Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363568#p363568:1yzynw29 je napisao(la):
Gaspar18 » 20 Dec 2015 17:49[/url]":1yzynw29], а не треба ти да се гураш преко Газеле пре ћеш у 85 ићи него у 88... :) :)
Ako ne uveneš čekajuci 85 ...
 
Kako sam se smejao za post od Djakovca, vracaju se ljudi sa doceka i ugledaju 35 u Zemunu... :) Soletu takodje pohvala, pogotovo za 81, prvo ne moze do blokova, a sada moze, ali okolo naokolo. Takodje, nije mi jasno onoliki broj linija kroz Vojvodjansku, Lidl nece bar jos dve godine, a i kada dodje nece nesto izmeniti u tom kraju grada. Jedino, ako se promeni namena zemljista IMT-a koji vise ne postoji, ako ne gresim. Znaci, ocekuje se i Savada i A Blok u Omlad. Brigada i genijalci ukidaju 610 i 76, ali i 85. Mnogi ce reci, kakve veze ima 76, ali ta dva vozila nece biti prebacena na trasu kroz Omlad. Brigada, primer 73 ili 708.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363578#p363578:1w893yuc je napisao(la):
boca-ica » Sun Dec 20, 2015 8:25 pm[/url]":1w893yuc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363568#p363568:1w893yuc je napisao(la):
Gaspar18 » 20 Dec 2015 17:49[/url]":1w893yuc], а не треба ти да се гураш преко Газеле пре ћеш у 85 ићи него у 88... :) :)
Ako ne uveneš čekajuci 85 ...
Друже пре свега огроман проблем је интервал суботом и недељом на 85, који идиоти из ДЈП никако да ставе да иде бар на испод 15 минута! Путника има све више и више, и уместо да гледају да редукују број возила са 88, 23 и 95, они 85 викендом малтене остављају без пристојног интервала... За дивно чудо у 99% случајева се остварују поласци, и заиста немам примедбе на рад исте... У Угриновачкој улици је малтене уз 83 постала још јача линија, остављајући за собом да 45 само купи вишак људи кроз исту...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363613#p363613:it3hcoqp je napisao(la):
Joca28[/url]":it3hcoqp] Takodje, nije mi jasno onoliki broj linija kroz Vojvodjansku, Lidl nece bar jos dve godine, a i kada dodje nece nesto izmeniti u tom kraju grada. Jedino, ako se promeni namena zemljista IMT-a koji vise ne postoji, ako ne gresim.
Jedino što treba da se uradi je da se 72 vrati kroz Vojvođansku , jer nema potrebe za tim da linija ima 90% trase identične na delu od Zelenog Venca do okretnice na Bežanijskoj kosi sa linijom 75. Ukoliko se nešto u međuvremenu promeni , i pokaže se realna potreba za povećanjem kapaciteta , onda treba to i uraditi.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363613#p363613:it3hcoqp je napisao(la):
Joca28[/url]":it3hcoqp] Lidl nece bar jos dve godine, a i kada dodje nece nesto izmeniti u tom kraju grada.
Koliko je meni poznato , Lidl će se graditi na delu od okretnice Voždovac do Trošarine.
 
...никако да ставе да иде бар на испод 15 минута! Путника има све више и више,..
Upravo to, jednostavno još uvek se oslanjaju na podatke dobijene pri otvaranju :oops:
u medjuvremenu linija je zaživela a niko da izvrši merenje činjeničnog stanja :dil:
lenjost, glupost ili nameran propust :oops:

Jedna od jačih ,,presedačkih,, stanica na liniji 85 je u oba smera
kod okretnice 17 u Zemunu
a tu i ako ima mesta, niti postoji uvučena stajališta niti ima ,,pečurke,, niti osvetljenja

U svakom slučaju prioritetet na 85 je da se učestalost mora korigovati (povećati)
a bez dodatnih vozila od toga nema ništa :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=206976#p206976:n3efnic2 je napisao(la):
clandestino » 28 Sep 2012 03:58 pm[/url]":n3efnic2]
solecar":n3efnic2 je napisao(la):
A ti treba da konkurišeš za dom penzionera , kada ti je problem da prepešačiš od Novog Merkatora do Opštine

A ti za Mensu, Sole, care.

