Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ne znam kome je pripala linija 42, ali svaka pohvala. Mislim da su dve fime, jer pola autobusa je roze, pola zuto (zuto su Lui travel mislim). Sve nova ili kao nova vozila, jako neobicno za ovaj deo grada!
 
Kakve veze ima sobracajna policija sta stede oni potrosnju struje koja je zanemarljiva na ostale gubitke gdje se sve rasipa .Zali se komunalnoj inspekciji i bg putu da taj koji je potpisao da se gasi semafor razmisli jos jednom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366903#p366903:2eshmwwi je napisao(la):
hiavata » 14 Jan 2016 06:46 pm[/url]":2eshmwwi]Ne znam kome je pripala linija 42, ali svaka pohvala. Mislim da su dve fime, jer pola autobusa je roze, pola zuto (zuto su Lui travel mislim). Sve nova ili kao nova vozila, jako neobicno za ovaj deo grada!
Mislim da je samo Lui, samo što ima autobuse u svim bojama :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366791#p366791:1w1tmx4k je napisao(la):
MilisaV » Thu Jan 14, 2016 12:10 pm[/url]":1w1tmx4k]zašto kačiš ove beznačajne snimke?! šta si hteo ovime da pokažeš?

to da se ovaj sa škodom ubacio ?


pa?

šta je trebao? da čeka 2 sata da se kolona raziđe?


a ti kad ne staješ pešacima na pešački pa kad ti neko skrene pažnju praviš se lud.

p.s.

a takođe nepropisno parkiraš u područiju VRTIČA i time ugrožavaš bezbednost najranjivih učesnika u saobraćaju.


a posle se vadiš na nadležnosti...



gadiš mii se kao osoba.

Ovaj snimak je na ovoj temi da bi se videlo kakvi krševi iz Kosmaja na liniji 53 mogu da naprave ovakav haos na ovoj deonici. Plus je majstor iza stao toliko blizu da mora da mu se pravi prostor iza da bi mogao u rikverc.

A sada na podpitanja:

- Ono što pokazujem svim ostalim snimcima: situacije u saobraćaju, kako drugim vozačima izgleda situacija iz ugla koji ti ne vidiš (po uslovom da si ti onaj koji je snimljen).

- Ne, nije problem što se ubacio: vidiš i sam kakva je bila situacija i da sam krajnje oprezno prolazio pored kolone, a posebno oprezno prilazio toj raskrsnici. Čovek se ubacio kada je osetio prostor i ja sam dodatno usporio da bih ga bez protesta (ablenda ili trubljenja) propustio.

Problem je što ga, i pored velike pažnje, nisam video dok mu se nije pojavila hauba u vidnom polju a tada je već moglo da bude kasno da sam gledao na drugu stranu ili bio drugačije ometen. I to je ono što naglašavam na ovom snimku (za one koji žele malo da se zamisle).

- Ne, nije trebalo da čeka 2 sata da se kolona raziđe (mada je zanimljivo kako razmišljaš, dovoljno da ti više ništa ne objašnjavam).

- Ne, ne pravim se lud: to kada nisam stao pešaku na pešačkom, na ovom snimku, od 0:29:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ztdbMbirWIw[/youtube]

sam objasnio na drugom forumu, na drugoj temi. Ko je hteo da shvati - mogao je. Ko nije, može da me stalkuje. Donekle.

- Da, parkiram nepropisno ispred vrtića kada i samo kada na okolnim parkinzima nema mesta. Ono što nas verovatno razlikuje je to da se trudim da i to promenim:



- Ne, ne vadim se na nadležnosti: komunalna policija nije ovlašćena da izdaje prekršajne naloge za saobraćajne prekršaje:

ZoBS

Član 2
Kontrolu i neposredno regulisanje saobraćaja na putevima vrši Ministarstvo unutrašnjih poslova - Uprava
saobraćajne policije i područne policijske uprave.
Izuzetno, kontrolu i neposredno regulisanje saobraćaja vojnih vozila na putevima mogu da vrše i nadležni
vojni organi.
Neposredno regulisanje saobraćaja u zoni škole mogu vršiti školske saobraćajne patrole i saobraćajne
patrole građana.
Na delu puta na kome se izvode radovi neposredno regulisanje saobraćaja mogu vršiti lica ovlašćena
ovim zakonom.
Bliže propise o načinu vršenja kontrole i neposrednog regulisanja saobraćaja na putevima donosi ministar
unutrašnjih poslova.
Bliže propise o načinu vršenja kontrole i neposrednog regulisanja saobraćaja vojnih vozila na putevima
donosi ministar nadležan za poslove odbrane.
Bliže propise o načinu neposrednog regulisanja saobraćaja na putevima u zoni škole donosi ministar
unutrašnjih poslova uz pribavljeno mišljenje ministra nadležnog za poslove obrazovanja.
Bliže propise o načinu vršenja neposrednog regulisanja saobraćaja na putevima na delu na kome se
izvode radovi donosi ministar nadležan za poslove saobraćaja.

