему. Предпостављам да је ту због становника Малешког брда.

Postoji stajalište kod Malekog brda , koje koriste stanovnici istog , dok stajalište kod Partizanovog stadiona (u ulici Dragana Mancea) koristimo mi iz Stevana Filipovića. Kod Partizanovog stadiona (kod teniskih terena) postoji stajalište , koje koriste stanovnici Ljutice Bogdana. Stanovnici Humske ulice koriste oba stajališta kod Partizanovog stadiona , u zavisnosdti od toga koje im je bliže. Na ovim stanicama nema mnogo ljudi , i nekad se desi da jednoatavno preskoče stajalište , te se zato čini kao da stajalište ne postoji. U sve ovo sam se lično uverio , jer sam od uspostavljanja nekoliko puta koristio liniju.
 
20160212_195017.jpg

zgrada ustvnog suda obavjestenje o postojanju video nadzora naljepnica slicne sadrzine bi trebala biti u svakom busu koji ima video nadzor
 
Šta bi sa spajanjem linija 67 i 27? Da li se odustalo od toga? Bila je neka najava da će to uraditi u januaru/februaru.
 
To sa 27 i 67 bi bilo baš besmisleno. Očekivanije je da spoje 705 i 706E što su zvanično rekli da će uraditi, ali izgleda da ništa ni od toga
 
A ovo ima smisla?
Spajanjem 705 i 706E, ako bi taj ekspres bio sa ulaskom na 13.maj, prvo gubi ekspres smisao, drugo, ne može zglob na liniju. Ukoliko taj ekspres bude stajao kao 705 po Zemunu na svakoj, opet taj ekspres gubi smisao, a ukoliko ne ulazi na 13. maj, biće oštećeno puno radnika, koji uglavnom i koriste 705. Prema tome, nije baš najizvodljivije...

Osim, ako bi se rešilo da u periodima kad idu ljudi na posao i vraćaju, uđe solo koji bi radio kao ispomoć Ekspresu u preostalim delovima dana, a za tim generalno nema potrebe. Prema tome, to jedno vozilo ih neće izvaditi, ima mnogo više gubitaka na drugim mestima.
 
Koliko pisanija oko 706E, to je tako beznačajna linija za Batajnicu da može da se ukine odmah, njena poenta je samo aerodrom, zato ga i spajaju sa 705, naravno da dvraća na 13. maj
 
Kad bi tom ekspresu dodao vozilo, stavio na pola sata po jedan, video bi znacaj, Jutarnji ekspres sto ide oko 10 do 7, je krcat, takodje vecernjih par polazaka su puni jer je mnogo brza veza Zemuna sa Batajom.
Dok sam isao u skolu, taj jutarnji skoro svako jutro vec na prvoj posle centra Batajnice je bio pun, svi cekaju njega.
 
Krajem osamdesetih godina 20-tog veka veci broj linija je imao svoje "E" varijante.
Takve linije su saobracale samo u jutarnjem i popodnevnom spicu i znacajno su skracivale vreme putovanja.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki tad smo pratili trendove isli napred da idemo u korak sa svjetom
Danas na zalost idemo u rikverc nizbrdo velikom brzinom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371989#p371989:xborvtrq je napisao(la):
direktor » 17 Feb 2016 04:05 pm[/url]":xborvtrq]Laki tad smo pratili trendove isli napred da idemo u korak sa svjetom
Danas na zalost idemo u rikverc nizbrdo velikom brzinom
Не, у то време су пристизале композиције РВР, отварен Нови железнички мост и Дедињски тунел. ГСП је видео опасност по своју монополистичку позицију, а последично, свака железничка станица "Новог железничког чвора" има јако лоше везе линијама ГСП са околином. Чак и код најбоље повезане Нови Београд, дан данас не постоји аутобус који стаје непосредно до излаза са Перона, и иде до Општине Нови Београд, а то је једини део Новог Београда који нема аутобуску везу са Бежанијом.

Једини полу-експреси се налазе ка одредиштима једине линије БГ:ВОЗ-а. Зар то није чудно? Уз њих, једина линија са карактеристикама некаквог експреса је још 511.
 
Vrh