Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ovo predizoborno gadjanje sa produzecima, i pravljenje minijaturnih okretnica na nekim linijama je zlo! Elem, imam ja nekoliko predloga sto se tice uvodjenja nekih linija.
Uvodjenje linije od okretnice Zemun Novi Grad, preko Zeleznicke Stanice Zemun, do Saobracajne skole!
Linija bi nosila broj 86
Trasa linije
Zemun Novi Grad - Kupreska - Krajiska - Jaksiceva - Geteova - Atanasija Pulje - Hercegovacka - Rada Koncara - Ugrinovacka - Banatska - Cara Dusana - Zemun Gornji Grad.
Svrha linije, da bude feeder za Bg voz, i da ima polaske bar 10 minuta pred prolaska Bg Voza na ZS Zemun, povezujuci vazna cvorista poput Doma Zdravlja u Silerovoj i Saobracajnu skolu. Tu inace prolazi linija 612, ali je ista retka, pa bi ova linija mogla da sa tri vozila radnim danima funkcionise na 20 minuta!
I po meni zanimljiv predlog, da se na Novom Beogradu napravi neki pandan liniji 57 kao na Banovom Brdu. To bi mogla da bude linija 76, kojoj niko na ovom forumu ne vidi svrhu.
Predlog za trasu linije 76
Ledine - Surcinska - Vojvodjanska - Zemunska - Tosin Bunar - Pariske Komune - Goce Delceva - Otona Zupancica - Pariske Komune - Opstina Novi Beograd - Omladinskih Brigada - III Bulevar - Tosin Bunar - Zemunska - Vojvodjanska - Surcinska -Ledine.
Svrha linije
Sa jedne strane da bude feeder Bg Vozu, a sa druge strane povezivanje Blokova 61, 62, 63, 64 sa Fontanom, Instituom za Majku i Dete, IX gimnazija, Grafickom, Turistickom skolom, Zeleznicka Stanica "Tosin Bunar", Opstina Novi Beograd, i osnovne skole duz Vojvodjanske ulice.
 
Ništa od spajanja 27e i 84!

01. Mart. 2016 | 10:15, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Gledalac podseća na najavu da će od Nove godine biti uvedene izmene u rasporedu linija gradskog saobraćaja.

Pita da li će linija 27E (Mirijevo - Zeleni venac) biti spojena sa linijom 84 (Zeleni venac - Nova Galenika) i pod brojem 84 ići trasom od Mirijeva do Nove Galenike.
U Direkciji za javni prevoz objasnili su nam da je pomenuta ideja predstavlja jednu od preporuka Saobraćajnog fakulteta i da kao preporuka nema obavezujući karakter. Sve preporuke i ideje još će se razmatrati ali je već jasno da bi predložena linija sa takvim elementima bila predugačka, trasa linije teško vođena, a što bi negativno uticalo na tačnost i redovnost linije, tj. u obliku kako je predložena.

Novi trolejbuski depo?

01. Mart. 2016 | 10:24, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Gledalac iz naselja Plavi horizonti (Zemun) pita da li će trolejbuska linija br. 29, koja sada ide do Medakovića III, biti produžena do Velikog Mokrog Luga.

Kaže da je takva ideja „razmatrana pre 7-8 godina među urbanistima" ali da se o tome ništa više nije čulo.
U Direkciji za javni prevoz rekli su nam da je najverovatnije u pitanju zabuna, jer je ranije u tom delu planiran samo je trolejbuski depo, koji je trebalo da se pravi u naselju Padina. Kako je ovo naselje u međuvremenu drastično „napadnuto" od divlje gradnje i kako je ocenjeno je da konfuracija terena nije zadovoljavajuća, kroz predloge planskih dokumenata opredeljena je druga lokacija. Nova lokacija nalaziće se u delu posle postojećeg pogona i garaža SP „Kosmaj", a u blizini autoputa i trase Spoljnog magistralnog prstena.
 
Evo ja preporucujem da se na stanice stave azurne mape, ali to je samo preporuka, bez ikakvog sacuvaj boze obavezujuceg karaktera.

Da ne gusim ovde temu, azurirao sam mape na belgrademaps.com i opisao promene na posvecenoj temi, pa navratite.

http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=31&t=2964&p=374075#p374075

inat-belgrade-map-2.png
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372725#p372725:3hga2kid je napisao(la):
solecar » February 22nd, 2016, 3:14 pm[/url]":3hga2kid]Produženje linije 25P od 23. II 2016.

Trajna režimska izmena i produžena trasa linije javnog prevoza 25P od postojećeg terminusa MZ „Kumodraž" do novouspostavljenog „Kumodraž /Stepina kuća/" biće izvršena 23. februara, saopštavaju iz Sekretarijata za saobraćaj.

