Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Mnogi delovi Beograda koji su blizu centra nemaju direktan prevoz do Trga - evo zašto:
http://www.24sata.rs/mnogi-delovi-beogr ... asto/18978

"“Nova mreža linija uvodi se 1. januara. Saobraćajni fakultet je na osnovu brojanja putnika i analiza napravio tri varijante. Prva može da se primeni bez ikakvih ulaganja, za drugu je potrebno menjati infrastrukturu, a treća varijanta predstavlja dugoročne planove”, kažu u Direkciji za javni prevoz."

Čini mi se da ni od druge nema neke vajde...
 
marko taskovic - novinar koji je potpisao ovaj tekst je 'promasio ceo fudbal'

Zar je centar iskljucivo 'trg republike' ???

Dal je tolika problematika preci na trolejbus na Slaviji, pa stici do tog trga?
Ili jos na Banjici na trolu 41?

Za mene je ovo toliko promasena prica, da nema opravdanja!!!

Dok mi prezvakavamo pricu o sirenju pesacke zone na trg, neki jos uvek razmisljaju da bi SVI autobusi trebali ici na trg republike!?

Pa zar je beograd palanka od par stotina stanovnika i sa centrom precnika 200m ???
Jer ja takav sistem gde sva vozila idu na jedno mesto videh samo u takvim palankama...
 
Uglavnom ljudi koji dodju u beograd su navikli da u svojim mestima putuju do relacije sa jednim autobusom. P akada dodju u beograd smatraju da je potrebno da svi autobusi idu svugde. A najbrže putovanje GSPom je presedanje... Tako da zaista ne vidim problem da sa 9 10 14 se presedne na slaviji na trolejbuse..
 
:kk: :violina:

Ако она нова мапа заживи у трећој фази услишиће им се жеља ,јер ће ићи трамвај број 1 директно на Теразије. :lool:
 
kopmania":38o3qm67 je napisao(la):
Uglavnom ljudi koji dodju u beograd su navikli da u svojim mestima putuju do relacije sa jednim autobusom. P akada dodju u beograd smatraju da je potrebno da svi autobusi idu svugde. A najbrže putovanje GSPom je presedanje... Tako da zaista ne vidim problem da sa 9 10 14 se presedne na slaviji na trolejbuse..


Pa, tu ipak postoji realan problem, koji je posledica idiotskog prekomponovanja javnog prevoza neposredno posle Drugog svetskog rata: tramvaj je većeg kapaciteta od trolejbusa i autobusa i logično je presedanje iz trole i iz busa u tramvaj, a ne obrnuto. U Zagrebu je ostalo kako treba, a u Beogradu su okrenuli stvari naopačke; zato su trole krcate na Slaviji.
 
Evo odgovora koji se dobije kada se posalje molba/predlog da se u doda jos po jedan polazak posle trenutno poslednjeg sa Ustanicke, za ceo potez. U 21. veku se prave polasci do vise naselja sa jednom linijom, jer ko jbe seljake. Ako su vrsili brojanje do tih sati, onda neko ocigledno nije znao da broji jer su svi autobusi prepuni, ne samo sa Ustanicke, nego i 308 i 309. Barem jos po jedan polazak do ponoci.
TzRFNvy.jpg
 
Mozda bi cak i imao razumevanja da su linije JGP-a komercijalne.
Ali posto se prevoz vecim delom finansira iz gradskog budzeta, a tek malo iz prihoda, cak i da je mali broj putnika u pitanju, nema opravdanja za toliku redukciju i 'spajanje linija' za zadnje polaske.

Ceo sistem javnog prevoza u Beogradu je prevazidjen pre mnogo godina.
Postojeci 'terminusi' su danas na pograsnim mestima.
Grad je rastao i sirio se.
Terminus 'Zeleni venac', nastao kada je N.Beograd, periferija, prigradsko naselje, imao par linija, a Zemun bio zaseban grad.
50 godina kasnije, N.Beograd i Zemun su veci nego sto je bio ceo Beograd. A 'Zeleni Venac' je i dalje terminus?!

Pored sajma i dalje saobraca 10-tak linija ka B. Brdu, sa gotovo identicnim trasama (osim na krajnjim odredistima)...
E kad se napravi PRAVA analiza tokova putnika, pa se napravi PRAVA reorganizacija linija, moguce je dobiti PRAVU ustedu, a da se pri tom funkcionisanje saobracaja cak unapredi.