Stanica 71 je sada udaljena 450 metara od ulaza u Opstinu i stariji ljudi svi od reda presedaju na 65 ili 72 da bi sisli ispred ulaza. Znam da ces da kazes da im je za zdravlje bolje da otpesace, ali eto, nece da slusaju i svi od reda presedaju. A ne traze da nesto dobiju, nego da im se vrati.

Gimnazijalci iz devete i graficke vecinom se penju ulicom Dusana Vukasovica i tamo cekaju 75 ili 72 da bi bili sigurni da ce stici na vreme na casove. 45-icu docekati pa onda u nju i uci jeste prava avantura.

Ne ocekujem da nas razumeju kontraši iz drugih delova grada, vec da neko dodje i snimi ujutru situaciju, koliko ljudi preseda a koliko se penje na bezanijsku kosu, i onda da najzad zakljuci da li nam je trebalo oduzimati 72 i 71.

Da li sam ja to dobro video danas u nekom jutarnjem programu da je posle 4 godine razum pobedio i da ce vratiti 72 u Vojvodjansku? Ja sam pisao Gradu tacno na danasnji dan 22/12/2011 i odgovor je bio maltene da treba da se sramim jer oni povezuju decu uz surcinski put sa skolama na bezanijskoj kosi. Na potpitanje kakve veze imaju surcinska deca sa mojom molbom da nam vrate neku liniju ka Opstini, Hali, Devetoj, Grafickoj, Fontani... ostao sam bez odgovora.

Steta je sto se jedna cela generacija iz IX gimnazije i graficke skole patila u onoj dusegupki zvanoj cetrdesetpetica, a cim su zavrsili skolovanje vratili im 72. Ali drago mi je sto vidim i da su neki clanovi ovog foruma promenili misljenje pa oni koji su me terali da pesacim od Merkatora do Opstine sada su gorljivi zagovornici povratka 72-ojke.
 
clandestino":2ipga772 je napisao(la):
Ali drago mi je sto vidim i da su neki clanovi ovog foruma promenili misljenje pa oni koji su me terali da pesacim od Merkatora do Opstine sada su gorljivi zagovornici povratka 72-ojke.
Ja i dalje stojim i pri jednom i pri drugom stavu , tj. da nije toliki problem od Merkatora doći do opštine peške , a i da treba 72 vratiti na staru trasu , pogotovu što je izmeštanjem 71 u Bulevar umetnosti izgubljena direktna veza sa Fontanom , osnovnim i srednjim školama oko Tošinog bunara i Pariske komune , Interexom , bržom vezom ka KBC "Bežanijska kosa" i Institutom za majku i dete ... , i da je mnogo veći problem doći do tih destinacija sa 71. I ono što sam primetio je da se u sav glas bune protiv ove izmene (vraćanja na staru trasu) jedino stanovnici Bežanijske kose , jer neće sebi da priznaju da ne mogu da popune sve kapacitete na 72 i 75 , pa zbog toga imamo situaciju da se par autobusa skinulo sa linije 75 i prebaculo na druge linije , između ostalog i na 85.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363738#p363738:2h70tc33 je napisao(la):
clandestino » Tue Dec 22, 2015 12:45 pm[/url]":2h70tc33]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=206976#p206976:2h70tc33 je napisao(la):
clandestino » 28 Sep 2012 03:58 pm[/url]":2h70tc33]
solecar":2h70tc33 je napisao(la):
A ti treba da konkurišeš za dom penzionera , kada ti je problem da prepešačiš od Novog Merkatora do Opštine

A ti za Mensu, Sole, care.

Stanica 71 je sada udaljena 450 metara od ulaza u Opstinu i stariji ljudi svi od reda presedaju na 65 ili 72 da bi sisli ispred ulaza. Znam da ces da kazes da im je za zdravlje bolje da otpesace, ali eto, nece da slusaju i svi od reda presedaju. A ne traze da nesto dobiju, nego da im se vrati.

Gimnazijalci iz devete i graficke vecinom se penju ulicom Dusana Vukasovica i tamo cekaju 75 ili 72 da bi bili sigurni da ce stici na vreme na casove. 45-icu docekati pa onda u nju i uci jeste prava avantura.