- Gadio ti se ja ili ne, kao osoba koju i ne poznaješ.. mislim da to više govori o tebi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366801#p366801:1w1tmx4k je napisao(la):
becks89 » Thu Jan 14, 2016 1:00 pm[/url]":1w1tmx4k]Ne želim da ulazim u vaš sukob, ali što se konkretne situacije tiče sa tipom koji vozi Škodu, meni sigurno ne bi prošao tuda, zato što je bezobrazan i izleteo je iza automobila, pritom ugrožavajući bezbednost kako sebi tako i čoveku koji je naišao, u ovom slučaju ovom momku što je snimio. Da je lagano izašao, pustio bih ga, ovako sigurno ne!

Nema ovde nekog "našeg sukoba", ne sećam se da sam ikada razmenio pisanu reč sa njim.

Ja, "momak što je snimio", puštam i ne inatim se (vidi 1:45):

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=okLfGHkyDU8[/youtube]

Ponavljam: snimci treba da pokažu kako vozačima izgledaju rizične situacije koje uzrokuju drugi.
 
Ovo što si sada prikazao je školski primer, čak ima i pitanje na polaganju, da u ovakvim situacijama, kada vozilo koje je pogrešno prestrojeno ulazi ispred tebe, nisi u obavezi, ali ćeš ga pustiti da ne bi ugrozio bezbednost. Mada u ovom slučaju on ugrožava tvoju bezbednost, prvenstveno ne uključivanjem pokazivača pravca, potom prestrojavanjem preko pune itd itd itd. Nije problem u ustupanju prvenstva i puštanju, problem je način na koji se to čini. Obožavam da propustim nekoga, iz razloga što volim kad i meni neko skrati čekanje i pusti me onda kada to i ne mora. Međutim, ove drkadžije što radi to na brzinu i na silu, e pa ne može rođače, ne zato što ne mogu, već zato što neću, stvar je u kulturi i principu.
Situacija 0:29, nepropuštanje pešaka, trebao si stati, ali kočenjem u tom momentu ugrozio bi svoju bezbednost, a bezbednost pešaka nije bila ugrožena jer dok si ti prošao, on nije bio ni na polovini leve trake. Da si nabo na kočnicu, moglo bi se desiti da neko udari tebe od pozadi i ne vidim zbog čega tolika priča oko toga, ovo je stvar procene...
 
Za pešaka na 0:29 sam pametnima objašnjavao: na kolima imam dosta širok A stub i on u ovoj poziciji potpuno zaklanja pogled na tog pešaka, onda kada sam već toliko blizu pešačkom prelazu.

U fazi u kojoj sam mogao da ga primetim pešak je bio između automobila.

Tu je situacija više nego jasna, ali dobro.

Ni pešaci ne treba da stupaju na pešački tako slobodno i bez provere da li mogu da započnu prelazak bez ugrožavanja svoje i tuđe bezbednosti.

TT
 
Gaspar18":1lbua08s je napisao(la):
Nema tolerancije medju Kosmajcima koliko vidim, u 90% se pojedini ponasaju kao da prvi put voze autobus... Sto se saobracaja tice, ja bi voleo da dodje neko od vas uvece na ugao III Bulevara i Omladinskih brigada... Ta raskrsnica je uvece, jedna od najnebezbednijih u celom gradu, jer nekome je "pala genijalna ideja na pamet", da uvece stavi trepcuce zuto, u 90% slucajeva se desavaju udesi i cukanja... U saobracajnoj policiji kazu "Stedimo"... Sta sve covek da ne cuje majko moja...
Često prolazim ovde uveče i nisam primetio ovo. Možda žuto posle kasnije uveče

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
@kamero

'Problem' u oba slucaja je bio da ti jednostavno nisi priznavao svoju gresku ma koliko ona banalna i uobicajena bila nego si uporno poricao i trazio opravdanja i tvrdio da si bezgresan nastavljajuci da kacis snimke zgrazavajuci se kako to dupli autobus jednim svojim delom prolazi kroz zuto.

Drago mi je da si sad malo revidirao svoje stavove i priznao da si ipak bio nepropisno parkiran i da u ocima zakona nisi ispostovao pesaka na pesackom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366934#p366934:1bskqiy0 je napisao(la):
MilisaV » Thu Jan 14, 2016 9:05 pm[/url]":1bskqiy0]
Gaspar18":1bskqiy0 je napisao(la):
Nema tolerancije medju Kosmajcima koliko vidim, u 90% se pojedini ponasaju kao da prvi put voze autobus... Sto se saobracaja tice, ja bi voleo da dodje neko od vas uvece na ugao III Bulevara i Omladinskih brigada... Ta raskrsnica je uvece, jedna od najnebezbednijih u celom gradu, jer nekome je "pala genijalna ideja na pamet", da uvece stavi trepcuce zuto, u 90% slucajeva se desavaju udesi i cukanja... U saobracajnoj policiji kazu "Stedimo"... Sta sve covek da ne cuje majko moja...
Često prolazim ovde uveče i nisam primetio ovo. Možda žuto posle kasnije uveče

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
Neki put 22, neki put 23, ali recimo cim prodje poslednji 73 za blokove 23:30 tada iskljucuju semafore.
 