Samo 150m tramvajske pruge u Rakovici (do opstine Rakovica) bi povecalo popunjenost za sigurno preko 50%
Ovako, visokokapacitetni prevoz ide do napustene fabrike DMB, pored isto tako napustene fabrike REKORD, pa pored takodje napustenog
IMR-a... Kome ???
I onda direkcija prica o ustedama i analizi???

Ma...
 
Gradi se tamo neki trznjak tamo umjesto neke fabrike 2 stanice prije okretnice
 
Kako ti nije jasno?
Broj otkucanih karti, je zapravo brojka o kojoj se priča, kakvo brojanje, kakve pm, pa taman i da su stvarno bili, misliš li da je stvarno neko brojao tačno u čoveka?
Druga stvar, što bi ja radio nešto, ako ne moram, nek bude kako je neko rekao, čitaj neko od ranije, a šta zna st*** sa sela šta njima treba, važno je da ja ne radim ništa za svojih 8 sati, to je jedina logika kojom se vode....
 
Ima nas koji koristimo taj tramvaj 3 kod IMR-a, nemoj i to jos da nam ukinu / skrate / preprave. :D
 
laki72":213e9cqq je napisao(la):
Samo 150m tramvajske pruge u Rakovici (do opstine Rakovica) bi povecalo popunjenost za sigurno preko 50%
Ovako, visokokapacitetni prevoz ide do napustene fabrike DMB, pored isto tako napustene fabrike REKORD, pa pored takodje napustenog
IMR-a... Kome ???
I onda direkcija prica o ustedama i analizi???

Ma...
O Раковици сам писао на засебној теми на Беобилд радионици. Укратко, предлагао сам да у постојећим плановима трамвај уз железничку пругу и СМТ на старој траси Пожаревачке пруге замене места. Једно трамвајско стајалиште би била 15 метара испод Канаревог брда (могле би се направити покретне степенице и трговински садржаји), а друго је 5 метара испод терминуса Миљаковац 1. Наравно, ту су и стајалишта изнад Пере Велимировића, а подразумева се измештање ИМР и потпуна урбана реконструкција зоне уз Железничку станицу Раковица.

СМТ би се између Пере Велимировића и ИМР проширио на рачун трамвајске пруге.
kopmania":213e9cqq je napisao(la):
Uglavnom ljudi koji dodju u beograd su navikli da u svojim mestima putuju do relacije sa jednim autobusom. P akada dodju u beograd smatraju da je potrebno da svi autobusi idu svugde. A najbrže putovanje GSPom je presedanje... Tako da zaista ne vidim problem da sa 9 10 14 se presedne na slaviji na trolejbuse..
Најпрактичнија и најбржа преседања су преседања без преласка улице. Зато је 88 препун од Сава центра до Сајма, а много Вождовчана користи 31 до Карађорђевог парка. На самој Славији би се уз мало паметнији распоред стајалишта јавног превоза не само смањила преседања, него и убрзало путовање. На пример, било би добро да постоји на Славији стајалиште за 2,3,10 и 14 у Београдској ка Правном (могуће је, грицне се мало од паркинга), да силазна станица за 30, 39, 42, 47 и 59 буде где су сада таксисти, а да се стајалиште Славија Булевар Ослобођења ка Славији потпуно укине.
 
Dragi forumaši,

Nisam redovan pratilac ove teme, pa možda nisam u toku, ali imam potrebu da, bez želje da "bacam bombe", sa vama podelim jednu "insajdersku" informaciju koja kola među vozačima i dispečarima GSP-a u zadnje vreme. Naime, šuška se da nas od Nove godine očekuju velike izmene u trasama autobusih linija i organizaciji autobuskog prevoza uopšte. Navodno, cilj koji se želi postiči je skraćivanje vremena putovanja, pa će se posebno dugačke linije, kao i one sa največim brojem stajališta, skraćivati i menjaće im se trase...
Ne znam koliko je ovo logično, da li još neko zna nešto o ovome?
 