Ne ocekujem da nas razumeju kontraši iz drugih delova grada, vec da neko dodje i snimi ujutru situaciju, koliko ljudi preseda a koliko se penje na bezanijsku kosu, i onda da najzad zakljuci da li nam je trebalo oduzimati 72 i 71.

Da li sam ja to dobro video danas u nekom jutarnjem programu da je posle 4 godine razum pobedio i da ce vratiti 72 u Vojvodjansku? Ja sam pisao Gradu tacno na danasnji dan 22/12/2011 i odgovor je bio maltene da treba da se sramim jer oni povezuju decu uz surcinski put sa skolama na bezanijskoj kosi. Na potpitanje kakve veze imaju surcinska deca sa mojom molbom da nam vrate neku liniju ka Opstini, Hali, Devetoj, Grafickoj, Fontani... ostao sam bez odgovora.

Steta je sto se jedna cela generacija iz IX gimnazije i graficke skole patila u onoj dusegupki zvanoj cetrdesetpetica, a cim su zavrsili skolovanje vratili im 72. Ali drago mi je sto vidim i da su neki clanovi ovog foruma promenili misljenje pa oni koji su me terali da pesacim od Merkatora do Opstine sada su gorljivi zagovornici povratka 72-ojke.
45 је школско - пензионерска линија, која од када знам за себе
1. ПРИРОДНО ЈЕ СОЛО ЛИНИЈА
2. Школско пензионерског типа, после пола 6 је соло сасвим довољан
3. Сем студењака и Тошиног Бунара јаких станица нема на траси
45 ће од нове године имати 17 соло возила, на 6 минута што је сасвим ок, ја не могу да верујем да би људи пре чекали дуже не би ли се возикали у зглобу?
И да, најпаметнији је потез икад био када су 610 преусмерили да иде трасом 73 од блокова до Општине, ту више људи има, и више битнијих станица, и понављам ти, 73, 610 и 85 сада су неподношљиви због Вест Поинта у блоку 65. А када уселе А блок у Белвилу, катастрофа у најјави
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363748#p363748:3idwkzb0 je napisao(la):
solecar » 22 Dec 2015 02:34 pm[/url]":3idwkzb0]
...i da treba 72 vratiti na staru trasu , pogotovu što je izmeštanjem 71 u Bulevar umetnosti izgubljena direktna veza sa Fontanom , osnovnim i srednjim školama oko Tošinog bunara i Pariske komune.

Apsolutno se slazem i sve to sam detaljno obrazlozio pre mnogo godina i gradskim vlastima i ovde na forumu ali sam uglavnom shvacen kao da hocu preko leba pogace. Kao sto rekoh, dobro je da razum kad tad pobedi, ali da je jedna cela generacija srednjoskolaca iz Devete i Graficke morala da se pati svako jutro u 45-ici pune 4 godine, da bi se sada vratila komforna varijanta sa 72-ojkom, e to je vec grehota.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363753#p363753:29fwld9c je napisao(la):
Gaspar18 » 22 Dec 2015 03:38 pm[/url]":29fwld9c]
45 је школско - пензионерска линија, која од када знам за себе
1. ПРИРОДНО ЈЕ СОЛО ЛИНИЈА
2. Школско пензионерског типа, после пола 6 је соло сасвим довољан
3. Сем студењака и Тошиног Бунара јаких станица нема на траси
45 ће од нове године имати 17 соло возила, на 6 минута што је сасвим ок, ја не могу да верујем да би људи пре чекали дуже не би ли се возикали у зглобу?
И да, најпаметнији је потез икад био када су 610 преусмерили да иде трасом 73 од блокова до Општине, ту више људи има, и више битнијих станица, и понављам ти, 73, 610 и 85 сада су неподношљиви због Вест Поинта у блоку 65. А када уселе А блок у Белвилу, катастрофа у најјави

Ne znam tacno kome se obracas, ako je to odgovor na moj post ja sam samo izneo cinjenicu iz licnog iskustva da je omladinac koji je 4 godine isao u IX gimnaziju svako, ali SVAKO jutro stajao na jednoj nozi ili je bio zaglavljen na vratima i cekao na svakoj stanici da gomila ljudi izadje i udje. Sada kada vrate 72-jku to ce biti pesma, kao sto je bila 30 godina unazad jer je ODUVEK postojala veza izmedju Bezanije i Opstine NBG, osim u prethodne 4 godine zbog necije gluposti.
 
