[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371997#p371997:10sgfa80 je napisao(la):Karlo del Ponte » 17 Feb 2016 04:46 pm[/url]":10sgfa80]Не, у то време су пристизале композиције РВР, отварен Нови железнички мост и Дедињски тунел. ГСП је видео опасност по своју монополистичку позицију, а последично, свака железничка станица "Новог железничког чвора" има јако лоше везе линијама ГСП са околином. Чак и код најбоље повезане Нови Београд, дан данас не постоји аутобус који стаје непосредно до излаза са Перона, и иде до Општине Нови Београд, а то је једини део Новог Београда који нема аутобуску везу са Бежанијом.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371989#p371989:10sgfa80 je napisao(la):direktor » 17 Feb 2016 04:05 pm[/url]":10sgfa80]Laki tad smo pratili trendove isli napred da idemo u korak sa svjetom
Danas na zalost idemo u rikverc nizbrdo velikom brzinom
Једини полу-експреси се налазе ка одредиштима једине линије БГ:ВОЗ-а. Зар то није чудно? Уз њих, једина линија са карактеристикама некаквог експреса је још 511.
Izvini ali mislim da gresis.
Ne iz zle namere, vec nemas dovoljno godina da bi pamtio taj period.
da je to bio cilj, ekspres linije bi bile samo na potezima gde postoje zeleznicki koridori.
No to nije bio slucaj.
I sama prica o `ugrozenosti monopolisticke pozicije... (?)
Karlo , pa pricamo o socijalistickim vremenima i dogovornoj ekonomiji koja je u to vreme bila prisutna. Ko je i kako mogao ugroziti GSP krajem 80-tih i pocetkom 90-tih? Ko im je brojao putnike
sve i da su izgubili pola putnika, oni se u to vreme ne bi zabrinuli, jer to nebi uticalo na njihovo poslovanje.
Ljudi bila su druga vremena, nemojte to stalno zaboravljati...