Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371997#p371997:10sgfa80 je napisao(la):
Karlo del Ponte » 17 Feb 2016 04:46 pm[/url]":10sgfa80]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371989#p371989:10sgfa80 je napisao(la):
direktor » 17 Feb 2016 04:05 pm[/url]":10sgfa80]Laki tad smo pratili trendove isli napred da idemo u korak sa svjetom
Danas na zalost idemo u rikverc nizbrdo velikom brzinom
Не, у то време су пристизале композиције РВР, отварен Нови железнички мост и Дедињски тунел. ГСП је видео опасност по своју монополистичку позицију, а последично, свака железничка станица "Новог железничког чвора" има јако лоше везе линијама ГСП са околином. Чак и код најбоље повезане Нови Београд, дан данас не постоји аутобус који стаје непосредно до излаза са Перона, и иде до Општине Нови Београд, а то је једини део Новог Београда који нема аутобуску везу са Бежанијом.

Једини полу-експреси се налазе ка одредиштима једине линије БГ:ВОЗ-а. Зар то није чудно? Уз њих, једина линија са карактеристикама некаквог експреса је још 511.


Izvini ali mislim da gresis.
Ne iz zle namere, vec nemas dovoljno godina da bi pamtio taj period.
da je to bio cilj, ekspres linije bi bile samo na potezima gde postoje zeleznicki koridori.
No to nije bio slucaj.

I sama prica o `ugrozenosti monopolisticke pozicije... (?)
Karlo , pa pricamo o socijalistickim vremenima i dogovornoj ekonomiji koja je u to vreme bila prisutna. Ko je i kako mogao ugroziti GSP krajem 80-tih i pocetkom 90-tih? Ko im je brojao putnike :D
sve i da su izgubili pola putnika, oni se u to vreme ne bi zabrinuli, jer to nebi uticalo na njihovo poslovanje.
Ljudi bila su druga vremena, nemojte to stalno zaboravljati...
 
Експресна линија за Батајницу је уведена тек када је железница увела фреквентну линију до тамо (како је линија возила са Прокопа, аутобус ју је уништио, као што ће сваку линију која од Београда види само Прокоп, попут ове најављене за Ресник, сваки јавни тротинет да закопа).

И, да, времена нису иста, али нису ни много различита: у СФРЈ је капитализам легализован Законом о предузећима из 1988. (тј. тад је почела транзиција, која траје и данас), конкуренције је парадоксално било у неким сегментима и раније, чак више неголи у појединим земљама Запада (рецимо, била је то држава у којој су редован саобраћај одржавале две националне авиокомпаније - не треба Адрију везивати само за Словенију, јер су јој базе биле и Београд, а нарочито Загреб), а ја сам ипак довољно матор да сам запамтио и покушај прве приватне линије ГСП-а, негде с краја осамдесетих, рекао бих да је ишла (врло кратко) од Дунав станице донекле. Дакле, и то је било дозвољено да неко сам покрене (сада није), само их монополиста (ГСБ, односно ГСП како се звао од поменутог Закона о предузећима) не би пустио у јединствени тарифни систем.
 
Pantografe, ako si "dovoljno mator" da si zapamtio, onda bi bilo lepo da spomenes da je pored linije za batajnicu saobracala recimo i 27E, 47E, 53E, 56E ... i jos citav niz ekspres linija koje se nisu poklapale sa bilo kojim vidom sinskog prevoza.
Pored njih 51 i 52 nisu nosile oznaku E, ali su same po sebi bile neka vrsta ekspres linija jer su 52 (od Slavije), a 51 (od Gepartove) imale svega par stanica do Pozeske.
I da ne bude da je GSP (tada GSB) sam sebi konkurisao, tramvaj 12 je tada isao Resavskom i okretao kod crkve Sv. Marka.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ја нигде и не споменух да те линије нису постојале (68Е сам највише волео), само сам навео пример линије за Батајницу која потврђује оно што је Карло написао изнад.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372074#p372074:2iftzwxf je napisao(la):
laki72 » 18 Feb 2016 01:20 am[/url]":2iftzwxf]Pantografe, ako si "dovoljno mator" da si zapamtio, onda bi bilo lepo da spomenes da je pored linije za batajnicu saobracala recimo i 27E, 47E, 53E, 56E ... i jos citav niz ekspres linija koje se nisu poklapale sa bilo kojim vidom sinskog prevoza.
Pored njih 51 i 52 nisu nosile oznaku E, ali su same po sebi bile neka vrsta ekspres linija jer su 52 (od Slavije), a 51 (od Gepartove) imale svega par stanica do Pozeske.
I da ne bude da je GSP (tada GSB) sam sebi konkurisao, tramvaj 12 je tada isao Resavskom i okretao kod crkve Sv. Marka.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Sećam se kad sam bio dete, uđem na Banovom u 51 sa namerom da stignem na Adu, Kad je stigao do mesta gde je sada petlja, u.rao sam se da je neko kidnapovao bus i čudilo me što su ljudi oko mene mirni :D
 
Пантограф":39m7cfih je napisao(la):
Ја нигде и не споменух да те линије нису постојале (68Е сам највише волео), само сам навео пример линије за Батајницу која потврђује оно што је Карло написао изнад.


