Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365412#p365412:jkh2hjbr je napisao(la):
becks89 » January 3rd, 2016, 8:59 pm[/url]":jkh2hjbr]E kukala nam majka, ako je kosmaj ok i ako je ovo munja...
Pa trenutno jeste munja u poređenju sa zglobnim Ikarbusima sa NBG.
 
sve je lepo Sole objasnio.Uporedjenju sa busevima sa kojima sam se vozio Kosmaj mi jeste bolji jer je Novi Beograd slao sve one najgore autobuse na liniji 94.Kada sam se zalio i trazio bolji prevoz rekli su mi da ne moze Solaris na 94 zbog Drajzerove.Ok ne moze Solaris ali to ne znaci da je to linija koja je zasluzila najgore autobuse.Hvala bogu od nove godine je preuzeo privatnik pa je situacija bolja po meni.Sto se tice Kosmaja ako liniju 89 odrzavaju kao i liniju 94 bice dobro ali ako odrzavaju liniju kao potez 300 i 400 nece valjati
 
Kosmaj je na 94 slao iole normalna vozila nego Nbg... 1280, 1276, 1293 i druzina je smesno za porediti u odnosu na Kosmaj...
 
Konekto i LE su bolje solo resenje od privatnih 112 i 103 na 52, ali solo na sedam minuta nije dovoljan. Poslednji polasci sa Zelenog Venca 52, 53 i 56 su i sa Solarisima bili haos, sta li ce tek sa Kosmajcima biti...

Ono sto mi je jako zanimljivo je sto su Rakovica i Cukarica lisene zglobova na mnogim linijama - 37, 42, 51, 52, 53, 58, 59, 89, 94 i 531/2/3(koja je vec bila zglobna), svojevremeno 48, 50 i prakticno su ostali jedino na 23, 85 i 88 :?
 
Kome nije jasno, evo pokusacu da objasnim.
'Oni' broje putnike.
Putnici imaju obavezu da 'validiraju' svoju kartu prilikom ulaska u vozilo.
Posto mesecne niko ne overava, a na to kada dodamo broj onih koji uopste ne placaju prevoz, dolazi se do zakljucka da su nasi busevo poluprazni

Podrzavajte i dalje ne placanje prevoza ;)
Srecna vam nova 2016-ta godina :D
 
E moj ti, ne prave oni vise raspored tako sto gledaju broj validacija. Sada se pozivaju samo na brojanje putnika od pre godinu i nesto dana.
 
Kad smo već kod neplaćanja. Izgleda da su korisnici linije 44 baš revnosni po pitanju kucanja , obzirom da tamo rade zglobovi. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365546#p365546:3sohedq1 je napisao(la):
marrecar » Pon Jan 04, 2016 6:19 pm[/url]":3sohedq1]E moj ti, ne prave oni vise raspored tako sto gledaju broj validacija. Sada se pozivaju samo na brojanje putnika od pre godinu i nesto dana.
Ne, ali to im je realno odlican izgovor, u formi kao u postu @laki72. Naravno da onaj ko ne placa nece i dalje placati, sta vise, veca guzva na linijama mu ide u korist jer ne mora da strahuje od kontrolora koji retko udju u pun bus. Taj se lepo(doduse ne toliko lepo, jer ne moze da sedne od silne guzve :cry: ) preveze od tacke A do tacke B, onda dodje kuci i na internetu pise kako je los prevoz i kako nece da placa jer nema ili je GSP los i slicne price. I tako su ljudi koji uredno placaju prevoz na najvecem gubitku. To ce tako ostati sve dok ne dodje neki politicar koji se zarad svoje politicke karijere ili kakvog socijalnog mira nece ustrucavati da uspostavi red, i to ne samo po pitanju gradskog prevoza, vec i mase drugih stvari :?
 
Putnike broje elektronski u meckama su ugradjeni brojaci tako da kolicina putnika i valdiranje neidu vezano jedno sa drugim
 
Kako to broje pogotovo kad su guzve pa se non stop ulazi i izlazi?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Detalje neznam vjerovatno ima neka fora algoritam stoje iznad svih vrata u ikamercima
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365569#p365569:3qsfj4eg je napisao(la):
loyola » 04 Jan 2016 10:24 pm[/url]":3qsfj4eg]Kako to broje pogotovo kad su guzve pa se non stop ulazi i izlazi?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Verovatno ima neki sistem koji prepoznaje to, mada me ne bi cudilo da su kupili neka kineska :blah: . U svakom slucaju, dobice se tacan broj putnika u autobusu, dok ce se dobiti pogresan broj onih koji ulaze/izlaze na stanici. Doduse mahom se protok odvija na srednjim vratima, manje na prvim, najmanje na zadnjim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365547#p365547:1iv98c5b je napisao(la):
solecar » Пон Јан 04, 2016 6:24 pm[/url]":1iv98c5b]Kad smo već kod neplaćanja. Izgleda da su korisnici linije 44 baš revnosni po pitanju kucanja , obzirom da tamo rade zglobovi. :)

Зглобови на 44? :shock: Шта су послали ту, маторе Икарбусе или нешто новије?
 