Mnogo je diskutovano na tu temu, i ovde i na drugim mestima. Evo, ja ću ti dati još neke reference koje možeš da pročitaš, čisto da stekneš predstavu kako je sve zamišljeno, kao i mišljenja raznih forumaša i ljudi koji se već na ovaj ili onaj način bave javnim prevozom:
Ovde je tema Nova mreža linija na sajtu busevi.com.
Ovde u odgovoru Direkcije za javni prevoz jednom gledaocu Studija B možeš da vidiš i način na koji će se primeniti faza 1, i kako građani mogu da učestvuju.
Ovde je peticija da se sačuva linija 85, i nastavi da vozi na relaciji Banovo brdo-Borča 3. Ne bi bilo loše da potpišeš.
Ovo je tema vezana za novu mrežu linija na sajtu autobusi.net.
Ovo je facebook stranica Приградски превоз Београд čiji sam osnivač i jedan od administratora.
 
EUKALIPTUS":3b6y69x9 je napisao(la):
Mnogo je diskutovano na tu temu, i ovde i na drugim mestima. Evo, ja ću ti dati još neke reference koje možeš da pročitaš, čisto da stekneš predstavu kako je sve zamišljeno, kao i mišljenja raznih forumaša i ljudi koji se već na ovaj ili onaj način bave javnim prevozom:
Ovde je tema Nova mreža linija na sajtu busevi.com.
Ovde u odgovoru Direkcije za javni prevoz jednom gledaocu Studija B možeš da vidiš i način na koji će se primeniti faza 1, i kako građani mogu da učestvuju.
Ovde je peticija da se sačuva linija 85, i nastavi da vozi na relaciji Banovo brdo-Borča 3. Ne bi bilo loše da potpišeš.
Ovo je tema vezana za novu mrežu linija na sajtu autobusi.net.
Ovo je facebook stranica Приградски превоз Београд čiji sam osnivač i jedan od administratora.


Чек мало зар нису требали да ставе окретницу трола на дорћолу и да склоне превоз са трга републике ил зеленог венца не сећам се
 
Kad je već pomenuta "fantomska" linija 60... Još kao klincu mi je bila misterija. Nekada je stajalište u Jurija Gagarina koje sada koriste i 94, 85, 89 bilo samo za nju, i 95 (dok nije krivudala kroz Antifašističke borbe). Pošto živim u bloku 23, vidiš je jednom u nedelju dana kako se pojavi iz pravca toplane i skrene u nepoznato ka onim cementarama, šta li su već (pošto ide na sat vremena i to samo do 17h ukoliko se ne varam). Jednom sam rešio da sednem i obrnem oba kruga sa njom. Neverovatno je da postoji tako "izolovana" linija, a gledano na karti, kreće se u samom centru Beograda. Realno, zvrji prazna, mnogo joj je i taj jedan minibus koji vozi prazan. Vozač maltene preskače sve stanice, vozi od terminusa do terminusa. Ljudi jednostavno ne znaju da uopšte postoji (ako izuzmemo radnike toplane i po nekog stanovnika Starog Sajmišta). Neko će kazati da je besmislena, ali meni je draga linija. Ide u istoriju prvog januara.

Ja o liniji 60 baš pre nekoliko dana... Mislim da bi trebali nekako drugačije da reše ovo pitanje. Nije samo to što se linija ukida, već što sa njom nestaje i mnogo stajališta, pošto ih naravno samo ona koristi.

Da li neko zna, ili zna gde bih mogao da dođem do informacije kada je linija 60 uvedena? Gde bi takav podatak uopšte mogao da postoji? Imam neke planove :twisted:
 
Ja sam to ranije potpisao. Ono što me iznenađuje je što je peticiju da 85 ostane u omladinskih brigada potpisalo preko 800 ljudi , a ovu za 610 svega 12. A prema komentartima i za jednu i za drugu liniju , ispada da ih je podjednak broj. O čemu se tu radi?
 
Pre nego što nastavite sa peticijama, obavešten sam da će sve linije ostati po starom, kao i prevoznici na njima, sve do jula naredne godine. Izgleda da se neko uzeo u pamet i sprečio one ludorije.
 
Zar ugovor sa privatnicima ne stupa na snagu od 1.1.2016? Za ove linije i mogu da razumem kada krsteni ne mogu da urade nesto kako treba. Manje od mesec dana, nigde obavestenja niti bilo kakvih vesti vezano za te promene. Kada su nesposobni da postave obavestenja vezane za izmene koje traju neki kraci period, tesko da su sposobni za nesto ovakve velicine.
 
Informacije sam dobio od jednog prijatelja, koji je upoznat sa celom situacijom...
 
Vrh