Nisi rekao da nisu postojale, ali se iz tvog i karlovog posta moglo zakljuciti da su E linije postojale samo na pravcima pokrivenim zeleznickim koridorima, a to nije bio slucaj i mngom forumasima je korisno da to znaju. :)

Po tebi, linnija za batajnicu potvrdjuje da je motiv GSP-a sa E linijama bio gusenje zeleznickog transporta.
Po meni, to je bio pokusaj da se smanje guzve i ubrza saobracaj.

Slozili smo se da se ne slazemo :D


P.S.
Danasnje "E" linije koje drze privatni prevoznici sa minibusevima, nemaju nikakvu svrhu osim zarade firme.
Usteda vremena je minimalna, jer vozila usporavaju, a neretko i staju na svakoj stanici.
Mala vremenska usteda se obicno ostvari cestim krsenjem saobracajnih propisa (ogranicenje brzine, prolasci kroz crveno, nepropisno i nasilno prestrojavanje...




Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Данашње "Е" (минибус) линије су брука и срамота града, из најмање два разлога: прво, њихов ред вожње не може да се ухвати ни за реп ни за главу; друго, цена појединачне карте за обично полупразни минибус, тек 30-ак одсто већа од цене карте за градски аутобус или трамвај, показује колико ту нас неко дере, а питам се ко...
 
Nema razloga da ih dotira, a ja sam često viđao i prepune, pa se ljudi još guraju da uđu
 
Ja sam takodje vidjao prepune, sa nekoliko ljudi koji stoje, iako je prvobitno plan bio da se voze samo 'sedeci' putnici...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
E2 je puna kad god je vidim , jer često sam na potezu centar grada - Sajam. Za ostale linije ne mogu da tvrdim. Ono što pojedinim linijama ubija bolju zaradu je činjenica da se maltene celom trasom poklapaju sa autobuskim linijama , ili da više minibus linija ide istom trasom.
 
E2, E1 i E5 donekle su isplative, E6 ne znam kakav je promet ljudi, ali E7 i E8 su totalno neisplative linije. E2 je dobro ukomponovana linija, jeste da je trasa od Banovog Brda do Dorcola paralelna sa 37, ali vidim je solidno popunjenu na Trgu. E5 nema potrebe da ide do Bloka 70, realno bi bilo da okrece ispred pogona Novi Beograd, pa pored Delta Sitija da ide na redovnu trasu :).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371924#p371924:1ifh4a09 je napisao(la):
Матеја Бељан » Sre Feb 17, 2016 12:15 am[/url]":1ifh4a09]To sa 27 i 67 bi bilo baš besmisleno. Očekivanije je da spoje 705 i 706E što su zvanično rekli da će uraditi, ali izgleda da ništa ni od toga

Zašto besmisleno?
 
Video sam na stajalištu "Fontana" na Novom Beogradu nalepnicu sa brojem 61. Zna li neko nešto više o ovome?
 
@Laki
Да не правим бескрајне цитате, прочитао сам још једном, прочитај и ти опет раније написано. Нигде нисам поменуо да је једини мотив ГСП био обрачун са конкуренцијом приградске железнице, али свакако најважнији! Пре тога им није пало на памет да уведу те мере, и да, 56Е, 47Е, 48Е су директна конкуренција градској железници на југу, која је и тада постојала у одређеном облику. Поменуо сам да су експреси једна од мера, а друга је мораторијум на развој линија ГСП повољних за преседање. Дирекција је добила моћ одлучивања тек последњу деценију. А и сада бих могао оценити однос ка градским железницама не више од 3 на скали од 1 до 10.
 
Produženje linije 25P od 23. II 2016.

Trajna režimska izmena i produžena trasa linije javnog prevoza 25P od postojećeg terminusa MZ „Kumodraž" do novouspostavljenog „Kumodraž /Stepina kuća/" biće izvršena 23. februara, saopštavaju iz Sekretarijata za saobraćaj.

Predstavnici GO Voždovac su, na inicijativu građana, predložili Sekretarijatu za saobraćaj da se radi stvaranja boljih uslova saobraćaja za sve korisnike postojećeg kolovoznog proširenja i okretnice u Ulici vojvode Stepe u zoni OŠ „Vojvoda Stepa", pošte i zdravstvene stanice, razmotri mogućnost drugačije organizacije javnog saobraćaja i rasterećenja ove saobraćajne površine.