Nisam siguran da li je MAN ili Ikarbus , nisam dobro video , već je napuštao stanicu "Dušanova" kada sam mu prilazio. Ono što sam zapazio je da je pisalo na elektronskom displeju pozadi "44".
 
direktor":19uifxfe je napisao(la):
Detalje neznam vjerovatno ima neka fora algoritam stoje iznad svih vrata u ikamercima
U svim 'ikamercima' diso?
Pa ikamerc je bas brojan da bi bio reprezentativan uzorak, pa jos je 'odavno ' u saobracaju...
:D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365569#p365569:3ube6qqf je napisao(la):
loyola » 04 Јан 2016 10:24 pm[/url]":3ube6qqf]Kako to broje pogotovo kad su guzve pa se non stop ulazi i izlazi?
На овај начин се број регистрација драстично повећава и то уопште не мора бити лоше јер се тако нешто дешава на преоптерећеним линијама. Повећан број улазака и излазака једних те истих путника показује неопходност појачавања линија на којима се то драстично чешће дешава.
 
Bitno je da ikamerce setaju po linijama upravo zbog toga i da dobijaju podatke na dnevnoj bazi trebalo bi da budu i u svim narednim vozilima koje grad bude kupovao
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365576#p365576:3ccxd572 je napisao(la):
solecar » 05 Jan 2016 12:41 am[/url]":3ccxd572]Nisam siguran da li je MAN ili Ikarbus , nisam dobro video , već je napuštao stanicu "Dušanova" kada sam mu prilazio. Ono što sam zapazio je da je pisalo na elektronskom displeju pozadi "44".
Pa ne da nisu slicna ta dva, nego ono, a pogotovo to sto mu je pisalo 44 na zadnjem displeju, to je verodostojno narocito kod nas. 1071 je mesecima vozio po Zemunu sa 309 na displejima, onaj Japanac vozi j dalje sa 952 na displeju i mali milion primera da ne navodim sad...
 
Na linij 94 su odvratni autobusi privatnog prevoznika Auto Kodeks, ti su ranije saobracali na linijama 704, i 92. Takodje i na liniji 59 su neki zuti autobusi koji se raspadaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365593#p365593:2fhu9t2s je napisao(la):
becks89 » January 5th, 2016, 12:04 pm[/url]":2fhu9t2s]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365576#p365576:2fhu9t2s je napisao(la):
solecar » 05 Jan 2016 12:41 am[/url]":2fhu9t2s]Nisam siguran da li je MAN ili Ikarbus , nisam dobro video , već je napuštao stanicu "Dušanova" kada sam mu prilazio. Ono što sam zapazio je da je pisalo na elektronskom displeju pozadi "44".
Pa ne da nisu slicna ta dva, nego ono, a pogotovo to sto mu je pisalo 44 na zadnjem displeju, to je verodostojno narocito kod nas. 1071 je mesecima vozio po Zemunu sa 309 na displejima, onaj Japanac vozi j dalje sa 952 na displeju i mali milion primera da ne navodim sad...
Pitanje od milion dolara. Na stanici staju linije 24 , 26 , 37 i 44. Ako znamo da je 24 minibus , a da su 26 i 37 predate privatnicima , na kojima saobraćaju solo vozila , koja druga linija osim 44 bi mogla da bude , a da autobus tuda prolazi i kupi putnike? Autobus je stajao prvo na stanici i kupio putnike.
 
Aко је дисплеј био електронски, онда је дефинитивно у питању ИК 201.
 
Solo Japanci su bili na 44, teško da zglob Japanac može da ode na 44.
Druga stvar, ne kapiram odakle im zglobine za 44, a istih nema na linijama poput 16,65,95?
Treća stvar, obzirom na izmene u saobraćaju, ko zna šta je bilo, ali siguran sam da nisu toliko nenormalni da zaduže redovnog zgloba na 44.
 
Ne moze zglobna 44 da se okrene kod Tempa na Vilinim vodama, ili mozda preskace to stajaliste.
 
E jeste sad, ne moze da okrene. Tamo ima ogradjen prostor stubicima gde napravi krug. Nisam dugo bio ali ne verujem da su menjali nesto.
 
Vrh