Predstavnici GO Voždovac su, na inicijativu građana, predložili Sekretarijatu za saobraćaj da se radi stvaranja boljih uslova saobraćaja za sve korisnike postojećeg kolovoznog proširenja i okretnice u Ulici vojvode Stepe u zoni OŠ „Vojvoda Stepa", pošte i zdravstvene stanice, razmotri mogućnost drugačije organizacije javnog saobraćaja i rasterećenja ove saobraćajne površine.

Paralelno sa ovom inicijativom, predloženo je da terminus linije 25P ne bude više MZ „Kumodraž", već da se pomeri 900 metara dalje i da bude u zoni raskrsnice sa Prolomskom i Vrčinskom. Linija će na produženom delu trase koristiti postojeća registrovana stajališta linije 33: MZ „Kumodraž", „Zemljoradnička", „Kovača" i „Kumodraž 1".

izvor: studio B

Još jedan komentar sa busevi.com , vezano za okretnicu 25P.

Саобраћајна полиција послала допис дирецији за јавни превоз да новопостојећа "окретница" није безбедна и да се врати на стару. У наредним данима се очекује укидање "окретнице"!

P.S.
Ovo je zatraženo nakon poslednjeg incindenta od pre neki dan , u kome je autobus na okretnici udario ženu i polomio joj kuk.
 
Stara okretnica 33 , današnja pretposlednja stanica 33 , tromeđa Vojvode Stepe , Prolomske i Vrčinske.
 
Prije toga su kola zakucala u bus .Bas ih briga za uslove bezbjednost itd ako politicari narede i snjs odbor trazi .
A zato tamo gdje je bezbjedno i svi uslovi postoje nepada im napamet da odobre
 
Meni su poprilicno zanimljive sve ove kupovine glasova, sve se obijaju o glavu. Nijedno do sada nije bilo kako treba, tako da su bacene pare. A cim vrate 25p na staru okretnicu, narod sigurno nece glasati za njih. Isto je i kod mene, a bogami ako ubace 301, tesko da ce i Begaljicani.
 
Sve mi se čini da će pre da produže 25P za još jednu stanicu , nego da je vraćaju na staru okretnicu. A inače , kada su napravili ono produženje 505 , narod je istog trenutka počeo da komentariše kako linija ničemu ne služi jer ima samo par polazaka radnim danom , i to do 16h , tako da će morati i dalje da se služe sa 47 , pa su brže bolje stavili da linija saobraća radnim danom i subotom celodnevno do 20h.
 
Nema sanse da je produze jednu stanicu, tj. do okretnice 33 jer tamo nema mesta ni za 33. Mislim, to bi bio logican potez da ne urade, ali posto su ocajni za glasovima, ne bi me cudilo da se to desi.
 
Једног лепог дана када продуже и 33 и 25p до стражарске косе, ново насеље које је планирано у продужетку улице Војводе степе.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Slika je preuzeta sa drugog foruma, Busevi com:

Odlomak iz teksta o novom naselju i novoj okretnici na Strazarskoj Kosi objavljen na Beobuild forumu:

U SEVERNOM delu novog naselja izgradiće se okretnica za tri autobuske linije koje dolaze iz pravca Malog Mokrog Luga i Kumodraža. Takođe, Direkcija za javni prevoz planira da produži trasu linije 33 do planiranog sportskog kompleksa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=375533#p375533:y2pqb7mm je napisao(la):
marrecar » March 11th, 2016, 1:30 pm[/url]":y2pqb7mm]Nema sanse da je produze jednu stanicu, tj. do okretnice 33 jer tamo nema mesta ni za 33. Mislim, to bi bio logican potez da ne urade, ali posto su ocajni za glasovima, ne bi me cudilo da se to desi.
Tačno tako. To je poenta , upravo ono što sam i rekao , ali malo drukčije. Evo setih se sad i ovog novog pojačanja 306 i 311. Mnogo toga petljaju i bespotrebno komplikuju , a sve zarad kojeg glasa više. Evo recimo meni odgovara što su uveli 36 i često je koristim , ali opet to ne znači da su kupili moj glas. Ako ništa drugo , bar su uspeli iz prve da ubodu dobar red vožnje , koji se lako pamti , za razliku od 34 , koji ni dan danas nisu u stanju da srede kako treba. A paradoks u celoj toj priči je da se često dešava da u razmaku od minut dva imaju polaske 34 i 36.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=375563#p375563:1bbwn7cr je napisao(la):
Joca28 » March 11th, 2016, 5:36 pm[/url]":1bbwn7cr]U SEVERNOM delu novog naselja izgradiće se okretnica za tri autobuske linije koje dolaze iz pravca Malog Mokrog Luga i Kumodraža. Takođe, Direkcija za javni prevoz planira da produži trasu linije 33 do planiranog sportskog kompleksa.
Zamišljeno je da se 20 , 33 , 38 i 308 produže dotle. Od produženja 20 do Stražarske kose nema ništa , jer su ulice uske , a i teren ide mnogo uzbrdo - nizbrdo. Dalje od postojeće okretnice u VML nema šanse da se produži linija 20.
 