Paralelno sa ovom inicijativom, predloženo je da terminus linije 25P ne bude više MZ „Kumodraž", već da se pomeri 900 metara dalje i da bude u zoni raskrsnice sa Prolomskom i Vrčinskom. Linija će na produženom delu trase koristiti postojeća registrovana stajališta linije 33: MZ „Kumodraž", „Zemljoradnička", „Kovača" i „Kumodraž 1".

izvor: studio B
 
Izbori se blize ljudi, pa pola Zemuna je raskopano, moraju da "narodu pokazu" sta su uradili! Ocekujte i promene linija JGPa, u najjavi!
 
Bogami ovi se poprilicnp otvaraju i ispunjavaju zelje. Zanimljiv izbor za okretanje, sad tek nema sanse da ostanu zglobovi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372750#p372750:2eq5gmz4 je napisao(la):
Gaspar18 » 22 Feb 2016 05:15 pm[/url]":2eq5gmz4]Izbori se blize ljudi, pa pola Zemuna je raskopano, moraju da "narodu pokazu" sta su uradili! Ocekujte i promene linija JGPa, u najjavi!
Od saobraćajne do pošte 35 minuta, 10 im majki kompletno svima... Kopaju valjda Ugrinovačku, a danas i u glavnoj poskidali sloj asfalta, daj bože da su pametni pa da noćas asfaltiraju, ali sudeći da se radi o Srbiji, to će raditi sutra ujutru u vreme jutarnjeg špica. Stoga, svima topla preporuka ko ide tim pravcem, pola sata ranije, ili još bolja alternativa BG VOZ! :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372753#p372753:2r61zv7b je napisao(la):
marrecar » Јуче, 17:49[/url]":2r61zv7b]Bogami ovi se poprilicnp otvaraju i ispunjavaju zelje. Zanimljiv izbor za okretanje, sad tek nema sanse da ostanu zglobovi.
Zglobnjak na 25P???????
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372792#p372792:2xv6vbwf je napisao(la):
becks89 » Mon Feb 22, 2016 10:00 pm[/url]":2xv6vbwf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372750#p372750:2xv6vbwf je napisao(la):
Gaspar18 » 22 Feb 2016 05:15 pm[/url]":2xv6vbwf]Izbori se blize ljudi, pa pola Zemuna je raskopano, moraju da "narodu pokazu" sta su uradili! Ocekujte i promene linija JGPa, u najjavi!
Od saobraćajne do pošte 35 minuta, 10 im majki kompletno svima... Kopaju valjda Ugrinovačku, a danas i u glavnoj poskidali sloj asfalta, daj bože da su pametni pa da noćas asfaltiraju, ali sudeći da se radi o Srbiji, to će raditi sutra ujutru u vreme jutarnjeg špica. Stoga, svima topla preporuka ko ide tim pravcem, pola sata ranije, ili još bolja alternativa BG VOZ! :)
Da je*******ali su mu kevu, cak rade i onaj cosak Dobrovoljacke i Dobanovacke, inace delove Cara Dusanove su poceli da skidaju u nedelju. Btw mozda je neko video onaj clanak o deformisanom asfaltu punoj(krivudavoj liniji) liniji na cosku Dobrovoljacke i Cara Dusanove, e to su odmah sutradan ogulili frezom. Da Glavna je na pojedinim mestima jeziva, pogotovo oko pozorista...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372875#p372875:1k8lpcan je napisao(la):
Сенке » 23 Feb 2016 01:42 am[/url]":1k8lpcan]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372753#p372753:1k8lpcan je napisao(la):
marrecar » Јуче, 17:49[/url]":1k8lpcan]Bogami ovi se poprilicnp otvaraju i ispunjavaju zelje. Zanimljiv izbor za okretanje, sad tek nema sanse da ostanu zglobovi.
Zglobnjak na 25P???????
Mrzelo me da menjam poruku, moja greska. Bio sam ubedjen da je samo 25 kod privatnika a da je 25P ostao GSPu, permutovao sam sa 27 i 27e, a s obzirom da su ranije bili zglobovi na 25p, tako mi je ostalo u secanju da su i dalje tu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372291#p372291:1e4dz3eh je napisao(la):
EUKALIPTUS » 19 Feb 2016 11:21 am[/url]":1e4dz3eh]Video sam na stajalištu "Fontana" na Novom Beogradu nalepnicu sa brojem 61. Zna li neko nešto više o ovome?

Ima li neko bilo kakvu informaciju ili nagađanje?
 
Vrh