Теби се обраћам, јер 45 нема потребу да има још неку линију поред себе дуж трасе од Војвођанске до Студењака, само да има које возило више! Сети се да је 610 управо због тога склоњен из Војвођанске!
 
Poslednji info iz DJP - za sada ništa od nove mreže linija. One predloge ili faze će građani u narednom periodu da komentarišu i putem opština će slati sugestije direkciji. Kažu, ništa se ne postiže ako se na silu spoje sve linije sa Trga i Zelenjaka.

Jedino za sada izvesno je da će linija 11 od prvog ili petnaestog januara ponovo početi da saobraća.

izvor: gspbeograd.net
 
Ја ценим, да ће 90% ових линија остати на Новом Београду, овакве какве јесу сад. Укидање 76 може, два возила која у 90% случајева возе промају. Једино што може бити потенцијална измена су линије са Алтине 81 и 81Л, и да евентуално 612 пребаце на Ледине, јер реално не постоје потребе за истим да иде до Похорске
 
Ja pre mislim da će 612 da ukinu u potpunosti , a 709 da produže , dok pretpostavljam da bi 73 mogao isto tako bude skraćen , uz produženje 68. Za 72 nisam siguran da li će ga izmeštati (vraćati) na staru trasu. 76 će sigurno da ukinu , jer tu mogu da uštede , a niko se neće ni buniti.
 
Nadam se samo da liniju 60 nece dirati jer ona kakva je sad nije losa.Ko ide od Zelenjaka do Bloka45 kao recimo ja ako ne zurim svakako mi je draze da udjem u liniju 60 do Buvljaka a ne da se guram u prepunu 95-icu.Pa posle da uhvatim uli tramvaje ili 95 Sto se tice 73 voleo bi da je ne skracuju ili vec ako je skrate da stave da 68 ide bar na 10 minuta a 610da nikako ne diraju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364097#p364097:r60xy1sd je napisao(la):
dare » December 24th, 2015, 8:06 pm[/url]":r60xy1sd]Sto se tice 73 voleo bi da je ne skracuju ili vec ako je skrate da stave da 68 ide bar na 10 minuta a 610da nikako ne diraju
Ja imam ideju po kojoj bi se 67 i 68 spojili u jednu liniju i produžili do Dunav stanice , čime bi se dobila linija na 11 minuta , a da 77 ide celim
Bulevarom Zorana Đinđića.
 
Све се може кад се хоће, немам ја проблем са 67 и 68... Од када ми је 65 одузет, користим углавном 68, јер је најбоља линија за путовање, никад брже човек да стигне до Зелењака из мог краја... Чак брже и од 65 белив, ор нот белив...
 
68 je zapravo veoma kul linija. Samo kad joj takt ne bi bio ovako jadan, verujem da bi je mnogo više ljudi koristilo, naročito kada je (ako je) produže do bloka 72.
 
68 да би личио на нешто, мора пре свега да се укине 76, који не служи ничему! Два возила одатле која троше нафту за џабе, би боље дошла на 68... И да се укине 56Л, ето 7 возила на неких 10ак минута, као 68Е некада са 6 возила на 10 минута... Али то је превише реално, да би било истинито нажалост
 
Mnogo realnije je ovo što sam predložio , jer u tom slučaju bi se sva vozila sa 67 i 68 prebacila na novu liniju 68 , koja bi išla od bloka 72 do Dunav Stanice , što bi dalo ukupno 7 vozila sa taktom od 11 min , čime bi se dobila u Bulevaru Milutina Milankovića duplo bolja veza ka centru , isto kao i u Bulevaru Zorana Đinđića gde bi se dobio prevoz na 10 - ak minuta , preusmerenjem linije 77 , dok se sa druge strane ukidanjem 76 i 56L dobija ušteda.
 
Lastavica uzela 604 i 605, ali pre svega toga, kolektivni godišnji svih zaposlenih u PO Beograd (gradski) do 15.1.2016. Možda im uvale još nešto sa poteza 600...
 
Ne valja skraćivati linije , jer bi se onda stvorio problem na 95 i 96 , koje bi bile preopterećene , jer bi bile glavne linije.
 
Vrh