Pa ljudi koliki je to obim saobracaja u toj sirokoj i preglednoj raskrsnici oko ponoci, kad je problem sto ne radi semafor?
 
Није неки велики обим саобраћаја. Треба само мало више повести рачуна кад се приближава оваквој раскрсници кад трепће жуто светло и ништа више.
 
Pa zar trepćuće žuto već samo po sebi ne znači da se kroz raskrsnicu prolazi uz povećanu opreznost? :D
 
Onaj koji koristi 78 imace korist, naime od sutra je produzen rad iste. Poslednji sa Banjice bice u 23:00 svim danima... Sto znaci da ce Bamironu ili Dumeku dati taj poslednji polazak odatle, obzirom da im je garaza blizu okretnice na Novom Gradu :)
 
Nezvanično od utorka, 26. januara 2016. godine bi trebalo da se produži linija 27, odnosno da se spoji sa linijom 67. Nije još definitivno, ali postaje sve izvesnije.

izvor: gspbeograd.net
 
20 vozila ukupno radi na 27 i 67... Mislim da ce biti dodavanje jednog ili dva, i da ce obrt biti 145 do 150 minuta...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368462#p368462:1sqmmx8d je napisao(la):
Gaspar18 » Нед Јан 24, 2016 12:36 pm[/url]":1sqmmx8d]20 vozila ukupno radi na 27 i 67... Mislim da ce biti dodavanje jednog ili dva, i da ce obrt biti 145 do 150 minuta...

22 vozila su angazovana radnim danima. na liniji 27 18 vozila i linija 67 4 vozila.
 
Znaci od "Studije" nema nista! Primenjivace i raditi kako neko kaze...Tekst koji sledi sve potvrdjuje:

29. Januar. 2016 | (10:32 -> 10:32), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Gledateljka pita za autobusku liniju 603 na relaciji Surčin - Batajnica. Kaže da je obećano da će od oktobra ova linija biti uvedena i za sada od toga ništa.

Iz Sekretarijata za saobraćaj odgovorili su nam da mreža linija koju je izradio Saobraćajni fakultet u tri varijante jeste predlog nastao na osnovu isključivo stručnih analiza, a konkretna primena će se vršiti parcijalno kako se budu stvarali uslovi za to.

Osim novih terminusa koji tek treba da se izgrade, najveći problem predstavlja nedostatak raspoloživih kapaciteta postojećih prevoznika, pa se uvođenje novih linija može vršiti ukoliko se prethodno dodatni kapaciteti obezbede redukcijom pojedinih linija za koje se utvrdilo da su predimenzionisane.

Prioritet će svakako imati naselja koja u postojećem stanju nemaju javni prevoz, dok za ostala naselja važi princip da nije realno očekivati da se sva naselja povežu direktnim linijama, tim pre što postojeći integrisani tarifni sistem olakšava presedanje sa jedne linije na drugu, bilo kupovinom mesečne pretplatne karte ili vremenske presedačke karte.
 
Ne smeju da napisu da nema GSP ispravna vozila, a ne "postojeci prevoznici". Samo je jedan krivac. A bese pre godinu dana ili kad vec uveden redukovan red voznje koji je jos na snazi?
 
A taj redukovani red vožnje nameravaju još da redukuju , kako su mi rekli u DJP. Prema tome , polurešenja će dobiti samo oni tamo gde SNS može da poentira , a na drugim mestima će da prorede prevoz i eto rešenja problema.
 
Direkcija za javni prevoz uvodi autobusku liniju 36 koja će povezati Železničku stanicu „Prokop” sa drugim delovima grada, a koja će početi da saobraća već u petak, 5. februara, saznaje "Blic".

Trasa nove linije biće kružna i povezivaće Prokop sa centrom grada, ali i najvažnijim presedačkim tačkama.
- Vozila na novoj autobuskoj liniji će ići kroz Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića, Ulicom doktora Milutina Ivkovića do Autokomande, Bulevarom oslobođenja do Slavije, pa Nemanjinom do sadašnje Železničke stanice, zatim će Savskom ulicom voziti do Mostarske petlje i ponovo do Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića i Prokopa – najavio je gradski menadžer Goran Vesić.

linija%2036_zpsdccof2ex.png


izvor: blic.rs
 
Koja je svrha linije 36 koja saobraća samo do 20:30 , a 34 do 21:30 , dok BG: voz saobraća do 23:00?
Čini mi se i da je greška u pitanju kod prvog polaska radnim danom.

36%20red%20voznje_zpshkwanwpq.jpg
 
Шта ће возити на 36, минибус као на 34 или нешто озбиљније?
 
Obzirom da piše GSP Beograd kao operater, nameće mi se da će biti obični solo autobusi... Ne znam samo koji pogon će biti srećni dobitnik ove linije?
 
Vrh