Trebalo bi u budunocsti gledati da se neki delovi grada tipa Resnik - Rusanj ili Ledine - Galenika povezu nekim autobuskim linijama... Deonica od "okretnice" u Rusnju do Resnika je smesna za putovanje kolima, prostora za prosirenje ima, tako da bi mogli izvesti na tom mestu produzenje linije 532, da se ne bi od Rusnja do Resnika prevozom islo preko Zarkova! A usteda i isplativost linije bi se videla nakon mesec dana rada! Smanjio bi se pritisak na 37, 47 i 50. Isto vazi za deonicu Galenika - Surcin. Ne vidim razlog, da relacija koja je kolima nekih 20 minuta od Surcina da nema autobusku vezu. Predlog je da linija 612 da se ne ukine, nego da od okretnice autobusa 71 na Ledinama ide preko Bezanijskog Groblja i Tempa do Nove Galenike, a i taman moze da bude fider linija vozu jer bi kacio ZS Zemun! Sa dva vozila na ovakvom 612 koji nema svrhe da ide do pohorske bi moglo tako nesto iskombinovati. Od Pohorske stanica 708 koji ide do Tempa i Kvantasa je kod Politehnike, i na 200 metara pesaka, tako da ne vidim razlog zasto 612 takav kakav je mora da kruzi po Novom Beogradu?
 
Нова траса линије 303
74954_606794876138841_7172605201750171902_n.jpg

Окретање у Врчину
Нови ред вожње и траса 303 by Somi303, on Flickr
Последња станица
Нова траса линије 303 by Somi303, on Flickr
Почетна
Нова траса линије 303 by Somi303, on Flickr
Пошто на последњој не може да стоји јер блокира споредну улицу, а на почетној не може јер је на кривини, аутобус стоји негде између и ту чека време
Нова траса линије 303 by Somi303, on Flickr
Нова траса линије 303 by Somi303, on Flickr
461 је отишла у другу траку и блокирала улицу не би ли избегла удес са 303 :roll:
Нова траса линије 303 by Somi303, on Flickr
Нова траса линије 303 by Somi303, on Flickr
Нова траса линије 303 by Somi303, on Flickr
Ново стајалиште у Заклопачи ка Врчину, Заклопача/Ћелије/ одлично обележено
Нова траса линије 303 by Somi303, on Flickr
Нова траса линије 303 by Somi303, on Flickr
Ка Устаничкој
20160316_162217 by Somi303, on Flickr
20160316_162230 by Somi303, on Flickr
Прво у Врчину, Јанковића крај ка Устаничкој
20160316_154223 by Somi303, on Flickr
Врчин/Надвожњак/ ка Устаничкој
Нова траса линије 303 by Somi303, on Flickr
Има још три стајалишта која нисам сликао.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376348#p376348:2j4xg6cg je napisao(la):
Somi303 » 16 Мар 2016 05:47 pm[/url]":2j4xg6cg]Нова траса линије 303

461 је отишла у другу траку и блокирала улицу не би ли избегла удес са 303 :roll:

Ма то све због ове "бахато паркиране" Фијесте :lool:
Укњижен плусићћћ за фото репортажу.
 
http://bgsaobracaj.rs/JN/8_16/JN_8_16_k ... 160315.pdf
Напомена, погледајте само за линије попут 601, 610 и 611 шта ће будалетине урадити!!! Пре свега, колико умоболно ретардиран мораш бити, да би ставио на 601 више соло возила? Да ли су се икада возили у том 601?
 
Molim 19 solo vozila , 2 zglobna za 601 ? Jel su bre oni normalni ? Pa nama u blokovima je za sad jedini spas 601 , posto u 45 ne moze da se udje, ovo je u najjavi upropascen prevoz u blokovima. A da ne pricam za Surcince, vec na okretnici nece moci da se stoji...
 
Не треба заборавити да на траси 601 постоји доста јаких преседачких чворишта. Када се крене од ГЖС прво чвориште је Сава Центар, следеће јако чвориште је Студентски Град, па Тошин Бунар, па кружни ток у Бежанији, па Гранд Кафа, окретница на Лединама, после Италијан мејл и центар Сурчина! 601 и мени значи, обзиром да стигнем до ГЖС за не више од 10 минута, и овакав расплет што ће ДЈП урадити је само један од увода у фијаско ЈГПа.
 
ovo sa 601 je da covek POLUDI ili ti IZLUDI
 
Ovo je jos gore nego dok je bila kombinacija privatnici gsp bilo je cini mi se oko 5-6 zglobnih ostalih 16 solo. Pitam se gde Im je mozak ovo je bolje da se sto pre zaustavi dok ne dodje do potpisa ugovora..
 
То би могао ЦСИ да види, јер ДЈП је доказано легло бу**** који се сигурно 601 нису возили бар претходних 10 година! Не смем да помислим на чињеницу, да ће је изместити са ГЖС...? А коме смета окретање аутобуса на ГЖС?
 
Csi aj molim te vidi da 601 ostane ovakav kakav je sada ako nije problem?
 
Vrh